ja, was.quote:
het voorbeeld van een interview uit z'n verband rukken en mensen woorden in hun mond leggenquote:
Meepraten mag alleen als je zonder commentaar youtube filmpjes slikt? Klinkt als NWOquote:
Jij hebt dan ook onvoorwaardelijk vertrouwen in de medische stand. Ik zou het haast misplaatst durven noemen, omdat ik je eigenlijk nog nooit kritisch naar het verhaal zelf heb zien kijken. Daarom heeft zij hier een erg goed punt.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:51 schreef switchboy het volgende:
Mooi dat het scenario zich nu zo heeft afgespeeld. Maar wat als het juist het worst case scenario was geworden en er was niet gevaccineerd?
Als je zo denkt, dan kunnen we beter maar iedereen voor alle mogelijke ziekten inenten, want wat gaan we doen als ebola over komt waaien?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:51 schreef switchboy het volgende:
Mooi dat het scenario zich nu zo heeft afgespeeld. Maar wat als het juist het worst case scenario was geworden en er was niet gevaccineerd?
MG vaccin gaat behoren tot de normale griepvaccinquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:59 schreef mediaconsument het volgende:
Owja, in tussentijd vind ik ook dat je jezelf best mag afvragen wat er gaat gebeuren als volgend jaar deze griep weer rondgaat, dan maar weer voor de zekerheid alle risico groepen, inclusief de nieuwe groepen inenten? Oftewel zo kun je jaarlijks wel een smoesje bedenken om nieuwe vaccinatieronden in te plannen voor nieuwe groepen binnen de bevolking. Dan krijgen ze het nog druk.
Jah, met nieuwe risicogroepen uiteraard. Mooie truc is dat eigenlijk, nu kunnen ze gelijk elk jaar iedereen tot de 21 jaar vaccineren..quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:05 schreef Re het volgende:
[..]
MG vaccin gaat behoren tot de normale griepvaccin
dat weet ik niet, lijkt me vooralsnog dat de mensen die normaal de gewone griepprik krijgen die volgend jaar ook krijgen...quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:12 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jah, met nieuwe risicogroepen uiteraard. Mooie truc eigenlijk.
Of wil je zeggen dat deze nieuwe risicogroepen in de toekomst niet meer gevaccineerd worden?
Het lijkt mij eigenlijk vrij logisch dat deze nieuwe risicogroepen ook bij deze groep gaan horen, anders is het vaccineren vrij nutteloos, het zijn volgens mij namelijk niet voor niets risicogroepen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:14 schreef Re het volgende:
[..]
dat weet ik niet, lijkt me vooralsnog dat de mensen die normaal de gewone griepprik krijgen die volgend jaar ook krijgen...
Weet je hoe je een 1 keer van borstkanker afkomt?!quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:51 schreef switchboy het volgende:
Mastectomie!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Weet je hoe je een 1 keer van borstkanker afkomt?!
Waarom is dat dan niet de meisjes van 13/15 voorgesteld. Waarom dan wel de ongeteste rommel voor een kankersoort van uiterst zeldzaam is...quote:
Zeker meisjes van 13 tot 15. Het zou barbaars zijn om op hen al een mastectomie uit te voeren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:08 schreef switchboy het volgende:
Omdat de meeste mensen nogal gehecht zijn aan hun borsten misschien?
Nee, ik ook niet. Snap dan ook niet hoe we ineens bij mastectomie verzeild raakten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:10 schreef Re het volgende:
wist niet dat ze baarmoeders op hun borst ontwikkelde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |