Dat is wel een handige site ja! Bedanktquote:Op zondag 6 december 2009 23:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Heel veel leuks! Er is o.a. een bond party, een seventies party, maar wij willen misschien naar dit:
http://www.viewlondon.co.(...)ets-13191-56032.html
Ga je ook dan?
Ben nu via youtube aan het luisteren!quote:Op zondag 6 december 2009 22:57 schreef neen het volgende:
[..]
Klopt, hij zei dat hij een kroeg wist met een pint voor 1,80 ponddus dat zal het wel worden maar hij wist niet of er ook een of ander feestje is wat tof is.
Heeft Co inmiddels het nieuwe album van the Stereophonics ook al? Hij is![]()
![]()
Dichtbij z'n werk, en dat is dichtbij metrostation Aldgate.quote:Op zondag 6 december 2009 23:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Euhm neen ik zie nu pas die post over die pint van 1,80 pond.
Waar ongeveer?
Oke! Het is namelijk minstens een derde voor wat je in het centrum betaaltquote:Op zondag 6 december 2009 23:39 schreef neen het volgende:
[..]
Dichtbij z'n werk, en dat is dichtbij metrostation Aldgate.
quote:Op maandag 7 december 2009 08:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Ha! Ik ben afgelopen week echt een kilo afgevallen, 62 rond vanochtend, ondanks mijn geschrans van zaterdagnu ben ik bijna net zo slank als jij, Vikje
![]()
in dat geval zijn we even slankquote:Op maandag 7 december 2009 08:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Volgens mij heb ik er weer een halve kilo bij dankzij m'n zakken chips van dit weekend
. En vanavond wordt het ws BK
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |