Als we nu eerst eens kijken wie er kan verdedigen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Pieters is inderdaad een goede, maar laat zich aanvallend nog te weinig zien vind ik
Niet mee eens.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:01 schreef dennis00 het volgende:
Robben, Sneijder & Van Persie horen gewoon in de basis. Period.
Dan zien we wel wie goed met hun kunnen samenspelen.
Het valt absoluut te proberen, maar zou Bertje dat wel aandurven?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:12 schreef Barca het volgende:
Aad de Mos stelt terecht dat Ronnie Stam niet onder doet voor Van der Wiel.
Ik denk dat Stam zelfs de voorkeur verdient omdat hij verdedigend beter is. En, opkomen en meevoetballen is leuk maar een back dient in de eerste plaats te kunnen verdedigen. Daarbij: Stam kan ook meedoen in de aanval.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het valt absoluut te proberen, maar zou Bertje dat wel aandurven?
Vd Wiel kan zeker aanvallen, maar verdedigend is hij minder stabiel dan een Stam. Als ik dan hoor dat Stam ook nog op het middenveld kan spelen ...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Black Card Greg kan ook aanvallen, maar het zou niet meer dan logisch zijn om Stam op te roepen.
Ik liet het denken aan jou over.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik liet het denken aan jou over.![]()
Het antwoord is idd niet moeilijk.
Er is een verschil in wat ik denk en wat kan. Alleen ... de kans dat Stam nu nog eens wordt opgeroepen voor enkele oefenpotjes ...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vanavond deed Stam het misschien beter, maar van der Wiel heeft alles om de absolute top te bereiken als rechtsback. Dat is voor mij een zekerheidje.
Stekelenburg.
van der Wiel - Vlaar - Matthijsen - van Bronckhorst
de Jong - van Bommel
Kuijt - van Persie - Robben
Huntelaar
Back-up:
Vorm
Heitinga - Ooijer - Bruma - Braafheid
de Zeeuw - Bakkal of Schaars
Afellay - van der Vaart - Elia
van Nistelrooy (?)
Gauw wegwezen, niet meer terugkomen: Sneijder, Douglas, van der Sar, Seedorf, Zenden, Brouwers, Maduro, Melchiot, Marcellis, Engelaar, Emanuelson, Babel, Mendes da Silva, Brama, Loovens, Boulahrouz
Dat weet ik wel, maar wat zou het enorm nuttig zijn dat Stam een kans krijgt. Want juist in die oefenpotjes kan Van Marwijk dan zien ( of niet, maar ja ) wie er van de twee beter voldoet aan de rechtsachter-positie bij het Nederlands elftal. Of iig een indruk krijgen van het potentieel bij Stam.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:37 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Er is een verschil in wat ik denk en wat kan. Alleen ... de kans dat Stam nu nog eens wordt opgeroepen voor enkele oefenpotjes ...
Dan zou ik Ooijer eerder meenemen in plaats van Vlaar. Ooijer neemt dan de plek in van Bruma, en Bruma gaat spelen op de plek van Vlaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:43 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ooijer is bijzonder matig op dit moment, maar met al zijn ervaring neem ik hem nog liever mee dan Stam.
Stam kan dan na het WK eventueel starten, al vind ik dat helemaal niet zo'n bijzondere voetballer.
Mee eens. Maar denk dat Bertje hem niet oproept. Deed hij in andere oefenwedstrijden ook niet. En ook niet voor kwalificatiewedstrijden terwijl we al geplaatst waren. Zelfs niet bij afwezigheid van Van der Wiel en Ooijer. Wel riep hij Brama op.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:49 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar wat zou het enorm nuttig zijn dat Stam een kans krijgt. Want juist in die oefenpotjes kan Van Marwijk dan zien ( of niet, maar ja ) wie er van de twee beter voldoet aan de rechtsachter-positie bij het Nederlands elftal. Of iig een indruk krijgen van het potentieel bij Stam.
Er zijn immers spelers die wel renderen bij hun team, maar veel minder bij het Nederlands elftal of vice versa.
Nou, bij het selecteren van Brama en Douglas (en je hebt al Braafheid en Elia die hij nog kent) vang je dat al op. En, dat zijn geen ondenkbare spelers.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik denk dat Stam door de vastheid van zijn medespelers en het systeem van Twente zo goed rendeert. Je ziet ook bij PSV dat alle spelers, waarvan er veel toch best matig zijn, 30 procent beter presteren, omdat alles duidelijk is in het veld.
Toch blijf ik hopen, misschien tegen beter weten in. Van Marwijk is een lafbek, maar hij wil toch met twee échte rechtervleugelverdedigers ( of eventueel meer ) naar het WK, zou ik toch zeggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Dan zou ik Ooijer eerder meenemen in plaats van Vlaar. Ooijer neemt dan de plek in van Bruma, en Bruma gaat spelen op de plek van Vlaar.
En geen bijzondere voetballer, maar wel degelijk. We hebben het in Nederland te vaak over mooi en te weinig over winnend voetbal.
[..]
Mee eens. Maar denk dat Bertje hem niet oproept. Deed hij in andere oefenwedstrijden ook niet. En ook niet voor kwalificatiewedstrijden terwijl we al geplaatst waren. Zelfs niet bij afwezigheid van Van der Wiel en Ooijer. Wel riep hij Brama op.
Brama komt voor de basis zeker tekort maar voor de selectie ... hij is niet slechter dan Mendes en Schaars.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Haha, ja ok, maar zo kun je toch niet gaan redeneren.
Daarnaast komt Brama tekort en is Douglas geen Nederlander, dus zij zullen er niet bij zijn.
Braafheid en Elia wel mee, maar niet in de basis wat mij betreft.
Echte rechtervleugelverdedigers? Maar wie kan je dan kiezen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Toch blijf ik hopen, misschien tegen beter weten in. Van Marwijk is een lafbek, maar hij wil toch met twee échte rechtervleugelverdedigers ( of eventueel meer ) naar het WK, zou ik toch zeggen.
Of denkt Van Marwijk nu echt dat Van der Wiel een hele goede rechtsback is? Ik blijf dat toch echt onbegrijpelijk vinden.
Jaliens of iets van die kwaliteit meenemen naar het WK. Dat kan toch gewoon niet.![]()
Ik geloof dat het goed zou zijn mocht het écht gebeuren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
En wat betreft rechtsachter: voor mij voldoet Heitinga daar wel, maar ik zou wel benieuwd zijn naar Stam in een oefenwedstrijd in maart. Jammer dat van Marwijk dan op basis van die ene wedstrijd moet beslissen.
Okay, geen stellen maar dan in mijn ogen wel onjuist interpreteren van mijn opmerking over ploeggenoten. Die ploeggenoten zijn geen excuus. Stam is ook zonder hen waardevol. Hun aanwezigheid zorgt alleen voor meer ingespeeldheid.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Uhh... dat stel ik juist niet.
Ik geloof niet in het naturaliseren van Brazilianen. Douglas in een aardige vent, maar ik zou me doodschamen als we dat soort praktijken nodig hebben.
Mendes en Schaars blijven ook thuis als het aan mij ligt. Zie hierboven.Oh, ik heb Bakkal of Schaars neergezet. Vind Brama minder dan beide spelers. Brama en Mendes lood om oud ijzer, komen allebei tekort.
Heitinga heeft al diverse wedstrijden geblunderd als rechtsback. Als centrale verdediger of defensieve middenveld is hij beter.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
En wat betreft rechtsachter: voor mij voldoet Heitinga daar wel, maar ik zou wel benieuwd zijn naar Stam in een oefenwedstrijd in maart. Jammer dat van Marwijk dan op basis van die ene wedstrijd moet beslissen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik geloof dat het goed zou zijn mocht het écht gebeuren.
Ik zeg:quote:Op donderdag 17 december 2009 23:37 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Er is een verschil in wat ik denk en wat kan. Alleen ... de kans dat Stam nu nog eens wordt opgeroepen voor enkele oefenpotjes ...
Ik zeg:
Van der Sar;
Stam, Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen, Braafheid;
De Jong, Van Bommel;
Kuyt, Van der Vaart;
Huntelaar
Reserves:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Bruma, Maduro, Vlaar, Pieters;
Afellay, Engelaar;
De Zeeuw,Elia;
Van Persie
Laatste speler: Robben
Heitinga nooit meer rechtsback. Aangezien de back-ups niet of nauwelijks zullen spelen zeg ik: laat oudjes als Ooijer en Van Bronckhorst thuis en neem jongere spelers mee die de komende jaren het oranje moeten gaan vormen.
Hoe vaak ik verander weet ik niet. Weet van te voren niet wanneer ik op andere gedachten kom.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dus je verandert iedere dag? En je laat Robben thuis?
Dit is het systeem dat Co bedoelde. Wij hebben exceptionele aanvallende kwaliteiten en we gaan de verdediging volbouwen. Heel verstandig.
Als 'ie dan ook nog eens ontbreekt op het wk ...quote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Eens.
Zou niet ongunstig zijn als Kaka bij het uitlaten van de hond over een stoeptegel struikelt.
Idd en dat hij niet blijft sukkelen met blessures, want hij moet mee naar het WK.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:13 schreef Barca het volgende:
Hopelijk is hij spoedig GOED gezond!! http://www.sportweek.nl/v(...)mpt_met_heupblessure
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:09 schreef einszweiachtung het volgende:
--robben--huntelaar--v. Persie--
--sneijde--vbommel--vd vaart---
-Brheid-ooijer-boula-vdwiel--
----stekel-----
robben - elia
huntelaar - kuyt
vp - vdv/-
vb-dz
sn - affa
verd. Lijkt me helder gaarne comments
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:24 schreef Barca het volgende:
http://www.sportweek.nl/v(...)kerenkel_in_het_gips Nog een blessure.
Waarom blijf jij denken dat jouw mening de maatstaf der dingen is?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:47 schreef Barca het volgende:
Waarom blijven mensen tegen beter weten in hopen op Robben, Sneijder en Van Persie?
Dit vind ik niet het meest ideale!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:48 schreef Notyouraverage het volgende:
Meest ideale
Van Der Sar
Van Der Wiel Boulahrouz Bouma Braafheid
Van Bommel Seedorf Sneijder
Robben Van Persie Elia
bank:
Stekelenburg
Heitinga
Mathijssen
Emanuelson
De Jong
Van Der Vaart
Kuijt
Huntelaar
rest is mij om het even.
I don't!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Waarom blijf jij denken dat jouw mening de maatstaf der dingen is?
Boschkerquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Doel: Stekelenburg (Vorm en Boschker)
Verdediging: vd Wiel, Heitinga, Mathijssen, van Bronkhorst (Boularouz, Douglas en Anita)
Middenveld: de Zeeuw, De Jong, Sneijder (vd Vaart, Engelaar, Bakal)
aanval: Robben, Huntelaar, Van Persie (Elia, Nistelrooy)
en natuurlijk nog een zooitje reserves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |