abonnement Unibet Coolblue
pi_75842020
quote:
Op zondag 20 december 2009 11:54 schreef BoerBert het volgende:

[..]

een mannetje van de Quote
Jamai XL.
  zondag 20 december 2009 @ 17:44:57 #252
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_75844677
ben benieuwd wanneer we horen dat het verder gaat op rtl4.....

(wat ik overigens persoonlijk wel hoop )
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_75845021
Ik hoop ook dat het door gaat op RTL. Misschien blijft het wel leuk zeker als Harm, Raoul en Jan-Jaap allemaal mee gaan. Koppensnellers leek ook precies op Kopspijkers.. Maar omdat niet iedereen mee ging was het wat minder leuk, maar anders was het zeker gelukt. Ben ik van overtuigd.
pi_75847829
Weet iemand of de afleveringen van het afgelopen seizoen ook ergens te downloaden zijn? Ik weet dat ze te bekijken zijn via uitzendinggemist maar ik wil ze eigenlijk downloaden en op een portable hd zetten zodat ik deze kan opsturen naar iemand die niet via uitzendinggemist kan kijken...
pi_75847858
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:14 schreef Obecalp het volgende:
Weet iemand of de afleveringen van het afgelopen seizoen ook ergens te downloaden zijn? Ik weet dat ze te bekijken zijn via uitzendinggemist maar ik wil ze eigenlijk downloaden en op een portable hd zetten zodat ik deze kan opsturen naar iemand die niet via uitzendinggemist kan kijken...
Usenet?
sig verwijderd door FA
pi_75848438
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:14 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Usenet?
Zijn ze daar te vinden? Ben niet zo bekend met usenet maar zal eens uitvogelen hoe het werkt. Bedankt voor de tip
pi_75851606
RIP aan de nabestaanden.
pi_75854322
quote:
Bekijk hier de laatste DWHN via Uitzendinggemist.nl met als gasten oud-journaallezer Noraly Beyer en nog iemand.
.

Bron: Laatste Dit Was Het Nieuws: 1,5 miljoen kijkers:-1,5-miljoen-kijkers.html
  maandag 21 december 2009 @ 00:22:30 #259
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75863122
Ik heb het 'm net gekeken! Leuke uitzending
Het nummer op het einde laat ook speculaties open, mijn verwachting is dat het programma gewoon terug komt.

Moet ook wel, want het is gewoon een top programma
pi_75870078
quote:
Dit was het nieuws

vanvelzen
21 december 2009
Joost van Velzen

2009 loopt op de laatste benen, mensen en programma’s nemen afscheid. Soms voorgoed, soms voor tijdelijk en in een enkel geval is het onbekend wat de toekomst brengt.

De redactie van het achtuurjournaal had ter ere van het afscheid van Philip Freriks (vrijdag) een overzichtje samengesteld van de belangrijkste nieuwsgebeurtenissen die hun collega in de afgelopen veertien jaar mocht melden.

Een aanslag van Hamas in Tel Aviv, de dood van prinses Diana, de aanslagen in New York, de moord op Fortuyn en op Van Gogh, de tsunami en de verkiezing van Obama als eerste zwarte president van de VS.

Freriks: „Ik heb hier veertien jaar lang met heel veel plezier gezeten en ga er vanuit dat u daarvan ook wel iets hebt meegekregen. Dank voor alle aardige reacties en ook voor de kritiek. Het zal zometeen een vreemd gevoel zijn als ik van m’n stoel opsta en de studio uit loop. Voor altijd. Maar om met Walter Cronkite, de vader van alle anchormannen te spreken: Het is zoals het is.”

Een dag later kwam ’Dit was het nieuws’ op het afscheid van Freriks terug: „Is het eigenlijk een eer om al die ellende te mogen voorlezen?”, vroeg Raoul Heertje aan Noraly Beyer, die zelf 23 jaar nieuwslezeres was.

Nou, vond die. ,,Het zijn natuurlijk wel gedenkwaardige uitzendingen.”

Maar volgens Jan Jaap van der Wal zat er een luchtje aan: „Toen ik het weer allemaal zag langskomen, dacht ik: Het is wel toevallig dat iedere keer als er iets naars gebeurt, dat hij dan het journaal presenteert.”

’Dit was het nieuws’ werd zaterdag voor het laatst door de TROS uitgezonden. De satirische nieuwskwis – gebaseerd op het BBC-origineel ’Have I Got News For You’ – heeft het daarmee dertien jaar volgehouden. Een hele prestatie voor Nederlanders, die nu eenmaal niet geboren zijn met de natuurlijke gevatheid die de Britten wél in het bloed zit.

Dat verschil zag je vooral terug bij de gasten. Waar in Engeland zelfs de meest stoffige types geestig uit de hoek konden komen, passeerden in de Hollandse versie een fikse reeks onrendabelen op dat gebied.

Het succes hield ook stand ondanks Harm Edens, die van het voorlezen van de autocew een schaamteloos genre op zich wist te maken. Erg naturel kwam het daardoor niet over toen de presentator meldde: „Binnenkort komen in Nederland 40.000 geiten aan hun eind, dus wie ben ik om me rot te voelen?”

Toch: we doen de TROS-show te kort om die louter af te rekenen op een vergelijking met de Britten of de rol van Edens. Daarvoor hebben we eenvoudigweg te vaak gelachen. Daarvoor beschikte het team over te goede grappenschrijvers. Daarvoor waren de teamcaptains door de jaren heen te sterke improvisatoren.

Toen Raoul Heertje’s secondant hem adviseerde om zijn op sterven liggende goudvis door de wc te spoelen, reageerde Heertje: „Je kan een goudvis toch niet verzuipen? Dat is nou het enige wat je niét kan doen.”

Makers en fans hopen nu op een overname door bijvoorbeeld RTL.
http://www.trouw.nl/opini(...)was_het_nieuws_.html
pi_75872566
Het is juist de bedoeling dat Harm Edens die grappen zonder enige emotie van de autocue voorleest. Dat maakt het nou juist zo leuk...
  maandag 21 december 2009 @ 12:38:27 #263
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_75874846
Tering, wat een kutstuk in de Trouw.
  maandag 21 december 2009 @ 12:41:45 #264
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75874973
Iemand die autocew zegt kan ik niet serieus nemen
  maandag 21 december 2009 @ 13:10:21 #265
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_75876008
Een grap navertellen in de krant
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_75881945
Werkt die gast serieus voor de Trouw
pi_75882112
Het was vast een stagiair
pi_75883972
Dit ligt nog beneden het niveau Telegraaf/Spits
pi_75885104
Ik keek net weer naar dat stukje met Berlusconi over Patricia Paay Prachtig!!

En Raoul z'n grap was ook idioot : Wij vieren dat we hem vermoord hebben. Met zo'n serieuze kop erbij
pi_75887669
"autocew"
en
Nou, vond die. ,,Het zijn natuurlijk wel gedenkwaardige uitzendingen.”
"vond die" ? en van al dat gequote klopt ook niks. En wij moeten dit serieus nemen
pi_75887877
Je doet gewoon niet meer mee
geniale uitspraak van JJvdW

jammer dan ze zijn gestopt
pi_75890462
Zonet de laatste aflevering gekeken

Wellicht weleens eerder hier getypt, maar ik ben ooit op m'n 13e bij een opname geweest van DWHN, begin 1997. Omdat de oom van een vriend waarmee ik er was achter de schermen werkte, mochten we voor de opname bij het decor rondlopen, heb ik nog even achter de desk mogen zitten, gepraat met Harm die al op z'n vast plek zat en ook gegeten in cafe De Kroon aan dezelfde tafel met Paul Groot en Owen Schumacher die in de redactie zaten. Opnames waren nog in De Escape, en te gast waren Theo van Gogh (die non-stop rookte) en Peter de Wit (de striptekenaar). De grappen gingen o.a. over Dutroux en de stand na de eerste ronde was 4 tegen 4

Had toen nooit kunnen denken dat 12 jaar later het programma nog zou bestaan. Het aantal afleveringen dat ik heb gemist is op 1 hand te tellen denk ik.
pi_75892919
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:02 schreef belanov het volgende:
Zonet de laatste aflevering gekeken

Wellicht weleens eerder hier getypt, maar ik ben ooit op m'n 13e bij een opname geweest van DWHN, begin 1997. Omdat de oom van een vriend waarmee ik er was achter de schermen werkte, mochten we voor de opname bij het decor rondlopen, heb ik nog even achter de desk mogen zitten, gepraat met Harm die al op z'n vast plek zat en ook gegeten in cafe De Kroon aan dezelfde tafel met Paul Groot en Owen Schumacher die in de redactie zaten. Opnames waren nog in De Escape, en te gast waren Theo van Gogh (die non-stop rookte) en Peter de Wit (de striptekenaar). De grappen gingen o.a. over Dutroux en de stand na de eerste ronde was 4 tegen 4

Had toen nooit kunnen denken dat 12 jaar later het programma nog zou bestaan. Het aantal afleveringen dat ik heb gemist is op 1 hand te tellen denk ik.
Op DVD1 staat als extra dat een aap de score bijhoudt, haha was wel grappig om te zien, natuurlijk nep, maar wel een leuke extra
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_75893266
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:51 schreef PiraatPiet het volgende:

[..]

Op DVD1 staat als extra dat een aap de score bijhoudt, haha was wel grappig om te zien, natuurlijk nep, maar wel een leuke extra
Dat is dan letterlijk gejat van de Britse versie... Daar kwam de aap ook in beeld tijdens één van de uitzendingen.

Scoreverloop slaat nergens op inderdaad, maar dat is het punt van de show natuurlijk ook niet
  dinsdag 22 december 2009 @ 02:24:05 #275
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_75910940
Ik vind het echt oprecht jammer dat het programma verdwenen is.
Hoop echt dat ze een nieuwe zender vinden, desnoods bij de commerciëlen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')