abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:28:47 #51
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_75659377
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Pieters is inderdaad een goede, maar laat zich aanvallend nog te weinig zien vind ik
Als we nu eerst eens kijken wie er kan verdedigen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:43:00 #52
30220 Barca
pi_75659896
In dit topic ook allerlei opstellingen. De ego's van Oranje: Allemaal mee of iemand thuis laten? Wel bijna vol trouwens.
pi_75668425
model 1: alle verwende porseleinen jochies eruit:

---------------------Huntelaar---------------
--Emanuelson-------------------Elia--------
-------------------de Zeeuw----------------
---------Schaars-------------Brama--------

Braafheid----Vlaar---Douglas----vd Wiel

---------------------Vorm---------------------

Huntelaar: scoren kan hij, maar daarvoor moet hij wel spelen!

2 snelle negers op de flanken:
Emanuelson: in topvorm, als verdediger gefaald, maar een begenadigde aanvaller met rendement
Elia: van wereldklasse, kan beter worden dan robben, speelt binnenkort in de europese top

de Zeeuw: een alleskunner, een harde werker

Schaars: de nieuwe Cocu

enz enz

model 2: afrikaanse roots, stel spelers op die gemaakt zijn voor het afrikaanse klimaat, de multi-kulti werpt eindelijk haar vruchten af

------------------------------Babel------------------------
------Emanuelson-----------------------Elia----------
------------------------------Affelay----------------------
-------------Engelaar--------------------Seedorf-------

--Braafheid----Douglas---de Jong---vdWiel----

----------------------------Vermeer---------------------
  dinsdag 15 december 2009 @ 23:03:39 #54
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_75671008
Schaars de nieuwe Cocu.
Bedankt Hans.
pi_75684621
Babel, Engelaar, Affelay, Emanuelson in de basis.

Robben, Sneijder & Van Persie horen gewoon in de basis. Period.
Dan zien we wel wie goed met hun kunnen samenspelen.
  woensdag 16 december 2009 @ 13:55:27 #56
30220 Barca
pi_75686809
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:01 schreef dennis00 het volgende:
Robben, Sneijder & Van Persie horen gewoon in de basis. Period.
Dan zien we wel wie goed met hun kunnen samenspelen.
Niet mee eens.
pi_75715597
-------------------Huntelaar---------v. Persie----------------
-----Robben----------------Sneijder-------------Elia---------

-------------------vd Vaart-----------vBommel---------------

---------Mathijsen---------Bouhlarouz---------vd Wiel------

-------------------------------vd Sar---------------------------
pi_75715679
Mooie aanval. Dan kunnen we iig nog terugkomen als we met 4-0 achterstaan.
Onze verdediging is al niet al de best.
  donderdag 17 december 2009 @ 23:12:18 #59
30220 Barca
pi_75750458
Aad de Mos stelt terecht dat Ronnie Stam niet onder doet voor Van der Wiel.

Ik denk dat Stam zelfs de voorkeur verdient omdat hij verdedigend beter is. En, opkomen en meevoetballen is leuk maar een back dient in de eerste plaats te kunnen verdedigen. Daarbij: Stam kan ook meedoen in de aanval.
pi_75750556
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:12 schreef Barca het volgende:
Aad de Mos stelt terecht dat Ronnie Stam niet onder doet voor Van der Wiel.

Ik denk dat Stam zelfs de voorkeur verdient omdat hij verdedigend beter is. En, opkomen en meevoetballen is leuk maar een back dient in de eerste plaats te kunnen verdedigen. Daarbij: Stam kan ook meedoen in de aanval.
Het valt absoluut te proberen, maar zou Bertje dat wel aandurven?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  donderdag 17 december 2009 @ 23:21:08 #61
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_75750791
Black Card Greg kan ook aanvallen, maar het zou niet meer dan logisch zijn om Stam op te roepen.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 17 december 2009 @ 23:23:59 #62
30220 Barca
pi_75750899
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Het valt absoluut te proberen, maar zou Bertje dat wel aandurven?
Wat denk je zelf?
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Black Card Greg kan ook aanvallen, maar het zou niet meer dan logisch zijn om Stam op te roepen.
Vd Wiel kan zeker aanvallen, maar verdedigend is hij minder stabiel dan een Stam. Als ik dan hoor dat Stam ook nog op het middenveld kan spelen ...

Vd Wiel zal niet in het centrum van de verdediging hoeven te spelen. Stam zou nog wel op het middenveld nodig kunnen zijn. Want: Brama zal uiteindelijk niet geselecteerd worden denk ik (te veel concurrentie voor die ene positie waarop hij kan spelen), Mendes da Silva & Schaars kunnen het niveau niet aan (al denk ik dat ze beiden wel geselecteerd worden), Engelaar is wel een controlerende maar geen verdedigende middenvelder, Bakkal zal vermoedelijk ook niet geselecteerd worden.

Maduro ook nooit geselecteerd.

[ Bericht 55% gewijzigd door Barca op 17-12-2009 23:29:37 ]
pi_75750954
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:23 schreef Barca het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Ik liet het denken aan jou over.

Het antwoord is idd niet moeilijk.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_75751033
Vanavond deed Stam het misschien beter, maar van der Wiel heeft alles om de absolute top te bereiken als rechtsback. Dat is voor mij een zekerheidje.

Stekelenburg.
van der Wiel - Vlaar - Matthijsen - van Bronckhorst
de Jong - van Bommel
Kuijt - van Persie - Robben
Huntelaar

Back-up:
Vorm
Heitinga - Ooijer - Bruma - Braafheid
de Zeeuw - Bakkal of Schaars
Afellay - van der Vaart - Elia
van Nistelrooy (?)

Gauw wegwezen, niet meer terugkomen: Sneijder, Douglas, van der Sar, Seedorf, Zenden, Brouwers, Maduro, Melchiot, Marcellis, Engelaar, Emanuelson, Babel, Mendes da Silva, Brama, Loovens, Boulahrouz
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  donderdag 17 december 2009 @ 23:37:09 #65
30220 Barca
pi_75751373
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik liet het denken aan jou over.

Het antwoord is idd niet moeilijk.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vanavond deed Stam het misschien beter, maar van der Wiel heeft alles om de absolute top te bereiken als rechtsback. Dat is voor mij een zekerheidje.

Stekelenburg.
van der Wiel - Vlaar - Matthijsen - van Bronckhorst
de Jong - van Bommel
Kuijt - van Persie - Robben
Huntelaar

Back-up:
Vorm
Heitinga - Ooijer - Bruma - Braafheid
de Zeeuw - Bakkal of Schaars
Afellay - van der Vaart - Elia
van Nistelrooy (?)

Gauw wegwezen, niet meer terugkomen: Sneijder, Douglas, van der Sar, Seedorf, Zenden, Brouwers, Maduro, Melchiot, Marcellis, Engelaar, Emanuelson, Babel, Mendes da Silva, Brama, Loovens, Boulahrouz
Er is een verschil in wat ik denk en wat kan. Alleen ... de kans dat Stam nu nog eens wordt opgeroepen voor enkele oefenpotjes ...

Ik zeg:

Van der Sar;

Stam, Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen, Braafheid;

De Jong, Van Bommel;

Kuyt, Van der Vaart;

Huntelaar

Reserves:

Stekelenburg;

Van der Wiel, Bruma, Maduro, Vlaar, Pieters;

Afellay, Engelaar;

De Zeeuw,Elia;

Van Persie

Laatste speler: Robben

Heitinga nooit meer rechtsback. Aangezien de back-ups niet of nauwelijks zullen spelen zeg ik: laat oudjes als Ooijer en Van Bronckhorst thuis en neem jongere spelers mee die de komende jaren het oranje moeten gaan vormen.
pi_75751569
Ooijer is bijzonder matig op dit moment, maar met al zijn ervaring neem ik hem nog liever mee dan Stam.

Stam kan dan na het WK eventueel starten, al vind ik dat helemaal niet zo'n bijzondere voetballer.
Jimmy Carter:
pi_75751792
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:37 schreef Barca het volgende:

[..]

[..]

Er is een verschil in wat ik denk en wat kan. Alleen ... de kans dat Stam nu nog eens wordt opgeroepen voor enkele oefenpotjes ...

Dat weet ik wel, maar wat zou het enorm nuttig zijn dat Stam een kans krijgt. Want juist in die oefenpotjes kan Van Marwijk dan zien ( of niet, maar ja ) wie er van de twee beter voldoet aan de rechtsachter-positie bij het Nederlands elftal. Of iig een indruk krijgen van het potentieel bij Stam.
Er zijn immers spelers die wel renderen bij hun team, maar veel minder bij het Nederlands elftal of vice versa.
  donderdag 17 december 2009 @ 23:51:26 #68
30220 Barca
pi_75751861
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:43 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ooijer is bijzonder matig op dit moment, maar met al zijn ervaring neem ik hem nog liever mee dan Stam.

Stam kan dan na het WK eventueel starten, al vind ik dat helemaal niet zo'n bijzondere voetballer.
Dan zou ik Ooijer eerder meenemen in plaats van Vlaar. Ooijer neemt dan de plek in van Bruma, en Bruma gaat spelen op de plek van Vlaar.

En geen bijzondere voetballer, maar wel degelijk. We hebben het in Nederland te vaak over mooi en te weinig over winnend voetbal.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:49 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Dat weet ik wel, maar wat zou het enorm nuttig zijn dat Stam een kans krijgt. Want juist in die oefenpotjes kan Van Marwijk dan zien ( of niet, maar ja ) wie er van de twee beter voldoet aan de rechtsachter-positie bij het Nederlands elftal. Of iig een indruk krijgen van het potentieel bij Stam.
Er zijn immers spelers die wel renderen bij hun team, maar veel minder bij het Nederlands elftal of vice versa.
Mee eens. Maar denk dat Bertje hem niet oproept. Deed hij in andere oefenwedstrijden ook niet. En ook niet voor kwalificatiewedstrijden terwijl we al geplaatst waren. Zelfs niet bij afwezigheid van Van der Wiel en Ooijer. Wel riep hij Brama op.
pi_75751865
Ik denk dat Stam door de vastheid van zijn medespelers en het systeem van Twente zo goed rendeert. Je ziet ook bij PSV dat alle spelers, waarvan er veel toch best matig zijn, 30 procent beter presteren, omdat alles duidelijk is in het veld.
Jimmy Carter:
  donderdag 17 december 2009 @ 23:55:01 #70
30220 Barca
pi_75751983
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik denk dat Stam door de vastheid van zijn medespelers en het systeem van Twente zo goed rendeert. Je ziet ook bij PSV dat alle spelers, waarvan er veel toch best matig zijn, 30 procent beter presteren, omdat alles duidelijk is in het veld.
Nou, bij het selecteren van Brama en Douglas (en je hebt al Braafheid en Elia die hij nog kent) vang je dat al op. En, dat zijn geen ondenkbare spelers.
pi_75752176
Haha, ja ok, maar zo kun je toch niet gaan redeneren.

Daarnaast komt Brama tekort en is Douglas geen Nederlander, dus zij zullen er niet bij zijn.

Braafheid en Elia wel mee, maar niet in de basis wat mij betreft.
Jimmy Carter:
pi_75752303
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:51 schreef Barca het volgende:

[..]

Dan zou ik Ooijer eerder meenemen in plaats van Vlaar. Ooijer neemt dan de plek in van Bruma, en Bruma gaat spelen op de plek van Vlaar.

En geen bijzondere voetballer, maar wel degelijk. We hebben het in Nederland te vaak over mooi en te weinig over winnend voetbal.
[..]

Mee eens. Maar denk dat Bertje hem niet oproept. Deed hij in andere oefenwedstrijden ook niet. En ook niet voor kwalificatiewedstrijden terwijl we al geplaatst waren. Zelfs niet bij afwezigheid van Van der Wiel en Ooijer. Wel riep hij Brama op.
Toch blijf ik hopen, misschien tegen beter weten in. Van Marwijk is een lafbek, maar hij wil toch met twee échte rechtervleugelverdedigers ( of eventueel meer ) naar het WK, zou ik toch zeggen.
Of denkt Van Marwijk nu echt dat Van der Wiel een hele goede rechtsback is? Ik blijf dat toch echt onbegrijpelijk vinden.

Jaliens of iets van die kwaliteit meenemen naar het WK. Dat kan toch gewoon niet.
pi_75752435
K_vdV, wat vind je niet goed aan van der Wiel?
Jimmy Carter:
  vrijdag 18 december 2009 @ 00:20:18 #74
30220 Barca
pi_75752744
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:00 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Haha, ja ok, maar zo kun je toch niet gaan redeneren.

Daarnaast komt Brama tekort en is Douglas geen Nederlander, dus zij zullen er niet bij zijn.

Braafheid en Elia wel mee, maar niet in de basis wat mij betreft.
Brama komt voor de basis zeker tekort maar voor de selectie ... hij is niet slechter dan Mendes en Schaars.

Douglas is geen nederlander maar kan het wel op redelijk korte termijn worden.

Stam vind ik sowieso een geschikte speler. Dus die andere spelers moet je niet oproepen om Stam. Die andere spelers zijn goed, en samen met Stam vormen ze een goede selectie. Dat is iets heel anders dan zeggen "Die anderen zijn er dus dan kan Stam wel mee." zoals jij stelt.
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Toch blijf ik hopen, misschien tegen beter weten in. Van Marwijk is een lafbek, maar hij wil toch met twee échte rechtervleugelverdedigers ( of eventueel meer ) naar het WK, zou ik toch zeggen.
Of denkt Van Marwijk nu echt dat Van der Wiel een hele goede rechtsback is? Ik blijf dat toch echt onbegrijpelijk vinden.

Jaliens of iets van die kwaliteit meenemen naar het WK. Dat kan toch gewoon niet.
Echte rechtervleugelverdedigers? Maar wie kan je dan kiezen?
Jaliens niet goed genoeg,
Heitinga voldoet niet op die positie.
Marcellis ook niet.
Ooijer ziet hij als centrale verdediger.
Boulahrouz is geen rechtsback.
Brama kun je het beste als middenvelder gebruiken met Stam achter zich.
Maduro als back? Geen goede keuze in mijn ogen.
Melchiot? Die is over the hill?

Van der Wiel en Stam zijn de enige rechtsbacks. En daarbij geef ik de voorkeur aan Stam. Nigel de Jong zou nog als rechtsback kunnen spelen, maar da's een noodoplossing vind ik.

[ Bericht 41% gewijzigd door Barca op 18-12-2009 00:25:30 ]
pi_75752876
Uhh... dat stel ik juist niet.

Ik geloof niet in het naturaliseren van Brazilianen. Douglas in een aardige vent, maar ik zou me doodschamen als we dat soort praktijken nodig hebben.

Mendes en Schaars blijven ook thuis als het aan mij ligt. Zie hierboven. Oh, ik heb Bakkal of Schaars neergezet. Vind Brama minder dan beide spelers. Brama en Mendes lood om oud ijzer, komen allebei tekort.
Jimmy Carter:
pi_75752936
En wat betreft rechtsachter: voor mij voldoet Heitinga daar wel, maar ik zou wel benieuwd zijn naar Stam in een oefenwedstrijd in maart. Jammer dat van Marwijk dan op basis van die ene wedstrijd moet beslissen.
Jimmy Carter:
pi_75753136
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
En wat betreft rechtsachter: voor mij voldoet Heitinga daar wel, maar ik zou wel benieuwd zijn naar Stam in een oefenwedstrijd in maart. Jammer dat van Marwijk dan op basis van die ene wedstrijd moet beslissen.
Ik geloof dat het goed zou zijn mocht het écht gebeuren.
  vrijdag 18 december 2009 @ 00:36:44 #78
30220 Barca
pi_75753156
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Uhh... dat stel ik juist niet.

