Jaimie heeft gigantische schoenen aan.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 14 december 2009 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jaimie heeft gigantische schoenen aan.
Haha, amateursquote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Behalve dan dat Nick en Matt te vroeg het refrein in zetten?
Boem! Wat een geweldig stukje man. Breng dat maar eens snel uit op een EP of CD binnenkortquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef Aisumasen het volgende:
Setlist.FM is net zo betrouwbaar als een Wikipedia-pagina zonder bronnen. In de helft van de gevallen klopt er in ieder geval iets niet.
Ze zijn het nummer wel steeds verder aan het slopen hè.
Dorothy had niettemin gelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Haha, amateurs. Dit is tot nu toe de grootste fout die ik AM (-leden) heb horen maken, maar het kan altijd nog erger.
Zo speelden ze hem ook in de HMH volgens mij?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef Aisumasen het volgende:
Setlist.FM is net zo betrouwbaar als een Wikipedia-pagina zonder bronnen. In de helft van de gevallen klopt er in ieder geval iets niet.
Ze zijn het nummer wel steeds verder aan het slopen hè.
Zeikerds als jij helpen AM naar de vernielingquote:Op woensdag 16 december 2009 09:05 schreef Aisumasen het volgende:
Dacht dat ze 'em hier nóg ietsje verder naar de vernieling hebben geholpen?
Boh, wat blijft Da Frame 2R toch goed. Mag van mij wel altijd gespeeld wordenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:24 schreef Aisumasen het volgende:
Ah, zie je wel. Ik wist dat ik het al eens eerder gehoord had:
Dat is ook wel echt een goede opener!
Daar zeg je me wat... Moest lang nadenken om me een foutje in de live-performance voor de geest te halen. Er staat me iets bij van Matt die in de HMH in 2007 een drumfill in "The View From The Afternoon" totaal wist te verknallen, met komische reactie daarna.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Haha, amateurs. Dit is tot nu toe de grootste fout die ik AM (-leden) heb horen maken, maar het kan altijd nog erger.
Uiteraard!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Arn0 het volgende:
Als er iemand geïnteresseerd is: Er is een bootleg van de Dublin gig
Bedanktquote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Arn0 het volgende:
Als er iemand geïnteresseerd is: Er is een bootleg van de Dublin gig
| 1 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |