Ja, ik kan maar een ding tegelijk jaquote:Op zondag 6 december 2009 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom staat ie niet ingesteld bij je?
Aangepast in de OP.quote:Op maandag 7 december 2009 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
haai, ik heb even mn usericon nog iets aangepast (hij stond niet zo mooi midden op de avatar...) kun je m nog vervangen in de OP?
quote:Op maandag 7 december 2009 12:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen sneeuw want we hebben toch nooit een witte kerst
Ik zie een vretende kat, wat heeft ie met kerst van doen?quote:
plaats dan even diegene waarmee je wilt meedingenquote:
Oooh dan ligt het aan BXquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie ook de kerstvariant
Ik kom liever s'avonds achterlangs, maar voor jou maak ik een uitzondering alleen 23 december is mijn eerst beschikbare datum pasquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
zeg, PM eens wanneer jij een keer 's-ochtends tussen 6 en 7 bij mij voorlangs komt?
it's a datequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kom liever s'avonds achterlangs, maar voor jou maak ik een uitzondering alleen 23 december is mijn eerst beschikbare datum pas
heb je de prijs al binnen eig'lk?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:51 schreef Ensaf het volgende:
Ik ben nog druk bezig iets leuks te verzinnen.
Volgens mij heb ik jou nu met twee van die 6 icoontjes in de OPquote:Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef Suusje-V het volgende:
Oké nu definitief!
Ik heb nu deze:
[ afbeelding ]
Die wisselt tussen deze icons:
[ afbeelding ]
Als ik hier niet mee win weet ik het ook niet meer
Het zal in ieder geval niet aan Briggy gelegen hebben!
Oneindig veel dank aan haar![]()
![]()
Nee, eentje met alleen deze (die staat erboven):quote:Op woensdag 9 december 2009 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou nu met twee van die 6 icoontjes in de OP
quote:
Dat is jouw risicoquote:Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Kun je er bij het stemmen (of hoe dat ook gaat) nog even bij vermelden dat hij dus wisselt tussen die plaatjes die ik net postte?
Anders denken mensen misschien dat het er maar ééntje is!![]()
tot 20-12 kan alles daarna begint het stemmenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
^Ik wil ook meedoen, alleen weet ik nog niet of deze definitief is. Als ik hem verander, kan ik het dan later nog doorgeven?
Nee hoor die van mij is tofferquote:
Staat er al hoorquote:
Mits kerst avatar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |