Ik kan me best voorstellen dat je je vraagtekens hebt tav vaccinaties als je zo'n situatie hebt meegemaakt als jullie met je zoontje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef Elija het volgende:
[..]
Jazeker, ik spreek de waarheid. Zij--overigens--gaf aan spijt te hebben aandeel te hebben in het geheel. Ik neem aan dat zij geen tegenstander is van het vaccineren an sich. Dat zou ik eens moeten vragen, ik neem aan van niet.
Overigens, ben ikzelf ook geen tegenstander van vaccins. Daar gaat het mij niet om. Maar ik vraag mij af hoever wij kunnen gaan in het vertrouwen van de, ja, Big Pharmas. Het moet gezegd.
Jazeker, en dat doe ik dan ook. Ik denk ook niet dat het verhaal zo zwart/wit is; dat de bad guys van de big pharma ons ziek willen maken en houden, zodat zij de gehele dag bubbles kunnen wegkletsen op een yacht met bloedmooie stoeipoezen als matrozen met roze bikinis en een in echt zwart leder geklede vrouwelijke piratenkapitein. Nee dat denk ik niet, hoor. Echt waar niet, hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat je je vraagtekens hebt tav vaccinaties als je zo'n situatie hebt meegemaakt als jullie met je zoontje.
Aan de andere kant, jullie zoon is toch ook weer beter geworden o.a. door medicijnen van Big Pharma, dus ik denk dat je dat mee moet laten wegen in je wantrouwen jegens hen .
Denk dat de meeste mensen dat niet willen weten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef Elija het volgende:
[..]
Maar ik vraag mij weleens af, waar al die psychopharmatica goed voor zijn, en al die vaccinaties. En hoe doortastend is de lobby van de Big Pharma--en wat is haar doel? Is de Big Pharma lobby onderdeel van een soort kartellobby?
military-industrial-political lobby = global corporate fascism = no conspiracy, rather evident historical development
(copyright Elija)
quote:This segment of In Lies We Trust: The CIA, Hollywood & Bioterrorism, produced and freely contributed by consumer protector and public health expert, Dr. Leonard Horowitz, features the world's leading vaccine expert, Dr. Maurice Hilleman, who explains why Merck's vaccines have spread AIDS, leukemia, and other horrific plagues worldwide.
ja, was.quote:
het voorbeeld van een interview uit z'n verband rukken en mensen woorden in hun mond leggenquote:
Meepraten mag alleen als je zonder commentaar youtube filmpjes slikt? Klinkt als NWOquote:
Jij hebt dan ook onvoorwaardelijk vertrouwen in de medische stand. Ik zou het haast misplaatst durven noemen, omdat ik je eigenlijk nog nooit kritisch naar het verhaal zelf heb zien kijken. Daarom heeft zij hier een erg goed punt.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:51 schreef switchboy het volgende:
Mooi dat het scenario zich nu zo heeft afgespeeld. Maar wat als het juist het worst case scenario was geworden en er was niet gevaccineerd?
Als je zo denkt, dan kunnen we beter maar iedereen voor alle mogelijke ziekten inenten, want wat gaan we doen als ebola over komt waaien?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:51 schreef switchboy het volgende:
Mooi dat het scenario zich nu zo heeft afgespeeld. Maar wat als het juist het worst case scenario was geworden en er was niet gevaccineerd?
MG vaccin gaat behoren tot de normale griepvaccinquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:59 schreef mediaconsument het volgende:
Owja, in tussentijd vind ik ook dat je jezelf best mag afvragen wat er gaat gebeuren als volgend jaar deze griep weer rondgaat, dan maar weer voor de zekerheid alle risico groepen, inclusief de nieuwe groepen inenten? Oftewel zo kun je jaarlijks wel een smoesje bedenken om nieuwe vaccinatieronden in te plannen voor nieuwe groepen binnen de bevolking. Dan krijgen ze het nog druk.
Jah, met nieuwe risicogroepen uiteraard. Mooie truc is dat eigenlijk, nu kunnen ze gelijk elk jaar iedereen tot de 21 jaar vaccineren..quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:05 schreef Re het volgende:
[..]
MG vaccin gaat behoren tot de normale griepvaccin
dat weet ik niet, lijkt me vooralsnog dat de mensen die normaal de gewone griepprik krijgen die volgend jaar ook krijgen...quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:12 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jah, met nieuwe risicogroepen uiteraard. Mooie truc eigenlijk.
Of wil je zeggen dat deze nieuwe risicogroepen in de toekomst niet meer gevaccineerd worden?
Het lijkt mij eigenlijk vrij logisch dat deze nieuwe risicogroepen ook bij deze groep gaan horen, anders is het vaccineren vrij nutteloos, het zijn volgens mij namelijk niet voor niets risicogroepen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:14 schreef Re het volgende:
[..]
dat weet ik niet, lijkt me vooralsnog dat de mensen die normaal de gewone griepprik krijgen die volgend jaar ook krijgen...
Weet je hoe je een 1 keer van borstkanker afkomt?!quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:51 schreef switchboy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |