quote:Op maandag 7 december 2009 00:05 schreef Chicolate het volgende:
Taart voor iedereen!
[ afbeelding ]
Zo, kinderbedtijd. Trusten.
Scherpquote:Op maandag 7 december 2009 09:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Chico, die taart???? Zo net na twaalven......... Ben jij soms jarig?? In dat geval:
[ afbeelding ]
GEFELICITEERD!!!
En ik me maar druk maken dat ik mn 1x moet verwisselen voor een 2xquote:Op maandag 7 december 2009 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Scherp.
En dan is ze nog maar 20 jaar geworden!. De jeugd!
. Jaloers
. Ik zit volgende maand dichter bij de 30 dan bij de 20
.
Ik krijg honger van jouw lijstjequote:Op maandag 7 december 2009 09:12 schreef _Calimero_ het volgende:
o en nog een lijstje en dan ga ik aan het werk!
O: 2 boterhammen met een zeer rijpe avocado die echt op moest en 3 walnoten, koffie verkeerd & mandarijn
T: nog zo een koffie, appel
L: groente omelet
T; shake met brinta/melk/banaan/jus
T: bak kwark
D: 2x snee mueslibrood, bakje tonijn en misschien nog wat veggies
S: uurtje spinning
T: nog een hap kwark ofzo
ik weet het! :p maar heb gewoon niet meer honger/trek. :/quote:Op maandag 7 december 2009 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
da's een béétje weinig Tamashii..
college is well, Monday morning![]()
en de dude met wie ik mn interview deed is er nietdus dat schiet niet op
Is dat een goed teken?quote:Op maandag 7 december 2009 10:38 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik krijg honger van jouw lijstje
dat.quote:Op maandag 7 december 2009 11:01 schreef kwakz0r het volgende:
haaaaaaaappy birthday chico!
@tamashii: dat je geen trek hebt betekent niet dat je genoeg eet...helaas... als je gewend bent te weinig te eten dan zul je ook niet zoveel trek hebben...
Goed bedoeld misschien? Maar dan zou je er wel een nagellakje voor in de plaats moeten krijgen oidquote:Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef Sarabi het volgende:
Iedereen heeft een chocolade letter gekregen behalve ikheeft natuurlijk inderdaad ook wel het voordeel dat ik hem niet kan opeten
(choco)pepernoten heb ik wel gewoon opdat wil ik mezelf niet ontzeggen
Slank zijn is leuk maar als je alles moet laten is het leven ook niet leuk
Ik werk eigenlijk alleen maar achter de computer op de uni, als ik ergens wil lezen ofzo in stilte doe ik dat thuis.quote:Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
waar werk jij eigenlijk op de uni Sarabi? Hier in het MMS is het vechten voor een (rumoerige) werkplek en de Talenpractica zijn meestal bezet, ook als ze vrij zouden zijn. UB is me net iets te stil (zit meestal wel met studiegenootjes, en wil even kort fluisterend kunnen overleggen) maar het Erasmus is iig echt bagger als het gaat om willen werken... dat is op de beta wel echt beter geregeld
maarja, om daar nu elke keer heen te fietsen
daar ben ik te lui voor..
Voor een deel vast welquote:Op maandag 7 december 2009 12:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Goed bedoeld misschien? Maar dan zou je er wel een nagellakje voor in de plaats moeten krijgen oid
Leuk! Ik heb nagellak gekregen, ben er echt blij mee!quote:Op maandag 7 december 2009 12:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor een deel vast welvond het ook niet erg
En nee helemaal geen nagellak gehadverder wel heel veel
Openbare Bibliotheek Amsterdam?quote:Op maandag 7 december 2009 12:24 schreef P.F het volgende:
In de OBA in Amsterdam heb je fijne leesstoelen!
Ja! Maar dat is ook een heel "modern" gebouw. Dus wie weet, over 10 jaar komt er ook zo iets in de rest van het landquote:Op maandag 7 december 2009 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Openbare Bibliotheek Amsterdam?
nou ja, daar hebben we hier niet zoveel aanmaar thuis hebben we de ideale-lees-stoel
Maar in Spinoza heb je alleen in de ochtend veel plek, op andere tijden moet je net geluk hebbenquote:Op maandag 7 december 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik heb het ook over een pc plek
Spinoza kom ik nooit, al gingen mijn ' studievriendinnetjes ' net wel naar het DE cafe. Netjes geweigerd en keihard gaan werken aan mn essaynerd die ik ben. Lezen doe ik idd ook thuis, of dan weer in de UB. Daar zouden ze fijne lees-stoelen neer moeten zetten
Het is eigenlijk ook te duur, dat zekerquote:Op maandag 7 december 2009 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
naast dat ik op de lijn let (dat klinkt zo naar) let ik ook op mijn geld
en zo'n koffie is al snel weer 2 euro..
![]()
En ik moet gewoon even hard werken zodat ik niet in de stress hoef te schieten in mijnvakantie
Ik vind het ook zondequote:Op maandag 7 december 2009 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
naast dat ik op de lijn let (dat klinkt zo naar) let ik ook op mijn geld
en zo'n koffie is al snel weer 2 euro..
![]()
En ik moet gewoon even hard werken zodat ik niet in de stress hoef te schieten in mijnvakantie
Je moet het hele gebouw zien he, het is echt heel groot, ruim, 7 verdiepingen. Echt heel apartquote:Op maandag 7 december 2009 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
zomg wat lelijk!
vind ik danmaargoed, als 't lekker zit en stil is, waarom niet
je hoeft toch alleen maar in je boek te kijken
ook tentamenmaand in januari? Ik mag de hele maand januari aan de bak.... gelukkig de week van 4 januari ook nog vrij om te leren, en die heb ik echt nodig.. 9 tentamens die ik in de banken moet maken en 3 take-home-examsquote:Op maandag 7 december 2009 12:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook te duur, dat zeker
Ik haal meestal thee, maar dat is eigenlijk helemaal onzin dat je 1 euro voor warm water met een smaakje moet betalen
En ik moet nu nog 2 opdrachtjes maken deze week en dan een week vakantie en gewoon niets doen
In de kerstvakantie zal ik wel weer moeten studeren
Allemaal in 1 maand? Damn, dat is onmenselijk.quote:Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook tentamenmaand in januari? Ik mag de hele maand januari aan de bak.... gelukkig de week van 4 januari ook nog vrij om te leren, en die heb ik echt nodig.. 9 tentamens die ik in de banken moet maken en 3 take-home-exams
Ik heb 3 tentamens eind van januari, dus ik kan nog wel een beetje rustig aan doen.quote:Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook tentamenmaand in januari? Ik mag de hele maand januari aan de bak.... gelukkig de week van 4 januari ook nog vrij om te leren, en die heb ik echt nodig.. 9 tentamens die ik in de banken moet maken en 3 take-home-exams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |