Ik geloof dat het goed zou zijn mocht het écht gebeuren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
En wat betreft rechtsachter: voor mij voldoet Heitinga daar wel, maar ik zou wel benieuwd zijn naar Stam in een oefenwedstrijd in maart. Jammer dat van Marwijk dan op basis van die ene wedstrijd moet beslissen.
Okay, geen stellen maar dan in mijn ogen wel onjuist interpreteren van mijn opmerking over ploeggenoten. Die ploeggenoten zijn geen excuus. Stam is ook zonder hen waardevol. Hun aanwezigheid zorgt alleen voor meer ingespeeldheid.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Uhh... dat stel ik juist niet.
Ik geloof niet in het naturaliseren van Brazilianen. Douglas in een aardige vent, maar ik zou me doodschamen als we dat soort praktijken nodig hebben.
Mendes en Schaars blijven ook thuis als het aan mij ligt. Zie hierboven.Oh, ik heb Bakkal of Schaars neergezet. Vind Brama minder dan beide spelers. Brama en Mendes lood om oud ijzer, komen allebei tekort.
Heitinga heeft al diverse wedstrijden geblunderd als rechtsback. Als centrale verdediger of defensieve middenveld is hij beter.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:
En wat betreft rechtsachter: voor mij voldoet Heitinga daar wel, maar ik zou wel benieuwd zijn naar Stam in een oefenwedstrijd in maart. Jammer dat van Marwijk dan op basis van die ene wedstrijd moet beslissen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik geloof dat het goed zou zijn mocht het écht gebeuren.
Ik zeg:quote:Op donderdag 17 december 2009 23:37 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Er is een verschil in wat ik denk en wat kan. Alleen ... de kans dat Stam nu nog eens wordt opgeroepen voor enkele oefenpotjes ...
Ik zeg:
Van der Sar;
Stam, Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen, Braafheid;
De Jong, Van Bommel;
Kuyt, Van der Vaart;
Huntelaar
Reserves:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Bruma, Maduro, Vlaar, Pieters;
Afellay, Engelaar;
De Zeeuw,Elia;
Van Persie
Laatste speler: Robben
Heitinga nooit meer rechtsback. Aangezien de back-ups niet of nauwelijks zullen spelen zeg ik: laat oudjes als Ooijer en Van Bronckhorst thuis en neem jongere spelers mee die de komende jaren het oranje moeten gaan vormen.
Hoe vaak ik verander weet ik niet. Weet van te voren niet wanneer ik op andere gedachten kom.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dus je verandert iedere dag? En je laat Robben thuis?
Dit is het systeem dat Co bedoelde. Wij hebben exceptionele aanvallende kwaliteiten en we gaan de verdediging volbouwen. Heel verstandig.
Als 'ie dan ook nog eens ontbreekt op het wk ...quote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Eens.
Zou niet ongunstig zijn als Kaka bij het uitlaten van de hond over een stoeptegel struikelt.
Idd en dat hij niet blijft sukkelen met blessures, want hij moet mee naar het WK.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:13 schreef Barca het volgende:
Hopelijk is hij spoedig GOED gezond!! http://www.sportweek.nl/v(...)mpt_met_heupblessure
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 04:09 schreef einszweiachtung het volgende:
--robben--huntelaar--v. Persie--
--sneijde--vbommel--vd vaart---
-Brheid-ooijer-boula-vdwiel--
----stekel-----
robben - elia
huntelaar - kuyt
vp - vdv/-
vb-dz
sn - affa
verd. Lijkt me helder gaarne comments
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:24 schreef Barca het volgende:
http://www.sportweek.nl/v(...)kerenkel_in_het_gips Nog een blessure.
Waarom blijf jij denken dat jouw mening de maatstaf der dingen is?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:47 schreef Barca het volgende:
Waarom blijven mensen tegen beter weten in hopen op Robben, Sneijder en Van Persie?
Dit vind ik niet het meest ideale!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:48 schreef Notyouraverage het volgende:
Meest ideale
Van Der Sar
Van Der Wiel Boulahrouz Bouma Braafheid
Van Bommel Seedorf Sneijder
Robben Van Persie Elia
bank:
Stekelenburg
Heitinga
Mathijssen
Emanuelson
De Jong
Van Der Vaart
Kuijt
Huntelaar
rest is mij om het even.
I don't!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Waarom blijf jij denken dat jouw mening de maatstaf der dingen is?
Boschkerquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Doel: Stekelenburg (Vorm en Boschker)
Verdediging: vd Wiel, Heitinga, Mathijssen, van Bronkhorst (Boularouz, Douglas en Anita)
Middenveld: de Zeeuw, De Jong, Sneijder (vd Vaart, Engelaar, Bakal)
aanval: Robben, Huntelaar, Van Persie (Elia, Nistelrooy)
en natuurlijk nog een zooitje reserves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |