abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75325746
Het vorige deel: Slank # 890 - Waar ik geen leuke TT weet

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:40:30 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75325755
Wat een leuke TT
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75325768
Gefeliciteerd bj !
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:41:40 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75325780
Leuke TT! Gefeliciteerd BJ! . Ik ben benieuwd naar de naam .
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hebben -ik zou haast zeggen uiteraard ´- wel Sinterklaas gevierd. Gisteren op mijn werk, met een echte Sinterklaas (hij was net echt ) en vandaag rustig thuis met de kinderen. Het mooiste cadeau kreeg ik van mijn zoontje. Kritisch (en verwend ) als hij is, is het nooit goeg genoeg. Maar vandaag zei hij bij het in bed brengen dat zijn cadeau nog mooier was dan hij zich had voorgesteld (een radiografisch bestuurbare hummer )
.
Niet meer actief op Fok!
pi_75325819
ahw een topic voor BJ
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:57:32 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75326150
Wat is eigenlijk SOGGEN of WOGGEN?

* uniekhoorn is blont
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 5 december 2009 @ 23:03:24 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75326276
SOGGEN = studie ontwijkend gedrag (zie de eerste letters van deze woorden) en WOGGEN = werk ontwijkend gedrag .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 december 2009 @ 23:04:59 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75326319
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:03 schreef Viking84 het volgende:
SOGGEN = studie ontwijkend gedrag (zie de eerste letters van deze woorden) en WOGGEN = werk ontwijkend gedrag .
Oja?
Had ik er nooit uit gehaald
Thanks
  zaterdag 5 december 2009 @ 23:20:13 #9
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75326683
aahhh gefeliciteerd voor BJ, wat leuk zeg, een meisje!

Chico, dat boek wat jij hebt gekregen lijkt mij ook wel leuk en ik herinner me ineens dat jij nog wilde weten welk studieboek ik nu heb, toch? het is in ieder geval "Physiology of sport and exercise" van wilmore, costill en kenney. http://www.bol.com/nl/p/b(...).html#product_images

Zo, wij hebben ook gegourmet. was gezellig (wat ook wel eens anders is thuis), alleen stinken mijn kleren nu wel naar dat eten en heb ik een hele volle buik (banketstaaf, chocoladeletter, stokbrood met kruidenboter etc.. gelukkig was het m'n junkdag )
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75327220
Hallo.
pi_75327299
zow

ik had even niet door dat ik de lapo had, dus snel een nieuwe gemaakt en toen weer bij op de bank gekropen, wat ik zo dus ook weer ga doen

Vanmiddag mijn schoonouders uitgenodigd om met kerst hier te komen eten. Schoonmoesje is nog veel moe en ga dus lekker haar het werk uit handen nemen en een groots kerstdiner voor ze op tafel zetten Schoonzusje + aanhang komen ook en wellicht oma ook
Dus zit nu helemaal enthousiast te bedenken wat ik allemaal wel niet kan maken en dat ik moet oppassen niet TE veel te maken enzo

Verder is onze auto 'gemaakt' door iets kapot te maken de achterklep kon niet op slot, geen sleutel van dus nu hebben we het knopje stukgemaakt, zodat hij alleen nog vanuit binnen open kan

Morgen een lange studiedag.. essay, vertalingen... mèn! Ik hoop maar dat het goed komt tijdens de tentamenperiode, moet nog zoveel leren! Dus, nu zo maar slapen, tenzij we nog een X-Factor UK kunnen downloaden, in dat geval gaan we die nog even kijken voor het slapengaan!

Welterusten iig iedereen!
Ja doei.
pi_75327393
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:20 schreef _Calimero_ het volgende:
aahhh gefeliciteerd voor BJ, wat leuk zeg, een meisje!

Chico, dat boek wat jij hebt gekregen lijkt mij ook wel leuk en ik herinner me ineens dat jij nog wilde weten welk studieboek ik nu heb, toch? het is in ieder geval "Physiology of sport and exercise" van wilmore, costill en kenney. http://www.bol.com/nl/p/b(...).html#product_images

Zo, wij hebben ook gegourmet. was gezellig (wat ook wel eens anders is thuis), alleen stinken mijn kleren nu wel naar dat eten en heb ik een hele volle buik (banketstaaf, chocoladeletter, stokbrood met kruidenboter etc.. gelukkig was het m'n junkdag )
Dankje! Ik had me vergist, ik heb vandaag "McGee on Food and Cooking" gekregen en krijg dat andere boek voor mijn verjaardag:
http://www.bookdepository(...)-Student-Access-Card
Volgend semester ga ik ook een vak volgen over hersenwerking en invloed op gedrag, zo leuk .

Sint was leuk, maar op het eind was ik een vaatdoek en zag ik bleek. Mijn lijstje is prut, maar iig geen pepernoten gegeten .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75331579
Wat leuk, gefeliciteerd BJ! Ben ook wel benieuwd naar de naam
  zondag 6 december 2009 @ 09:01:10 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75331647
Goedemorgen .

Net even op BJ d'r Hyves gegluurd in de hoop dat daar een naam stond, maar helaas . Ze komt het vanzelf wel vertellen één dezer dagen . Las op haar blog wel dat het kindje aan het duimzuigen was tijdens de laatste echo. Awww .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 december 2009 @ 09:10:45 #15
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75331681
wow, BJ is al bevallen! Wat vroeg! En wat fijn, gefeliciteerd!

groetjes vanuit Haaksbergen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 6 december 2009 @ 09:31:55 #16
277802 _Calimero_
pi_75331769
Morning!

ik ging gister gewoon met buikpijn van al het vele en ongezonde eten, slapen. Volgende keer toch wat meer maat houden misschien
nu even spinnen en vandaag maar een grote balansdag om de schade weer enigszins te compenseren
  zondag 6 december 2009 @ 09:32:27 #17
277802 _Calimero_
pi_75331772
quote:
Op zondag 6 december 2009 09:10 schreef AKnynke het volgende:
wow, BJ is al bevallen! Wat vroeg! En wat fijn, gefeliciteerd!

groetjes vanuit Haaksbergen!
ooh, is het fijn bij je vriendje, Nynke?
Veel plezier
pi_75331776
Goeiemorgen . Nog steeds verhoging (gisteravond koorts) en tril helemaal (maar dat kan ook zijn omdat ik gister niets gegeten heb), maar voel me stuk beter dan gisteravond .

En BJ, ook hier: Gefeliciteerd voor jou en meneer BJ.
  zondag 6 december 2009 @ 10:10:14 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75331946
Ik lees net een paar documentjes van iemand waar ik mee moet samenwerken en ik ben zó blij dat ik de eindredactie op me heb genomen 'na' ipv 'naar', 'schut' ipv 'schudt' (ik hoop zo dat die laatste een typo was )
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 december 2009 @ 10:22:02 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75332040
Goeiemorgen! BJ, een meisje! Leuk!

Tandarts mailde terug of ik er morgenochtend rond 8:30 kan zijn..mja..nee.. niet echt, vanuit de Achterhoek .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75332049
Goedemorgen
Gisteren wel teveel gegeten bij het gourmetten maar helemaal geen alcohol gedronken
Moesten nu weer veelste vroeg op omdat ik met mijn vriendje naar de Disney Singalong Musical ga
En vanmiddag eindelijk echt Sinterklaas vieren
pi_75332484
Gefeliciteerd BJ! En een Sinterklaaskind ook nog, die wordt dan altijd in de klas als Sint komt extra naar voren geroepen ("En er is nog iemand jarig vandaag, hè Piet..")
pi_75332511
owh ja.. arm kind
Ja doei.
pi_75332589
over kinderen gesproken.. woensdag laatste pil geslikt, nu nog steeds niet ongesteld

fijn altijd, die spanning het lot wil mij vast gewoon zwanger hebben, ondanks mijn brave pil-slikken... hoor dan vast bij die 0,01% ofzo
Ja doei.
pi_75332702
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef Laureline het volgende:
Gefeliciteerd BJ! En een Sinterklaaskind ook nog, die wordt dan altijd in de klas als Sint komt extra naar voren geroepen ("En er is nog iemand jarig vandaag, hè Piet..")

Maar wat leuk voor BJ, gefeliciteeerd (als je 't leest ). Is wat te vroeg, toch?
  zondag 6 december 2009 @ 11:19:13 #26
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_75332708
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
over kinderen gesproken.. woensdag laatste pil geslikt, nu nog steeds niet ongesteld

fijn altijd, die spanning het lot wil mij vast gewoon zwanger hebben, ondanks mijn brave pil-slikken... hoor dan vast bij die 0,01% ofzo
Kinderzitje achterop die motor en gaan met de banaan
pi_75332715
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:19 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Kinderzitje achterop die motor en gaan met de banaan
Ja doei.
  zondag 6 december 2009 @ 11:21:28 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75332747
Of een zijspan
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75332752
ik kies voor de breinaald, aldus de woorden van Mr.Mo en mij
Ja doei.
  zondag 6 december 2009 @ 11:28:05 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75332840
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef Laureline het volgende:En een Sinterklaaskind ook nog, die wordt dan altijd in de klas als Sint komt extra naar voren geroepen ("En er is nog iemand jarig vandaag, hè Piet..")
.
Niet meer actief op Fok!
pi_75332919
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik kies voor de breinaald, aldus de woorden van Mr.Mo en mij
of een haaknaald, das handzamer
tzal wel loslopen toch? Als je gewoon netjes die pil geslikt hebt dan is er vast niets aan de hand

Plan voor vandaag:

O: 2 broodjes uit de oven met leverpastei (net pas op, meer brunch dus)
L: geen idee, waarschijnlijk wat kleine dingetjes, we krijgen visite rond 2 uur dus mja.
T: mandarijntje
D: huzarensalade met stokbrood (over van gister)

en verder verspreid over de dag nog kruidnoten daarna gaat alle vreet in de prullebak. Weg dr mee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75332961
Nou Mootje, ik sluit me bij je aan, ga binnenkort ook weer testen want ik sta tegenwoordig elke ochtend strontmisselijk op Maar dat kan ook van de stress zijn, toch?
  zondag 6 december 2009 @ 11:36:39 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75332988
Ik ben erg blij met mijn Heras Hekwerk
pi_75333123
Ik heb er ook zoeen, XM, maar na vier van de vijf ochtenden bijna over je nek gaan, twijfel ik toch
pi_75333142

Ik heb gisteravond Sint gevierd... ik hoef voorlopig iig geen speculaas/letters/chocolade te zien. En dat terwijl er hier nu nog (zelfgemaakte) bonbons van grootmoeder en nog 2 pure chocoladeletters in de kast liggen...

Ik heb wel heel mooie kerstversiering gehad!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75333309
Goedemorgen! (nog net dan..)
Totale lijstje van gisteren:
*Vanilleyoghurt met muesli
*Twee meergranenbroodjes met boterhamworst, ananas/mango/meloensap
*Twee Italiaanse bollen met boterhamworst, 250 gram fruitsalade (appel, druif, mango, ananas), de rest van het sap (flesje van 500 ml.)
*Géén taart, wel een paar handjes studenhaver, kippilaf met stokbrood en twee halve perziken
* Drie mini-milkyways
Geen Sinterklaas gevierd, dat scheelde een hoop gesnaai.

Lijstje/ planning van vandaag:
*Evy les 3
*Vanilleyoghurt met muesli
*Boterhammen met ?, sinaasappel
*Avondeten: géén idee
Smile, open your eyes, love and go on
pi_75333530
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:

Ik had woensdag ook de laatste en word het altijd braaf op maandag. No worries En als je toch zwanger bent dan breng je 'm maar naar mij
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 6 december 2009 @ 12:12:56 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75333611
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik had woensdag ook de laatste en word het altijd braaf op maandag. No worries En als je toch zwanger bent dan breng je 'm maar naar mij
Of naar mij! .

Een klein Mootje met staartjes die niet met autootjes, maar met motortjes speelt . VROEMMMMM!! .
Niet meer actief op Fok!
pi_75333614
Oh en dan nog een goeie: www.zwangerschapstest.nu Drie testen voor 4.99. Niet die losse strips nemen, da's niks. En ze leveren discreet Gewoon een witte bubbeltjesenvelop.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 6 december 2009 @ 12:14:46 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75333638
Ik moet een opdracht bedenken voor de leerlingen waarbij ze moeten samenwerken, waarbij ik rekening houd met de vier verschillende leerstijlen en waarbij ik rekening houd met vier van de acht soorten intelligenties (verbaal, logisch, kinetisch etc). Pfff . Er begint nu eindelijk iets van een idee te komen, maar ik ben blij dat morgen de eerste presentaties zijn, zodat ik kan zien hoe anderen het aangepakt hebben .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 december 2009 @ 12:15:35 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75333654
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:13 schreef Syrena het volgende:
Oh en dan nog een goeie: www.zwangerschapstest.nu Drie testen voor 4.99. Niet die losse strips nemen, da's niks. En ze leveren discreet Gewoon een witte bubbeltjesenvelop.
Eigenlijk moeten alle bedrijven hun pakketjes discreet versturen, want nu weet iedereen: waar geen afzender op staat, dat komt van Christine le Duc! Oid .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 december 2009 @ 12:36:59 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75334004
Mijn vriend staat op lang circuleren

Lijst:
O/L: 2 boterhammen 48+ kaas, beschuit jam, gekookt ei
T: appel
T: peer
T: snaaien op verjaardag
D: patat met een kroket of loempia
pi_75334059
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
Nou Mootje, ik sluit me bij je aan, ga binnenkort ook weer testen want ik sta tegenwoordig elke ochtend strontmisselijk op Maar dat kan ook van de stress zijn, toch?
Of je hebt griep/voedselvergiftiging?

Ik heb vandaag al 2 beschuitjes en een half glas water op, jeej. Planning: meer van hetzelfde.
pi_75334323
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of naar mij! .

Een klein Mootje met staartjes die niet met autootjes, maar met motortjes speelt . VROEMMMMM!! .
*zoekt teiltje*

Ja doei.
pi_75334498
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*zoekt teiltje*

oh jeej... misselijkheid? Daar ga je...

heb je trouwens al een beetje een idee van wat je gaat koken voor kerst? (ik las over je uitnodiging).
Ooit later wil ik een keer een klassiek kerst-gerecht maken lekker drie dagen van tevoren al koken enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 6 december 2009 @ 13:02:33 #46
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_75334605
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

*proest*
pi_75334737
Oh nu lijkt het net alsof ik perse zwanger wilde worden maar ik kocht die testen dus omdat ik ook steeds bang was dat het wel zo was
pi_75334811
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

heb je trouwens al een beetje een idee van wat je gaat koken voor kerst? (ik las over je uitnodiging).
Ooit later wil ik een keer een klassiek kerst-gerecht maken lekker drie dagen van tevoren al koken enzo
ik wist dat die opmerking ging komen !

enneuh... nou.. wel lekker uitgebreid..

amuse, voor, tussen, hoofd, na en chocoladeplankje bij de koffie

moet dus alles qua hoeveelheid goed af gaan stemmen, want wil dat mensen lekker eten (genoeg) en dus niet over-eten

voor een vistrio ofzo (zalmcarpaccio, fancy garnalencocktail en limoentongetjes, kleine beetjes van allen)

tussen een soepje: broccoli met wat geitenkaas, of wortelsoep met paprika-creme-fraiche ofzo

hoofd: iets uit de oven

na: merengue ofzo? Of een crumble van rood fruit

chocoladeplankje moet ik nog over nadenken
Ja doei.
pi_75334870
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik wist dat die opmerking ging komen !

enneuh... nou.. wel lekker uitgebreid..

amuse, voor, tussen, hoofd, na en chocoladeplankje bij de koffie

moet dus alles qua hoeveelheid goed af gaan stemmen, want wil dat mensen lekker eten (genoeg) en dus niet over-eten

voor een vistrio ofzo (zalmcarpaccio, fancy garnalencocktail en limoentongetjes, kleine beetjes van allen)

tussen een soepje: broccoli met wat geitenkaas, of wortelsoep met paprika-creme-fraiche ofzo

hoofd: iets uit de oven

na: merengue ofzo? Of een crumble van rood fruit

chocoladeplankje moet ik nog over nadenken
tsja t was een inkopper hè

klinkt goed zeg!
crumble van rood fruit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75335027
wat ga je zelf doen met kerst?
Ja doei.
pi_75335211
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
wat ga je zelf doen met kerst?
ik zelf weinig
we zijn uitgenodigt bij de ouders en schoonouders (ook leuk daar niet van), dus zelf koken is er niet bij.

Bij mijn ouders gaan we gourmetten. Dat was nooit zo mijn favoriet maar dit jaar heeft mn moeder de loterij gewonnen ofzo? Ze wil allerlei mini lamsboutjes en mini Argentijnse steakjes en allerlei ander luxe vlees halen. En een luxe visschotel. T klonk echt superlekker!

En mn schoonouders zijn van de traditionele kersthap. Dus vooraf een garnalencocktail, hoofdgerecht iets van lamsvlees ofzo en na zal het wel iets van chocoladetaart zijn. Wel altijd erg lekker. En de rode wijnsaus van mn schoonvader is goddelijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 6 december 2009 @ 13:40:12 #52
3185 Adelante
To let it go now
pi_75335589
[NOMINATIE] DE FOK! KERST AVATAR WEDSTRIJD

Nog deelnemers hier aan de kerst avatar wedstrijd?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 6 december 2009 @ 13:44:29 #53
236335 neen
schone schijn
pi_75335738
Thuis vier ik het hier 2e kerstdag, geen idee wat we dan gaan eten. 1e kerstdag in ieder geval naar m'n oma dus dan eten we indisch.

Gefeliciteerd trouwens BJ met je dochtertje!
het lijkt niet wat het is
pi_75337129
Dames die denken zwanger te zijn: waar je het direct aan merkt, is dat je borsten één tot anderhalve cupmaat groter zijn!

Maar waarschijnlijk komt de misselijkheid door het buikgriepvirus dat overal heerst. Ik heb mezelf vandaag beter verklaard vanwege de planning die anders in het honderd loopt, en sta nu al 2 uur wiebelend achter mijn werktafel iets in elkaar te zetten wat me normaal een half uur kost, maar nu, zoals het eruit ziet, de hele dag Ik lijk wel dronken!
  zondag 6 december 2009 @ 14:46:59 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75337581
Straks naar Rammstein . Heb er echt zin in .
pi_75337592
veel plezier

zodadelijk hardlopen geen zin in
Ja doei.
pi_75337964
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Straks naar Rammstein . Heb er echt zin in .
veel plezier!

loopze moblo!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75338252
Ik doe met je mee, mootje! Gedeelde smart...
Hoe is het eigenlijk met jouw hardlopen, huuphuup?

En neen, dat lijkt me nou zo fijn, een indische oma Kookt die in d'r eentje voor de hele familie? Veel werk!
pi_75338396
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe met je mee, mootje! Gedeelde smart...
Hoe is het eigenlijk met jouw hardlopen, huuphuup?

En neen, dat lijkt me nou zo fijn, een indische oma Kookt die in d'r eentje voor de hele familie? Veel werk!
ik heb nog niet weer kunnen gaan, ik ben de afgelopen dagen steeds alleen met mn dametje geweest dus dat loopt wat lullig
eigenlijk had ik best op mn home-stepding gekund dan hoor maar daar moet ik me echt nog even toe zetten. Ik vind dat een vreselijk ding.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75338562
Ah, OK. En met dit seizoen is 's avonds laat rennen natuurlijk ook niet ideaal
Zo'n home-stepding, is dat van die reclames op tellsell, waar je behalve enorm mee verbrandt ook nog eens razendstrakke abs krijgt?

Ik gooi er even een lijst in!
O: bak yoghurt met wat limoensiroop
L: bak knolselderijsoep met saffraan en sinaasappel
S: hardlopen; afhankelijk van regen 7 of 10 km
T: bruin stokbrood met zelfgemaakte hummus
D: loempia's van rijstpapier, gevuld met kip, groenten en hoisinsaus. Toe zoete blini's met warme kersen en zure room.
T: cognac.
pi_75338836
teeveepeetje

Mijn secret santa pakket ligt me te verleiden Maar het zit nog dicht. Het gat wat in het kartonnen pakketje zit heb ik zelfs weer dichtgemaakt, zelfbeheersing jeweetz
pi_75339325
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, OK. En met dit seizoen is 's avonds laat rennen natuurlijk ook niet ideaal
Zo'n home-stepding, is dat van die reclames op tellsell, waar je behalve enorm mee verbrandt ook nog eens razendstrakke abs krijgt?

Ik gooi er even een lijst in!
O: bak yoghurt met wat limoensiroop
S: hardlopen; afhankelijk van regen 7 of 10 km
T: bruin stokbrood met zelfgemaakte hummus
D: loempia's van rijstpapier, gevuld met kip, groenten en hoisinsaus. Toe zoete blini's met warme kersen en zure room.
T: cognac.
geeeeen idee.
Het is een echte heuse kruidvat!

oh die rijstvellen zijn zo lekker! eet smakelijk alvast!
ik zit vast aan huzarensalade van gisteravond maar ik wil niet. mn lief heeft geen zin om naar de supermarkt te gaan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 6 december 2009 @ 15:56:55 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75339398
Hello!

Chico! Zit het in de lucht? Jij ook ziekig? Ik ook (weer) lijkt Werd pas om 11.00 ofzo wakker en toen had ik een mengeling van misselijk, opgeblazen, hoofdpijn, spierpijn en nouja, algehele malaise Heb nog geprobeerd wat te lezen ofzo maar ben na een uurtje weer mn bed in gedoken, waar ik ongeveer 5 minuten geleden uit ben komen rollen
Lijstje dus:
- crackertje met jam, in de hoop dat het braaf binnen blijft
D: iets veiligs

En veel pogingen tot thee.

Oh en positieve noot: de nieuwe Super Mario is hilarisch, die hebben we gisteravond uitgeprobeerd
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 6 december 2009 @ 16:19:00 #64
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75339883
Zo, weer terug in Bremen. Morgen vroeg op de trein richting vliegveld!

Ik ben behoorlijk verwend van sinterklaas: een geweldig kookboek, seizoen 5 van west-wing, nog een boek trouw nooit een vrouw met grote voeten (ik heb schoenmaat 44 ), en nog heeeel veel meer. Plus, een heleboel volkskrant en nrc magazines, ik ben een tevreden mens!

En niet eens zo veel gesnoept!
  zondag 6 december 2009 @ 16:23:29 #65
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75340003
quote:
Op zondag 6 december 2009 09:32 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ooh, is het fijn bij je vriendje, Nynke?
Veel plezier
En ja, het is heel fijn bij het vriendje. Deze keer zijn we een klein beetje langer samen, en hoeft het niet perse gezellig te zijn, wat het veel gezelliger maakt! Misschien vanavond nog even naar de kerstmarkt, maar ik denk dat we gewoon thuis blijven. Er is alleen geen eten in huis, daar moeten we nog even een oplossing voor vinden!
  zondag 6 december 2009 @ 16:24:54 #66
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75340042
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik heb nog niet weer kunnen gaan, ik ben de afgelopen dagen steeds alleen met mn dametje geweest dus dat loopt wat lullig
eigenlijk had ik best op mn home-stepding gekund dan hoor maar daar moet ik me echt nog even toe zetten. Ik vind dat een vreselijk ding.
Ik zie in Zweden heel veen mensen hardlopen terwijl ze de wandelwagen voortduwen. Geen optie voor jou?
  zondag 6 december 2009 @ 16:25:06 #67
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75340049
oh, en een kwartet!
pi_75340469
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Daph_ het volgende:
teeveepeetje

Mijn secret santa pakket ligt me te verleiden Maar het zit nog dicht. Het gat wat in het kartonnen pakketje zit heb ik zelfs weer dichtgemaakt, zelfbeheersing jeweetz
ik heb nog niets

dus kan het me ook niet verleiden

zo, net terug van hardlopen wat een rit! Maar het ging wel redelijk. les 18 van serie 1 dit keer... er zit weer vaart in onze vooruitgang
Ja doei.
pi_75340487
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik zie in Zweden heel veen mensen hardlopen terwijl ze de wandelwagen voortduwen. Geen optie voor jou?
bij dat idee krijg ik altijd zo'n New York Central Park idee
Ja doei.
pi_75340913
zo, even in map my run gekeken wat we elke keer lopen. En dat is voor mij toch zeker wel 5km ik loop meestal wat extra rondjes zodat ik niet te ver voor Mr. Mo uitloop en de rit van vandaag was 4,7km.. netjes voor les 18!

nu lekker kip pluizen, want we eten straks kippensoep
Ja doei.
pi_75340990
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dat lijkt me echt doodeng
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75341281
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hello!

Chico! Zit het in de lucht? Jij ook ziekig? Ik ook (weer) lijkt Werd pas om 11.00 ofzo wakker en toen had ik een mengeling van misselijk, opgeblazen, hoofdpijn, spierpijn en nouja, algehele malaise Heb nog geprobeerd wat te lezen ofzo maar ben na een uurtje weer mn bed in gedoken, waar ik ongeveer 5 minuten geleden uit ben komen rollen
Lijstje dus:
- crackertje met jam, in de hoop dat het braaf binnen blijft
D: iets veiligs

En veel pogingen tot thee.

Oh en positieve noot: de nieuwe Super Mario is hilarisch, die hebben we gisteravond uitgeprobeerd
Dat klinkt zo bekend . Ik heb geen koorts meer, maar ben te slap om langer dan een halfuur uit mn bed te komen, dus lig al bijna de hele dag plat. Thee drinken doe ik niet, dat heb ik er gisteren uitgekotst en vrij weinig behoefte om dat vandaag te herhalen . Mijn lijstje:

- 4x beschuitje met suiker
- paar slokken water

Wel echt balen, deze week superveel deadlines waaronder een essay van 3000 woorden waarvoor ik nog moet lezen én nog moet beginnen met het schrijven. Ik ga het niet redden . Ook een positieve noot: ik zit op een dieptepunt qua gewicht .
pi_75341454
awgosss beterschap
Ja doei.
  zondag 6 december 2009 @ 17:56:56 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75342786
Goeie hardloopvibes, Mo!
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat klinkt zo bekend . Ik heb geen koorts meer, maar ben te slap om langer dan een halfuur uit mn bed te komen, dus lig al bijna de hele dag plat. Thee drinken doe ik niet, dat heb ik er gisteren uitgekotst en vrij weinig behoefte om dat vandaag te herhalen . Mijn lijstje:

- 4x beschuitje met suiker
- paar slokken water

Wel echt balen, deze week superveel deadlines waaronder een essay van 3000 woorden waarvoor ik nog moet lezen én nog moet beginnen met het schrijven. Ik ga het niet redden . Ook een positieve noot: ik zit op een dieptepunt qua gewicht .
Naaaw! Dat dus zeg maar, al wissel ik vandaag bed af met bank Ik heb geloof ik nog nooit zoveel Pimp My Ride gezien - lezen lukt ook niet
*aai voor Chico* Misschien uitstel vragen voor je opdrachten? Ik moest een essay proposal maken maar dat wordt hem ook niet
Nou nog iets verzinnen wat ik nog kan eten waar ik over na kan denken zonder "BWUHHH"
pi_75342867
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeie hardloopvibes, Mo!
[..]

Naaaw! Dat dus zeg maar, al wissel ik vandaag bed af met bank Ik heb geloof ik nog nooit zoveel Pimp My Ride gezien - lezen lukt ook niet
*aai voor Chico*
Nou nog iets verzinnen wat ik nog kan eten waar ik over na kan denken zonder "BWUHHH"
aahw beterschap . Bank ... hmmm das ook nog een optie. En mijn mama stelde daarstraks vla voor! Ik weet niet of het wat voor jou is, ik vond het te zoet klinken (maar ga het zo toch proberen. Iets mét kcal maar zonder erop te kauwen is misschien wel fijn).

Dat ik ziek ben vind ik nog niet eens zo erg. Ik vind het vooral erg dat ik deadlines niet ga halen, en hierdoor mn voorbereiding op mn tentamens ook slecht gaat zijn. Dát vind ik wel erg .
  zondag 6 december 2009 @ 18:05:14 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75343020
Dat IS ook vervelend! Maar uitstel vragen is geen optie? Of denk je dat het snel voorbij gaat zijn!

Vla! Da's het eerste waar ik over na kan denken zonder de BUHH! Dank je wel. Dubbelvla ofzo, met chocola of aardbei Niet gezond maar er zit iig wat in!
  zondag 6 december 2009 @ 18:06:22 #77
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75343041
Ik ben nieuw in dit topic en heb een probleempje.

Ik ben 28 jaar, 1.53 en weeg 64 kilo, heb een BMI van 24.
nou wil graag onder die 60 kilo komen, zo rond de 58 kilo.

Mijn probleem, ik ben nu alweer 6 maanden lang bezig met 5x in de week sporten, 3 keer 1.5 uur en 2x 1 uur.
Omdat ik 's ochtends niet kan eten pak ik 'goedemorgen' drinkontbijt.
eet rond 10.00 een cracker met een light beleg.
12.30 ongeveer 2 bruine boterhammen met light beleg
15.00 fruit ( meestal een appel)
18.00 avondeten ( altijd met olie, geen vette sausjes, verse groente en gewoon normale porties)

En 's avonds pak ik meestal niks,als ik iets eet dan is het meestal komkommer of wortel.
Drinken bestaat uit thee, water, spa & fruit light en cola light.
Wil in het weekend wel eens een wijntje pakken 's avonds.

En nu het probleem, ik val niks meer af sinds ongeveer een maand
Sterker nog, ben weer een kilo aangekomen, ik woog net na de bevalling 69 kilo, dus ben toen 6 kilo afgevallen en een kledingmaat kleiner maar nu staat het stil lijkt het wel.
Baal hier wel van, vooral omdat ik er zo mijn best voor doe, meer mensen hier last van (gehad)?

Na de eerste zwangerschap had ik al snel weer mijn oude figuur terug, terwijl ik toen meer was aangekomen, maar nu lijkt het er niet af te willen, terwijl ik nou veel minder was aangekomen.
Terwijl het alweer 1.5 jaar geleden is dat ik ben bevallen.

[ Bericht 3% gewijzigd door snakelady op 06-12-2009 18:19:40 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 6 december 2009 @ 18:24:14 #78
331 Merel
Be here now.
pi_75343525
Zo, ik ben weer thuis. Hele weekend de hort op geweest om Sinterklaas en pre-verjaardag te vieren. Heel leuk, veel te veel gegeten natuurlijk Maar ik ben overduidelijk grieperig aan het worden (keelpijn, hoofdpijn, spierpijn, de standaarddingen), hoop dat dat niet doorzet

Heb het vorige topic alleen even snel doorgescrolld, maar zag wel dat BJ bevallen is, wat leuk!

En welkom Snakelady. We hebben een ware OUD-invasie hier Ik heb geen antwoord op je vraag, kan niets beters bedenken dan dat je even op een plateau zit en gewoon stug moet volhouden!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75344065
Terug van mijn weekendje Gent (was ondanks prutweer erg leuk!) en ik ben bijgescrolled!! Feli voor BJ en haar kindje! Ik heb ook geen Sinterklaas gevierd, heb ook nog geen SeSa pakje binnen en en en......beterschap voor alle zieken.

Welkom Snakelady, ik denk dat je zelfs eerder iets te weinig eet. Vooral omdat je echt veel sport. Kan ook zijn dat je door het sporten veel meer spieren hebt gekweekt en die wegen meer dan vet. Merk je ook geen verschil in centimeters?
pi_75344127
hoi! ik kom even alleen snel zwaaien, ben niet bijgelezen.

ik dacht van de week mn secret santa pakje te hebben ontvangen...lag er vandaag een pakje op de mat met de mededeling secret santa erop

dus ik direkt dat andere pakje openscheuren bleek dat ik met de actie www.2miljoenhandtekeningen.nl het boek ademnood van kim moelands had gewonnen. superleuk, wist niet eens dat je wat kon winnen!

nu ligt mn officiele SeSa me aan te kijken ipv de vorige nep SeSa...hihi....
Kwak
pi_75344627
Hier een luie zondag gehad. 's Middags even met de schapen in de weer geweest, de ene ooi die weg gaat vangen, daarna de rammen vangen, daarna de andere ooien naar het toen lege rammenveld. Morgen gaan de ene ooi en de rammen weg. Wordt nog wat, in het pikkedonker drie zwarte rammen uit een donker (laag!) schapehok vangen en in een kar krijgen, en dan die paniekige ooi nog (beest is áltijd in paniek, dit is de enige keer dat ze gelijk krijgt).

• Havermout
  • Stukje roomboteramandelbanketstaaf
  • Eigengebakken volkorenbrood; mayo, tonijn-uit-blik, worst, boter + jam.
  • Avondeten: eenpansgerecht: runderworstjes, tomaat, broccoli, olijven, linzen.
  • Toe: kwart grote ananas
  • Bier
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_75344669
    Beterschap Chicolate & MariaEtceta. En Laureline.
    Ben ik nog zieken vergeten? Die dan ook beterschap!
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      zondag 6 december 2009 @ 19:06:21 #83
    277802 _Calimero_
    pi_75344726
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 16:23 schreef AKnynke het volgende:

[..]

En ja, het is heel fijn bij het vriendje. Deze keer zijn we een klein beetje langer samen, en hoeft het niet perse gezellig te zijn, wat het veel gezelliger maakt! Misschien vanavond nog even naar de kerstmarkt, maar ik denk dat we gewoon thuis blijven. Er is alleen geen eten in huis, daar moeten we nog even een oplossing voor vinden!
    klinkt goed Nynke, veel plezier nog! tot wanneer zijn jullie samen?
      zondag 6 december 2009 @ 19:07:24 #84
    277802 _Calimero_
    pi_75344759
    Beterschap again voor alle ziekigen en schijnzwangeren

En welkom, Snakelady! ik denk ook dat je misschien te weinig eet,... misschien handig om eens je rustmetabolisme (linkje.. anyone?) uit te rekenen en je onderhoudsniveau, en te kijken naar wat je daadwerkelijk eet?
      zondag 6 december 2009 @ 19:10:48 #85
    277802 _Calimero_
    pi_75344849
    Ik voel me helemaal happy en warm van binnen
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Lijstje is wel apart, want ik had geen eten meegenomen en ook niet ontbeten.
    O: mueslibol, moest ik van collega eten voordat ik zou lesgeven
    S: spinning en beetje kracht
    L: shake van eiwitten
    S: beetje vechtsportles/moves geleerd, kwartiertje superlekker hardgelopen en nog een beetje krachtoefeningetjes
    T: nog een mueslibolletje gekregen en nog een shake
    T: bakje kwark
    d; tonijn uit blik, wokgroente en misschien eet ik er mueslibrood bij
    pi_75345248
    nou, gewoon met de flow meegaan cali niets overhaasten, gewoon kijken wat er gebeurt en genieten
    Ja doei.
      zondag 6 december 2009 @ 19:46:17 #87
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75345893
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 19:06 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

klinkt goed Nynke, veel plezier nog! tot wanneer zijn jullie samen?
    Tot morgenochtend heel erg vroeg, ik moet om 7 uur de deur uit. En ik vrees dat hij tot vanavond hard aan het studeren is.

Tof van die jongen trouwens!
    pi_75345984
    wij gaan morgen 2 nieuwe boekenkasten en een extra cdkast (Billy en Benno) kopen als het goed is.
    Dan kunnen we eindelijk alle boeken en CD's goed kwijt waardoor we wat meer ruimte in huis en in de andere kast (Expedit) hebben voor dingen als mooie bier en wijnglazen en studieboeken

zo.

dat jullie het even weten

Ja doei.
      zondag 6 december 2009 @ 19:54:27 #89
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75346139
    BMR uitrekenen
    Die bedoel je toch Caloriemero? Gewoon met de flow meegaan zoals Mo zegt trouwens

En m'n oma kookt niet (meer) alles alleen, wel een boel maar alles wordt teveel. Gelukkig heeft ze genoeg kinderen gekregen dan hoef ik geen droog brood te eten met kerst.
      zondag 6 december 2009 @ 19:54:49 #90
    331 Merel
    Be here now.
    pi_75346153
    Ooooh Cali, dat was niet de afspraak!!

Een paar topics geleden had iemand wat sites gepost waar je series via streaming video kunt kijken, maar ik kan 't niet meer vinden Wat was dat lijstje ookalweer?
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
      zondag 6 december 2009 @ 19:56:20 #91
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75346189
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 19:54 schreef Merel het volgende:
    Ooooh Cali, dat was niet de afspraak!!

Een paar topics geleden had iemand wat sites gepost waar je series via streaming video kunt kijken, maar ik kan 't niet meer vinden Wat was dat lijstje ookalweer?
    Ik weet het niet maar hier kun je iig In Bruges kijken wat een goede film is. Misschien staan er ook wel series op.
      zondag 6 december 2009 @ 19:57:01 #92
    277802 _Calimero_
    pi_75346216
    surfthechannel.com en cucirca.com ken ik!

en het was inderdaad niet de afspraak en ik weet ook nog niet zo goed wat ik er mee moet, want heb geen zin dat het eindigt zoals altijd: even een paar weken kriebels en leuk, daten en zoenen en daarna niet meer leuk
      zondag 6 december 2009 @ 19:58:29 #93
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75346265
    Beterschap aan de zieken.

Zo'n verschrikkelijk lijstje:
    3 boterhammen kaas, gekookt ei, beschuit jam, peer en appel.

Maar dan:
    4 stukken zeeuws spek (zo lekker!)
    2 behoorlijke plakken leverworst
    2 salami gevuld met roomkaas (volvet)
    2 kipsatespiesjes
    stuk slagroomgebak
    2 handjes chocopinda's
    2 rookvlees met ei
    bak patat met mayonaise (volvet), fricandel speciaal en een halve kroket.
    bak vol caramel/macadamia roomijs met slagroom

zondag 6 december 2009 @ 19:59:14 #94
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75346293
    Wat leuk Cali, spannend
    Geniet ervan meid
      zondag 6 december 2009 @ 20:04:47 #95
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75346482
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 19:57 schreef _Calimero_ het volgende:
    surfthechannel.com en cucirca.com ken ik!

en het was inderdaad niet de afspraak en ik weet ook nog niet zo goed wat ik er mee moet, want heb geen zin dat het eindigt zoals altijd: even een paar weken kriebels en leuk, daten en zoenen en daarna niet meer leuk
    en daarnaast ken ik sidereel.com, thetvbay.info (Crappy side, maar goede links!) en yidio.com!
      zondag 6 december 2009 @ 20:05:16 #96
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75346500
    we hebben pizza besteld, want al het eten dat nog in huis was is over datum en niet meer goed. Nu m'n koffer maar eens inpakken!
    pi_75346565
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
    Beterschap aan de zieken.

Zo'n verschrikkelijk lijstje:
    3 boterhammen kaas, gekookt ei, beschuit jam, peer en appel.

Maar dan:
    4 stukken zeeuws spek (zo lekker!)
    2 behoorlijke plakken leverworst
    2 salami gevuld met roomkaas (volvet)
    2 kipsatespiesjes
    stuk slagroomgebak
    2 handjes chocopinda's
    2 rookvlees met ei
    bak patat met mayonaise (volvet), fricandel speciaal en een halve kroket.
    bak vol caramel/macadamia roomijs met slagroom

Ben je bezeten door een buitenaards vreetmonster?
    Qua lijn kan het geen kwaad, maar zo ken ik je niet! Wat gebeurde er?
      zondag 6 december 2009 @ 20:12:28 #98
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75346782
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Ben je bezeten door een buitenaards vreetmonster?
    Qua lijn kan het geen kwaad, maar zo ken ik je niet! Wat gebeurde er?
    Verjaardag

Gelukkig heb ik deze week nog 3 verjaardagen waarvan 2 met lopend buffet...
    Nou ik mag nog 2 kg aankomen

Morgen als D doe ik alleen groente en een half stukje tonijn.

Zo even uitbuiken en naar bed...
    Hoe laat moet jij morgen?
    pi_75346863
    Jemig Uniek!

maargoed, je ken het lijen

ik niet, dus ik ga morgen pilatessen, een beginnersles! Hopelijk kan ik metmijn nieuwe rooster (per februari) ook wat pilatessen en spinnen.. maar mn rooster zit dan echt OVERvol
    Ja doei.
      zondag 6 december 2009 @ 20:15:59 #100
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75346937
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 16:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat lijkt me echt doodeng
    Is hier ook redelijk normaal. Ik heb zelfs geskate acher de kinderwagen (wel zo'n speciaal joggingding met handrem ed.)
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_75347084
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Verjaardag

Gelukkig heb ik deze week nog 3 verjaardagen waarvan 2 met lopend buffet...
    Nou ik mag nog 2 kg aankomen

Morgen als D doe ik alleen groente en een half stukje tonijn.

Zo even uitbuiken en naar bed...
    Hoe laat moet jij morgen?
    Morgen om 6u schapekarretje halen, dus ergens tussen 5 en 5:30 op denk ik zo. De schapen moeten vóór 9 uur in Coevorden zijn. Da's ruim, bij voorgaande slachterijen moesten we meestal om 7 uur aanwezig zijn.

'truste!
      zondag 6 december 2009 @ 20:21:29 #102
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75347161
    Mijn daglijstje
    o. 2 boterhammen pate
    t. medium lebkuchenkaffee met slagroom van de starbucks + choclate chips cookie
    l. groente omelet van 2 eieren
    t. hele knolselderie uit de oven (in reepjes) met mayo
    d. 2 gevulde pepers + gevuld wijnblad + kakifruit + 3 schuimpjes + chocolaatje
    pi_75347212
    Neem je dan al het lamsvlees weer mee, Sigme (voor de saté cambing ) of verkoop je dat aan de slager?
      zondag 6 december 2009 @ 20:23:04 #104
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75347227
    Overigens, voor degenen die wel een goed bmi hebben maar nog niet tevreden zijn.... ga sporten!
    Slank ben ik nog steeds, maar het mag een stuk gespierder en dat maakt zo'n verschil .
    Jammer dat ik me niet (meer) aan het sporten kan zetten. Ik heb gewoon geen zin op het moment.
    pi_75347243
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 20:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is hier ook redelijk normaal. Ik heb zelfs geskate acher de kinderwagen (wel zo'n speciaal joggingding met handrem ed.)
    ohja? in Nederland? ik heb eigenlijk nog nooit iemand dat zien doen
    Maar ik heb ook een (goedkope) 3-wiel kinderwagen. Hij doet prima waar ie voor gemaakt is en is dan absoluut veilig, maar rennen met dit ding moet ik niet doen hij s niet zo stabiel

Uniekhoorn
    das een berg

ik heb net heel moedig alle kruidnootjes en truffelkruidnoten en andere vreet weggegooit
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
      zondag 6 december 2009 @ 20:23:52 #106
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75347258
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 20:22 schreef Laureline het volgende:
    Neem je dan al het lamsvlees weer mee, Sigme (voor de saté cambing ) of verkoop je dat aan de slager?
    De Oorlog op NL2 over Indië, mocht je het interessant vinden
    pi_75347296
    O en lijstje vandaag:

O: mandarijn, grapefruitsap, bak yoghurt
    T: 1 cappuccino, tweede durfde ik niet aan
    L: geroosterde boterham met roerei van 2 eieren
    T: mandarijn
    D: knolselderijpuree en groene kool met bacon en champignons
    T: kwark met vanilleyoghurt

en het blijft er allemaal in
      zondag 6 december 2009 @ 20:26:09 #108
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75347331
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 20:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ohja? in Nederland? ik heb eigenlijk nog nooit iemand dat zien doen
    Maar ik heb ook een (goedkope) 3-wiel kinderwagen. Hij doet prima waar ie voor gemaakt is en is dan absoluut veilig, maar rennen met dit ding moet ik niet doen hij s niet zo stabiel
    Ik woon in Duitsland. Maar in Amsterdam en Alkmaar heb ik ze ook regelmatig achter de kinderwagen zien rennen en/of skaten.
      zondag 6 december 2009 @ 20:26:38 #109
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75347353
    Dat lijstje van Uniek .

Laureline.

Ik ga zo naar Zombieland kijken. Ranzig, maar heel grappig (even met Mark meegegluurd net, want die ging hem kijken en ik wilde hem in eerste instantie niet zien ) Wel even m'n kip opeten eerst, anders ga ik over m'n nek .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75347618
    Vandaag lijstje

O: Croissantje met kaas, bolletje met kaas en americain filet.
    T: jus d'orange, bakje yoghurt met fruit.
    A: Boterham met bacon en tomaat, en boterham met kaas, bacon, sla en tomaat.
    T: Mandarijn
    T: Stukje chocola.
    I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
    pi_75347643
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 20:22 schreef Laureline het volgende:
    Niks voor de slager! Ik haal alle lamsvlees volgende week op. Ik laat veruit het meeste uitbenen en verwacht op iets tussen de 50 en 60kg uit te komen. Daarvan doe ik wel wat weg, naar familie / kennissen, maar niet veel.

Fijn dat je eten blijf liggen . Is het werk nog een beetje gelukt?
      zondag 6 december 2009 @ 20:37:01 #112
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75347730
    Zo, m'n koffer is ingepakt. 18 kilo, en ik mag er 20 meenemen. Best netjes! K hoop maar dat de weegschaal van het vriendje accuraat is. Ook omdat ik er op ging staan en 'maar' 78 kilo weeg. Nog 3 a 4 kilo eraf, en ik ben best happy.

Laat die pizza maar komen!
    pi_75347755
    Dat lijstje van Uniekhoorn lijkt er wel ééntje van mij ja, als ik niet ziek ben!

En die Oorlogsdocu lijkt me interessant, het is natuurlijk decennia lang zó uitsluitend vanuit Nederlands standpunt belicht allemaal, dat ik wel benieuwd ben naar die 'nieuwe manier' van vertellen. maar ik bewaar hem voor op Uitzending Gemist, want ik val alweer om van de slaap, want ik heb geen middagtukje gedaan. Zo schiet het nooit op met de genezing, hè
    pi_75347942
    Zo, dat is een jaar lang lamsvlees eten!
    En het werk is gelukt, het glimt me tegemoet vanuit het atelier (pailettenstof en ander fout gebeuren )

Nog even mijn 2 cent over skaten/hollen achter kinderdriewielers: dan moet ik zo vreselijk aan Tom Cruise denken!
    pi_75347994
    Nu ga ik slapen, mijn tweede hobby, na eten.
    pi_75348722
    Online kijken: OV-guide of joox. Mo, ik heb al goeie buikpijn, bij jou nog niks? Ik vond Pilates altijd heel fijn, niks zweten, gewoon op zo'n matje wat zwaaien met armen & benen en je powerhouse aanspannen
    pi_75348789
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 20:59 schreef Syrena het volgende:
    Online kijken: OV-guide of joox. Mo, ik heb al goeie buikpijn, bij jou nog niks? Ik vond Pilates altijd heel fijn, niks zweten, gewoon op zo'n matje wat zwaaien met armen & benen en je powerhouse aanspannen
    En niks zo fijn als een aangespannen powerhouse, wat jij!!!

Ik moet nog eten, maar weet niet wat.
      zondag 6 december 2009 @ 21:03:29 #118
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_75348914
    Wentelteefjes
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 6 december 2009 @ 21:04:26 #119
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75348971
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:03 schreef Adelante het volgende:
    Wentelteefjes
    Van suikerbrood?
    pi_75349021
    Ik heb net een hele ananas geslacht, morgen een bakje vol mee naar 't werk. En ik heb zin en trek in vanalles, kroketten enzo, maar 't mag niet Was vanmorgen 62.8, dus het helpt wel al. En poepen, dat helpt ook

Oja, waarschuwing: van de wasa beauty crackers raak je verstopt als je er weinig bij drinkt. Not nice
    pi_75349094
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:05 schreef Syrena het volgende:
    Ik heb net een hele ananas geslacht, morgen een bakje vol mee naar 't werk. En ik heb zin en trek in vanalles, kroketten enzo, maar 't mag niet Was vanmorgen 62.8, dus het helpt wel al. En poepen, dat helpt ook

Oja, waarschuwing: van de wasa beauty crackers raak je verstopt als je er weinig bij drinkt. Not nice
    Dank voor de informatie

Ik ga zometeen maar eens Oorlogswinter kijken

Weten jullie trouwens dat ik 10 december miljonair word? Wie lief slank is mag mee op vakantie
    pi_75349207
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Dank voor de informatie

Ik ga zometeen maar eens Oorlogswinter kijken

Weten jullie trouwens dat ik 10 december miljonair word? Wie lief slank is mag mee op vakantie
    Ik ben heel lief En slank als ik alles binnenzuig *hngngngngngngnnnggggg*
    pi_75349258
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:03 schreef Adelante het volgende:
    Wentelteefjes
    Ik ben niet echt van de conventies, maar wentelteefjes plaats ik in gedachten toch meer in de ochtenduren.

Ik twijfel tussen:

een onidentificeerbaar prutje chinees uit de vriezer.. Zal wel tjap tjoi zijn.
    pizza
    broodje kroket
    spinazie a la creme soep met een eitje en gerookte kip.

Dit als afsluiting van een weekend met waterzooi (vond ik geen heel groot succes) en uitgebreide hotelontbijtjes. Morgen weer terug naar the lowcarb-life.

Hoe gaat dat bij jou trouwens SDB?
    pi_75349584
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben niet echt van de conventies, maar wentelteefjes plaats ik in gedachten toch meer in de ochtenduren.

Ik twijfel tussen:

pizza
    broodje kroket

Dit als afsluiting van een weekend met waterzooi (vond ik geen heel groot succes) en uitgebreide hotelontbijtjes. Morgen weer terug naar the lowcarb-life.

So so, ik heb gesmokkeld met brood bij de soep gisteren, en een bruin pistoletje vandaag. Bovendien heb ik ook (weinig, maar toch) wat sint snoep op. Dus ja. Maar ik heb het wel geprobeerd te beperken allemaal, dus nog steeds geen pasta, rijst e.d. Ik weet wel dat je het snelst afvalt als het het zeker de eerste twee weken heel streng vol houdt, maar helemaal low carb lukt me niet. Ik voel me er zo ook wel fijn bij
      zondag 6 december 2009 @ 21:18:54 #125
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_75349645
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik twijfel tussen:

pizza
    broodje kroket

Dan zou ik voor de pizza gaan.
      zondag 6 december 2009 @ 21:20:45 #126
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75349729
    Ik voor de spinazie
      zondag 6 december 2009 @ 21:32:45 #127
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75350282
    Te bizar voor woorden. Een meisje had mij een pm gestuurd met de vraag of ik voor haar een lippenstift wilde meenemen uit Amerika. Ik schreef terug dat ik er even over na moest denken (heb nu eenmaal een hekel aan verplichtingen ) en was de hele vraag vergeten.

Krijg ik net een hele boze pm waarin ze o.a. schrijft dat ze "Lid (is) geworden voor de meest achterlijke persoon op aarde."
    pi_75350406
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
    Te bizar voor woorden. Een meisje had mij een pm gestuurd met de vraag of ik voor haar een lippenstift wilde meenemen uit Amerika. Ik schreef terug dat ik er even over na moest denken (heb nu eenmaal een hekel aan verplichtingen ) en was de hele vraag vergeten.

Krijg ik net een hele boze pm waarin ze o.a. schrijft dat ze "Lid (is) geworden voor de meest achterlijke persoon op aarde."
    Huh? Lid van wat? Fok!?? Rare mensen heb je toch.

O en het is Thais geworden, mijn Chinese prutje bleek Thais en vely spicy.
    pi_75350485
    quote:

!
    Ja doei.
    pi_75350512
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 20:59 schreef Syrena het volgende:
    oh, ik ben ook niet zwanger
    Ja doei.
      zondag 6 december 2009 @ 21:40:22 #131
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75350570
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh, ik ben ook niet zwanger
    Ik ook niet!
    pi_75350606
    quote:

Oh, die ene uit je Amerika-topic?
    Dat je dat uberhaupt aan een wildvreemde durft te vragen, vind ik al heel wat, eigenlijk! Best wel stom. Ik zou het niet gedaan hebben, voor een wildvreemde. 't Is wat anders als het een poster is die je goed kent.
    pi_75350630
    Wat was dat dan in godsnaam voor 'n lippenstift?!
    Ik krijg veel PM's van mensen die lid van Nipo willen worden. Die vergeet ik ook altijd tot ik een dood momentje heb op 't werk en dan meld ik ze allemaal aan. Wat een takkewerk is trouwens. Zou handiger zijn als ze lid wilden worden van iets waar ik dan ook weer wat voor krijg, but noooooo.
      zondag 6 december 2009 @ 21:42:47 #134
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75350673
    Ach, vragen staat vrij natuurlijk. Maar heeeel boos op me worden omdat ik niet snel genoeg antwoord op haar pm is belachelijk natuurlijk. Ik ben haar niets verplicht. Als ze normaal had gereageerd had ik het misschien nog wel gedaan ook.
      zondag 6 december 2009 @ 21:43:34 #135
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75350715
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:41 schreef Syrena het volgende:
    Wat was dat dan in godsnaam voor 'n lippenstift?!
    Ik krijg veel PM's van mensen die lid van Nipo willen worden. Die vergeet ik ook altijd tot ik een dood momentje heb op 't werk en dan meld ik ze allemaal aan. Wat een takkewerk is trouwens. Zou handiger zijn als ze lid wilden worden van iets waar ik dan ook weer wat voor krijg, but noooooo.
    een bepaalde revlon lippenstift die je hier neit schijnt te kunnen kopen.
    pi_75350724
    Nu ben ik al een jaar op zoek naar de Full On kleur van Rimmel, dus mocht je die tegenkomen Tink
    (toevallig vorige week op een site gestuit die 'm verkocht voor weinig, ben nu nog aan het denken of ik er 1 of 2 neem )
    pi_75350841
    Ik had gisteren bijna een iPhone gekocht, omdat ik mezelf zielig vond Toen zag ik de prijs (800 euro) en toen heb ik 't maar niet gedaan. En nu denk ik: Maar ik kan 't heul wel betalen, ben ook niet op vakantie geweest, heb geen fijne kerel om daar tegenaan te kruipen ipv met die telefoon te klooien

Ik heb alleen geen telefoonabbo waar ik mee kan internetten, dus het is best wel nutteloos ook nog.
      zondag 6 december 2009 @ 21:48:35 #138
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75350921
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef Syrena het volgende:
    Ik had gisteren bijna een iPhone gekocht, omdat ik mezelf zielig vond Toen zag ik de prijs (800 euro) en toen heb ik 't maar niet gedaan. En nu denk ik: Maar ik kan 't heul wel betalen, ben ook niet op vakantie geweest, heb geen fijne kerel om daar tegenaan te kruipen ipv met die telefoon te klooien

Ik heb alleen geen telefoonabbo waar ik mee kan internetten, dus het is best wel nutteloos ook nog.
    Niet doen! Stomme rottelefoon!
      zondag 6 december 2009 @ 21:48:57 #139
    277802 _Calimero_
    pi_75350934
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Huh? Lid van wat? Fok!?? Rare mensen heb je toch.

O en het is Thais geworden, mijn Chinese prutje bleek Thais en vely spicy.
    klinkt goed, spicy is goed en beter dan pizza. Dat sowieso.

mijn avondeten was 2 sneetjes mueslibrood en een kliekje(lees 3 happen )wokgroente met wat kip en cashews en een mandarijn wegens te lui om te koken.

Ik moet nog 1. stofzuigen, 2. mijn was uit de machine halen en 3 mijn bed opmaken. O. en vooral 4. slapen ga maar eens beginnen met punt 1
      zondag 6 december 2009 @ 21:50:11 #140
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75350989
    Ik heb net mijn marsepeinvoorraad opgegeten.
      zondag 6 december 2009 @ 21:50:18 #141
    277802 _Calimero_
    pi_75350995
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef Syrena het volgende:

Weet je hoeveel kleren je kunt kopen voor 800 euro Ik zou het wel beter te besteden weten! Weekendje snowboarden én winkelen bijvoorbeeld
    en anders heb ik nog wel een rekeningnummer voor je waar je het op kunt storten
      zondag 6 december 2009 @ 21:51:08 #142
    277802 _Calimero_
    pi_75351025
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
    Ik heb net mijn marsepeinvoorraad opgegeten.

Wat je zei over sporten klopt trouwens! ik ben in ruim een maand nauwelijks 2 of 2.5 kilo afgevallen, maar mijn lichaam ziet er zeker beter en strakker uit

ohja, stofzuigen
    pi_75351045
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Niet doen! Stomme rottelefoon!
    Ik ben nu aan het kwijlen over een HTC Tattoo Of de HTC Magic. Gadgeteritis is een stomme aandoening
    pi_75351048
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:43 schreef Syrena het volgende:
    Nu ben ik al een jaar op zoek naar de Full On kleur van Rimmel, dus mocht je die tegenkomen Tink
    (toevallig vorige week op een site gestuit die 'm verkocht voor weinig, ben nu nog aan het denken of ik er 1 of 2 neem )
    't Is nog wat anders als je het aan een forumbekende vraagt, IMHO

Boh. Ik moet eigenlijk nog wat nakijkwerk doen, maar ik heb geen zin
    pi_75351117
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:50 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Weet je hoeveel kleren je kunt kopen voor 800 euro Ik zou het wel beter te besteden weten! Weekendje snowboarden én winkelen bijvoorbeeld
    en anders heb ik nog wel een rekeningnummer voor je waar je het op kunt storten
    Beh snowboarden En weekendjes weg vinnik ook niet zo. De kleren is dan wel weer een goed argument Het moet sowieso een telefoon worden die Bol heeft, want ik heb nog bonnen.
      zondag 6 december 2009 @ 21:55:20 #146
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75351199
    Je moet een w800i kopen
    Anders koop je toch wat mooie boeken of cd's bij bol
    pi_75351248
    Goedenavond!

Hele dag niet op Fok! geweest. Eerst gewerkt, toen Sint gevierd en nu kijken we Op zoek naar Mary / Miljoenenjacht / Op zoek naar Mary. Ging wel goed vandaag, alleen 1 handje popcorn, verder niets gesnackt.

Lijstje:
    O: vanilleyoghurt met muesli
    L: tosti's
    D: pastasalade
    T: handje popcorn, drie glazen rode wijn

Feli BJ ! En beterschap voor alle zieken hier!

Ik ga ook weer aan t sporten, rustig opbouwen nu. Ben echt niet goed aan het sporten geweest de laatste tijd, dus wil het vanaf volgende week (deze week heb ik twee tentamens) weer goed gaan opbouwen.
      zondag 6 december 2009 @ 21:56:59 #148
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_75351266
    Ik ben heel tevreden over mijn nokia E71.
    pi_75351339
    Als ik die 27 miljoen zou winnen van de Staatsloterij (ik doe niet eens mee, maar STEL).
    Dan zou ik als eerste een iPhone kopen. En dan een antihaarlaserbehandeling starten. Dan bedenken hoeveel ik cadeau ga doen aan mijn ouders en zus van 't geld. En dan eens gaan kijken voor een leuk huis. Mijn flat hou ik lekker ook, die knap ik dan helemaal op zodat mijn zus en haar vriend er kunnen slapen als ze naar hier komen en ik kan er slapen als ik ben gaan stappen (as if that is gonna happen ever again ) Oh en om potentiele luvvers mee naar toe te nemen zodat ze er niet meteen achterkomen dat ik een rich bitch ben. En een nieuwe auto. Waarschijnlijk met chauffeur (moet er nog over nadenken waar ik die laat als ik dan met zo'n luvver ben, maar goed, details)
    pi_75351370
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:55 schreef neen het volgende:
    Je moet een w800i kopen
    Anders koop je toch wat mooie boeken of cd's bij bol
    Ik heb nu de w810i
    pi_75351373
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:58 schreef Syrena het volgende:
    Als ik die 27 miljoen zou winnen van de Staatsloterij (ik doe niet eens mee, maar STEL).
    Dan zou ik als eerste een iPhone kopen. En dan een antihaarlaserbehandeling starten. Dan bedenken hoeveel ik cadeau ga doen aan mijn ouders en zus van 't geld. En dan eens gaan kijken voor een leuk huis. Mijn flat hou ik lekker ook, die knap ik dan helemaal op zodat mijn zus en haar vriend er kunnen slapen als ze naar hier komen en ik kan er slapen als ik ben gaan stappen (as if that is gonna happen ever again ) Oh en om potentiele luvvers mee naar toe te nemen zodat ze er niet meteen achterkomen dat ik een rich bitch ben. En een nieuwe auto. Waarschijnlijk met chauffeur (moet er nog over nadenken waar ik die laat als ik dan met zo'n luvver ben, maar goed, details)
    ! klinkt puik
    Ja doei.
      zondag 6 december 2009 @ 22:00:55 #152
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75351446
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 21:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb nu de w810i
    Dan hoef je ook geen nieuwe, want dat zijn de besten
      zondag 6 december 2009 @ 22:02:59 #153
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75351524
    Je hebt iig wel een goeie fantasie, Syrena .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75351587
    Nou, ik vond het minder dat ik twee weken heb zitten klooien eer ik er boeken op kon lezen (al was dat achteraf wel leuk hobbyen, maar eentje die gewoon ebooks kan lezen zonder dat ik alles moet omzetten naar txt...hmmmm). En hij T-mobile branded
    pi_75351671
    neem een HTC Touch Pro 2

daar ben ik ook met smart op aan het wachten
    Ja doei.
    pi_75351674
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 22:02 schreef Viking84 het volgende:
    Je hebt iig wel een goeie fantasie, Syrena .
    Ik ben al jaren bezig met de planning Eerst kreeg de rest van de familie ook wat, maar nu niet meer
    Nu wil ik 't zo geheim mogelijk houden denk ik
      zondag 6 december 2009 @ 22:06:27 #157
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75351694
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 22:04 schreef Syrena het volgende:
    Nou, ik vond het minder dat ik twee weken heb zitten klooien eer ik er boeken op kon lezen (al was dat achteraf wel leuk hobbyen, maar eentje die gewoon ebooks kan lezen zonder dat ik alles moet omzetten naar txt...hmmmm). En hij T-mobile branded
    Een boek lezen op zo'n godseklein schermpje? Nu weet ik wat je met je bol.com bonnen moet doen... zo'n E-reader kopen!
    pi_75351736
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
    neem een HTC Touch Pro 2

daar ben ik ook met smart op aan het wachten
    Heeft die ook Android? Punt is dat ik een simlockvrije moet, want ik heb al een fijn goedkoop abonnement (waar je geen internet bij kan afsluiten maar dan doe ik wel iets met zo'n dualsimdinges).
    pi_75351788
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 22:07 schreef Syrena het volgende:

[..]

Heeft die ook Android? Punt is dat ik een simlockvrije moet, want ik heb al een fijn goedkoop abonnement (waar je geen internet bij kan afsluiten maar dan doe ik wel iets met zo'n dualsimdinges).
    Nope, Windows
    Ja doei.
    pi_75351811
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 22:06 schreef neen het volgende:

[..]

Een boek lezen op zo'n godseklein schermpje? Nu weet ik wat je met je bol.com bonnen moet doen... zo'n E-reader kopen!
    Neeneeneeee, want dan moet ik die weer meeslepen. Nu kan ik lekker met de telefoon in bed soms komt er dan nog een sms binnen die ik dan meteen krijg. En ik word zo sneller moe En je kunt ook nog muziek luisteren bij 't lezen (maar dat doe ik nooit).
    pi_75351837
    oh de staatsloterij doe mij em ook maar

oh enne... pssst
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
      zondag 6 december 2009 @ 22:20:32 #162
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_75352314
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 22:09 schreef huuphuup het volgende:
    oh de staatsloterij doe mij em ook maar

oh enne... pssst
    SPOILER
    Zo heet het kindje van mijn collega ook... vindt het een mooie naam

Ik lig in bed, alleen.. vriendlief heeft nachtdienst en ik mis hem.
    pi_75352681
    Ik hyve niet! Wie PM't mij?
      zondag 6 december 2009 @ 22:31:17 #164
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_75352849
    done!
    Kwak
    pi_75352857
    Ik heb geen fokkers op hyves!
    pi_75352877
    de buren besluiten om nu nog te gaan timmeren ik wilde net naar bed gaan
    Ja doei.
    pi_75352883
    Dus mag ik ook een PM?
      zondag 6 december 2009 @ 22:45:00 #168
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75353460
    ik zou zo m'n boottocht boeken maar ik heb uiteraard een ontoereikend saldo... dan maar morgen. Is er met oud & nieuw nog iets leuks in London SDB? Jij ging er toch heen?
    pi_75353818
    Danku Kwak! Leuk!
    Neen, ga je familie opzoeken? Jij had toch een neef ofzo daar?
      zondag 6 december 2009 @ 22:57:56 #170
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75354039
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
    Danku Kwak! Leuk!
    Neen, ga je familie opzoeken? Jij had toch een neef ofzo daar?
    Klopt, hij zei dat hij een kroeg wist met een pint voor 1,80 pond dus dat zal het wel worden maar hij wist niet of er ook een of ander feestje is wat tof is.

Heeft Co inmiddels het nieuwe album van the Stereophonics ook al? Hij is

[ Bericht 23% gewijzigd door neen op 06-12-2009 23:04:56 ]
    pi_75354487
    Tof! Ik wil echt graag eens naar Londen, en met oud&nieuw is het vast extra toll. En nog eens extra leuk als je ergens mensen kent! Dan zie je zoveel meer van het leven in een stad of streek!
    pi_75354543
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
    de buren besluiten om nu nog te gaan timmeren ik wilde net naar bed gaan
    aanbellen. Dit is toch geen tijdstip om te klussen
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_75354594
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Dat IS ook vervelend! Maar uitstel vragen is geen optie? Of denk je dat het snel voorbij gaat zijn!

Vla! Da's het eerste waar ik over na kan denken zonder de BUHH! Dank je wel. Dubbelvla ofzo, met chocola of aardbei Niet gezond maar er zit iig wat in!
    Geniaal he . Smaakte het?
    pi_75354683
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 22:45 schreef neen het volgende:
    ik zou zo m'n boottocht boeken maar ik heb uiteraard een ontoereikend saldo... dan maar morgen. Is er met oud & nieuw nog iets leuks in London SDB? Jij ging er toch heen?
    Heel veel leuks! Er is o.a. een bond party, een seventies party, maar wij willen misschien naar dit:

http://www.viewlondon.co.(...)ets-13191-56032.html

Ga je ook dan?
    pi_75354733
    Thanks Huuphuup voor de pm! Mijn oppaskindje heet ook zo. Leuke naam!

[ Bericht 9% gewijzigd door shinydiscoball op 07-12-2009 10:35:08 ]
      zondag 6 december 2009 @ 23:21:20 #176
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75354997
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 23:13 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Heel veel leuks! Er is o.a. een bond party, een seventies party, maar wij willen misschien naar dit:

http://www.viewlondon.co.(...)ets-13191-56032.html

Ga je ook dan?
    Dat is wel een handige site ja! Bedankt
    Ik ga er ook heen ja. tenzij de bootkaartjes ineens 10x zo duur worden in een avond
    pi_75355271
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 22:57 schreef neen het volgende:

[..]

Klopt, hij zei dat hij een kroeg wist met een pint voor 1,80 pond dus dat zal het wel worden maar hij wist niet of er ook een of ander feestje is wat tof is.

Heeft Co inmiddels het nieuwe album van the Stereophonics ook al? Hij is
    Ben nu via youtube aan het luisteren!
    pi_75355366
    tvp
    pi_75355402
    Euhm neen ik zie nu pas die post over die pint van 1,80 pond.

Waar ongeveer?
      zondag 6 december 2009 @ 23:39:38 #180
    236335 neen
    schone schijn
    pi_75355730
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 23:31 schreef shinydiscoball het volgende:
    Euhm neen ik zie nu pas die post over die pint van 1,80 pond.

Waar ongeveer?
    Dichtbij z'n werk, en dat is dichtbij metrostation Aldgate.
    pi_75356025
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 23:39 schreef neen het volgende:

[..]

Dichtbij z'n werk, en dat is dichtbij metrostation Aldgate.
    Oke! Het is namelijk minstens een derde voor wat je in het centrum betaalt
    pi_75356539
    Taart voor iedereen!

Zo, kinderbedtijd. Trusten .
    pi_75359909
    moggeuh!
    Ja doei.
      maandag 7 december 2009 @ 08:00:45 #184
    277802 _Calimero_
    pi_75360047
    Morning! ik heb spierpijn in mijn benen en bij mij schouder/oksels/rug. komt vast omdat ik allemaal oefeningen mee heb gedaan met sportschoolcollega die ik normaal nooit doe
      maandag 7 december 2009 @ 08:02:41 #185
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75360064
    Goeiemorgen . Lange dag vandaag. Hoef pas om 14:30 in Zwolle te zijn, maar ben ook pas om 22:30 weer thuis ofzo .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 7 december 2009 @ 08:07:20 #186
    277802 _Calimero_
    pi_75360102
    Ha! Ik ben afgelopen week echt een kilo afgevallen, 62 rond vanochtend, ondanks mijn geschrans van zaterdag nu ben ik bijna net zo slank als jij, Vikje
    pi_75360109
    ik zit aan de kleding te merken ook weer op het goede pad

Lijstje:

O: 2 knackebrod met zalm, knoflooksmeer en een eitje (verspreid over de 2)
    T: banaan
    L: 3 boterhammen pindakaas
    T:
    D: kipfajita's
    Ja doei.
      maandag 7 december 2009 @ 08:10:42 #188
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75360127
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 08:07 schreef _Calimero_ het volgende:
    Ha! Ik ben afgelopen week echt een kilo afgevallen, 62 rond vanochtend, ondanks mijn geschrans van zaterdag nu ben ik bijna net zo slank als jij, Vikje
    . Volgens mij heb ik er weer een halve kilo bij dankzij m'n zakken chips van dit weekend . En vanavond wordt het ws BK .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 7 december 2009 @ 08:17:01 #189
    277802 _Calimero_
    pi_75360175
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 08:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Volgens mij heb ik er weer een halve kilo bij dankzij m'n zakken chips van dit weekend . En vanavond wordt het ws BK .
    in dat geval zijn we even slank
      maandag 7 december 2009 @ 08:18:20 #190
    277802 _Calimero_
    pi_75360183
    ik heb met de bmi meter uitgerekend dat ik 52.5 mag wegen en dan een bmi van 20 zou hebben.
    Dat is bijna 10 kilo minder dan nu volgens mij zie ik er dan echt uitgemergeld uit, ik gok dat dat niet bij mijn bouw past. (of is dat gewoon een excuus om niet meer dan 5 kilo af te hoeven vallen )
    pi_75360336
    Mmm, die middelste taart op het plaatje van Chico! Ik stel me voor dat dat een gigantische crema Catalana is, met een prachtig caramellaagje bovenop

Zo, ik ben beter En hoe heet de spruit van BJ?
    pi_75360506
    O: Krentebol en mandarijn
    L: Twee boterhammen gezond.
    A: Normaal avond eten
    T: Nog een mandarijn en iets anders.
    pi_75360568
    da's een béétje weinig Tamashii..

college is well, Monday morning
    en de dude met wie ik mn interview deed is er niet dus dat schiet niet op
    Ja doei.
      maandag 7 december 2009 @ 09:09:38 #194
    277802 _Calimero_
    pi_75360706
    Das balen Moblo, heb je wel zijn nummer zodat je kunt vragen waar hij is en hem kunt vertellen dat als ie z'n reet niet binnen 3 tellen.. nou ja, you get the gist

Had ik al gezegd dat ik 3e bij een woning sta en 17 dec mag komen kijken ?
    Alleen ga ik dat niet doen, want ik vind de woning toch te klein om daar al mijn wachttijd voor op te geven én de locatie trekt me niet zo. Maar toch tof, dit geeft hoop
      maandag 7 december 2009 @ 09:12:00 #195
    277802 _Calimero_
    pi_75360743
    o en nog een lijstje en dan ga ik aan het werk!

O: 2 boterhammen met een zeer rijpe avocado die echt op moest en 3 walnoten, koffie verkeerd & mandarijn
    T: nog zo een koffie, appel
    L: groente omelet
    T; shake met brinta/melk/banaan/jus
    T: bak kwark
    D: 2x snee mueslibrood, bakje tonijn en misschien nog wat veggies
    S: uurtje spinning
    T: nog een hap kwark ofzo
    pi_75360935
    Goedemorgen.

Planning voor vandaag:
    O: twee gekookt ei
    L: salade van tomaten, mozzarella en zwarte olijven
    T: yoghurt met frambozen en bosbessen
    D: groenteomele
    S: anderhalf uur sporten
    T: handje nootjes
    pi_75360962
    yay voor de afvallers!
    hier nog niets eraf, maar daar ben ik ook te suf voor aan het eten geweest de afgelopen twee weken on the bright side, er is ook niets bij. (voor de nieuwsgierigen, 73.5 bij 1.68m ik wil in ieder geval naar 65 en daarna het liefst naar 60 of 59 ofzo. Maar eerst maar ns die 65 halen...)

Plan de campagne
    O: grote kom cruesli met yoghurt
    L: 2 boterhammen kaas en 1 met kipfilet
    T: mandarijntjes
    T: gekookt eitje
    D: ben ik nog over aan het nadenken, wsl salade ofzo.
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_75361063
    Ik juich mee voor de afvallers!

En mag ik ook van iemand een PM met de naam? Ben nu wel nieuwsgierig geworden .

Huup:
    Ach, schranspartijen en dan niet aankomen, ik zou er voor tekenen hoor . Nieuwe week, nieuwe kansen.

En een lijstje:
    O: vanilleyoghurt met muesli
    L: couscoussalade met tomaat en zwarte olijven
    T: cracker met philadelphia
    D: pasta bolognese
    T: mandarijn

Kijk, ik heb twee T's! ik weet dat het calorisch gezien niet veel is, maar je moet ergens beginnen
    pi_75361084
    Nog steeds 62.8 vanmorgen. Maar wel eh dinges, dus hopelijk gaat er nog wat vocht af.

O: Brinta
    T: Ananasstukjes
    L: Drie sneetjes met kaas (al 't andere beleg was op en de kaas nu ook)
    T: Rest van de ananas
    D: Iets met zuurkool denk ik
    T: Boodschappen doen
    pi_75361230
    dag lieve kerstkinderen,

namens secret santa:
    (in elk geval 1 van de) kerstkinders die nog geen pakje hebben gehad moet(en) zich geen zorgen maken.
    mr. clause zal keurig voor de deadline van 10 december het pakje opsturen.

pi_75361845
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 00:05 schreef Chicolate het volgende:
    Taart voor iedereen!
    [ afbeelding ]

Zo, kinderbedtijd. Trusten .

Chico, die taart???? Zo net na twaalven......... Ben jij soms jarig?? In dat geval:

GEFELICITEERD!!!
      maandag 7 december 2009 @ 10:01:37 #202
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75361898
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 09:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Chico, die taart???? Zo net na twaalven......... Ben jij soms jarig?? In dat geval:

[ afbeelding ]

GEFELICITEERD!!!
    Scherp .

En dan is ze nog maar 20 jaar geworden! . De jeugd! . Jaloers . Ik zit volgende maand dichter bij de 30 dan bij de 20 .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75361968
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 10:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Scherp .

En dan is ze nog maar 20 jaar geworden! . De jeugd! . Jaloers . Ik zit volgende maand dichter bij de 30 dan bij de 20 .
    En ik me maar druk maken dat ik mn 1x moet verwisselen voor een 2x .

Dankje Co . Ik ben inderdaad jarig vandaag. Appelkruimeltaart .
      maandag 7 december 2009 @ 10:04:53 #204
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75361998
    Gefeli chico .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75362104
    Ach, toen ik 21 werd schreef ik in mijn dagboek: "Jeetje, best oud!"

*mompelt iets over jong van geest en oud als je je voelt.............
      maandag 7 december 2009 @ 10:12:05 #206
    277802 _Calimero_
    pi_75362200
    oooohhh Chico!! Gefeliciteerd!!!
      maandag 7 december 2009 @ 10:24:54 #207
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_75362583

Feli Chico
    En Prinses Amalia

pi_75362666
    Chicooooo! Gefeliciteerd!!!
    pi_75363005
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 09:12 schreef _Calimero_ het volgende:
    o en nog een lijstje en dan ga ik aan het werk!

O: 2 boterhammen met een zeer rijpe avocado die echt op moest en 3 walnoten, koffie verkeerd & mandarijn
    T: nog zo een koffie, appel
    L: groente omelet
    T; shake met brinta/melk/banaan/jus
    T: bak kwark
    D: 2x snee mueslibrood, bakje tonijn en misschien nog wat veggies
    S: uurtje spinning
    T: nog een hap kwark ofzo
    Ik krijg honger van jouw lijstje
    pi_75363056
    Oooh Chico!!

Gefeliciteerd!!!!
    pi_75363099
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
    da's een béétje weinig Tamashii..

college is well, Monday morning
    en de dude met wie ik mn interview deed is er niet dus dat schiet niet op
    ik weet het! :p maar heb gewoon niet meer honger/trek. :/
    pi_75363105
    Feli Chico!
    pi_75363140
    Chicoooooo! Gefeliciteerd!
    Ik had wel taart gelezen, maar er niet verder over nagedacht En dat voor iemand die verslaafd is aan detectives
      maandag 7 december 2009 @ 10:45:53 #214
    277802 _Calimero_
    pi_75363219
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 10:38 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik krijg honger van jouw lijstje
    Is dat een goed teken?
    pi_75363684
    haaaaaaaappy birthday chico!

@tamashii: dat je geen trek hebt betekent niet dat je genoeg eet...helaas... als je gewend bent te weinig te eten dan zul je ook niet zoveel trek hebben...
    Kwak
    pi_75363717
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 11:01 schreef kwakz0r het volgende:
    haaaaaaaappy birthday chico!

@tamashii: dat je geen trek hebt betekent niet dat je genoeg eet...helaas... als je gewend bent te weinig te eten dan zul je ook niet zoveel trek hebben...
    dat.

opbouwen dus afbouwen kan, opbouwen ook dit is gewoonweg ongezond.

En gefeliciteerd Chico!
    Ja doei.
    pi_75364104
    Gefeliciteerd Chico

Ondertussen ben ik nog lekker aan het ontbijten met overgebleven sushi
      maandag 7 december 2009 @ 11:18:58 #218
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75364262
    CHICOOOOOO!!
    Gefeliciteerd!

pi_75364422
    Gefeliciteeeeeeerd! Waar is de party?!
    pi_75364501
    Gefeliciteerd Chico en BJ!
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_75365399
    yay, ik schiet op met mijn essay! Andere invalshoek en draai en het gaat ineens veel beter yay!
    Ja doei.
    pi_75365549
    Gooi ik er nog even een lijst in:
    O: bakje yoghurt (weinig ), halve komkommer
    T: twix ze lagen bij de koffieautomaat
    T: restant kipfilet met groente en hoisinsaus
    D: nog bedenken. Ik heb geen tijd om boodschappen te doen, ik heb nog bieten, aardappels, lente-ui, peterselie... misschien een tortilla?
    S: anderhalf uur yoga.
    pi_75366094
    Ik ben de afgelopen een beetje aangekomen dus ik ga toch proberen om er nog een paar kilootjes af te krijgen voor de kerst, anders is het daarna helemaal niet meer te overzien.
    Nu proberen niet te zwichten voor de speculaas, chocoladekruidnoten en andere lekkere dingen die mijn ouders in huis hebben...

Lijstje:
    O: 2 sneetjes brood met gebakken pastei (we zijn weer in Limburg )
    T: zwarte koffie, flink werken aan mijn stageverslag dat ik nu echt af wil hebben
    L: 2 sneetjes brood met waarschijnlijk niet zo mager beleg 1x brie en 1x pindakaas
    T: appel, kiwi
    D: sla met dressing, iets van vis, avocado en brood
    T: koffie met melk, misschien iets lekkers erbij, wijntje

[ Bericht 1% gewijzigd door Mini_rulez op 07-12-2009 14:16:47 ]
    pi_75366178
    ik heb geen chocokruidnoten op dit jaar! Ik ben zo trots! Ook geen chocoladeletter of marsepein of wat dan ook eigenlijk. Een paar losse kruidnootjes her en der, maar dat zijn er bij elkaar nog geen 20 denk ik

Net van mijn werkplek verdreven dus na even zoeken een andere gevonden.. dat is wel eikelen hier hoor, het vechten voor een werkplek waar je rustig de hele dag kunt zitten, met nadruk op RUSTIG, want zelfs in de stilteruimtes is het een herrie van jewelste
    Ja doei.
    pi_75366291
    Iedereen heeft een chocolade letter gekregen behalve ik heeft natuurlijk inderdaad ook wel het voordeel dat ik hem niet kan opeten
    (choco)pepernoten heb ik wel gewoon op dat wil ik mezelf niet ontzeggen
    Slank zijn is leuk maar als je alles moet laten is het leven ook niet leuk
    pi_75366324
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef Sarabi het volgende:
    Iedereen heeft een chocolade letter gekregen behalve ik heeft natuurlijk inderdaad ook wel het voordeel dat ik hem niet kan opeten
    (choco)pepernoten heb ik wel gewoon op dat wil ik mezelf niet ontzeggen
    Slank zijn is leuk maar als je alles moet laten is het leven ook niet leuk
    Goed bedoeld misschien? Maar dan zou je er wel een nagellakje voor in de plaats moeten krijgen oid
    pi_75366380
    waar werk jij eigenlijk op de uni Sarabi? Hier in het MMS is het vechten voor een (rumoerige) werkplek en de Talenpractica zijn meestal bezet, ook als ze vrij zouden zijn. UB is me net iets te stil (zit meestal wel met studiegenootjes, en wil even kort fluisterend kunnen overleggen ) maar het Erasmus is iig echt bagger als het gaat om willen werken... dat is op de beta wel echt beter geregeld maarja, om daar nu elke keer heen te fietsen daar ben ik te lui voor..
    Ja doei.
    pi_75366464
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
    waar werk jij eigenlijk op de uni Sarabi? Hier in het MMS is het vechten voor een (rumoerige) werkplek en de Talenpractica zijn meestal bezet, ook als ze vrij zouden zijn. UB is me net iets te stil (zit meestal wel met studiegenootjes, en wil even kort fluisterend kunnen overleggen ) maar het Erasmus is iig echt bagger als het gaat om willen werken... dat is op de beta wel echt beter geregeld maarja, om daar nu elke keer heen te fietsen daar ben ik te lui voor..
    Ik werk eigenlijk alleen maar achter de computer op de uni, als ik ergens wil lezen ofzo in stilte doe ik dat thuis.
    En achter de computer doe ik in de kelders van Spinoza.
    pi_75366543
    ja, ik heb het ook over een pc plek

Spinoza kom ik nooit, al gingen mijn ' studievriendinnetjes ' net wel naar het DE cafe. Netjes geweigerd en keihard gaan werken aan mn essay nerd die ik ben. Lezen doe ik idd ook thuis, of dan weer in de UB. Daar zouden ze fijne lees-stoelen neer moeten zetten
    Ja doei.
    pi_75366581
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:18 schreef P.F het volgende:

[..]

Goed bedoeld misschien? Maar dan zou je er wel een nagellakje voor in de plaats moeten krijgen oid
    Voor een deel vast wel vond het ook niet erg
    En nee helemaal geen nagellak gehad verder wel heel veel
    pi_75366587
    In de OBA in Amsterdam heb je fijne leesstoelen!
    pi_75366610
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Voor een deel vast wel vond het ook niet erg
    En nee helemaal geen nagellak gehad verder wel heel veel
    Leuk! Ik heb nagellak gekregen, ben er echt blij mee!
    pi_75366614
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:24 schreef P.F het volgende:
    In de OBA in Amsterdam heb je fijne leesstoelen!
    Openbare Bibliotheek Amsterdam?

nou ja, daar hebben we hier niet zoveel aan maar thuis hebben we de ideale-lees-stoel
    Ja doei.
    pi_75366642
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Openbare Bibliotheek Amsterdam?

nou ja, daar hebben we hier niet zoveel aan maar thuis hebben we de ideale-lees-stoel
    Ja! Maar dat is ook een heel "modern" gebouw. Dus wie weet, over 10 jaar komt er ook zo iets in de rest van het land !
    pi_75366666
    Ik heb dit jaar ook geen letter gekregen! Helemaal geen snoep zelfs, dat hadden we ook gevraagd.
    Tot nu toe heb ik alleen wat chocoladekruidnoten op, en een paar gewone. Maar goed, ik heb ook meer een zwak voor hartige dingen.

Wel een Wii gekocht trouwens. Ik heb al allerlei 'spellen' gezien met oefeningen, heeft iemand nog een aanrader? Ik ben sowieso van plan om Wii Fit Plus te kopen, met zo'n balance board erbij, maar daar wacht ik nog maar even mee want het kost 90 euro.
    pi_75366674
    over 10 jaar zit ik hopelijk in Schotland
    Ja doei.
    pi_75366702
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
    ja, ik heb het ook over een pc plek

Spinoza kom ik nooit, al gingen mijn ' studievriendinnetjes ' net wel naar het DE cafe. Netjes geweigerd en keihard gaan werken aan mn essay nerd die ik ben. Lezen doe ik idd ook thuis, of dan weer in de UB. Daar zouden ze fijne lees-stoelen neer moeten zetten
    Maar in Spinoza heb je alleen in de ochtend veel plek, op andere tijden moet je net geluk hebben
    En DE cafe is inderdaad dichtbij maar dat gaat ook een keer vervelen
    pi_75366758
    naast dat ik op de lijn let ( dat klinkt zo naar) let ik ook op mijn geld en zo'n koffie is al snel weer 2 euro..
    En ik moet gewoon even hard werken zodat ik niet in de stress hoef te schieten in mijn vakantie
    Ja doei.
    pi_75366796
    OBA is wel vlakbij het CS, dus dan kun je eerst leren in de trein en dan ben je er zo

1 persoonswerkhokjes

soort chill dingen

voor kinderen

En dan heb je in/naast veel boekenkasten van die hoekjes waar je in weg kan kruipen

en een stilteruimte met van die wiebel/hangstoelen

Maar het is er niet heeel erg stil, maar stil genoeg als je een essay moet maken of zo..
    pi_75366810
    zomg wat lelijk!

vind ik dan maargoed, als 't lekker zit en stil is, waarom niet je hoeft toch alleen maar in je boek te kijken
    Ja doei.
    pi_75366812
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
    naast dat ik op de lijn let ( dat klinkt zo naar) let ik ook op mijn geld en zo'n koffie is al snel weer 2 euro..
    En ik moet gewoon even hard werken zodat ik niet in de stress hoef te schieten in mijn vakantie
    Het is eigenlijk ook te duur, dat zeker
    Ik haal meestal thee, maar dat is eigenlijk helemaal onzin dat je 1 euro voor warm water met een smaakje moet betalen

En ik moet nu nog 2 opdrachtjes maken deze week en dan een week vakantie en gewoon niets doen
    In de kerstvakantie zal ik wel weer moeten studeren
    pi_75366830
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
    Ik vind het ook zonde Geld kun je maar een keer uitgeven etc.
    pi_75366849
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
    zomg wat lelijk!

vind ik dan maargoed, als 't lekker zit en stil is, waarom niet je hoeft toch alleen maar in je boek te kijken
    Je moet het hele gebouw zien he, het is echt heel groot, ruim, 7 verdiepingen. Echt heel apart
    pi_75366855
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is eigenlijk ook te duur, dat zeker
    Ik haal meestal thee, maar dat is eigenlijk helemaal onzin dat je 1 euro voor warm water met een smaakje moet betalen

En ik moet nu nog 2 opdrachtjes maken deze week en dan een week vakantie en gewoon niets doen
    In de kerstvakantie zal ik wel weer moeten studeren
    ook tentamenmaand in januari? Ik mag de hele maand januari aan de bak.... gelukkig de week van 4 januari ook nog vrij om te leren, en die heb ik echt nodig.. 9 tentamens die ik in de banken moet maken en 3 take-home-exams
    Ja doei.
    pi_75366893
    En dan kun je hier chillen en verse pizza eten voor ± 5 euro
    pi_75366900
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ook tentamenmaand in januari? Ik mag de hele maand januari aan de bak.... gelukkig de week van 4 januari ook nog vrij om te leren, en die heb ik echt nodig.. 9 tentamens die ik in de banken moet maken en 3 take-home-exams
    Allemaal in 1 maand? Damn, dat is onmenselijk.
    Wel nog even vrij van tevoren om op te laden?
    pi_75366921
    Ik schiet vooral in de stress bij de gedachte aan wat er voor de vakantie nog allemaal moet Afijn, het helpt natuurlijk niet veel om daarover te mekkeren.

Nog maar iets meer dan twee weken We slapen o.a. in een mountain retreat waar ze 's morgens yogales geven
    pi_75366928
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb 3 tentamens eind van januari, dus ik kan nog wel een beetje rustig aan doen.
    Maar wij moeten een ouder en daarna kindgesprek gaan afnemen en een verslag over schrijven, dus daar ben ik ook weer even zoet mee.
    En ik heb echt weinig gelezen deze periode dus even alles bijlezen

Maar 9 tentamens?! Hoe gaat je dat ooit doen....
      maandag 7 december 2009 @ 12:34:46 #250
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75366943
    12 tentamens is best wel veel! . Volgens mij heb ik nooit meer dan 4/5 per tentamenperiode gehad. En dan lekker veel vrij zijn . Those were the days .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 7 december 2009 @ 12:35:18 #251
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75366968
    Duurste thee evahr: 2,20 in Eerste Klas op A'dam CS! Ik moest daar toen verzamelen voor m'n werk dus moest wel iets bestellen en thee was het goedkoopst - toch schrok ik nogal

Eerste snee brood van de dag (met jam!) is binnen en blijft binnen! Het voelt wel nog wat gevoelig daar binnen, maar zolang ik me niet weer zo awful voel als gisteren ben ik blij
    Ik denk dat ik gisteren iig een soort buikgriepje had... Hopelijk snel over!
    pi_75366974
    12 tentamens over 4 weken? Dus 3 per week? Is op zich te doen..
    pi_75366983
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
    tof!

Bij ons (leiden) is het ook altijd rumoerig in de stilteruimtes. De UB is wel beter maar daar heb ik weer niet alles bij de hand omdat mijn bieb in een ander gebouw zit. Ik ben blij dat ik mn scriptie en al het andere schrijfwerk achter de rug heb.

Chico gefeliciteerd met je verjaardag!

hier ook geen chocoladeletter gekregen, maar wel kruidnootjes enzo gegeten
    nouja ach, sint is weer het land uit en met de kerst-snoeperijen heb ik echt helemaal niks op een of andere manier. Dus dat valt dan weer mee.
    Polkadotflying
    Want zo is het ook!
    初戀的香味就這樣被我們尋回
    pi_75367033
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef P.F het volgende:
    12 tentamens over 4 weken? Dus 3 per week? Is op zich te doen..
    Toch niet zoals de tentamens zijn als bij ons.....
    Nouja als je echt maanden van te voren begint is het natuurlijk wel te doen
    Maar menselijk is het niet
    pi_75367074
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Allemaal in 1 maand? Damn, dat is onmenselijk.
    Wel nog even vrij van tevoren om op te laden?
    in 1 maand ja...
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar 9 tentamens?! Hoe gaat je dat ooit doen....
    keihard leren. Ik moet er 4 inhalen omdat ik tijdens de eerste periode dus in Rome zat. Deze 4 tentamens zijn mijn prioriteit 1 tentamens, aangezien ik deze moet halen wil ik nog een kans hebben in juli mijn P te halen. Dus daar gaat de grootste energie in zitten.

De andere 5 zijn de vervolgtentamens op periode 1 (die eerste 4 dus). Ik hoop dat ik genoeg weet en heb geleerd om niet al te veel hoeven te leren (en daar bedoel ik niets mee dat ik niets hoef te doen maar dat ik niet al te erg in de stress hoef te zitten). Ben naar nagenoeg alle colleges geweest (misschien maar 3 colleges niet op ALLE colleges die ik ooit heb moeten volgen), dus ergens denk ik wel dat het goed moet komen als ik ook nog flink studeer hoop ik
    Ja doei.
    pi_75367079
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef P.F het volgende:

[..]

Je moet het hele gebouw zien he, het is echt heel groot, ruim, 7 verdiepingen. Echt heel apart
    Vooral als je in de hal staat is het immens. Ik vind niet alles even mooi aan dat gebouw, maar die hal

Ik heb ook nagellakjes gekregen, zo'n 6 ofzo.
    pi_75367085
    In Utrecht hadden we altijd 1 tentamenweek met 2 tentamens, en die gingen dan maar over 10 weken stof. Drie per week is misschien te doen, maar 4 weken achter elkaar zonder echt te kunnen relaxen tussendoor, dat is toch wel afzien hoor.
    pi_75367121
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:38 schreef Mini_rulez het volgende:
    In Utrecht hadden we altijd 1 tentamenweek met 2 tentamens, en die gingen dan maar over 10 weken stof. Drie per week is misschien te doen, maar 4 weken achter elkaar zonder echt te kunnen relaxen tussendoor, dat is toch wel afzien hoor.
    Ja dat wel.. Maar dan zal er wel een redenatie komen dat als je alles bij had gehouden er geen probleem was
    pi_75367136
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
    Over 10 jaar minimeet? Dan zit ik namelijk hopelijk ergens in de buurt van Leeds
    pi_75367144
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:38 schreef Mini_rulez het volgende:
    ik ga ook de eerste week kerstvakantie rustigaan beginnen met leren en daarna de week kerst-oud en nieuw even NIETS doen, helemaal NIETS zodat ik even bij kan tanken, en daarna vol aan de bak... moet nog wel even bij kunnen tanken, want loop wel echt op mijn laatste krachten nu
    Ja doei.
    pi_75367151
    Oooo het zijn ook herkansingen! Heb je wel de eerste kans tentamens aan je studiegenootjes gevraagd?
    pi_75367154
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

in 1 maand ja...
    [..]

keihard leren. Ik moet er 4 inhalen omdat ik tijdens de eerste periode dus in Rome zat. Deze 4 tentamens zijn mijn prioriteit 1 tentamens, aangezien ik deze moet halen wil ik nog een kans hebben in juli mijn P te halen. Dus daar gaat de grootste energie in zitten.

De andere 5 zijn de vervolgtentamens op periode 1 (die eerste 4 dus). Ik hoop dat ik genoeg weet en heb geleerd om niet al te veel hoeven te leren (en daar bedoel ik niets mee dat ik niets hoef te doen maar dat ik niet al te erg in de stress hoef te zitten). Ben naar nagenoeg alle colleges geweest (misschien maar 3 colleges niet op ALLE colleges die ik ooit heb moeten volgen), dus ergens denk ik wel dat het goed moet komen als ik ook nog flink studeer hoop ik
    Succes....
    Ik zou echt al in de stress raken voordat ik begonnen ben (maar dat is dan ook mijn zwakke kant)
    Maar inderdaad gewoon gaan voor die je echt moet halen.
    Alleen als je die anderen niet haalt hoeveel tentamens heb je dan de volgende periode?
    pi_75367291
    Ik zie net dat ik 17 tentamens heb
    OK..
    pi_75367303
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ga ook de eerste week kerstvakantie rustigaan beginnen met leren en daarna de week kerst-oud en nieuw even NIETS doen, helemaal NIETS zodat ik even bij kan tanken, en daarna vol aan de bak... moet nog wel even bij kunnen tanken, want loop wel echt op mijn laatste krachten nu
    Klinkt als een goed plan.

Voor mij werkte het altijd beter om desnoods maar niet alles te leren als het niet meer lukte maar dan gewoon te stoppen en in elk geval wel fatsoenlijk te slapen en nog heel eventjes m'n hoofd op orde te krijgen op de dag van het tentamen door rustig te ontbijten en douchen. Dat vond ik veel fijner dan tot het laatste moment keihard te blokken. Je moet ook gewoon helder kunnen denken als je in die tentamenzaal zit, met logisch nadenken kom je vaak al een heel eind en dan blijk je heel veel toch wel te weten als je gewoon de colleges gevolgd hebt.
    Hetzelfde geldt, lijkt mij, voor die vakantie. Als je helemaal kapot bent kun je zoveel leren als je wilt maar dan wordt het toch niks.
    pi_75367319
    oh, als ik dat niet haal dan schuift het probleem dus op zeg maar daarom wil ik ze ook allemaal halen zodat ik na deze periode bij loop en gewoon 5 tentamens per periode heb

Even op een rijtje:

'echte' tentamens:

• Reading Literature: Proze (resit)
  • Reading Literature: Poetry
  • Vocab 1 (resit)
  • Vocab 2
  • Grammar and Translation: Grammar (resit)
  • Grammar and Translation: Translation
  • Writing English: text analysis (resit)
  • British Culture and History: contemporary Britain
  • Phonetics

Take home exams:

• Writing English: Argumentative Essay
  • Reading Literature: Proze (short story to accompany exam)
  • Introduction to American Studies: Take home exam

En volgend semester heb ik:

Inleiding Literatuurwetenschappen
    English from old to new
    Introduction American Studies 2
    Oral Communication Skills
    19th/20th century literature in context

• Ja doei.
    pi_75367432
    Chico, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik vroeg me bij het bijlezen al af waarom niemand je feliciteerde nadat je die taarten had gepost. .

BJ, van harte met je dochter! . Paar weekjes te vroeg toch eigenlijk?

Beterschap aan alle zieken. .

Wij hebben een erg leuk weekend gehad in het vakantiehuisje van schoonpapa. Ik weet al niet eens meer wat ik allemaal in m'n mond heb gepropt, dus lijstjes sla ik maar even over.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_75367601
    oh, en de ik ben niet zwangeeeeeeeeeeer is omgeslagen in een hoofdpijn, buikpijn, wilnaarbed-mood het is ook nooit goed
    Ja doei.
    pi_75367756
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
    oh, en de ik ben niet zwangeeeeeeeeeeer is omgeslagen in een hoofdpijn, buikpijn, wilnaarbed-mood het is ook nooit goed
    Wooooooo
    Nu ik nog
    pi_75367762
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
    Wel een fijner gevoel dan je zorgen maken of je zwanger bent, toch?
    Kan iemand de statistiek stress uit mijn hoofd halen
    pi_75367899
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wooooooo
    Nu ik nog
    heb je al een test gedaan
    Ja doei.
    pi_75367940
    Pff, tentamenstress dus bij iedereen, bij mij ook.

Heb vrijdag twee tentamens van hetzelfde vak, en dinsdag nog een ander vak. Wij hebben zo'n 3/4 tentamens per periode, en vier periodes per jaar. In het eerste jaar hadden we er wel meer.

Nu heb ik:
    Vrijdag:
    9-11 statistiek tentamen meerkeuze
    12-14 statistiek tentamen open (op basis van een wetenschappelijk artikel)

Als ik deze heb gehaald, heb ik alle bachelorstatistiek binnen. Dan volgend jaar nog 1 mastervak statistiek, dan ben ik er eindelijk vanaf!

Dinsdag:
    13-15 culture and diversity at work (keuzevak van psychologie, best interessant)

Die van vrijdag wil ik echt per se halen, die van dinsdag kan eventueel nog in januari, maar heb ik liever ook nu.

Succes moblo iig, ik vind het wel érg veel hoor!
    pi_75367963
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wel een fijner gevoel dan je zorgen maken of je zwanger bent, toch?
    Kan iemand de statistiek stress uit mijn hoofd halen
    true!

nu maar weer naar college Uitspraaklessen en daar ben ik goed in
    Ja doei.
    pi_75368023
    Ik snap niet helemaal hoe ik op 4 januari een tentamen kan hebben. Dan ben ik nog aan het bijkomen van oud en nieuw
    pi_75368219
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heb je al een test gedaan
    maar ik denk niet dat ik zwanger ben, het is logischer dat de misselijkheid van stress of ziekte is. Ik wacht na de vakantie wel af!
    pi_75368237
    Dank voor de felicitaties . Het grootste kado: ik ben niet ziek meer .
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 13:05 schreef P.F het volgende:
    Ik snap niet helemaal hoe ik op 4 januari een tentamen kan hebben. Dan ben ik nog aan het bijkomen van oud en nieuw
    Dr stond ooit een tentamen gepland op 1 januari om 10.00 . Dat was een foutje .
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
    Ik schiet vooral in de stress bij de gedachte aan wat er voor de vakantie nog allemaal moet Afijn, het helpt natuurlijk niet veel om daarover te mekkeren.
    Au, dat ja. Succes . Ikzelf heb me er maar bij neergelegd dat ik deze periode niet kan voldoen aan mijn eigen eisen. Of nouja, dat maak ik mezelf wijs.
      maandag 7 december 2009 @ 14:08:24 #276
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75370577

weer terug in Zweden. Chico, gefeliciteerd!

Nu maar eens bijlezen enzo...Ga vandaag niet zoveel meer doen, zo vroeg opstaan als vandaag (kwart over 5) is niet echt mijn ding!
    pi_75370614
    Gefeliciteerd Chicolate!!

Motorbloempje, op de 2e verdieping van het Spinozagebouw zit ook een bieb, ik vind het wel fijn om daar te lezen/studeren.
    En oh..tentamenstress. Volgende week heb ik Statistiektentamen, en stiekem zie ik daar nu al tegenop

Lijstje!!
    *Brinta met rozijntjes en een beetje suiker (vind de Fruitvit variant lekkerder)
    *Twee boterhammen
    *Twee boterhammen
    *Sinaasappel & banaan
    *Sperzieboontjes en zalm in bladerdeeg uit de oven

Nu toch maar boodschappen gaan doen en dan naar mijn werkgroep.
    Smile, open your eyes, love and go on
      maandag 7 december 2009 @ 14:21:14 #278
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_75371149
    Mijn lijstje van vandaag post ik niet. Wel een kleine synopsis: chocolademuffin, lebkuchen, bounty en 2 rollen mentos.

Op dagen dat ik reis kan ik echt niet fatsoenlijk eten. Wat een onzin eigenlijk!
      maandag 7 december 2009 @ 14:24:09 #279
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75371293
    Euhm.

O: snee brood met jam (gevolg: lichte buikpijn)
    L: bakje vanille-aardbeien-vla (gevolg: lichte misselijkheid)
    D: euh

maandag 7 december 2009 @ 14:24:55 #280
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_75371324
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Euhm.

O: snee brood met jam (gevolg: lichte buikpijn)
    L: bakje vanille-aardbeien-vla (gevolg: lichte misselijkheid)
    D: euh

Neem een appel met kaneel, dat werkt.
      maandag 7 december 2009 @ 14:26:03 #281
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75371377
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

Neem een appel met kaneel, dat werkt.

*zet op boodschappenlijstje*
    Vanavond denk ik kippensoep
    pi_75372032
    Raar zeg, de laatste tijd vond ik het eigenlijk wel best met mijn gewicht en had ik geen zin meer om af te vallen, maar nu ben ik ineens weer helemaal gemotiveerd. Nou ja, dan gaan we er maar weer tegenaan.

Beterschap Maria!
    pi_75372128
    Knuf voor Maria
    pi_75372415
    Mooi zo, mini! Ik ken dat wel hoor; ik vind die extra pondjes op mijn heupen de ene keer veel erger dan de andere

Mariaatje, narigheid! Ik zou cracottes of aanverwanten voorstellen, maar het risico is dat je daar weer verstopt van raakt
      maandag 7 december 2009 @ 14:54:32 #285
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75372454
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 14:45 schreef shinydiscoball het volgende:
    Knuf voor Maria
    *prrrr*

En dankjoe, Mini! En idd, motivatie komt altijd met vlagen! Soms heb ik ook tijden dat ik denk: "Wat boeit het ook, chocolaaaa! " maar even daarna ben ik weer helemaal in de kick-ass-sferen Maak er gebruik van zou ik zeggen
    pi_75373223
    Als je zelf een deur te hard dicht gooit waardoor het glas wat daarin zit breekt, kun je dat dan op je verzekering verhalen? .
    pi_75373353
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Als je zelf een deur te hard dicht gooit waardoor het glas wat daarin zit breekt, kun je dat dan op je verzekering verhalen? .
    Als je een glasverzekering hebt ?
    pi_75373372
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Volgens mij wel
    pi_75373393
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 15:18 schreef P.F het volgende:

[..]

Als je een glasverzekering hebt ?
    Of anders aansprakelijkheidsverzekering (ben de officiele term ff kwijt )
    pi_75373412
    Ruzie, DaD'tje?
    pi_75373424
    We hebben wel een glasverzekering, maar dat het is gebeurd is natuurlijk volledig onze eigen schuld. Maar dan sta ik dus niet voor gek als ik de verzekering bel?
    pi_75373458
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
    Ruzie, DaD'tje?
    Geen commentaar. .
    pi_75374132
    Er komt en glasschademeneer langs en de nota wordt volledig door de verzekering betaald. Joepie. .
    pi_75374276
    Opstalverzekering anders? De meeste glasschade wordt wel vergoed zonder extra glasverzekering hoor, dat gaat geloof ik alleen over hele specifieke glazen ramen.
    Anders zeg je maar dat je er met een ijzeren pan in je handen doorheenviel ofzo
    pi_75374296
    Ah, het is al geregeld!
    pi_75374321
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Geen commentaar. .
    Ik hoop dat het meevalt.
      maandag 7 december 2009 @ 15:44:04 #297
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_75374466
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Er komt en glasschademeneer langs en de nota wordt volledig door de verzekering betaald. Joepie. .
    Scheelt weer! *clappity clappity*
    En hopelijk wordt dat andere ook snel 'geregeld'
    pi_75374496
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 15:41 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik hoop dat het meevalt.
    We kunnen er al weer om lachen en m'n vriendin (die ik jankend had opgebeld toen m'n vriend het huis uit was gestormd - hij was alleen net weer terug tegen de tijd dat ze hier was ) heeft de eerste grapjes ook al gemaakt. We vinden elkaar ook weer heel lief. .

Ik heb eerlijk gezegd dat het was gebeurd omdat we de deur te hard dicht hadden gegooid, maar de mevrouw van de verzekering vroeg alleen meer heel meelevend of er niemand gewond was geraakt. .
    pi_75374513
    Wat is bij jullie trouwens de ergste 'ruzieschade'?

Bij mij een antiek suikerpotje van mijn lievelingstheeserviesje Ik had toen al, in het vuur van mijn betoog, een schoen van mijn meneer in het trapgat geslingerd , tot mijn meneer zei: "Ja, maar jij maakt altijd alleen maar dingen van mij kapot!" Ik trapte er direct in ook, en briesde dus:"Nee hoor, kijk maar!" En toen gooide ik mijn suikerpotje aan diggelen op de vloer
    pi_75374667
    Een koptelefoon. Total loss
    pi_75374728
    Er is bij ons weleens een fles rosé leeggegooid over het bed. Verder heeft mijn meneer ook weleens zijn eigen computermonitor op de grond gegooid, maar die deed het daarna nog wel.
    Mijn vader schijnt weleens een deuk in zijn eigen auto getrapt te hebben.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')