quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hebben -ik zou haast zeggen uiteraard´- wel Sinterklaas gevierd. Gisteren op mijn werk, met een echte Sinterklaas (hij was net echt
) en vandaag rustig thuis met de kinderen. Het mooiste cadeau kreeg ik van mijn zoontje. Kritisch (en verwend
) als hij is, is het nooit goeg genoeg. Maar vandaag zei hij bij het in bed brengen dat zijn cadeau nog mooier was dan hij zich had voorgesteld
(een radiografisch bestuurbare hummer
)
Oja?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:03 schreef Viking84 het volgende:
SOGGEN = studie ontwijkend gedrag (zie de eerste letters van deze woorden) en WOGGEN = werk ontwijkend gedrag.
Dankje! Ik had me vergist, ik heb vandaag "McGee on Food and Cooking" gekregen en krijg dat andere boek voor mijn verjaardag:quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:20 schreef _Calimero_ het volgende:
aahhh gefeliciteerd voor BJ, wat leuk zeg, een meisje!![]()
Chico, dat boek wat jij hebt gekregen lijkt mij ook wel leuken ik herinner me ineens dat jij nog wilde weten welk studieboek ik nu heb, toch? het is in ieder geval "Physiology of sport and exercise" van wilmore, costill en kenney. http://www.bol.com/nl/p/b(...).html#product_images
Zo, wij hebben ook gegourmet. was gezellig (wat ook wel eens anders is thuis), alleen stinken mijn kleren nu wel naar dat eten en heb ik een hele volle buik (banketstaaf, chocoladeletter, stokbrood met kruidenboter etc.. gelukkig was het m'n junkdag)
ooh, is het fijn bij je vriendje, Nynke?quote:Op zondag 6 december 2009 09:10 schreef AKnynke het volgende:
wow, BJ is al bevallen! Wat vroeg! En wat fijn, gefeliciteerd!
groetjes vanuit Haaksbergen!
quote:Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef Laureline het volgende:
Gefeliciteerd BJ!En een Sinterklaaskind ook nog, die wordt dan altijd in de klas als Sint komt extra naar voren geroepen ("En er is nog iemand jarig vandaag, hè Piet..")
Kinderzitje achterop die motor en gaan met de banaanquote:Op zondag 6 december 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
over kinderen gesproken.. woensdag laatste pil geslikt, nu nog steeds niet ongesteld![]()
fijn altijd, die spanning![]()
het lot wil mij vast gewoon zwanger hebben, ondanks mijn brave pil-slikken... hoor dan vast bij die 0,01% ofzo
quote:Op zondag 6 december 2009 11:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kinderzitje achterop die motor en gaan met de banaan
quote:Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef Laureline het volgende:En een Sinterklaaskind ook nog, die wordt dan altijd in de klas als Sint komt extra naar voren geroepen ("En er is nog iemand jarig vandaag, hè Piet..")
of een haaknaald, das handzamerquote:Op zondag 6 december 2009 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik kies voor de breinaald, aldus de woorden van Mr.Mo en mij
Ik had woensdag ook de laatste en word het altijd braaf op maandag. No worriesquote:Op zondag 6 december 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
over kinderen gesproken.. woensdag laatste pil geslikt, nu nog steeds niet ongesteld![]()
fijn altijd, die spanning![]()
het lot wil mij vast gewoon zwanger hebben, ondanks mijn brave pil-slikken... hoor dan vast bij die 0,01% ofzo
Of naar mij!quote:Op zondag 6 december 2009 12:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had woensdag ook de laatste en word het altijd braaf op maandag. No worriesEn als je toch zwanger bent dan breng je 'm maar naar mij
Eigenlijk moeten alle bedrijven hun pakketjes discreet versturen, want nu weet iedereen: waar geen afzender op staat, dat komt van Christine le Duc! Oidquote:Op zondag 6 december 2009 12:13 schreef Syrena het volgende:
Oh en dan nog een goeie: www.zwangerschapstest.nu Drie testen voor 4.99. Niet die losse strips nemen, da's niks. En ze leveren discreetGewoon een witte bubbeltjesenvelop.
Of je hebt griep/voedselvergiftiging?quote:Op zondag 6 december 2009 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
Nou Mootje, ik sluit me bij je aan, ga binnenkort ook weer testen want ik sta tegenwoordig elke ochtend strontmisselijk opMaar dat kan ook van de stress zijn, toch?
*zoekt teiltje*quote:Op zondag 6 december 2009 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of naar mij!.
Een klein Mootje met staartjes die niet met autootjes, maar met motortjes speelt. VROEMMMMM!!
.
oh jeej... misselijkheid? Daar ga je...quote:
*proest*quote:Op zondag 6 december 2009 12:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh jeej... misselijkheid? Daar ga je...
ik wist dat die opmerking ging komenquote:Op zondag 6 december 2009 12:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh jeej... misselijkheid? Daar ga je...
heb je trouwens al een beetje een idee van wat je gaat koken voor kerst? (ik las over je uitnodiging).
Ooit later wil ik een keer een klassiek kerst-gerecht makenlekker drie dagen van tevoren al koken enzo
tsja t was een inkopper hèquote:Op zondag 6 december 2009 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wist dat die opmerking ging komen!
enneuh... nou.. wel lekker uitgebreid..
amuse, voor, tussen, hoofd, na en chocoladeplankje bij de koffie
moet dus alles qua hoeveelheid goed af gaan stemmen, want wil dat mensen lekker eten (genoeg) en dus niet over-eten
voor een vistrio ofzo (zalmcarpaccio, fancy garnalencocktail en limoentongetjes, kleine beetjes van allen)
tussen een soepje: broccoli met wat geitenkaas, of wortelsoep met paprika-creme-fraiche ofzo
hoofd: iets uit de oven
na: merengue ofzo? Of een crumble van rood fruit
chocoladeplankje moet ik nog over nadenken
ik zelf weinigquote:
veel plezier!quote:Op zondag 6 december 2009 14:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Straks naarRammstein
. Heb er echt zin in
.
ik heb nog niet weer kunnen gaan, ik ben de afgelopen dagen steeds alleen met mn dametje geweest dus dat loopt wat lulligquote:Op zondag 6 december 2009 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe met je mee, mootje! Gedeelde smart...
Hoe is het eigenlijk met jouw hardlopen, huuphuup?
En neen, dat lijkt me nou zo fijn, een indische omaKookt die in d'r eentje voor de hele familie? Veel werk!
quote:Op zondag 6 december 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, OK. En met dit seizoen is 's avonds laat rennen natuurlijk ook niet ideaal
Zo'n home-stepding, is dat van die reclames op tellsell, waar je behalve enorm mee verbrandt ook nog eens razendstrakke abs krijgt?
Ik gooi er even een lijst in!
O: bak yoghurt met wat limoensiroop
L: bak knolselderijsoep met saffraan en sinaasappel
S: hardlopen; afhankelijk van regen 7 of 10 km
T: bruin stokbrood met zelfgemaakte hummus
D: loempia's van rijstpapier, gevuld met kip, groenten en hoisinsaus. Toe zoete blini's met warme kersen en zure room.
T: cognac.
En ja, het is heel fijn bij het vriendje. Deze keer zijn we een klein beetje langer samen, en hoeft het niet perse gezellig te zijn, wat het veel gezelliger maakt! Misschien vanavond nog even naar de kerstmarkt, maar ik denk dat we gewoon thuis blijven. Er is alleen geen eten in huis, daar moeten we nog even een oplossing voor vinden!quote:Op zondag 6 december 2009 09:32 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ooh, is het fijn bij je vriendje, Nynke?
Veel plezier
Ik zie in Zweden heel veen mensen hardlopen terwijl ze de wandelwagen voortduwen. Geen optie voor jou?quote:Op zondag 6 december 2009 15:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb nog niet weer kunnen gaan, ik ben de afgelopen dagen steeds alleen met mn dametje geweest dus dat loopt wat lullig![]()
eigenlijk had ik best op mn home-stepding gekund dan hoor maar daar moet ik me echt nog even toe zetten. Ik vind dat een vreselijk ding.
ik heb nog nietsquote:Op zondag 6 december 2009 15:36 schreef Daph_ het volgende:
teeveepeetje
Mijn secret santa pakket ligt me te verleidenMaar het zit nog dicht. Het gat wat in het kartonnen pakketje zit heb ik zelfs weer dichtgemaakt, zelfbeheersing jeweetz
bij dat idee krijg ik altijd zo'n New York Central Park ideequote:Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zie in Zweden heel veen mensen hardlopen terwijl ze de wandelwagen voortduwen. Geen optie voor jou?
dat lijkt me echt doodengquote:Op zondag 6 december 2009 16:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zie in Zweden heel veen mensen hardlopen terwijl ze de wandelwagen voortduwen. Geen optie voor jou?
Dat klinkt zo bekendquote:Op zondag 6 december 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hello!
Chico! Zit het in de lucht? Jij ook ziekig? Ik ook (weer) lijktWerd pas om 11.00 ofzo wakker en toen had ik een mengeling van misselijk, opgeblazen, hoofdpijn, spierpijn en nouja, algehele malaise
Heb nog geprobeerd wat te lezen ofzo maar ben na een uurtje weer mn bed in gedoken, waar ik ongeveer 5 minuten geleden uit ben komen rollen
![]()
Lijstje dus:
- crackertje met jam, in de hoop dat het braaf binnen blijft![]()
D: iets veiligs
En veel pogingen tot thee.
Oh en positieve noot: de nieuwe Super Mario is hilarisch, die hebben we gisteravond uitgeprobeerd
Naaaw!quote:Op zondag 6 december 2009 17:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat klinkt zo bekend. Ik heb geen koorts meer, maar ben te slap om langer dan een halfuur uit mn bed te komen, dus lig al bijna de hele dag plat. Thee drinken doe ik niet, dat heb ik er gisteren uitgekotst en vrij weinig behoefte om dat vandaag te herhalen
. Mijn lijstje:
- 4x beschuitje met suiker
- paar slokken water
Wel echt balen, deze week superveel deadlines waaronder een essay van 3000 woorden waarvoor ik nog moet lezen én nog moet beginnen met het schrijven. Ik ga het niet redden. Ook een positieve noot: ik zit op een dieptepunt qua gewicht
.
aahw beterschapquote:Op zondag 6 december 2009 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeie hardloopvibes, Mo!![]()
[..]
Naaaw!Dat dus zeg maar, al wissel ik vandaag bed af met bank
Ik heb geloof ik nog nooit zoveel Pimp My Ride gezien - lezen lukt ook niet
![]()
*aai voor Chico*
Nou nog iets verzinnen wat ik nog kan eten waar ik over na kan denken zonder "BWUHHH"
quote:Op zondag 6 december 2009 16:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En ja, het is heel fijn bij het vriendje. Deze keer zijn we een klein beetje langer samen, en hoeft het niet perse gezellig te zijn, wat het veel gezelliger maakt! Misschien vanavond nog even naar de kerstmarkt, maar ik denk dat we gewoon thuis blijven. Er is alleen geen eten in huis, daar moeten we nog even een oplossing voor vinden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje is wel apart, want ik had geen eten meegenomen en ook niet ontbeten.
O: mueslibol, moest ik van collega eten voordat ik zou lesgeven
S: spinning en beetje kracht
L: shake van eiwitten
S: beetje vechtsportles/moves geleerd, kwartiertje superlekker hardgelopen en nog een beetje krachtoefeningetjes
T: nog een mueslibolletje gekregen en nog een shake
T: bakje kwark
d; tonijn uit blik, wokgroente en misschien eet ik er mueslibrood bij
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Tot morgenochtend heel erg vroeg, ik moet om 7 uur de deur uit. En ik vrees dat hij tot vanavond hard aan het studeren is.quote:Op zondag 6 december 2009 19:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
klinkt goed Nynke, veel plezier nog! tot wanneer zijn jullie samen?
Ik weet het niet maar hier kun je iig In Bruges kijken wat een goede film is. Misschien staan er ook wel series op.quote:Op zondag 6 december 2009 19:54 schreef Merel het volgende:
Ooooh Cali, dat was niet de afspraak!!![]()
Een paar topics geleden had iemand wat sites gepost waar je series via streaming video kunt kijken, maar ik kan 't niet meer vindenWat was dat lijstje ookalweer?
en daarnaast ken ik sidereel.com, thetvbay.info (Crappy side, maar goede links!) en yidio.com!quote:Op zondag 6 december 2009 19:57 schreef _Calimero_ het volgende:
surfthechannel.com en cucirca.com ken ik!
en het was inderdaad niet de afspraak en ik weet ook nog niet zo goed wat ik er mee moet, want heb geen zin dat het eindigt zoals altijd: even een paar weken kriebels en leuk, daten en zoenen en daarna niet meer leuk
quote:Op zondag 6 december 2009 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Beterschap aan de zieken.
Zo'n verschrikkelijk lijstje:
3 boterhammen kaas, gekookt ei, beschuit jam, peer en appel.
Maar dan:
4 stukken zeeuws spek (zo lekker!)
2 behoorlijke plakken leverworst
2 salami gevuld met roomkaas (volvet)
2 kipsatespiesjes
stuk slagroomgebak
2 handjes chocopinda's
2 rookvlees met ei
bak patat met mayonaise (volvet), fricandel speciaal en een halve kroket.
bak vol caramel/macadamia roomijs met slagroom
Verjaardagquote:Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ben je bezeten door een buitenaards vreetmonster?
Qua lijn kan het geen kwaad, maar zo ken ik je niet! Wat gebeurde er?
Is hier ook redelijk normaal. Ik heb zelfs geskate acher de kinderwagen (wel zo'n speciaal joggingding met handrem ed.)quote:
Morgen om 6u schapekarretje halen, dus ergens tussen 5 en 5:30 op denk ik zo. De schapen moeten vóór 9 uur in Coevorden zijn. Da's ruim, bij voorgaande slachterijen moesten we meestal om 7 uur aanwezig zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Verjaardag
Gelukkig heb ik deze week nog 3 verjaardagen waarvan 2 met lopend buffet...
Nou ik mag nog 2 kg aankomen
Morgen als D doe ik alleen groente en een half stukje tonijn.
Zo even uitbuiken en naar bed...
Hoe laat moet jij morgen?
ohja? in Nederland? ik heb eigenlijk nog nooit iemand dat zien doenquote:Op zondag 6 december 2009 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is hier ook redelijk normaal. Ik heb zelfs geskate acher de kinderwagen (wel zo'n speciaal joggingding met handrem ed.)
De Oorlog op NL2 over Indië, mocht je het interessant vindenquote:Op zondag 6 december 2009 20:22 schreef Laureline het volgende:
Neem je dan al het lamsvlees weer mee, Sigme (voor de saté cambing) of verkoop je dat aan de slager?
Ik woon in Duitsland. Maar in Amsterdam en Alkmaar heb ik ze ook regelmatig achter de kinderwagen zien rennen en/of skaten.quote:Op zondag 6 december 2009 20:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohja? in Nederland? ik heb eigenlijk nog nooit iemand dat zien doen![]()
Maar ik heb ook een (goedkope) 3-wiel kinderwagen. Hij doet prima waar ie voor gemaakt is en is dan absoluut veilig, maar rennen met dit ding moet ik niet doenhij s niet zo stabiel
Niks voor de slager! Ik haal alle lamsvlees volgende week op. Ik laat veruit het meeste uitbenen en verwacht op iets tussen de 50 en 60kg uit te komen. Daarvan doe ik wel wat weg, naar familie / kennissen, maar niet veel.quote:Op zondag 6 december 2009 20:22 schreef Laureline het volgende:
Neem je dan al het lamsvlees weer mee, Sigme (voor de saté cambing) of verkoop je dat aan de slager?
En niks zo fijn als een aangespannen powerhouse, wat jij!!!quote:Op zondag 6 december 2009 20:59 schreef Syrena het volgende:
Online kijken: OV-guide of joox. Mo, ik heb al goeie buikpijn, bij jou nog niks?Ik vond Pilates altijd heel fijn, niks zweten, gewoon op zo'n matje wat zwaaien met armen & benen en je powerhouse aanspannen
Dank voor de informatiequote:Op zondag 6 december 2009 21:05 schreef Syrena het volgende:
Ik heb net een hele ananas geslacht, morgen een bakje vol mee naar 't werk. En ik heb zin en trek in vanalles, kroketten enzo, maar 't mag nietWas vanmorgen 62.8, dus het helpt wel al. En poepen, dat helpt ook
![]()
Oja, waarschuwing: van de wasa beauty crackers raak je verstopt als je er weinig bij drinkt. Not nice
Ik ben heel liefquote:Op zondag 6 december 2009 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dank voor de informatie![]()
![]()
Ik ga zometeen maar eens Oorlogswinter kijken
Weten jullie trouwens dat ik 10 december miljonair word? Wie lief slank is mag mee op vakantie
Ik ben niet echt van de conventies, maar wentelteefjes plaats ik in gedachten toch meer in de ochtenduren.quote:
So so, ik heb gesmokkeld met brood bij de soep gisteren, en een bruin pistoletje vandaag. Bovendien heb ik ook (weinig, maar toch) wat sint snoep op. Dus ja. Maar ik heb het wel geprobeerd te beperken allemaal, dus nog steeds geen pasta, rijst e.d. Ik weet wel dat je het snelst afvalt als het het zeker de eerste twee weken heel streng vol houdt, maar helemaal low carb lukt me niet. Ik voel me er zo ook wel fijn bijquote:Op zondag 6 december 2009 21:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben niet echt van de conventies, maar wentelteefjes plaats ik in gedachten toch meer in de ochtenduren.![]()
Ik twijfel tussen:
een onidentificeerbaar prutje chinees uit de vriezer.. Zal wel tjap tjoi zijn.
pizza
broodje kroket
spinazie a la creme soep met een eitje en gerookte kip.
Dit als afsluiting van een weekend met waterzooi (vond ik geen heel groot succes) en uitgebreide hotelontbijtjes. Morgen weer terug naar the lowcarb-life.
Hoe gaat dat bij jou trouwens SDB?
Dan zou ik voor de pizza gaan.quote:Op zondag 6 december 2009 21:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben niet echt van de conventies, maar wentelteefjes plaats ik in gedachten toch meer in de ochtenduren.![]()
Ik twijfel tussen:
een onidentificeerbaar prutje chinees uit de vriezer.. Zal wel tjap tjoi zijn.
pizza
broodje kroket
spinazie a la creme soep met een eitje en gerookte kip.
Dit als afsluiting van een weekend met waterzooi (vond ik geen heel groot succes) en uitgebreide hotelontbijtjes. Morgen weer terug naar the lowcarb-life.
Hoe gaat dat bij jou trouwens SDB?
Huh? Lid van wat? Fok!?? Rare mensen heb je toch.quote:Op zondag 6 december 2009 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Te bizar voor woorden. Een meisje had mij een pm gestuurd met de vraag of ik voor haar een lippenstift wilde meenemen uit Amerika. Ik schreef terug dat ik er even over na moest denken (heb nu eenmaal een hekel aan verplichtingen) en was de hele vraag vergeten.
Krijg ik net een hele boze pm waarin ze o.a. schrijft dat ze "Lid (is) geworden voor de meest achterlijke persoon op aarde."
quote:Op zondag 6 december 2009 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Te bizar voor woorden. Een meisje had mij een pm gestuurd met de vraag of ik voor haar een lippenstift wilde meenemen uit Amerika. Ik schreef terug dat ik er even over na moest denken (heb nu eenmaal een hekel aan verplichtingen) en was de hele vraag vergeten.
Krijg ik net een hele boze pm waarin ze o.a. schrijft dat ze "Lid (is) geworden voor de meest achterlijke persoon op aarde."
oh, ik ben ook niet zwangerquote:Op zondag 6 december 2009 20:59 schreef Syrena het volgende:
Online kijken: OV-guide of joox. Mo, ik heb al goeie buikpijn, bij jou nog niks?Ik vond Pilates altijd heel fijn, niks zweten, gewoon op zo'n matje wat zwaaien met armen & benen en je powerhouse aanspannen
Oh, die ene uit je Amerika-topic?quote:Op zondag 6 december 2009 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
een bepaalde revlon lippenstift die je hier neit schijnt te kunnen kopen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:41 schreef Syrena het volgende:
Wat was dat dan in godsnaam voor 'n lippenstift?!![]()
Ik krijg veel PM's van mensen die lid van Nipo willen worden. Die vergeet ik ook altijdtot ik een dood momentje heb op 't werk en dan meld ik ze allemaal aan. Wat een takkewerk is trouwens. Zou handiger zijn als ze lid wilden worden van iets waar ik dan ook weer wat voor krijg, but noooooo.
Niet doen! Stomme rottelefoon!quote:Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef Syrena het volgende:
Ik had gisteren bijna een iPhone gekocht, omdat ik mezelf zielig vondToen zag ik de prijs (800 euro) en toen heb ik 't maar niet gedaan. En nu denk ik: Maar ik kan 't heul wel betalen, ben ook niet op vakantie geweest, heb geen fijne kerel om daar tegenaan te kruipen ipv met die telefoon te klooien
![]()
Ik heb alleen geen telefoonabbo waar ik mee kan internetten, dus het is best wel nutteloos ook nog.
klinkt goed, spicy is goed en beter dan pizza. Dat sowieso.quote:Op zondag 6 december 2009 21:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh? Lid van wat? Fok!?? Rare mensen heb je toch.![]()
O en het is Thais geworden, mijn Chinese prutje bleek Thais en vely spicy.
Weet je hoeveel kleren je kunt kopen voor 800 euroquote:Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef Syrena het volgende:
Ik had gisteren bijna een iPhone gekocht, omdat ik mezelf zielig vondToen zag ik de prijs (800 euro) en toen heb ik 't maar niet gedaan. En nu denk ik: Maar ik kan 't heul wel betalen, ben ook niet op vakantie geweest, heb geen fijne kerel om daar tegenaan te kruipen ipv met die telefoon te klooien
![]()
Ik heb alleen geen telefoonabbo waar ik mee kan internetten, dus het is best wel nutteloos ook nog.
quote:Op zondag 6 december 2009 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net mijn marsepeinvoorraad opgegeten.
Ik ben nu aan het kwijlen over een HTC Tattooquote:
't Is nog wat anders als je het aan een forumbekende vraagt, IMHOquote:Op zondag 6 december 2009 21:43 schreef Syrena het volgende:
Nu ben ik al een jaar op zoek naar de Full On kleur van Rimmel, dus mocht je die tegenkomen Tink![]()
(toevallig vorige week op een site gestuit die 'm verkocht voor weinig, ben nu nog aan het denken of ik er 1 of 2 neem)
Beh snowboardenquote:Op zondag 6 december 2009 21:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kleren je kunt kopen voor 800 euroIk zou het wel beter te besteden weten! Weekendje snowboarden én winkelen bijvoorbeeld
![]()
en anders heb ik nog wel een rekeningnummer voor je waar je het op kunt storten
Ik heb nu de w810iquote:Op zondag 6 december 2009 21:55 schreef neen het volgende:
Je moet een w800i kopen
Anders koop je toch wat mooie boeken of cd's bij bol
quote:Op zondag 6 december 2009 21:58 schreef Syrena het volgende:
Als ik die 27 miljoen zou winnen van de Staatsloterij (ik doe niet eens mee, maar STEL).
Dan zou ik als eerste een iPhone kopen. En dan een antihaarlaserbehandeling starten. Dan bedenken hoeveel ik cadeau ga doen aan mijn ouders en zus van 't geld. En dan eens gaan kijken voor een leuk huis. Mijn flat hou ik lekker ook, die knap ik dan helemaal op zodat mijn zus en haar vriend er kunnen slapen als ze naar hier komen en ik kan er slapen als ik ben gaan stappen (as if that is gonna happen ever again) Oh en om potentiele luvvers mee naar toe te nemen zodat ze er niet meteen achterkomen dat ik een rich bitch ben. En een nieuwe auto. Waarschijnlijk met chauffeur
(moet er nog over nadenken waar ik die laat als ik dan met zo'n luvver ben, maar goed, details)
Ik ben al jaren bezig met de planningquote:Op zondag 6 december 2009 22:02 schreef Viking84 het volgende:
Je hebt iig wel een goeie fantasie, Syrena![]()
.
Een boek lezen op zo'n godseklein schermpje? Nu weet ik wat je met je bol.com bonnen moet doen... zo'n E-reader kopen!quote:Op zondag 6 december 2009 22:04 schreef Syrena het volgende:
Nou, ik vond het minder dat ik twee weken heb zitten klooien eer ik er boeken op kon lezen(al was dat achteraf wel leuk hobbyen, maar eentje die gewoon ebooks kan lezen zonder dat ik alles moet omzetten naar txt...hmmmm). En hij T-mobile branded
Heeft die ook Android? Punt is dat ik een simlockvrije moet, want ik heb al een fijn goedkoop abonnement (waar je geen internet bij kan afsluitenquote:Op zondag 6 december 2009 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
neem een HTC Touch Pro 2
daar ben ik ook met smart op aan het wachten
Nope, Windowsquote:Op zondag 6 december 2009 22:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heeft die ook Android? Punt is dat ik een simlockvrije moet, want ik heb al een fijn goedkoop abonnement (waar je geen internet bij kan afsluitenmaar dan doe ik wel iets met zo'n dualsimdinges).
Neeneeneeee, want dan moet ik die weer meeslepen. Nu kan ik lekker met de telefoon in bedquote:Op zondag 6 december 2009 22:06 schreef neen het volgende:
[..]
Een boek lezen op zo'n godseklein schermpje? Nu weet ik wat je met je bol.com bonnen moet doen... zo'n E-reader kopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 december 2009 22:09 schreef huuphuup het volgende:
oh de staatsloterijdoe mij em ook maar
oh enne... pssstZo heet het kindje van mijn collega ook... vindt het een mooie naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lig in bed, alleen.. vriendlief heeft nachtdienst en ik mis hem.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Klopt, hij zei dat hij een kroeg wist met een pint voor 1,80 pondquote:Op zondag 6 december 2009 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
Danku Kwak! Leuk!
Neen, ga je familie opzoeken? Jij had toch een neef ofzo daar?
quote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
de buren besluiten om nu nog te gaan timmeren![]()
ik wilde net naar bed gaan
Geniaal hequote:Op zondag 6 december 2009 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat IS ook vervelend!Maar uitstel vragen is geen optie? Of denk je dat het snel voorbij gaat zijn!
Vla!Da's het eerste waar ik over na kan denken zonder de BUHH!
Dank je wel. Dubbelvla ofzo, met chocola of aardbei
Niet gezond maar er zit iig wat in!
Heel veel leuks! Er is o.a. een bond party, een seventies party, maar wij willen misschien naar dit:quote:Op zondag 6 december 2009 22:45 schreef neen het volgende:ik zou zo m'n boottocht boeken maar ik heb uiteraard een ontoereikend saldo... dan maar morgen. Is er met oud & nieuw nog iets leuks in London SDB? Jij ging er toch heen?
Dat is wel een handige site ja! Bedanktquote:Op zondag 6 december 2009 23:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Heel veel leuks! Er is o.a. een bond party, een seventies party, maar wij willen misschien naar dit:
http://www.viewlondon.co.(...)ets-13191-56032.html
Ga je ook dan?
Ben nu via youtube aan het luisteren!quote:Op zondag 6 december 2009 22:57 schreef neen het volgende:
[..]
Klopt, hij zei dat hij een kroeg wist met een pint voor 1,80 ponddus dat zal het wel worden maar hij wist niet of er ook een of ander feestje is wat tof is.
Heeft Co inmiddels het nieuwe album van the Stereophonics ook al? Hij is![]()
![]()
Dichtbij z'n werk, en dat is dichtbij metrostation Aldgate.quote:Op zondag 6 december 2009 23:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Euhm neen ik zie nu pas die post over die pint van 1,80 pond.
Waar ongeveer?
Oke! Het is namelijk minstens een derde voor wat je in het centrum betaaltquote:Op zondag 6 december 2009 23:39 schreef neen het volgende:
[..]
Dichtbij z'n werk, en dat is dichtbij metrostation Aldgate.
quote:Op maandag 7 december 2009 08:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Ha! Ik ben afgelopen week echt een kilo afgevallen, 62 rond vanochtend, ondanks mijn geschrans van zaterdagnu ben ik bijna net zo slank als jij, Vikje
![]()
in dat geval zijn we even slankquote:Op maandag 7 december 2009 08:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Volgens mij heb ik er weer een halve kilo bij dankzij m'n zakken chips van dit weekend
. En vanavond wordt het ws BK
.
quote:Op maandag 7 december 2009 00:05 schreef Chicolate het volgende:
Taart voor iedereen!
[ afbeelding ]
Zo, kinderbedtijd. Trusten.
Scherpquote:Op maandag 7 december 2009 09:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Chico, die taart???? Zo net na twaalven......... Ben jij soms jarig?? In dat geval:
[ afbeelding ]
GEFELICITEERD!!!
En ik me maar druk maken dat ik mn 1x moet verwisselen voor een 2xquote:Op maandag 7 december 2009 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Scherp.
En dan is ze nog maar 20 jaar geworden!. De jeugd!
. Jaloers
. Ik zit volgende maand dichter bij de 30 dan bij de 20
.
Ik krijg honger van jouw lijstjequote:Op maandag 7 december 2009 09:12 schreef _Calimero_ het volgende:
o en nog een lijstje en dan ga ik aan het werk!
O: 2 boterhammen met een zeer rijpe avocado die echt op moest en 3 walnoten, koffie verkeerd & mandarijn
T: nog zo een koffie, appel
L: groente omelet
T; shake met brinta/melk/banaan/jus
T: bak kwark
D: 2x snee mueslibrood, bakje tonijn en misschien nog wat veggies
S: uurtje spinning
T: nog een hap kwark ofzo
ik weet het! :p maar heb gewoon niet meer honger/trek. :/quote:Op maandag 7 december 2009 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
da's een béétje weinig Tamashii..
college is well, Monday morning![]()
en de dude met wie ik mn interview deed is er nietdus dat schiet niet op
Is dat een goed teken?quote:Op maandag 7 december 2009 10:38 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik krijg honger van jouw lijstje
dat.quote:Op maandag 7 december 2009 11:01 schreef kwakz0r het volgende:
haaaaaaaappy birthday chico!
@tamashii: dat je geen trek hebt betekent niet dat je genoeg eet...helaas... als je gewend bent te weinig te eten dan zul je ook niet zoveel trek hebben...
Goed bedoeld misschien? Maar dan zou je er wel een nagellakje voor in de plaats moeten krijgen oidquote:Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef Sarabi het volgende:
Iedereen heeft een chocolade letter gekregen behalve ikheeft natuurlijk inderdaad ook wel het voordeel dat ik hem niet kan opeten
(choco)pepernoten heb ik wel gewoon opdat wil ik mezelf niet ontzeggen
Slank zijn is leuk maar als je alles moet laten is het leven ook niet leuk
Ik werk eigenlijk alleen maar achter de computer op de uni, als ik ergens wil lezen ofzo in stilte doe ik dat thuis.quote:Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
waar werk jij eigenlijk op de uni Sarabi? Hier in het MMS is het vechten voor een (rumoerige) werkplek en de Talenpractica zijn meestal bezet, ook als ze vrij zouden zijn. UB is me net iets te stil (zit meestal wel met studiegenootjes, en wil even kort fluisterend kunnen overleggen) maar het Erasmus is iig echt bagger als het gaat om willen werken... dat is op de beta wel echt beter geregeld
maarja, om daar nu elke keer heen te fietsen
daar ben ik te lui voor..
Voor een deel vast welquote:Op maandag 7 december 2009 12:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Goed bedoeld misschien? Maar dan zou je er wel een nagellakje voor in de plaats moeten krijgen oid
Leuk! Ik heb nagellak gekregen, ben er echt blij mee!quote:Op maandag 7 december 2009 12:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor een deel vast welvond het ook niet erg
En nee helemaal geen nagellak gehadverder wel heel veel
Openbare Bibliotheek Amsterdam?quote:Op maandag 7 december 2009 12:24 schreef P.F het volgende:
In de OBA in Amsterdam heb je fijne leesstoelen!
Ja! Maar dat is ook een heel "modern" gebouw. Dus wie weet, over 10 jaar komt er ook zo iets in de rest van het landquote:Op maandag 7 december 2009 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Openbare Bibliotheek Amsterdam?
nou ja, daar hebben we hier niet zoveel aanmaar thuis hebben we de ideale-lees-stoel
Maar in Spinoza heb je alleen in de ochtend veel plek, op andere tijden moet je net geluk hebbenquote:Op maandag 7 december 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik heb het ook over een pc plek
Spinoza kom ik nooit, al gingen mijn ' studievriendinnetjes ' net wel naar het DE cafe. Netjes geweigerd en keihard gaan werken aan mn essaynerd die ik ben. Lezen doe ik idd ook thuis, of dan weer in de UB. Daar zouden ze fijne lees-stoelen neer moeten zetten
Het is eigenlijk ook te duur, dat zekerquote:Op maandag 7 december 2009 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
naast dat ik op de lijn let (dat klinkt zo naar) let ik ook op mijn geld
en zo'n koffie is al snel weer 2 euro..
![]()
En ik moet gewoon even hard werken zodat ik niet in de stress hoef te schieten in mijnvakantie
Ik vind het ook zondequote:Op maandag 7 december 2009 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
naast dat ik op de lijn let (dat klinkt zo naar) let ik ook op mijn geld
en zo'n koffie is al snel weer 2 euro..
![]()
En ik moet gewoon even hard werken zodat ik niet in de stress hoef te schieten in mijnvakantie
Je moet het hele gebouw zien he, het is echt heel groot, ruim, 7 verdiepingen. Echt heel apartquote:Op maandag 7 december 2009 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
zomg wat lelijk!
vind ik danmaargoed, als 't lekker zit en stil is, waarom niet
je hoeft toch alleen maar in je boek te kijken
ook tentamenmaand in januari? Ik mag de hele maand januari aan de bak.... gelukkig de week van 4 januari ook nog vrij om te leren, en die heb ik echt nodig.. 9 tentamens die ik in de banken moet maken en 3 take-home-examsquote:Op maandag 7 december 2009 12:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook te duur, dat zeker
Ik haal meestal thee, maar dat is eigenlijk helemaal onzin dat je 1 euro voor warm water met een smaakje moet betalen
En ik moet nu nog 2 opdrachtjes maken deze week en dan een week vakantie en gewoon niets doen
In de kerstvakantie zal ik wel weer moeten studeren
Allemaal in 1 maand? Damn, dat is onmenselijk.quote:Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook tentamenmaand in januari? Ik mag de hele maand januari aan de bak.... gelukkig de week van 4 januari ook nog vrij om te leren, en die heb ik echt nodig.. 9 tentamens die ik in de banken moet maken en 3 take-home-exams
Ik heb 3 tentamens eind van januari, dus ik kan nog wel een beetje rustig aan doen.quote:Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook tentamenmaand in januari? Ik mag de hele maand januari aan de bak.... gelukkig de week van 4 januari ook nog vrij om te leren, en die heb ik echt nodig.. 9 tentamens die ik in de banken moet maken en 3 take-home-exams
quote:Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
over 10 jaar zit ik hopelijk in Schotland
Toch niet zoals de tentamens zijn als bij ons.....quote:Op maandag 7 december 2009 12:35 schreef P.F het volgende:
12 tentamens over 4 weken? Dus 3 per week? Is op zich te doen..
in 1 maand ja...quote:Op maandag 7 december 2009 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Allemaal in 1 maand? Damn, dat is onmenselijk.
Wel nog even vrij van tevoren om op te laden?
keihard leren. Ik moet er 4 inhalen omdat ik tijdens de eerste periode dus in Rome zat. Deze 4 tentamens zijn mijn prioriteit 1 tentamens, aangezien ik deze moet halen wil ik nog een kans hebben in juli mijn P te halen. Dus daar gaat de grootste energie in zitten.quote:Op maandag 7 december 2009 12:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar 9 tentamens?! Hoe gaat je dat ooit doen....
Vooral als je in de hal staat is het immens. Ik vind niet alles even mooi aan dat gebouw, maar die halquote:Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Je moet het hele gebouw zien he, het is echt heel groot, ruim, 7 verdiepingen. Echt heel apart
Ja dat wel.. Maar dan zal er wel een redenatie komen dat als je alles bij had gehouden er geen probleem wasquote:Op maandag 7 december 2009 12:38 schreef Mini_rulez het volgende:
In Utrecht hadden we altijd 1 tentamenweek met 2 tentamens, en die gingen dan maar over 10 weken stof. Drie per week is misschien te doen, maar 4 weken achter elkaar zonder echt te kunnen relaxen tussendoor, dat is toch wel afzien hoor.
Over 10 jaar minimeet? Dan zit ik namelijk hopelijk ergens in de buurt van Leedsquote:Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
over 10 jaar zit ik hopelijk in Schotland
ik ga ook de eerste week kerstvakantie rustigaan beginnen met leren en daarna de week kerst-oud en nieuw even NIETS doen, helemaal NIETS zodat ik even bij kan tanken, en daarna vol aan de bak... moet nog wel even bij kunnen tanken, want loop wel echt op mijn laatste krachten nuquote:Op maandag 7 december 2009 12:38 schreef Mini_rulez het volgende:
In Utrecht hadden we altijd 1 tentamenweek met 2 tentamens, en die gingen dan maar over 10 weken stof. Drie per week is misschien te doen, maar 4 weken achter elkaar zonder echt te kunnen relaxen tussendoor, dat is toch wel afzien hoor.
Succes....quote:Op maandag 7 december 2009 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in 1 maand ja...
[..]
keihard leren. Ik moet er 4 inhalen omdat ik tijdens de eerste periode dus in Rome zat. Deze 4 tentamens zijn mijn prioriteit 1 tentamens, aangezien ik deze moet halen wil ik nog een kans hebben in juli mijn P te halen. Dus daar gaat de grootste energie in zitten.
De andere 5 zijn de vervolgtentamens op periode 1 (die eerste 4 dus). Ik hoop dat ik genoeg weet en heb geleerd om niet al te veel hoeven te leren (en daar bedoel ik niets mee dat ik niets hoef te doenmaar dat ik niet al te erg in de stress hoef te zitten). Ben naar nagenoeg alle colleges geweest (misschien maar 3 colleges niet op ALLE colleges die ik ooit heb moeten volgen), dus ergens denk ik wel dat het goed moet komen als ik ook nog flink studeer
hoop ik
Klinkt als een goed plan.quote:Op maandag 7 december 2009 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga ook de eerste week kerstvakantie rustigaan beginnen met leren en daarna de week kerst-oud en nieuw even NIETS doen, helemaal NIETS zodat ik even bij kan tanken, en daarna vol aan de bak... moet nog wel even bij kunnen tanken, want loop wel echt op mijn laatste krachten nu
Woooooooquote:Op maandag 7 december 2009 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en deik ben niet zwangeeeeeeeeeeer
is omgeslagen in een
hoofdpijn, buikpijn, wilnaarbed-mood
het is ook nooit goed
Wel een fijner gevoel dan je zorgen maken of je zwanger bent, toch?quote:Op maandag 7 december 2009 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en deik ben niet zwangeeeeeeeeeeer
is omgeslagen in een
hoofdpijn, buikpijn, wilnaarbed-mood
het is ook nooit goed
true!quote:Op maandag 7 december 2009 12:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel een fijner gevoel dan je zorgen maken of je zwanger bent, toch?
Kan iemand de statistiek stress uit mijn hoofd halen
quote:
Dr stond ooit een tentamen gepland op 1 januari om 10.00quote:Op maandag 7 december 2009 13:05 schreef P.F het volgende:
Ik snap niet helemaal hoe ik op 4 januari een tentamen kan hebben. Dan ben ik nog aan het bijkomen van oud en nieuw
Au, dat ja. Succesquote:Op maandag 7 december 2009 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ik schiet vooral in de stress bij de gedachte aan wat er voor de vakantie nog allemaal moetAfijn, het helpt natuurlijk niet veel om daarover te mekkeren.
Neem een appel met kaneel, dat werkt.quote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Euhm.
O: snee brood met jam (gevolg: lichte buikpijn)
L: bakje vanille-aardbeien-vla (gevolg: lichte misselijkheid)
D: euh![]()
quote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Neem een appel met kaneel, dat werkt.
*prrrr*quote:
Als je een glasverzekering hebtquote:Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je zelf een deur te hard dicht gooit waardoor het glas wat daarin zit breekt, kun je dat dan op je verzekering verhalen?.
Volgens mij welquote:Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je zelf een deur te hard dicht gooit waardoor het glas wat daarin zit breekt, kun je dat dan op je verzekering verhalen?.
Of anders aansprakelijkheidsverzekering (ben de officiele term ff kwijtquote:
Scheelt weer! *clappity clappity*quote:Op maandag 7 december 2009 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er komt en glasschademeneer langs en de nota wordt volledig door de verzekering betaald. Joepie..
We kunnen er al weer om lachen en m'n vriendin (die ik jankend had opgebeld toen m'n vriend het huis uit was gestormd - hij was alleen net weer terug tegen de tijd dat ze hier wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |