Wat een mensenredder!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef Lonker het volgende:
[..]
Dan deze![]()
Moet hem alleen nog verkleeinen
Vind je hem leuk ?quote:
quote:
Ik zou een close-up van de kop doen, dat is veel leuker, nu is hij zooooo klein door de poten en de omgeving.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou een close-up van de kop doen, dat is veel leuker, nu is hij zooooo klein door de poten en de omgeving.
Dan zie je het koppie en de muts beter![]()
En de lieve oogjes!
Jaaaaaaaaa, leuk!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ] *Wroef* (vertaling: zó?)
Jep, ik maak nog een betere fotoquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou een close-up van de kop doen, dat is veel leuker, nu is hij zooooo klein door de poten en de omgeving.
Dan zie je het koppie en de muts beter![]()
En de lieve oogjes!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ] *Wroef* (vertaling: zó?)
Ja! Die is helemaal leuk!quote:
Oke, maar waarom heeft je kat twee kleuren ogen?quote:
Aangeboren ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oke, maar waarom heeft je kat twee kleuren ogen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Omdat hij zo schattig is hequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:57 schreef Adelante het volgende:
Hij staat in de OP en ik geef je meer kans dan met de sint editie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |