abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75554444
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef Elija het volgende:

[..]

Jazeker, ik spreek de waarheid. Zij--overigens--gaf aan spijt te hebben aandeel te hebben in het geheel. Ik neem aan dat zij geen tegenstander is van het vaccineren an sich. Dat zou ik eens moeten vragen, ik neem aan van niet.
Overigens, ben ikzelf ook geen tegenstander van vaccins. Daar gaat het mij niet om. Maar ik vraag mij af hoever wij kunnen gaan in het vertrouwen van de, ja, Big Pharmas. Het moet gezegd.
Ik kan me best voorstellen dat je je vraagtekens hebt tav vaccinaties als je zo'n situatie hebt meegemaakt als jullie met je zoontje.
Aan de andere kant, jullie zoon is toch ook weer beter geworden o.a. door medicijnen van Big Pharma, dus ik denk dat je dat mee moet laten wegen in je wantrouwen jegens hen .
pi_75555521
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:32 schreef Cerbie het volgende:

[..]

We hebben het wel over België he
Heheh :-)
Weet ik ut...ha!
pi_75555890
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat je je vraagtekens hebt tav vaccinaties als je zo'n situatie hebt meegemaakt als jullie met je zoontje.
Aan de andere kant, jullie zoon is toch ook weer beter geworden o.a. door medicijnen van Big Pharma, dus ik denk dat je dat mee moet laten wegen in je wantrouwen jegens hen .
Jazeker, en dat doe ik dan ook. Ik denk ook niet dat het verhaal zo zwart/wit is; dat de bad guys van de big pharma ons ziek willen maken en houden, zodat zij de gehele dag bubbles kunnen wegkletsen op een yacht met bloedmooie stoeipoezen als matrozen met roze bikinis en een in echt zwart leder geklede vrouwelijke piratenkapitein. Nee dat denk ik niet, hoor. Echt waar niet, hoor.
Maar ik vraag mij weleens af, waar al die psychopharmatica goed voor zijn, en al die vaccinaties. En hoe doortastend is de lobby van de Big Pharma--en wat is haar doel? Is de Big Pharma lobby onderdeel van een soort kartellobby?

military-industrial-political lobby = global corporate fascism = no conspiracy, rather evident historical development

(copyright Elija)
Weet ik ut...ha!
pi_75559171
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef Elija het volgende:

[..]
Maar ik vraag mij weleens af, waar al die psychopharmatica goed voor zijn, en al die vaccinaties. En hoe doortastend is de lobby van de Big Pharma--en wat is haar doel? Is de Big Pharma lobby onderdeel van een soort kartellobby?

military-industrial-political lobby = global corporate fascism = no conspiracy, rather evident historical development

(copyright Elija)
Denk dat de meeste mensen dat niet willen weten.

Als je Engels redelijk is raad ik je deze docu aan.
De trailer:
quote:
This segment of In Lies We Trust: The CIA, Hollywood & Bioterrorism, produced and freely contributed by consumer protector and public health expert, Dr. Leonard Horowitz, features the world's leading vaccine expert, Dr. Maurice Hilleman, who explains why Merck's vaccines have spread AIDS, leukemia, and other horrific plagues worldwide.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 12 december 2009 @ 20:48:59 #125
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75559265
oh ja dit was BNW, vandaar ....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75559431
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 20:48 schreef Re het volgende:
oh ja dit was BNW, vandaar ....
ja, was.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_75559635
quote:
het voorbeeld van een interview uit z'n verband rukken en mensen woorden in hun mond leggen

Filmpje is al een keer besproken
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_75559636
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 20:53 schreef Resonancer het volgende:

[..]

ja, was.
Meepraten mag alleen als je zonder commentaar youtube filmpjes slikt? Klinkt als NWO
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_75559931
anders lees je fff een jaarverslag van één van de nederlandse farmaceuten http://jaarverslag.info/a(...)alReport_2008_EN.pdf

Valt wel mee met die winsten over de jaren genomen. Kijk vooral ook naar de grafiekjes die de jaar winst laten zien <2008
pi_75561301
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:16 schreef Re het volgende:
ik begreep je rant gewoon even niet...
Jij hebt dan ook onvoorwaardelijk vertrouwen in de medische stand. Ik zou het haast misplaatst durven noemen, omdat ik je eigenlijk nog nooit kritisch naar het verhaal zelf heb zien kijken. Daarom heeft zij hier een erg goed punt.

Ik bedoel, vertrouwen en respect moet je toch verdienen? Of is het zo dat je tegenwoordig met een papiertje ervoor kunt zorgen dat je betrouwbaar bent en mensen dus respect voor je hebben? Beetje gewaagd is die mening eigenlijk, des te meer omdat we het hier over mensenlevens hebben.

Het begint nu namelijk langzamerhand duidelijk te worden dat deze mgriep heel wat minder erg was dan in eerste instantie gedacht werd. Ik durf haast te zeggen dat de vaccinatieronden vrijwel nutteloos zijn geweest, des te meer omdat er onder de 25% die niet gegaan zijn ook geen ladingen doden zijn gevallen. Het aantal doden is volgens mij dan ook blijven steken op 22, het aantal zieken waren er een paar 1000.

Oftewel staat het vast dat er een aantal mensen veel verdiend hebben aan deze ziekte, oftewel zou ik het mooi vinden dat mensen zoals jou eens hun ogen open zouden doen en deze corruptie, want daar hebben we het over uiteindelijk, gaan veroordelen.

Voor mij blijft dan ook centraal staan dat het vertrouwen in de zorg, regering en wetenschap op dit moment flink aan het slinken is, en het dus duidelijk is dat er ergens iets goed verkeerd gaat, oftewel dat ze weleens hun best mogen gaan doen om dat vertrouwen terug te gaan winnen. Zij mogen immers blij zijn dat je een klant bent bij hun.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75561379
Mooi dat het scenario zich nu zo heeft afgespeeld. Maar wat als het juist het worst case scenario was geworden en er was niet gevaccineerd?
pi_75561472
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:51 schreef switchboy het volgende:
Mooi dat het scenario zich nu zo heeft afgespeeld. Maar wat als het juist het worst case scenario was geworden en er was niet gevaccineerd?
Precies.
pi_75561494
quote:
Als je zo denkt, dan kunnen we beter maar iedereen voor alle mogelijke ziekten inenten, want wat gaan we doen als ebola over komt waaien?

Het ergste vind ik dan ook dat er al vrij snel is vastgesteld door het RIVM dat het gevaar meeviel. Er zijn uiteraard een paar 1000 mensen goed ziek geweest, echter denk ik dat je hebt opgemerkt dat dit tempo reuze meeviel, oftewel een paar 100 zieken per dag en eens in de paar dagen een dode, neem me dan ook niet verkeerd dat ik treur om deze doden en zieken, echter vraag ik me af waarom deze ziekte op een dergelijke manier gehyped is door alles wat ook maar iets met de zorg te maken heeft.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75561612
Owja, in tussentijd vind ik ook dat je jezelf best mag afvragen wat er gaat gebeuren als volgend jaar deze griep weer rondgaat, dan maar weer voor de zekerheid alle risico groepen, inclusief de nieuwe groepen inenten? Oftewel zo kun je jaarlijks wel een smoesje bedenken om nieuwe vaccinatieronden in te plannen voor nieuwe groepen binnen de bevolking. Dan krijgen ze het nog druk.
pi_75561781
Wat ik dan ook graag zou zien is een onderzoek naar corruptie binnen deze zorg, en de rol die de bigpharma daarin speelt. Dit zou namelijk een erg groot probleem zijn voor de zorg, regering en wetenschap, oftewel kunnen ze hiermee misschien weer wat vertrouwen terugwinnen.

Het verbieden van achterkamertjespolitiek dmv. lobbyisten etc. zou voor mij dan ook best verboden mogen worden.
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:05:45 #136
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75561828
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:59 schreef mediaconsument het volgende:
Owja, in tussentijd vind ik ook dat je jezelf best mag afvragen wat er gaat gebeuren als volgend jaar deze griep weer rondgaat, dan maar weer voor de zekerheid alle risico groepen, inclusief de nieuwe groepen inenten? Oftewel zo kun je jaarlijks wel een smoesje bedenken om nieuwe vaccinatieronden in te plannen voor nieuwe groepen binnen de bevolking. Dan krijgen ze het nog druk.
MG vaccin gaat behoren tot de normale griepvaccin
pi_75562041
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:05 schreef Re het volgende:

[..]

MG vaccin gaat behoren tot de normale griepvaccin
Jah, met nieuwe risicogroepen uiteraard. Mooie truc is dat eigenlijk, nu kunnen ze gelijk elk jaar iedereen tot de 21 jaar vaccineren..

Of wil je zeggen dat deze nieuwe risicogroepen in de toekomst niet meer gevaccineerd worden?
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:14:28 #138
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75562106
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:12 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Jah, met nieuwe risicogroepen uiteraard. Mooie truc eigenlijk.

Of wil je zeggen dat deze nieuwe risicogroepen in de toekomst niet meer gevaccineerd worden?
dat weet ik niet, lijkt me vooralsnog dat de mensen die normaal de gewone griepprik krijgen die volgend jaar ook krijgen...
pi_75562177
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:14 schreef Re het volgende:

[..]

dat weet ik niet, lijkt me vooralsnog dat de mensen die normaal de gewone griepprik krijgen die volgend jaar ook krijgen...
Het lijkt mij eigenlijk vrij logisch dat deze nieuwe risicogroepen ook bij deze groep gaan horen, anders is het vaccineren vrij nutteloos, het zijn volgens mij namelijk niet voor niets risicogroepen.
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:39:54 #140
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_75563004
quote:
Weet je hoe je een 1 keer van borstkanker afkomt?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')