Ik geloof niet in het naturaliseren van Brazilianen. Douglas in een aardige vent, maar ik zou me doodschamen als we dat soort praktijken nodig hebben.

Mendes en Schaars blijven ook thuis als het aan mij ligt. Zie hierboven. Oh, ik heb Bakkal of Schaars neergezet. Vind Brama minder dan beide spelers. Brama en Mendes lood om oud ijzer, komen allebei tekort.
Okay, geen stellen maar dan in mijn ogen wel onjuist interpreteren van mijn opmerking over ploeggenoten. Die ploeggenoten zijn geen excuus. Stam is ook zonder hen waardevol. Hun aanwezigheid zorgt alleen voor meer ingespeeldheid.

Ik vind dat je alle mogelijkheden moet benutten bij het maken van de sterkst mogelijke selectie.

Mendes en Schaars zouden wel eens tot de selectie kunnen behoren. Helaas.

Ik vind niet dat Schaars het goed doet in oranje. Bakkal en Brama hebben beiden nog niet veel gespeeld. Brama is denk ik multifunctioneler dan Bakkal. Voor de rol van Bakkal hebben we daarbij Afellay al.
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Heitinga heeft al diverse wedstrijden geblunderd als rechtsback. Als centrale verdediger of defensieve middenveld is hij beter.
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik geloof dat het goed zou zijn mocht het écht gebeuren.
Mee eens.
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:56:41 #79
30220 Barca
pi_75758793
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:37 schreef Barca het volgende:

[..]

[..]

Ik zeg:

Van der Sar;

De Jong, Van Bommel;

Kuyt, Van der Vaart;

Huntelaar

Reserves:

Stekelenburg;

Van der Wiel, Bruma, Maduro, Vlaar, Pieters;

Afellay, Engelaar;

De Zeeuw,Elia;

Van Persie

Laatste speler: Robben

Heitinga nooit meer rechtsback. Aangezien de back-ups niet of nauwelijks zullen spelen zeg ik: laat oudjes als Ooijer en Van Bronckhorst thuis en neem jongere spelers mee die de komende jaren het oranje moeten gaan vormen.
Ik zeg:

Van der Sar;

De Jong, Van Bommel;

Kuyt, Van der Vaart;

Huntelaar

Reserves:

Stekelenburg;

Van der Wiel, Douglas, Maduro, Bruma, Pieters;

Brama, De Zeeuw;

Afellay, Elia;

Van Persie

Laatste speler: Engelaar (lastige keuze, eigenlijk wil ik Engelaar in de reserveploeg met Douglas, Pieters, Brama, Afellay en Elia. Maar ja, ik wil De Zeeuw er ook in, en om een verdediger op te offeren ... Van Persie, niet eens een echte spits, kan je er ook niet uitlaten.) Als De Zeeuw in de basis zou staan ...

Basis: 3 centrale verdedigers (Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen) en 2 (opkomende) backs (Stam en Braafheid), Heitinga is de inschuivende man.

Reserves: 5 verdedigers (Van der Wiel, Douglas, Maduro, Bruma, Pieters), 2 controlerende middenvelders (Brama, De Zeeuw). Maduro schuift naar het middenveld vanuit de achterhoede, zoals in de basis Heitinga.
pi_75759609
Dus je verandert iedere dag? En je laat Robben thuis?

Dit is het systeem dat Co bedoelde. Wij hebben exceptionele aanvallende kwaliteiten en we gaan de verdediging volbouwen. Heel verstandig.
Jimmy Carter:
  vrijdag 18 december 2009 @ 10:40:09 #81
30220 Barca
pi_75760165
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dus je verandert iedere dag? En je laat Robben thuis?

Dit is het systeem dat Co bedoelde. Wij hebben exceptionele aanvallende kwaliteiten en we gaan de verdediging volbouwen. Heel verstandig.
Hoe vaak ik verander weet ik niet. Weet van te voren niet wanneer ik op andere gedachten kom.

Ja, geen Robben. Blessure gevoelig, zijn kwaliteiten komen er in mijn ogen onvoldoende uit. Zeker in de k.o.-fase. Op een toernooi is niet verliezen (behoudend spelen) erg belangrijk.

Ja, dat weet ik dat dit het systeem is zoals Co omschreef in Studio Voetbal afgelopen weekend. Die exceptionele aanvallende kwaliteiten zie ik veel te weinig.
  zaterdag 19 december 2009 @ 12:15:24 #82
30220 Barca
pi_75800520
Wat willen de spelers zelf?

Sjonnie Heitinga: http://www.sportweek.nl/v(...)le_verdediger_worden
  zondag 20 december 2009 @ 11:39:01 #83
30220 Barca
pi_75830180
Mag ik zeggen dat dit goed nieuws is? http://www.sportweek.nl/v(...)sterzege_Real_Madrid Ja, dat mag ik zeggen. Dus dat doe ik dan ook.

Ik hoop voor Ref én oranje dat hij structureel veel en goed zal blijven spelen. Dan is hij in mijn ogen de nummer 1 optie van spelmaker.
pi_75831724
Eens.

Zou niet ongunstig zijn als Kaka bij het uitlaten van de hond over een stoeptegel struikelt.
Jimmy Carter:
  zondag 20 december 2009 @ 12:31:51 #85
30220 Barca
pi_75832060
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Eens.

Zou niet ongunstig zijn als Kaka bij het uitlaten van de hond over een stoeptegel struikelt.
Als 'ie dan ook nog eens ontbreekt op het wk ...
  donderdag 24 december 2009 @ 17:57:40 #86
30220 Barca
pi_76023914
  woensdag 30 december 2009 @ 22:13:40 #87
30220 Barca
pi_76240921
Hopelijk is hij spoedig GOED gezond!! http://www.sportweek.nl/v(...)mpt_met_heupblessure
pi_76243234
quote:
Op woensdag 30 december 2009 22:13 schreef Barca het volgende:
Hopelijk is hij spoedig GOED gezond!! http://www.sportweek.nl/v(...)mpt_met_heupblessure
Idd en dat hij niet blijft sukkelen met blessures, want hij moet mee naar het WK.
pi_76285226
--robben--huntelaar--v. Persie--
--sneijde--vbommel--vd vaart---
-Brheid-ooijer-boula-vdwiel--
----stekel-----

robben - elia
huntelaar - kuyt
vp - vdv/-
vb-dz
sn - affa

verd. Lijkt me helder gaarne comments
GGGG
  vrijdag 1 januari 2010 @ 09:37:39 #90
30220 Barca
pi_76286411
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 04:09 schreef einszweiachtung het volgende:
--robben--huntelaar--v. Persie--
--sneijde--vbommel--vd vaart---
-Brheid-ooijer-boula-vdwiel--
----stekel-----

robben - elia
huntelaar - kuyt
vp - vdv/-
vb-dz
sn - affa

verd. Lijkt me helder gaarne comments

De opstelling met drie aanvallers VIND ik te aanvallend. Niet alleen vanwege drie aanvallers, maar ook vanwege de personen die gekozen zijn. Met Van der Vaart op links i.p.v. Robben en Kuyt op rechts in plaats van Van Persie zou ik het al beter vinden. Nu is Van der Vaart geen aanvaller, maar goed. Afellay zou daar ook nog kunnen staan in plaats van Van der Vaart.

Een middenveld Sneijder, Van Bommel en Van der Vaart is in MIJN ogen defensief veel te kwetsbaar. Daar zou nog minimaal De Jong of De Zeeuw bij moeten. En, niet in de achterhoede.

Het centrum Ooijer & Boulahrouz biedt MIJ geen vertrouwen. Mathijsen oogt ook niet altijd zeker, maar Ooijer? MIJNS inziens is die te oud en te slecht voor oranje.

Dan je tweede opstelling:

Robben en Elia voor Huntelaar en Kuyt? Elia op rechts?

Dan ook nog Van Persie? Veel te aanvallend.

Van Bronckhorst is net als Ooijer in MIJN ogen zwaar over the hill.

SN? Zal wel Sneijder zijn. Waar zijn de verdedigers? Affelay rechtsback?

Overigens:
quote:
  vrijdag 1 januari 2010 @ 11:17:12 #91
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_76287065
Stekelenburg
Van der Wiel Heitinga Mathijsen Van Bronckhorst
Van Bommel De Zeeuw
Kuijt Sneijder Robben
Van Persie
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_76288405
---------------Huntelaar----------------
Robben------------------------v.Persie
-----------------Sneijder--------------
-----De Jong--------------vBommel----
--------------------------------------------
Gio---Mathijsen----Heitinga---vdWiel
-------------------------------------------
---------------Stekelenburg------------

Invallen rond 70e minuut: Elia voor Robben
  vrijdag 1 januari 2010 @ 13:47:27 #93
30220 Barca
pi_76289803
Waarom blijven mensen tegen beter weten in hopen op Robben, Sneijder en Van Persie?
pi_76291389
Meest ideale

Van Der Sar

Van Der Wiel Boulahrouz Bouma Braafheid
Van Bommel Seedorf Sneijder
Robben Van Persie Elia

bank:

Stekelenburg
Heitinga
Mathijssen
Emanuelson
De Jong
Van Der Vaart
Kuijt
Huntelaar

rest is mij om het even.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 15:37:55 #95
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_76292978
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 13:47 schreef Barca het volgende:
Waarom blijven mensen tegen beter weten in hopen op Robben, Sneijder en Van Persie?
Waarom blijf jij denken dat jouw mening de maatstaf der dingen is?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:35:16 #96
30220 Barca
pi_76298604
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:48 schreef Notyouraverage het volgende:
Meest ideale

Van Der Sar

Van Der Wiel Boulahrouz Bouma Braafheid
Van Bommel Seedorf Sneijder
Robben Van Persie Elia

bank:

Stekelenburg
Heitinga
Mathijssen
Emanuelson
De Jong
Van Der Vaart
Kuijt
Huntelaar

rest is mij om het even.
Dit vind ik niet het meest ideale!
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:37 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Waarom blijf jij denken dat jouw mening de maatstaf der dingen is?
I don't!
pi_76300897
Dat kan. Vanuit mijn visie wel.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 20:14:24 #98
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_76301282
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Doel: Stekelenburg (Vorm en Boschker)
Verdediging: vd Wiel, Heitinga, Mathijssen, van Bronkhorst (Boularouz, Douglas en Anita)
Middenveld: de Zeeuw, De Jong, Sneijder (vd Vaart, Engelaar, Bakal)
aanval: Robben, Huntelaar, Van Persie (Elia, Nistelrooy)

en natuurlijk nog een zooitje reserves
Boschker . Dan kunnen we beter vragen of Ed de Goey nog beschikbaar is.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_76315002
Waarom er soms om Van Nistelrooy geroepen wordt, is mij een raadsel. Van Nistelrooy heeft amper meegedaan ( ik dacht zelfs helemaal van niet ) in de kwalificatie voor het WK 2010 en heeft nou ook niet de exceptionele klasse dat hij voorrang zou 'moeten' hebben op een andere centrale spits/aanvaller of iemand die daar iig kan spelen en wel meer heeft meegedaan in de kwalificatie.
pi_76316807
Van der Sar

Van de Wiel - Ooyer - Matijssen - Pieters
Van Bommel - De Jong
Kuyt - Van Persie - Robben
Van Nistelrooy
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')