Ligt dan toch aan jouquote:Op maandag 14 december 2009 18:03 schreef Aisumasen het volgende:
Arctic Monkeys-maand op 3VOOR12TV, jammer dat de pagina niet wil laden: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42876283
Ja, maar volgens mij heb je het verkeerd begrepen. Volgens mij is het gewoon elke dag een andere live-opname en zijn het vandaag toevallig de Arctic Monkeys. Want dit staat er ook;quote:Op maandag 14 december 2009 18:06 schreef Aisumasen het volgende:
Doet het echt niet. Maar de 3 nummers uit de TV-uitzending die al 4 maanden online staat, dat is alles?
quote:December, feestmaand en natuurlijk déjà vu-maand. 3VOOR12 biedt je dagelijks een exclusieve en niet te missen live-opname uit het (bijna) afgelopen jaar aan.
Catapult, B-kant van Cornerstonequote:Op maandag 14 december 2009 18:24 schreef Leonos het volgende:
Hoe heet dat derde nummer in de balk links?
quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef Arn0 het volgende:
En de eerste beelden van Matt aan de tafel zijn er!
Ik heb anders een dikke 40 euro betaald de vorige keer? Toch een behoorlijk bedrag. En alhoewel ik als puntje bij paaltje komt er toch wel weer sta, vind ik het niet erg om ze pas weer te zien met nieuw materiaal.quote:Op maandag 14 december 2009 10:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik wel, het is tenslotte maar 30 euro, dat kan je toch niet laten liggen?
In België zal het goedkoper geweest zijn? Ik zou het uiteraard niet erg vinden om ze pas te zien met nieuw materiaal en van mijn part mogen ze het hele jaar de studio induiken maar als ze optreden vind ik het zonde om niet te gaan.quote:Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik heb anders een dikke 40 euro betaald de vorige keer? Toch een behoorlijk bedrag. En alhoewel ik als puntje bij paaltje komt er toch wel weer sta, vind ik het niet erg om ze pas weer te zien met nieuw materiaal.
Is tot dit jaar ook nooit anders geweest in Europa. En kan nog steeds als je op de juiste plek bent op de juiste tijd.quote:Op maandag 14 december 2009 10:09 schreef Arn0 het volgende:
Shit, ze doen echt wel vette dingen in Amerika. Ik ben zo jaloers op die fan die gewoon met de hele band heeft kunnen praten en de setlist al wist voor het optreden..
Ja, ik vind het ook goed klinken maar als ze het nog een paar keer meer live spelen klinkt het toch nog beter denk ik.quote:Op maandag 14 december 2009 20:11 schreef Aisumasen het volgende:
Het mist nog wat kracht, maar ik vind er verder helemaal niets mis mee. Erg goede versie.
[..]
Is tot dit jaar ook nooit anders geweest in Europa. En kan nog steeds als je op de juiste plek bent op de juiste tijd.
Ja, maar die fan heeft met ze kunnen pratenquote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef Aisumasen het volgende:
Bij de backstage-ingang staan rond de soundcheck is toch niet zo moeilijk. Meerdere malen bij ze in de buurt geweest, altijd met rust gelaten.
"I WAN'T YOUR BABIES" doet het wel altijd goedquote:Op maandag 14 december 2009 20:21 schreef AMDB het volgende:
Bij mij loopt ie altijd weg als ik weer eens "ALEX I LOVE YOU, I WANNA MARRY YOU WJNMK NTB" roep
Behalve dan dat Nick en Matt te vroeg het refrein in zetten?quote:Op maandag 14 december 2009 20:11 schreef Aisumasen het volgende:
Het mist nog wat kracht, maar ik vind er verder helemaal niets mis mee.
En ook de mislukte break, haha. Maar that's livequote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Behalve dan dat Nick en Matt te vroeg het refrein in zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |