abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75361845
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:05 schreef Chicolate het volgende:
Taart voor iedereen!
[ afbeelding ]

Zo, kinderbedtijd. Trusten .

Chico, die taart???? Zo net na twaalven......... Ben jij soms jarig?? In dat geval:

GEFELICITEERD!!!
  maandag 7 december 2009 @ 10:01:37 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75361898
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Chico, die taart???? Zo net na twaalven......... Ben jij soms jarig?? In dat geval:

[ afbeelding ]

GEFELICITEERD!!!
Scherp .

En dan is ze nog maar 20 jaar geworden! . De jeugd! . Jaloers . Ik zit volgende maand dichter bij de 30 dan bij de 20 .
Niet meer actief op Fok!
pi_75361968
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Scherp .

En dan is ze nog maar 20 jaar geworden! . De jeugd! . Jaloers . Ik zit volgende maand dichter bij de 30 dan bij de 20 .
En ik me maar druk maken dat ik mn 1x moet verwisselen voor een 2x .

Dankje Co . Ik ben inderdaad jarig vandaag. Appelkruimeltaart .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 7 december 2009 @ 10:04:53 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75361998
Gefeli chico .
Niet meer actief op Fok!
pi_75362104
Ach, toen ik 21 werd schreef ik in mijn dagboek: "Jeetje, best oud!"

*mompelt iets over jong van geest en oud als je je voelt.............
  maandag 7 december 2009 @ 10:12:05 #206
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75362200
oooohhh Chico!! Gefeliciteerd!!!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 7 december 2009 @ 10:24:54 #207
3185 Adelante
To let it go now
pi_75362583

Feli Chico
En Prinses Amalia

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75362666
Chicooooo! Gefeliciteerd!!!
pi_75363005
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:12 schreef _Calimero_ het volgende:
o en nog een lijstje en dan ga ik aan het werk!

O: 2 boterhammen met een zeer rijpe avocado die echt op moest en 3 walnoten, koffie verkeerd & mandarijn
T: nog zo een koffie, appel
L: groente omelet
T; shake met brinta/melk/banaan/jus
T: bak kwark
D: 2x snee mueslibrood, bakje tonijn en misschien nog wat veggies
S: uurtje spinning
T: nog een hap kwark ofzo
Ik krijg honger van jouw lijstje
pi_75363056
Oooh Chico!!

Gefeliciteerd!!!!
pi_75363099
quote:
Op maandag 7 december 2009 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
da's een béétje weinig Tamashii..

college is well, Monday morning
en de dude met wie ik mn interview deed is er niet dus dat schiet niet op
ik weet het! :p maar heb gewoon niet meer honger/trek. :/
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75363105
Feli Chico!
pi_75363140
Chicoooooo! Gefeliciteerd!
Ik had wel taart gelezen, maar er niet verder over nagedacht En dat voor iemand die verslaafd is aan detectives
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 7 december 2009 @ 10:45:53 #214
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75363219
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:38 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik krijg honger van jouw lijstje
Is dat een goed teken?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75363684
haaaaaaaappy birthday chico!

@tamashii: dat je geen trek hebt betekent niet dat je genoeg eet...helaas... als je gewend bent te weinig te eten dan zul je ook niet zoveel trek hebben...
Kwak
pi_75363717
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:01 schreef kwakz0r het volgende:
haaaaaaaappy birthday chico!

@tamashii: dat je geen trek hebt betekent niet dat je genoeg eet...helaas... als je gewend bent te weinig te eten dan zul je ook niet zoveel trek hebben...
dat.

opbouwen dus afbouwen kan, opbouwen ook dit is gewoonweg ongezond.

En gefeliciteerd Chico!
Ja doei.
pi_75364104
Gefeliciteerd Chico

Ondertussen ben ik nog lekker aan het ontbijten met overgebleven sushi
  maandag 7 december 2009 @ 11:18:58 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75364262
CHICOOOOOO!!
Gefeliciteerd!

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75364422
Gefeliciteeeeeeerd! Waar is de party?!
pi_75364501
Gefeliciteerd Chico en BJ!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75365399
yay, ik schiet op met mijn essay! Andere invalshoek en draai en het gaat ineens veel beter yay!
Ja doei.
pi_75365549
Gooi ik er nog even een lijst in:
O: bakje yoghurt (weinig ), halve komkommer
T: twix ze lagen bij de koffieautomaat
L: bak knolselderijsoep met saffraan en sinaasappel
T: restant kipfilet met groente en hoisinsaus
D: nog bedenken. Ik heb geen tijd om boodschappen te doen, ik heb nog bieten, aardappels, lente-ui, peterselie... misschien een tortilla?
S: anderhalf uur yoga.
pi_75366094
Ik ben de afgelopen een beetje aangekomen dus ik ga toch proberen om er nog een paar kilootjes af te krijgen voor de kerst, anders is het daarna helemaal niet meer te overzien.
Nu proberen niet te zwichten voor de speculaas, chocoladekruidnoten en andere lekkere dingen die mijn ouders in huis hebben...

Lijstje:
O: 2 sneetjes brood met gebakken pastei (we zijn weer in Limburg )
T: zwarte koffie, flink werken aan mijn stageverslag dat ik nu echt af wil hebben
L: 2 sneetjes brood met waarschijnlijk niet zo mager beleg 1x brie en 1x pindakaas
T: appel, kiwi
D: sla met dressing, iets van vis, avocado en brood
T: koffie met melk, misschien iets lekkers erbij, wijntje

[ Bericht 1% gewijzigd door Mini_rulez op 07-12-2009 14:16:47 ]
pi_75366178
ik heb geen chocokruidnoten op dit jaar! Ik ben zo trots! Ook geen chocoladeletter of marsepein of wat dan ook eigenlijk. Een paar losse kruidnootjes her en der, maar dat zijn er bij elkaar nog geen 20 denk ik

Net van mijn werkplek verdreven dus na even zoeken een andere gevonden.. dat is wel eikelen hier hoor, het vechten voor een werkplek waar je rustig de hele dag kunt zitten, met nadruk op RUSTIG, want zelfs in de stilteruimtes is het een herrie van jewelste
Ja doei.
pi_75366291
Iedereen heeft een chocolade letter gekregen behalve ik heeft natuurlijk inderdaad ook wel het voordeel dat ik hem niet kan opeten
(choco)pepernoten heb ik wel gewoon op dat wil ik mezelf niet ontzeggen
Slank zijn is leuk maar als je alles moet laten is het leven ook niet leuk
pi_75366324
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:17 schreef Sarabi het volgende:
Iedereen heeft een chocolade letter gekregen behalve ik heeft natuurlijk inderdaad ook wel het voordeel dat ik hem niet kan opeten
(choco)pepernoten heb ik wel gewoon op dat wil ik mezelf niet ontzeggen
Slank zijn is leuk maar als je alles moet laten is het leven ook niet leuk
Goed bedoeld misschien? Maar dan zou je er wel een nagellakje voor in de plaats moeten krijgen oid
pi_75366380
waar werk jij eigenlijk op de uni Sarabi? Hier in het MMS is het vechten voor een (rumoerige) werkplek en de Talenpractica zijn meestal bezet, ook als ze vrij zouden zijn. UB is me net iets te stil (zit meestal wel met studiegenootjes, en wil even kort fluisterend kunnen overleggen ) maar het Erasmus is iig echt bagger als het gaat om willen werken... dat is op de beta wel echt beter geregeld maarja, om daar nu elke keer heen te fietsen daar ben ik te lui voor..
Ja doei.
pi_75366464
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
waar werk jij eigenlijk op de uni Sarabi? Hier in het MMS is het vechten voor een (rumoerige) werkplek en de Talenpractica zijn meestal bezet, ook als ze vrij zouden zijn. UB is me net iets te stil (zit meestal wel met studiegenootjes, en wil even kort fluisterend kunnen overleggen ) maar het Erasmus is iig echt bagger als het gaat om willen werken... dat is op de beta wel echt beter geregeld maarja, om daar nu elke keer heen te fietsen daar ben ik te lui voor..
Ik werk eigenlijk alleen maar achter de computer op de uni, als ik ergens wil lezen ofzo in stilte doe ik dat thuis.
En achter de computer doe ik in de kelders van Spinoza.
pi_75366543
ja, ik heb het ook over een pc plek

Spinoza kom ik nooit, al gingen mijn ' studievriendinnetjes ' net wel naar het DE cafe. Netjes geweigerd en keihard gaan werken aan mn essay nerd die ik ben. Lezen doe ik idd ook thuis, of dan weer in de UB. Daar zouden ze fijne lees-stoelen neer moeten zetten
Ja doei.
pi_75366581
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:18 schreef P.F het volgende:

[..]

Goed bedoeld misschien? Maar dan zou je er wel een nagellakje voor in de plaats moeten krijgen oid
Voor een deel vast wel vond het ook niet erg
En nee helemaal geen nagellak gehad verder wel heel veel
pi_75366587
In de OBA in Amsterdam heb je fijne leesstoelen!
pi_75366610
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Voor een deel vast wel vond het ook niet erg
En nee helemaal geen nagellak gehad verder wel heel veel
Leuk! Ik heb nagellak gekregen, ben er echt blij mee!
pi_75366614
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:24 schreef P.F het volgende:
In de OBA in Amsterdam heb je fijne leesstoelen!
Openbare Bibliotheek Amsterdam?

nou ja, daar hebben we hier niet zoveel aan maar thuis hebben we de ideale-lees-stoel
Ja doei.
pi_75366642
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Openbare Bibliotheek Amsterdam?

nou ja, daar hebben we hier niet zoveel aan maar thuis hebben we de ideale-lees-stoel
Ja! Maar dat is ook een heel "modern" gebouw. Dus wie weet, over 10 jaar komt er ook zo iets in de rest van het land !
pi_75366666
Ik heb dit jaar ook geen letter gekregen! Helemaal geen snoep zelfs, dat hadden we ook gevraagd.
Tot nu toe heb ik alleen wat chocoladekruidnoten op, en een paar gewone. Maar goed, ik heb ook meer een zwak voor hartige dingen.

Wel een Wii gekocht trouwens. Ik heb al allerlei 'spellen' gezien met oefeningen, heeft iemand nog een aanrader? Ik ben sowieso van plan om Wii Fit Plus te kopen, met zo'n balance board erbij, maar daar wacht ik nog maar even mee want het kost 90 euro.
pi_75366674
over 10 jaar zit ik hopelijk in Schotland
Ja doei.
pi_75366702
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik heb het ook over een pc plek

Spinoza kom ik nooit, al gingen mijn ' studievriendinnetjes ' net wel naar het DE cafe. Netjes geweigerd en keihard gaan werken aan mn essay nerd die ik ben. Lezen doe ik idd ook thuis, of dan weer in de UB. Daar zouden ze fijne lees-stoelen neer moeten zetten
Maar in Spinoza heb je alleen in de ochtend veel plek, op andere tijden moet je net geluk hebben
En DE cafe is inderdaad dichtbij maar dat gaat ook een keer vervelen
pi_75366758
naast dat ik op de lijn let ( dat klinkt zo naar) let ik ook op mijn geld en zo'n koffie is al snel weer 2 euro..
En ik moet gewoon even hard werken zodat ik niet in de stress hoef te schieten in mijn vakantie
Ja doei.
pi_75366796
OBA is wel vlakbij het CS, dus dan kun je eerst leren in de trein en dan ben je er zo

1 persoonswerkhokjes

soort chill dingen

voor kinderen

En dan heb je in/naast veel boekenkasten van die hoekjes waar je in weg kan kruipen

en een stilteruimte met van die wiebel/hangstoelen

Maar het is er niet heeel erg stil, maar stil genoeg als je een essay moet maken of zo..
pi_75366810
zomg wat lelijk!

vind ik dan maargoed, als 't lekker zit en stil is, waarom niet je hoeft toch alleen maar in je boek te kijken
Ja doei.
pi_75366812
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
naast dat ik op de lijn let ( dat klinkt zo naar) let ik ook op mijn geld en zo'n koffie is al snel weer 2 euro..
En ik moet gewoon even hard werken zodat ik niet in de stress hoef te schieten in mijn vakantie
Het is eigenlijk ook te duur, dat zeker
Ik haal meestal thee, maar dat is eigenlijk helemaal onzin dat je 1 euro voor warm water met een smaakje moet betalen

En ik moet nu nog 2 opdrachtjes maken deze week en dan een week vakantie en gewoon niets doen
In de kerstvakantie zal ik wel weer moeten studeren
pi_75366830
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het ook zonde Geld kun je maar een keer uitgeven etc.
pi_75366849
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
zomg wat lelijk!

vind ik dan maargoed, als 't lekker zit en stil is, waarom niet je hoeft toch alleen maar in je boek te kijken
Je moet het hele gebouw zien he, het is echt heel groot, ruim, 7 verdiepingen. Echt heel apart
pi_75366855
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is eigenlijk ook te duur, dat zeker
Ik haal meestal thee, maar dat is eigenlijk helemaal onzin dat je 1 euro voor warm water met een smaakje moet betalen

En ik moet nu nog 2 opdrachtjes maken deze week en dan een week vakantie en gewoon niets doen
In de kerstvakantie zal ik wel weer moeten studeren
ook tentamenmaand in januari? Ik mag de hele maand januari aan de bak.... gelukkig de week van 4 januari ook nog vrij om te leren, en die heb ik echt nodig.. 9 tentamens die ik in de banken moet maken en 3 take-home-exams
Ja doei.
pi_75366893
En dan kun je hier chillen en verse pizza eten voor ± 5 euro
pi_75366900
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ook tentamenmaand in januari? Ik mag de hele maand januari aan de bak.... gelukkig de week van 4 januari ook nog vrij om te leren, en die heb ik echt nodig.. 9 tentamens die ik in de banken moet maken en 3 take-home-exams
Allemaal in 1 maand? Damn, dat is onmenselijk.
Wel nog even vrij van tevoren om op te laden?
pi_75366921
Ik schiet vooral in de stress bij de gedachte aan wat er voor de vakantie nog allemaal moet Afijn, het helpt natuurlijk niet veel om daarover te mekkeren.

Nog maar iets meer dan twee weken We slapen o.a. in een mountain retreat waar ze 's morgens yogales geven
pi_75366928
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb 3 tentamens eind van januari, dus ik kan nog wel een beetje rustig aan doen.
Maar wij moeten een ouder en daarna kindgesprek gaan afnemen en een verslag over schrijven, dus daar ben ik ook weer even zoet mee.
En ik heb echt weinig gelezen deze periode dus even alles bijlezen

Maar 9 tentamens?! Hoe gaat je dat ooit doen....
  maandag 7 december 2009 @ 12:34:46 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75366943
12 tentamens is best wel veel! . Volgens mij heb ik nooit meer dan 4/5 per tentamenperiode gehad. En dan lekker veel vrij zijn . Those were the days .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')