quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:42 schreef Re het volgende:
[..]
kwestie van media die iets niet begrijpt en het daarom maar schreeuwerig opklopt...
K*tquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:51 schreef Elija het volgende:
[..]
En daarmee is de kous af? Lekker makkelijk zo, nietwaar.
ja daarmee is de kous af... er zat een slechte batch tussen van een ander product, dat heeft verder weinig met dit te makenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:51 schreef Elija het volgende:
[..]
En daarmee is de kous af? Lekker makkelijk zo, nietwaar.
Ja, ik weet wat het verschil is tussen een virale infectie en een bacteriele infectie. En ook dat een bacteriele infectie een secundair effect kan zijn van een virale infectie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:07 schreef Cerbie het volgende:
Lijkt me heel naar om mee te maken. Is het uiteindelijk wel goed gekomen?
Om toch kort inhoudelijk op je verhaal te reageren: bof, mazelen en rode hond zijn virussen, geen bacteriën en kunnen dus ook geen bacteriele infectie veroorzaken. Ik weet zo snel niet of het om een 'levend' vaccin gaat of niet eigenlijk, een vaccin met alleen deeltjes virus kan nog minder kwaad (tenzij de naald oid besmet is, maar dat heeft niets met het vaccin an sich te maken).
Waarom het verschil in mening? Wanneer zag de consultatiearts je zoontje?
Als een kind met koorts vlak na een vaccinatie bij me zou komen zou ik ook aan een bijwerking van het vaccineren denken, koorts is een bekende bijwerking hiervan omdat het lichaam bezig is met een afweerreactie. Die kinderarts in het ziekenhuis heeft inmiddels de uitslag van een bloedtest en weet dat het niet zo is maar dat het om een bacteriële infectie gaat en zal dus iets anders zeggen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:44 schreef Re het volgende:
het zou kunnen natuurlijk dat het vaccin gewoon besmet was met een bacterie, maar je kan net zo goed een bacteriele infectie ooplopen op en andere manier, dus vandaar de verwarring misschien...
ja, het kan gebeuren toch, hoeft niet eens een verkeerde batch te zijn natuurlijk, maar de kans is groter dat je van iets anders een bateriele infectie kan oplopenquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:53 schreef Elija het volgende:
[..]
Oooh ja, gewoon zo'n verkeerde batch. He wat vervelend, beetje pech dan. Het vaccin was besmet. Volgende keer beter, meneer.
Oh ja, de statistieken. Zeg, dit wordt wel een beetje voorspelbaar. Als ik voor mijn kop geschoten wordt door een ontsnapte psychopaat zeggen de juten toch ook niet van, 'Oh maar de kans dat die arme stumper door een tram overreden zou worden is veel groter.'quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:55 schreef Re het volgende:
[..]
ja, het kan gebeuren toch, hoeft niet eens een verkeerde batch te zijn natuurlijk, maar de kans is groter dat je van iets anders een bateriele infectie kan oplopen
Kan me gewoon niet voorstellen dat een arts zoiets zegt. Ik neem aan dat hij zelf ook de vaccinaties geeft aan zijn patienten?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:03 schreef Elija het volgende:
[..]
Oh ja, de statistieken. Zeg, dit wordt wel een beetje voorspelbaar. Als ik voor mijn kop geschoten wordt door een ontsnapte psychopaat zeggen de juten toch ook niet van, 'Oh maar de kans dat die arme stumper door een tram overreden zou worden is veel groter.'
Nee, dan gaan die mannen dat allemaal eens haarfijn uitzoeken hoe of dat zit, en hoe dat zit met belangen, en relaties, en geldstromen, en fouten--motieven, nalatigheden...Of niet? Dat zou je verwachten van onderzoeksjournalisten.
Nu je het zegt, onze eigen huisarts noemde het maffiapraktijken waar ze momenteel mee bezig zijn, die hele vaccinatiecultus. Toch enigzins opmerkelijk dat te horen van een arts.
We hebben het wel over België hequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan me gewoon niet voorstellen dat een arts zoiets zegt. Ik neem aan dat hij zelf ook de vaccinaties geeft aan zijn patienten?
Jazeker, ik spreek de waarheid. Zij--overigens--gaf aan spijt te hebben aandeel te hebben in het geheel. Ik neem aan dat zij geen tegenstander is van het vaccineren an sich. Dat zou ik eens moeten vragen, ik neem aan van niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan me gewoon niet voorstellen dat een arts zoiets zegt. Ik neem aan dat hij zelf ook de vaccinaties geeft aan zijn patienten?
Ik kan me best voorstellen dat je je vraagtekens hebt tav vaccinaties als je zo'n situatie hebt meegemaakt als jullie met je zoontje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef Elija het volgende:
[..]
Jazeker, ik spreek de waarheid. Zij--overigens--gaf aan spijt te hebben aandeel te hebben in het geheel. Ik neem aan dat zij geen tegenstander is van het vaccineren an sich. Dat zou ik eens moeten vragen, ik neem aan van niet.
Overigens, ben ikzelf ook geen tegenstander van vaccins. Daar gaat het mij niet om. Maar ik vraag mij af hoever wij kunnen gaan in het vertrouwen van de, ja, Big Pharmas. Het moet gezegd.
Jazeker, en dat doe ik dan ook. Ik denk ook niet dat het verhaal zo zwart/wit is; dat de bad guys van de big pharma ons ziek willen maken en houden, zodat zij de gehele dag bubbles kunnen wegkletsen op een yacht met bloedmooie stoeipoezen als matrozen met roze bikinis en een in echt zwart leder geklede vrouwelijke piratenkapitein. Nee dat denk ik niet, hoor. Echt waar niet, hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat je je vraagtekens hebt tav vaccinaties als je zo'n situatie hebt meegemaakt als jullie met je zoontje.
Aan de andere kant, jullie zoon is toch ook weer beter geworden o.a. door medicijnen van Big Pharma, dus ik denk dat je dat mee moet laten wegen in je wantrouwen jegens hen .
Denk dat de meeste mensen dat niet willen weten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef Elija het volgende:
[..]
Maar ik vraag mij weleens af, waar al die psychopharmatica goed voor zijn, en al die vaccinaties. En hoe doortastend is de lobby van de Big Pharma--en wat is haar doel? Is de Big Pharma lobby onderdeel van een soort kartellobby?
military-industrial-political lobby = global corporate fascism = no conspiracy, rather evident historical development
(copyright Elija)
quote:This segment of In Lies We Trust: The CIA, Hollywood & Bioterrorism, produced and freely contributed by consumer protector and public health expert, Dr. Leonard Horowitz, features the world's leading vaccine expert, Dr. Maurice Hilleman, who explains why Merck's vaccines have spread AIDS, leukemia, and other horrific plagues worldwide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |