quote:Op zondag 6 december 2009 20:49 schreef Adelante het volgende:
12 deelnemers al in één dag (bijna meer dan de hele Sint verkiezing)
Waarom staat ie niet ingesteld bij je?quote:
Maak eens wat mooi's dan! Die Obama kent iedereen onderhand wel.quote:
Maar Obama is een close personal friend van mij. Als ik 'm verwijder, wordt 'ie boos.quote:Op zondag 6 december 2009 22:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maak eens wat mooi's dan! Die Obama kent iedereen onderhand wel.
Ja, ik kan maar een ding tegelijk jaquote:Op zondag 6 december 2009 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom staat ie niet ingesteld bij je?
Aangepast in de OP.quote:Op maandag 7 december 2009 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
haai, ik heb even mn usericon nog iets aangepast (hij stond niet zo mooi midden op de avatar...) kun je m nog vervangen in de OP?
quote:Op maandag 7 december 2009 12:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen sneeuw want we hebben toch nooit een witte kerst
Ik zie een vretende kat, wat heeft ie met kerst van doen?quote:
plaats dan even diegene waarmee je wilt meedingenquote:
Oooh dan ligt het aan BXquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie ook de kerstvariant
Ik kom liever s'avonds achterlangs, maar voor jou maak ik een uitzondering alleen 23 december is mijn eerst beschikbare datum pasquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
zeg, PM eens wanneer jij een keer 's-ochtends tussen 6 en 7 bij mij voorlangs komt?
it's a datequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kom liever s'avonds achterlangs, maar voor jou maak ik een uitzondering alleen 23 december is mijn eerst beschikbare datum pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |