Dit ontgaat mij even (en ik ben nog lang niet bezopen!).quote:Op zondag 6 december 2009 10:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
neen hoor ,. maar geloof vooral wat je wilt geloven.
Als het hof het zonodig nog even moet rechtzetten, bezweken onder de stem van het volk
Je hebt je gisteren pas geregistreerd als gebruiker van FOK!?quote:Op zondag 6 december 2009 11:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Als Fortuyn en Wilders zulke onzin uitkramen dat moet het toch ontzettend makkelijk zijn voor de regering om deze te ontkrachten? Dat is ze tot op heden nog niet gelukt, nee sterker zelfs... ze doen vaak dingen die compleet in het voordeel van Fortuyn en Wilders werken, blijkbaar hebben ze dan toch een punt, zou je niet zeggen?
Er zijn hier geen voorstanders van islamisering.quote:Op zondag 6 december 2009 11:03 schreef JohnDope het volgende:
Jullie (zowel voorstanders als tegenstanders van de islamisering) vallen voor de zoveelste keer in herhaling .
Vet van mij.quote:Op zondag 6 december 2009 11:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jesus Christus wat zit jij vol met frustratie zeg. Ik en velen met mij hebben decennia lang onder de terreur van de linksekerk moeten leven.
Ons heb je helemaal nooit horen piepen. Het volk krijgt gewoon de regering die ze het verdient.
Ja en?quote:
Maar misschien hebben die wčl argumenten. Ik heb hier nog geen steekhoudende argumenten gehoord. Hoogstens complottheorieën.quote:Op zondag 6 december 2009 13:41 schreef qonmann het volgende:
[..]
Google maar even er zijn meer mensen die dit een politiek proces noemen.oa een columnist van het NRC.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Gaat tedere Enait hem verdedigen?˛
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |