Het programma van Chung is gecanceld, er komt geen derde seizoen. Goede timing dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:07 schreef Arn0 het volgende:
Tot slot nog het Alexa Chung optreden, niets speciaals verder;
http://www.mtv.com/videos(...)ive.jhtml#id=1624246
Je hebt gelijk, dus daarom een nieuwe foto bovenaan, vers van de persquote:Op woensdag 18 november 2009 17:09 schreef hallo-daar het volgende:
De OP is prima, maar...
die foto is zoo 2007![]()
Denk wel dat dat klopt. Tof!quote:Op zondag 13 december 2009 21:28 schreef Aisumasen het volgende:
Word on the street is dat ze vanavond "Catapult" gaan spelen.
Hij is uit verhoudingquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dus daarom een nieuwe foto bovenaan, vers van de pers![]()
[ afbeelding ]
Originele foto
Bedankt, OP aangepastquote:Op zondag 13 december 2009 21:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is uit verhouding.
[ afbeelding ]
Nee, grotere juistquote:Op maandag 14 december 2009 02:02 schreef Haunter het volgende:
Fright Lined Dining Room zou als opener geweldig zijn btw.
Had deze topic gemist, maar 2010 European Tour Dates? Gaan ze nu wel de kleinere zaaltjes weer doen?![]()
Ik wel, het is tenslotte maar 30 euro, dat kan je toch niet laten liggen?quote:Op maandag 14 december 2009 10:12 schreef Xrenity het volgende:
Denk niet dat ik ze volgend jaar alweer zou willen zien als er geen album uit komt.
Zit ik te F5'en naar de video, lees ik ditquote:
quote:well, i got the video, but it's 500 mb and i'm on a hotel wifi connection so it's going to take about 5 hours. i'm going to sleep and will give you all the link in the morning
Ligt dan toch aan jouquote:Op maandag 14 december 2009 18:03 schreef Aisumasen het volgende:
Arctic Monkeys-maand op 3VOOR12TV, jammer dat de pagina niet wil laden: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42876283
Ja, maar volgens mij heb je het verkeerd begrepen. Volgens mij is het gewoon elke dag een andere live-opname en zijn het vandaag toevallig de Arctic Monkeys. Want dit staat er ook;quote:Op maandag 14 december 2009 18:06 schreef Aisumasen het volgende:
Doet het echt niet. Maar de 3 nummers uit de TV-uitzending die al 4 maanden online staat, dat is alles?
quote:December, feestmaand en natuurlijk déjà vu-maand. 3VOOR12 biedt je dagelijks een exclusieve en niet te missen live-opname uit het (bijna) afgelopen jaar aan.
Catapult, B-kant van Cornerstonequote:Op maandag 14 december 2009 18:24 schreef Leonos het volgende:
Hoe heet dat derde nummer in de balk links?
quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef Arn0 het volgende:
En de eerste beelden van Matt aan de tafel zijn er!
Ik heb anders een dikke 40 euro betaald de vorige keer? Toch een behoorlijk bedrag. En alhoewel ik als puntje bij paaltje komt er toch wel weer sta, vind ik het niet erg om ze pas weer te zien met nieuw materiaal.quote:Op maandag 14 december 2009 10:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik wel, het is tenslotte maar 30 euro, dat kan je toch niet laten liggen?
In België zal het goedkoper geweest zijn? Ik zou het uiteraard niet erg vinden om ze pas te zien met nieuw materiaal en van mijn part mogen ze het hele jaar de studio induiken maar als ze optreden vind ik het zonde om niet te gaan.quote:Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik heb anders een dikke 40 euro betaald de vorige keer? Toch een behoorlijk bedrag. En alhoewel ik als puntje bij paaltje komt er toch wel weer sta, vind ik het niet erg om ze pas weer te zien met nieuw materiaal.
Is tot dit jaar ook nooit anders geweest in Europa. En kan nog steeds als je op de juiste plek bent op de juiste tijd.quote:Op maandag 14 december 2009 10:09 schreef Arn0 het volgende:
Shit, ze doen echt wel vette dingen in Amerika. Ik ben zo jaloers op die fan die gewoon met de hele band heeft kunnen praten en de setlist al wist voor het optreden..
Ja, ik vind het ook goed klinken maar als ze het nog een paar keer meer live spelen klinkt het toch nog beter denk ik.quote:Op maandag 14 december 2009 20:11 schreef Aisumasen het volgende:
Het mist nog wat kracht, maar ik vind er verder helemaal niets mis mee. Erg goede versie.
[..]
Is tot dit jaar ook nooit anders geweest in Europa. En kan nog steeds als je op de juiste plek bent op de juiste tijd.
Ja, maar die fan heeft met ze kunnen pratenquote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef Aisumasen het volgende:
Bij de backstage-ingang staan rond de soundcheck is toch niet zo moeilijk. Meerdere malen bij ze in de buurt geweest, altijd met rust gelaten.
"I WAN'T YOUR BABIES" doet het wel altijd goedquote:Op maandag 14 december 2009 20:21 schreef AMDB het volgende:
Bij mij loopt ie altijd weg als ik weer eens "ALEX I LOVE YOU, I WANNA MARRY YOU WJNMK NTB" roep
Behalve dan dat Nick en Matt te vroeg het refrein in zetten?quote:Op maandag 14 december 2009 20:11 schreef Aisumasen het volgende:
Het mist nog wat kracht, maar ik vind er verder helemaal niets mis mee.
En ook de mislukte break, haha. Maar that's livequote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Behalve dan dat Nick en Matt te vroeg het refrein in zetten?
Jaimie heeft gigantische schoenen aan.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 14 december 2009 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jaimie heeft gigantische schoenen aan.
Haha, amateursquote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Behalve dan dat Nick en Matt te vroeg het refrein in zetten?
Boem! Wat een geweldig stukje man. Breng dat maar eens snel uit op een EP of CD binnenkortquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef Aisumasen het volgende:
Setlist.FM is net zo betrouwbaar als een Wikipedia-pagina zonder bronnen. In de helft van de gevallen klopt er in ieder geval iets niet.
Ze zijn het nummer wel steeds verder aan het slopen hè.
Dorothy had niettemin gelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Haha, amateurs. Dit is tot nu toe de grootste fout die ik AM (-leden) heb horen maken, maar het kan altijd nog erger.
Zo speelden ze hem ook in de HMH volgens mij?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef Aisumasen het volgende:
Setlist.FM is net zo betrouwbaar als een Wikipedia-pagina zonder bronnen. In de helft van de gevallen klopt er in ieder geval iets niet.
Ze zijn het nummer wel steeds verder aan het slopen hè.
Zeikerds als jij helpen AM naar de vernielingquote:Op woensdag 16 december 2009 09:05 schreef Aisumasen het volgende:
Dacht dat ze 'em hier nóg ietsje verder naar de vernieling hebben geholpen?
Boh, wat blijft Da Frame 2R toch goed. Mag van mij wel altijd gespeeld wordenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:24 schreef Aisumasen het volgende:
Ah, zie je wel. Ik wist dat ik het al eens eerder gehoord had:
Dat is ook wel echt een goede opener!
Daar zeg je me wat... Moest lang nadenken om me een foutje in de live-performance voor de geest te halen. Er staat me iets bij van Matt die in de HMH in 2007 een drumfill in "The View From The Afternoon" totaal wist te verknallen, met komische reactie daarna.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Haha, amateurs. Dit is tot nu toe de grootste fout die ik AM (-leden) heb horen maken, maar het kan altijd nog erger.
Uiteraard!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Arn0 het volgende:
Als er iemand geïnteresseerd is: Er is een bootleg van de Dublin gig
Bedanktquote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef Arn0 het volgende:
Als er iemand geïnteresseerd is: Er is een bootleg van de Dublin gig
1 |
quote:Arctic Monkeys begin their 2010 European Tour in January 2010. Support on all dates comes from Mystery Jets.
JANUARY
26th Palasharp, Milan, Italy
27th Summum, Grenoble, France
29th Liberte, Rennes, France
30th Medoquine, Bordeaux, France
31st Zenith, Montpellier, France
FEBRUARY
2nd Coliseum, Porto, Portugal
3rd Campo Pequeno, Lisbon, Portugal
5th Palacio Vistalegre, Madrid, Spain
6th Sant Jordi Club, Barcelona, Spain
8th Zenith, Munich, Germany
9th Stadthalle, Offenbach, Germany
10th Philipshalle, Dusseldorf, Germany
Preciesquote:
Mooi vormgegeven charts! Dat rode lijntje is wel grappig om te zien. Hij heeft bij mij pieken in januari en februari (toen ik niet kon wachten op het nieuwe album), zit tegen het gemiddelde aan in de lente en vroege zomer, een diep dal vanaf de nazomer tot herfst en een zelfde piek als in januari in het einde van de herfstquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:22 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Precies
Ze staan op 22 in de Last FM charts met Humbug.
http://www.last.fm/bestof/2009/chart/22
Echt, zóveel? Wow, die had ik, ondanks het grote succes, niet zien aankomen. Mooi voor AC.quote:Op maandag 21 december 2009 19:56 schreef Aisumasen het volgende:
"Humbug" heeft in Amerika 72,000 exemplaren verkocht. Ter vergelijking: Animal Collective verkocht er 131,000, The XX 35,000 en Muse 292,000.
Zó hoog had ik hun ook niet verwacht. Die van Phoenix (205,000) en Silversun Pickups (193,000) ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:23 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Echt, zóveel? Wow, die had ik, ondanks het grote succes, niet zien aankomen. Mooi voor AC.
Zal wel een vrij standaard optreden worden, maar ik hoop alsnog dat iemand het opneemtquote:Arctic Monkeys Announce Valencia MTV Show
Arctic Monkeys are pleased to announce they will be performing a special show for MTV at Ciudad De Las Artes Y Las Cicencias in Valencia on Saturday 13th February 2010.
For more information go to http://www.mtvnetprensa.com
Reverendquote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef tim. het volgende:
Andy wordt lid van Reverend and the Makers, volgend jaar.
Tof!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef tim. het volgende:
Andy wordt lid van Reverend and the Makers, volgend jaar.
En is flink afgevallen?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef tim. het volgende:
En hij heeft een tattoo!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |