Ja, ja, vast luilakquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik weet dat jij t zo leuk vindt om em te openen..dus ik dacht ahjoh ik laat wikwakka2 het wel doen..![]()
Ik wilde lief doenweer mislukt dus.
'quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:52 schreef Rookert het volgende:
Faal jij even gigantisch
Ik had mn wekker om 9:45 uur gezet maar ben weer ingeslapen
Echt waar hoor..haterquote:
In je weekend nog welquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt waar hoor..hater![]()
Ik ben zó trots op mezelf..ik ga zometeen uit dat enorm dikke kutboek lezen
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tatlım teşekkür ederim. Biz hiç unutmayacak.
Heheh nee, volgens mij ook 5 of 6. Maar uit dit rotboek nog niks gelezenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In je weekend nog wel. Doe dat dan ook gewoon doordeweeks. En heb je maar één boek of zo? Ik heb er elk trimester wel een stuk of 5.
En in je hoeveelste trimester/semester zit je nou al?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heheh nee, volgens mij ook 5 of 6. Maar uit dit rotboek nog niks gelezen
Ik ben ook maar allochtoonquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bijna.
In je laatste zin staat. Wij zal het nooit vergeten!
Als je dat doet, trek je hordes rechts-extremisten naar dit topic.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De volgende keer kom jij in de TT.
Met marokkaanse18 in de TT worden ook hordes josti's aangetrokken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je dat doet, trek je hordes rechts-extremisten naar dit topic.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Mutant01, dit soort topics hoef je echt niet met een kloon te openen, hoor:
Een handtas voor mannen acceptabel?
Gay.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:50 schreef Rookert het volgende:
Even een wijvenopmerking:
Ik wil m'n chocoladeletter
..met je kop door de helft.quote:
Jij mag zó erg niet meer op mijn verjaardagsfeestje komenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
..met je kop door de helft.
Met je kop door de muur
Ben je morgen lekker zuur
Olekke bollekequote:Op zaterdag 5 december 2009 13:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij mag zó erg niet meer op mijn verjaardagsfeestje komen![]()
![]()
![]()
Ben morgen jarigquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij mag zó erg niet meer op mijn verjaardagsfeestje komen![]()
![]()
![]()
Oeeeeee spannendquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben morgen jarig
Jij mag wel komen hoor als je een cadeautje brengt
Ja, en ik doe geen HBOquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oeeeeee spannend![]()
Je wordt 19 toch?
Zoiets hadden we vorig jaar bij chemisch koken bij scheikunde gemaaktquote:
quote:
Jajaaa ik weet ut !quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, en ik doe geen HBOEven je hersens opfrissen he
![]()
Heb nog steeds niks gevraagd
Had hem vorig jaar al gezien, echt goede filmquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heeft iemand van jullie trouwens gister ook die film op tv gezien..Seven?![]()
Wat een zieke zieke zieke zieke man
Ff checke hoowr, hehehehequote:Op zaterdag 5 december 2009 13:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jajaaa ik weet ut !![]()
Je krijgt vast en zeker geld hehehe
Homoooooooooooooooooo!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Had hem vorig jaar al gezien, echt goede filmHet regent alleen constant en de moorden zijn nasty, maar aan de andere kant ook weer vet
Een van de betere films van
![]()
Brad Pitt
![]()
![]()
Ja ik vind het ook een goede film..maar t einde was zo...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Had hem vorig jaar al gezien, echt goede filmHet regent alleen constant en de moorden zijn nasty, maar aan de andere kant ook weer vet
Een van de betere films van
![]()
Brad Pitt
![]()
![]()
Kijk eens in het handtassen topicquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Homoooooooooooooooooo!
Ik ga Se7en dan maar efkes downloaden.
Welke? Of weet je dat nog nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ff checke hoowr, hehehehe![]()
![]()
Ik denk het ook... Maar luchtje van m'n zus als het goed is
Je bedoelt toen ie dat deed? Met dat ene en dat ie dan keek en dat ie het toch deed terwijl die andere dacht van nee doe het niet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een goede film..maar t einde was zo...
Ik moet niks zeggen want wikwakka2 heeft hem nog niet gezien hehe
Goed zoquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een goede film..maar t einde was zo...
Ik moet niks zeggen want wikwakka2 heeft hem nog niet gezien hehe
Ook nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Welke? Of weet je dat nog niet
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bedoelt toen ie dat deed? Met dat ene en dat ie dan keek en dat ie het toch deed terwijl die andere dacht van nee doe het niet?![]()
Als wikwakka2 dit snapt
Hij vindt de film toch kut als ie bij het einde nog aan deze post gaat denken, dan hoor je al helemaal in de film te zitten en op niets anders meer te lettenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar nu weet die wel mooi wat het einde is..als die bij het einde is![]()
Dat snapt die echt wel!![]()
Je hebt het gewoon verpest hoor
Net of je zelf je gedachtes onder controle kan houden?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij vindt de film toch kut als ie bij het einde nog aan deze post gaat denken, dan hoor je al helemaal in de film te zitten en op niets anders meer te letten
quote:
Bij een goede film heb je daar geen last vanquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of je zelf je gedachtes onder controle kan houden?![]()
En door dit gesprek gaat die jouw reactie zeker onthouden ahhaha
Geniaal, 16 miljoen mensen en dan toch nog zo'n beerput open kunnen trekkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldus een fragment uit het leven van de onderlaag van de Neerlandsche samenleving.
Jij misschien niet..toch niet iedereen is hetzelfde? De één kan zich toch ook moeilijker concentreren op de film dan de ander los van het feit of het een goede/slechte film is..quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij een goede film heb je daar geen last vanHet is geen Sex & the city the movie ofzo
![]()
![]()
Moet jij niet werken op zaterdag trouwens?
De Wielepolle!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldus een fragment uit het leven van de onderlaag van de Neerlandsche samenleving.
Je bent een tokkie of je bent het nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geniaal, 16 miljoen mensen en dan toch nog zo'n beerput open kunnen trekken
Concentratieprobleempjesquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij misschien niet..toch niet iedereen is hetzelfde? De één kan zich toch ook moeilijker concentreren op de film dan de ander los van het feit of het een goede/slechte film is..
Vandaag lekker niet![]()
![]()
Hoezo? Wil je me weg hebben?
Een half uur en nu alweer achter de computerquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
concentratiebom vandaagzit al een half uur aan m'n huiswerk, zodat ik vanavond lekker weg kan
maar ik zit al op de helft van het hoofdstukquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een half uur en nu alweer achter de computer![]()
Dan ben je klaar? dat wordt lachen als je straks voor je uni/HBO 20 hoofdstukken van 60 pagina's per stuk door moet nemenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar ik zit al op de helft van het hoofdstukeven pauze en zo wat eten, dan kan ik weer verder en morgen nog 1 hoofdstuk en dan
Ik moet zo 60 pagina's lezen en dan zit ik niet op de helft voor maandagquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar ik zit al op de helft van het hoofdstukeven pauze en zo wat eten, dan kan ik weer verder en morgen nog 1 hoofdstuk en dan
laat me nou genieten van de middelbare, ik wil daar niet aan denkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan ben je klaar? dat wordt lachen als je straks voor je uni/HBO 20 hoofdstukken van 60 pagina's per stuk door moet nemen.
over 2,5 jaar pas, zittenblijvenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moet zo 60 pagina's lezen en dan zit ik niet op de helft voor maandag![]()
Idd, sterkte volgend jaar
Oja, dommerikquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
over 2,5 jaar pas, zittenblijven
als ik dat haal.. of nee, ik moet het halen, anders mbo en stel je voor dat ik dat ook niet haalquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, dommerik![]()
![]()
Volgend jaar wordt als het goed is ook meer. In de 6e profielwerkstuk![]()
![]()
En nu eten
Dat zijn twee woorden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
als ik dat haal.. of nee, ik moet het halen, anders mbo en stel je voor dat ik dat ook niet haal![]()
M'n ouders killen me![]()
eetsmakelijk
Hahahah altijd schattig dat mensen zichzelf zo voor de gek houden..quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik denk eraan om in de kerstvakantie m'n boeken uit te werken, dan heb ik de rest van het jaar rust
Nu ik er echt over nadenk.. nee ik geloof het niet, maar het is toch een mooi idee? In de kerstvakantie alle wiskunde hoofdstukken maken en dan de rest van het jaar rust. Vervroegd vakantie, zoietsquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahahah altijd schattig dat mensen zichzelf zo voor de gek houden..![]()
Geloof je het zelf?
Ik neem deze kerst wel mijn wiskunde en statistiekboeken mee naar Egypte, om daar alvast vooruit te werken. Ik heb dan toch drie weken vrij, dus dat moet wel lukken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nu ik er echt over nadenk.. nee ik geloof het niet, maar het is toch een mooi idee? In de kerstvakantie alle wiskunde hoofdstukken maken en dan de rest van het jaar rust. Vervroegd vakantie, zoiets.
Ja ik neem me ook altijd voor om in de vakantie veel te doen..maar dan komen vrienden er elke keer tussen..of je moeder die ineens daar en daar heen wil. Of je beseft een week later pas dat je een week lang films hebt gekeken en jezelf hebt vergiftigd met pizza's hehequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nu ik er echt over nadenk.. nee ik geloof het niet, maar het is toch een mooi idee? In de kerstvakantie alle wiskunde hoofdstukken maken en dan de rest van het jaar rust. Vervroegd vakantie, zoiets.
Goede instelling.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik neem deze kerst wel mijn wiskunde en statistiekboeken mee naar Egypte, om daar alvast vooruit te werken. Ik heb dan toch drie weken vrij, dus dat moet wel lukken.
Ik denk altijd dat ik de eerste week mag doen waar ik zin in heb en de tweede week echt iets ga doen. Eerste dag van de tweede week denk ik dan, een dag kan geen kwaad en zo gaat het door, tot het zondag is.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
(
[..]
Ja ik neem me ook altijd voor om in de vakantie veel te doen..maar dan komen vrienden er elke keer tussen..of je moeder die ineens daar en daar heen wil. Of je beseft een week later pas dat je een week lang films hebt gekeken en jezelf hebt vergiftigd met pizza's hehe
Best wel herkenbaar ook..quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ik de eerste week mag doen waar ik zin in heb en de tweede week echt iets ga doen. Eerste dag van de tweede week denk ik dan, een dag kan geen kwaad en zo gaat het door, tot het zondag is.
Ga het nou maar echt doen..quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Best wel herkenbaar ook..![]()
Ik ga dalijk 300 bladzijdes lezen![]()
toch?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://desixtieshaarband.hyves.nl/album/35294359/We_heartbounce_de_sixties_haarband/DXOfHgQw/fotos/789897076/0/2SFX/#media_navigator_1=2&show_reactions_1=1&media=3.665561074.srBJ&__state__=31
wat vinden jullie hiervan?
Ik had nog nooit eerder een jongen met zo'n band om z'n hoofd gezien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
OMG! Dat is een ''jongen''..![]()
Ik wil in z'n gezicht kotsen
"'tfoe'' is hier wel toepasselijk..
Ik wil een buskaartje voorschieten om hem terug te brengen naar z''n indianenreservaatquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://desixtieshaarband.hyves.nl/album/35294359/We_heartbounce_de_sixties_haarband/DXOfHgQw/fotos/789897076/0/2SFX/#media_navigator_1=2&show_reactions_1=1&media=3.665561074.srBJ&__state__=31
Gelukkig..quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had nog nooit eerder een jongen met zo'n band om z'n hoofd gezien.
Denkt? Lees de reacties.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Gelukkig..
Echt bizar dat hij denkt dat die aantrekkelijk is
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
Onbegrijpelijk dat dit soort IQ-lozen niet al jaren geleden zijn uitgestorven.quote:is toch te kanker spang?
Braziliaansechick (836)
26 aug, 15:36
Oelala
kk Lekker
Elenii (590)
11 aug, 12:28
stoeipoes
HighClassLady (999)
3 aug, 20:29
Maurice (385)
3 aug, 14:25
BOEF
Lieke, (422)
2 aug, 19:58
luvit!
it's gorgeous.
bigkiss.
Shaaron (625)
31 jul, 12:31
Sexy Motherfucker
deen (740)
30 jul, 22:01
you hot filthy thinnng! AHH
Geslaagd Rijbewijs behaald!! (451)
30 jul, 17:18
Gosh
it wasn't me (794)
29 jul, 23:51
sexy pretty hot lovely
my cousinnnnnn!
cintacintacintacinta
Alyssashley (453)
29 jul, 13:29
dayumn
Lady luck (246)
28 jul, 20:32
oeeef, sexy
Marie. (330)
28 jul, 20:24
Kenker heet!!
Pff, ga werken voor je eten, luie Turk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert, praat niet over een lunch, ik heb niets te eten. Gierige Nederlander!
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pff, ga werken voor je eten, luie Turk!![]()
Oh wacht, je deed huiswerk
Wil je 's nachts met stopborden de slaapkamers van IQ-lozen binnenrennen en ertussen gaan liggen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
Je moet de voortplanting van IQ-lozen stoppen, Wik, dan sterven ze ook uit.
Net of ze het alleen 's nachts doen..quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wil je 's nachts met stopborden de slaapkamers van IQ-lozen binnenrennen en ertussen gaan liggen?
Nee, wikwakka2 wil het stoppen, dus het is zijn taak.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wil je 's nachts met stopborden de slaapkamers van IQ-lozen binnenrennen en ertussen gaan liggen?
Het zijn ook allemaal van hetzelfde soort 'mensen', zie hier de 'chicks' die van dit soort dingen houden:quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of ze het alleen 's nachts doen..
Denk toch wel de meesten, oh wacht, ze hoeven niet te werken dus het kan ook overdagquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of ze het alleen 's nachts doen..
Jammer dat er ook mooie meisjes zijn die 't dragen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal van hetzelfde soort 'mensen', zie hier de 'chicks' die van dit soort dingen houden:
http://desixtieshaarband.(...)os/753776164/0/5_2F/.
Dat soort kneusjes laten zich nog op de WC's van hun vmbo-instelling uitwonen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk toch wel de meesten, oh wacht, ze hoeven niet te werken dus het kan ook overdag
Dat hoofd en die posequote:Op zaterdag 5 december 2009 15:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal van hetzelfde soort 'mensen', zie hier de 'chicks' die van dit soort dingen houden:
http://desixtieshaarband.(...)os/753776164/0/5_2F/![]()
.
Wat een walgelijke mensen zijn het ook.
die pruillipjes vinden ze sexy. Moet je eens het guido en breezahtopic doorlezen, elke halfgare josti trekt op de foto zo'n pruilmondjequote:Op zaterdag 5 december 2009 15:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Sommigen hebben echt hun ogen in hun kont zitten ofzo..
Hij is zoo vrouwelijk..die lippen vind ik denk ik nog t ergst
Alsof het alleen op het vmbo gebeurt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat soort kneusjes laten zich nog op de WC's van hun vmbo-instelling uitwonen.
Je ziet gewoon aan hun blik hoe weinig intelligentie die hersenpan van hen huistquote:
wat heeft dat daar nou mee te maken, lang haar is gewoon mooiquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben je een skinhead?
Dus dat zit er onder hoofddoekjes
Maar hoe kort is je haar? Heb je een kort, vlot, pittig kapsel?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat heeft dat daar nou mee te maken, lang haar is gewoon mooi
Ik verwachtte deze reactie al hahahaha.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar hoe kort is je haar? Heb je een kort, vlot, pittig kapsel?
Bij sommige meiden staat het hartstikke leuk hoor..quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://desixtieshaarband.(...)os/753776164/0/5_2F/![]()
.
Wat een walgelijke mensen zijn het ook.
Alsof een man geen echte vrouw wil, dit is echt vies.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou mensen, deze dame laat toch wel even zien dat een haarband wél hip kan zijn:
[ afbeelding ].
Soms ben ik best wel voor de doodstraf..quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
die pruillipjes vinden ze sexy. Moet je eens het guido en breezahtopic doorlezen, elke halfgare josti trekt op de foto zo'n pruilmondje.
Of gewoon een flinke vuistslag tegen dat pruillipje van zequote:Op zaterdag 5 december 2009 15:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Soms ben ik best wel voor de doodstraf..
Ok, dan kan het nog wel goed staanquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik verwachtte deze reactie al hahahaha.Het is kort, maar niet vlot en pittig.
Die geëpileerde wenkbrauwen zijn misschien nog t ergst..quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of gewoon een flinke vuistslag tegen dat pruillipje van ze.
Ze heeft zo'n mondjequote:Op zaterdag 5 december 2009 15:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Deze mag trouwens best een haarband omhouden:
http://desixtieshaarband.(...)os/732451495/0/TnNo/.
alleen die wenkbrauwen mogen wel wat minder aangediktquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:15 schreef wikwakka2 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Die geëpileerde wenkbrauwen zijn misschien nog t ergst..
Mooie meid! Alleen jammer van dr wenkbrauwen..moet je naar dr profiel gaan..dat slaat nérgens opquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Jammer dat ze dan weer gaan overdrijvne met bepaalde dingen inderdaadquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mooie meid! Alleen jammer van dr wenkbrauwen..moet je naar dr profiel gaan..dat slaat nérgens op
Zijn de meeste meisjes eigenlijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jammer dat ze dan weer gaan overdrijvne met bepaalde dingen inderdaad. Waarschijnlijk is ze zonder die poespas nog mooier ook.
Ik liep een keer in Haarlem en was buiten het centrum gegaan, liep terug terwijl ik oriënteerde op de kerktoren, ging 2 hoeken om en toen zag ik zoiets achter een raam op een zetel zitten: ik was in de hoerenbuurt belandquote:
omdat heel fok praat over een kort en pittig kapselquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo kort vind ik dat weer niet hoor... Wel knappe vrouw
Ja hee ..zo ziet het meeste haar van de dames met een kort kapsel er echt niet uit hooorquote:
dat is toch niet kortquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
omdat heel fok praat over een kort en pittig kapsel
heb ook deze lengte, maar vind lang toch wel prettiger
Mijn buurvrouw heeft een kort, pittig kapsel en weegt 110 kilo ofzoquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
omdat heel fok praat over een kort en pittig kapsel
heb ook deze lengte, maar vind lang toch wel prettiger
bn jij een echte man?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Échte mannen hebben een borstelsnor.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja hee ..zo ziet het meeste haar van de dames met een kort kapsel er echt niet uit hooor![]()
Ik wil ook weer laaang haar
hoe lang is jouw haar?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja hee ..zo ziet het meeste haar van de dames met een kort kapsel er echt niet uit hooor![]()
Ik wil ook weer laaang haar
Nee, vlot, pittig en kort is wat ik hierboven postte.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is boven de schouders, is dat niet pittig en kort?
Nee,dat is meer Frans ofzo, vind het niet verkeerdquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is boven de schouders, is dat niet pittig en kort?
iets korter, maar dat is m'n eigen schuldquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Tot mn schouders![]()
En dat van jou?
Ahh das wel vervelend!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
iets korter, maar dat is m'n eigen schuld
Ik was zo stom de schaar zelf in m'n haar te zetten en moest het toen recht laten knippen, die man heeft het toen korter geknipt dan nodig was. Hij zei kort haar staat mooi bij jouw gezicht, maar nu kan ik het nooit in een staart doen.
Vooral tijdens het eten is het prettig.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ahh das wel vervelend!
Ik heb het standaard in een knotje..lekker weg uit mn gezicht
Ik heb het liefste tot mijn knieënquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:32 schreef Rookert het volgende:
Ik vind het wel chill als het over m'n schouders hangt
Daar ben ik van afgestapt, ging me toch iets te ver. Maar zo halverwege je rug, heerlijk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb het liefste tot mijn knieën.
Je kan zeker ook niet fietsen?quote:
Jawel. M'n vader, moeder, broer en zusje ook.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kan zeker ook niet fietsen?![]()
Wij doen er trouwens ook niet idioot veel aan, komt omdat ik de volgende dag jarig ben en die 2 dingen overlappen dan altijd een beetje... Vroeger kreeg ik daardoor altijd veel minder cadeautjes dan de rest die in juli jarig was
Maar nu de hamvragen: zijn het wel jullie fietsen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel. M'n vader, moeder, broer en zusje ook.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar wel alles erbij eten he, profiteur![]()
Kerst
Ja.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar nu de hamvragen: zijn het wel jullie fietsen?
Ga jezelf verdrinken met drank en een waterpijpquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb geen familie om het mee te vieren.
ik ben geen Marokkaan hequote:Op zaterdag 5 december 2009 15:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dus help je de economie niet genoeg, meer uitgeven
[..]
Oh
dat zeggen anderen, niet ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je lijkt anders wel op een mocro.
Eh mattie rustig rustig houd die kk muil eensquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wallah, hou die mondje van je eens!
muil hoor ik ze niet zeggenquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eh mattie rustig rustig houd die kk muil eens![]()
Waarom hoor je dit in het echte leven
ik vind dat altijd wel erg dom overkomen als mensen anderen verkaasd noemen, puur omdat ze gewoon fatsoenlijk Nederlands spreken en schrijvenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
zo'n turkse buurjongen van me noemde me verkaasd omdat ik beter Nederlands spreek dan z'n andere Turkse vrienden, ik vroeg of dat de enige reden was, zegt ie nee ook geloof enzo, terwijl ik hem moest leren over geloofterwijl mijn kennis over het geloof ook erg beperkt is
Verkaasdquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
zo'n turkse buurjongen van me noemde me verkaasd omdat ik beter Nederlands spreek dan z'n andere Turkse vrienden, ik vroeg of dat de enige reden was, zegt ie nee ook geloof enzo, terwijl ik hem moest leren over geloofterwijl mijn kennis over het geloof ook erg beperkt is
Hij vroeg me ook om hulp om brieven te schrijven. Dat het niet de enige reden was om mij verkaasd te noemen, maakte het dommer. Om mijn "gewoontes". Dit soort Turken verpesten het wel voor de rest, want ze denken dat het "Turks" is om je achterlijk te gedragen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik vind dat altijd wel erg dom overkomen als mensen anderen verkaasd noemen, puur omdat ze gewoon fatsoenlijk Nederlands spreken en schrijven. Mischien moeten ze zichzelf dan gewoon achterlijk noemen.
Hij is gewoon dom, maar goed, hij moet zichzelf zien te redden. Als je buiten de Nederlandse taal goed bent in andere dingen, kun je je best redden. Alleen is dat nu niet het geval.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
VerkaasdGa hier dan niet wonen, beetje NL spreken is niet teveel gevraagd
![]()
Hij klinkt hypocriet
Hij faalt best hard... Kan ie lekkere turkse pizza's maken?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij is gewoon dom, maar goed, hij moet zichzelf zien te redden. Als je buiten de Nederlandse taal goed bent in andere dingen, kun je je best redden. Alleen is dat nu niet het geval.
Hij heeft een kruis op z´n mijter! RAZISME!!1quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:22 schreef IHVK het volgende:
Kaas.![]()
Sommige allochtonen die er een hobby van gemaakt om andere voor verkaast uit te maken.![]()
Scheldliederen over sinterklaas op NL1.
In België.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik dacht dat hij dit jaar geen kruis meer mocht hebben?
Het lijkt Turkije wel.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
In België.
Omdat ze de hoofddoek willen verbannen uit de openbare ruimte (en ze geen uitzondering willen maken voor het christendom)
Sowieso één groot bullshit verhaal.
Ze moeten echt oprotten met overal een racistisch of religeus motief achter te zoekenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik dacht dat hij dit jaar geen kruis meer mocht hebben?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze moeten echt oprotten met overal een racistisch of religieus motief achter te zoeken
Zo houd je nul tradities over
Zo doen sommige Turken het wel blijkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Turkije is immers het grote voorbeeld voor Europa.
Een vriendin van me zit ook bij zo een studentenvereniging..en die was ook aan t collecteren van de weekquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik voel de sinterklaassfeer nog niet echt hier in Rotterdam, op die corpsballetjes verkleed als zwarte piet die aan het collecteren waren na.
Beide maatschappijen kennen hun positieve en negatieve punten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo doen sommige Turken het wel blijken.
RSC, meui lul!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Een vriendin van me zit ook bij zo een studentenvereniging..en die was ook aan t collecteren van de week
Toch wel zwaar irritant aangezien ik ze gewoon 4 keer per dag tegenkom, en ik ga echt niet élke keer opnieuw geld doneren.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Een vriendin van me zit ook bij zo een studentenvereniging..en die was ook aan t collecteren van de week
Hoezo zou dat jou eerder logisch lijken?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toch wel zwaar irritant aangezien ik ze gewoon 4 keer per dag tegenkom, en ik ga echt niet élke keer opnieuw geld doneren.
Het was nog raar geregeld bij die collectes ook, een studiegenoot vertelde dat de meisjes maar drie/kwart van wat de jongens verplicht moeten collecteren hoeven op te brengen. Het zou mij eerder logisch lijken als de vrouwen meer zouden moeten collecteren.
Bedankt voor de tip, maar het enige dat ik vandaag ga doen dat met de Sint te maken heeft is de zak pepernoten die ik zo ga kopen en opeten, terwijl ik ' A beautiful mind' kijk. O, en nu staat mijn TV op 1, gezellig Sinterklaasliedjes luisterenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:34 schreef IHVK het volgende:
Ja waarom zijn zwarte pieten altijd corpsballen?
En wik, als je een Sinterklaassfeer wil ga je maar naar de Bijenkorf.![]()
Nee, maar dat zeggen mensen nou eenmaal, sorry als ze iets doen waar een ander mee zit, ook al doen ze niks fout.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Smoesjes![]()
Hoezo sorry? Je hebt me toch niks aangedaan ofzo?
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat jou eerder logisch lijken?
Maar ik zit er niet mee?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeggen mensen nou eenmaal, sorry als ze iets doen waar een ander mee zit, ook al doen ze niks fout.
Bijvoorbeeld als iemand een nummer kwijt is, hoorde dan weleens "oh sorry, ik geef het wel nog een keer!"
Sorry slaat dan waarschijnlijk meer op het Engelse "feeling sorry", dat je het jammer vindt dat iemand je nummer kwijt is.
Waarom besteed ik hier zoveel tekst aan, laat maar
Hakken, rokje, shirtje met inkijk = winstquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat jou eerder logisch lijken?
Villa achterwerk nu.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar het enige dat ik vandaag ga doen dat met de Sint te maken heeft is de zak pepernoten die ik zo ga kopen en opeten, terwijl ik ' A beautiful mind' kijk. O, en nu staat mijn TV op 1, gezellig Sinterklaasliedjes luisteren.
Moar das tog vet stoerrr?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:37 schreef IHVK het volgende:
Ik haat die interessante met die Latijnse termen en die afkortingen van de verenigingen trouwens.
Niet zo zeer mooie meisjes, makkelijke meisjes met tieten welquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Mooie meisjes krijgen echt wel twee keer zo veel en snel donaties!
Maar ze zijn verkleed als zwarte pietenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Mooie meisjes krijgen echt wel twee keer zo veel en snel donaties!
Ze zijn wel verkleed als zwarte pietenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hakken, rokje, shirtje met inkijk = winst
Minerva in Leidenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:37 schreef IHVK het volgende:
Ik haat die interessante met die Latijnse termen en die afkortingen van de verenigingen trouwens.
Nee zit je echt bij Minerva?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Minerva in Leiden
Ik zit bij een subvereniging van Minerva
Ze hoeven maar een laag uitgesneden shirt te dragen en de gemiddelde voorbijganger trekt z'n portemonnee al openquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar ze zijn verkleed als zwarte pieten![]()
Dat is niet echt uhm..aantrekkelijk
Neequote:
Als ik die verhalen van studiegenoten hoor verschijnt er altijd zo' n 'quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Studentenverenigingen zijn trouwens..![]()
Bier drinken en feesten
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee
Het is een open vereniging, dus iedereen kan erbij. Zit echt van alles tussen, van zwaar alternatief tot uberbal, combinatie is best lachen
Bier drinken en feesten mag best op z'n tijd hoor, kamerplantje
Een zwart hoofd en een blanke hals is erg dubieusquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze hoeven maar een laag uitgesneden shirt te dragen en de gemiddelde voorbijganger trekt z'n portemonnee al open.
Ja, van Catena tot Minerva zit erquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Catena?
En die instelling bedoel ik dus, ik kan ook lol maken zonder bier. De meeste studenten niet blijkbaar.
Ja ik kwam laatst dus die vriendin tegen..en toen ging ik mee naar dr kamer enzo..en toen moest ik al die stomme verhalen aan horen..en oja ik moest ook in één of ander stom kutboek van die vereniging kijkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik die verhalen van studiegenoten hoor verschijnt er altijd zo' n '' uitdrukking op mijn hoofd
.
Net zoals in Nederlandquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef IHVK het volgende:
Hoe deed jij trouwens Sinterklaas vieren in het buitenland wikwakka?
Ik bedoelde die 2 apart, je kan heus wel bier drinken en/of feesten. Mensen moet niet zo snel alcohol gaan bashen, is nergens voor nodigquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Catena?
En die instelling bedoel ik dus, ik kan ook lol maken zonder bier. De meeste studenten niet blijkbaar.
Niet mijn ding.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee
Het is een open vereniging, dus iedereen kan erbij. Zit echt van alles tussen, van zwaar alternatief tot uberbal, combinatie is best lachen
Bier drinken en feesten mag best op z'n tijd hoor, kamerplantje
Met de Koptische christenen ofzo?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net zoals in Nederland. Omdat ik vlakbij het strand woonde organiseerden ze elk jaar ook dat hij met de boot aankwam, daarna reed hij altijd luid toeterend in een cabrio door de wijk
.
neequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij faalt best hard... Kan ie lekkere turkse pizza's maken?
Ik heb het niet gebasht.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik bedoelde die 2 apart, je kan heus wel bier drinken en/of feesten. Mensen moet niet zo snel alcohol gaan bashen, is nergens voor nodig
Neuh, er woonden wel een paar honderd Nederlandersquote:
Rennen, vorig jaar waren ze op op 5 december.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Neuh, er woonden wel een paar honderd Nederlanders. In Egypte gaat hij trouwens op kameel door de stad, ik zal wel even een foto zoeken
![]()
.
Eerst pepernoten scoren bij de AH, BRB.
Helemaal nooit? Ik ga ook niet naar alle borrels enzo, is me ook wat teveel, maar als ik na al mn tentamens even weekendje wilquote:
Veel verenigingen zijn inderdaad wel puur op drinken (of wat zij 'lol hebben' noemen) gerichtquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb het niet gebasht.
Echter als je geen bier drinkt hoor je er eigenlijk niet bij, bij de meeste verenigingen. Dat was meer mijn klacht.
Verder veroordeel ik mensen die alcohol drinken niet.![]()
Bier drinken niet nee. Ik ging wel af en toe uit..maar dat doe ik laatste tijd ook niet meer. Er is geen kút aan. Niet dat het niet gezellig was hoor..maar die gezelligheid lag zeker niet aan de soort omgeving waarin je je dan bevindt en bleh al die goorlellen..quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Helemaal nooit? Ik ga ook niet naar alle borrels enzo, is me ook wat teveel, maar als ik na al mn tentamens even weekendje wildoe ik dat wel hoor
Anders moet je maar in de kerstvakantie m'n andere versie leren kennen waar ik allemaal kerstfilms ga checken en s' avonds knus op de bank ga hangen
Zo oud is die niet hoor. Maar hij is wel tof.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, check die vette 60's sinterklaasbeats op NL1![]()
Zo leek het even, maar goed, dan is het niet zoquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb het niet gebasht.
Echter als je geen bier drinkt hoor je er eigenlijk niet bij, bij de meeste verenigingen. Dat was meer mijn klacht.
Verder veroordeel ik mensen die alcohol drinken niet.![]()
Er zit daar een Nederlandse basisschool die het allemaal organiseertquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:53 schreef IHVK het volgende:
Maar goed Nederlanders in Egypte vieren dus Sinterklaas.
Dus het is eigenlijk niet eigen aan moslims om hun feestdagen voort te zetten in den vreemde.
Meisjes die bier drinken vind ik ook niet aantrekkelijk eigenlijk, vind ze maar een beetje makkelijk enzoquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Bier drinken niet nee. Ik ging wel af en toe uit..maar dat doe ik laatste tijd ook niet meer. Er is geen kút aan. Niet dat het niet gezellig was hoor..maar die gezelligheid lag zeker niet aan de soort omgeving waarin je je dan bevindt en bleh al die goorlellen..
Die krengen zijn te lekker en gaan te snel op omdat het er natuurlijk niet uitziet als ze half opgegeten in de koelkast staanquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meisjes die bier drinken vind ik ook niet aantrekkelijk eigenlijk, vind ze maar een beetje makkelijk enzo![]()
Zoek een andere tent uit, er is serieus voor elk wat wilsEn anders thuis met vrienden chillen, is ook altijd relaxed
en het is ook zo weinig, omdat ze hol zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die krengen zijn te lekker en gaan te snel op omdat het er natuurlijk niet uitziet als ze half opgegeten in de koelkast staan
wat wil je halen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:59 schreef IHVK het volgende:
Ik ga morgen mijn geluk beproeven in de AH in de stad, maar ik weet nu al bijna zeker dat ik niks meer kan vinden.
ik bedoelde dat niet, maar er is voor mij nietsquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gun me een oude Nederlandsche marketingkreet
Zou wel raar zijn, bijna iedereen waarmee ik omga drinkt wel eens een biertje.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo leek het even, maar goed, dan is het niet zo
Ik snap het idee erachter wel, maar goed eigenlijk is het gewoon onjuist.quote:Dat klopt idd ja, bier/wijn/rosé wordt een beetje als sociaal bindmiddel gezien. Is natuurlijk wel wat voor te zeggen aangezien de meeste mensen wat losser worden na een drankje en dat socialized wat makkelijker. Aan de andere kant heb je ook mensen die dat totaal niet nodig hebben en die staan er met een colaatje tussen en hebben ook lol.
Ik weet niet of je deze vergelijking mag of kan maken maar je moet het eigenlijk een beetje zien als een net pak aantrekken voor een formeel iets. Je hebt er niet altijd zin in, het zit niet heel relaxed, maar het moet nou eenmaal even. Bij de meeste verenigingen vinden ze het gezellig als je een biertje/wijntje mee drinikt. Alcohol is niet ongezond als je het bij 1 glas per dag houdt (en dan niet keihard gaat tanken in het weekend), dus dat hoeft niet een reden te zijn.
Maar goed, weet niet of ik dit wel wil verdedigen, heb net zo goed lol met mensen die zich onthouden van drank
Waarom niet? Je kan ook water daar bestellen hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik bedoelde dat niet, maar er is voor mij niets
Die zijn wel lekker!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
choco letter.
kruidnoten.
kruidnoten met chocola eromheen.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nahh..eerder dit dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kan ook water daar bestellen hoorOf is het omdat er
jongens
in de tent zijn?
De zak is net opquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
choco letter.
kruidnoten.
sinterklaasinkopen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
choco letter.
kruidnoten.
Nee, je moet meester zijn om mij te kunnen verleiden/knap gevonden te worden. Je eerste antwoord klopte wel, jongens en gewoon de omgeving.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat dan wel, teveel verleidingen?
Om door jou knap te worden gevonden of om jou knap te vinden?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, je moet meester zijn om mij te kunnen verleiden/knap gevonden te worden. Je eerste antwoord klopte wel, jongens en gewoon de omgeving.
Ja dacht ik al..daarom die ''quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, diewas omdat je over de mijne "mwah" zei
Om door mij knap gevonden te worden. En ja tuurlijk, ik breng die feestelijke sfeer. Wat een trieste opmerking, alsof het niet "feestelijk" kan zijn als er geen jongens zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Om door jou knap te worden gevonden of om jou knap te vinden?![]()
Het is vast overal een feestje waar jij komt![]()
Weet ik, verwacht ook niet dat ze elke zaterdag in de stad is te vinden hoor. Ik zit gewoon een beetje te vissenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:10 schreef IHVK het volgende:
Overigens is Bilmiyorem 16 jaar om dingen in perspectief te zetten.
Dit is ook weer zo'n domme opmerking. Alsof leeftijd in dit geval veel uitmaakt, het gaat hier om de aanwezigheid van jongens.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:10 schreef IHVK het volgende:
Overigens is Bilmiyorem 16 jaar om dingen in perspectief te zetten.
Op m'n veertiende, vijftiende en beetje zestiende is het dus wel zo gegaan en daarom kan ik toch van mezelf zeggen dat het me niet bevalt?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet ik, verwacht ook niet dat ze elke zaterdag in de stad is te vinden hoor. Ik zit gewoon een beetje te vissen
Ja ik zie het.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet ik, verwacht ook niet dat ze elke zaterdag in de stad is te vinden hoor. Ik zit gewoon een beetje te vissen
Ok.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit is ook weer zo'n domme opmerking. Alsof leeftijd in dit geval veel uitmaakt, het gaat hier om de aanwezigheid van jongens.
Dat bedoelde ik ook helemaal niet joh, was gewoon zo'n opmerking waar je alleenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Om door mij knap gevonden te worden. En ja tuurlijk, ik breng die feestelijke sfeer. Wat een trieste opmerking, alsof het niet "feestelijk" kan zijn als er geen jongens zijn.
Zo, toe maar, sletquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Op m'n veertiende, vijftiende en beetje zestiende is het dus wel zo gegaan en daarom kan ik toch van mezelf zeggen dat het me niet bevalt?
Wat ok? Blijf je je opmerking "overigens is b 16 om dingen in perspectief te zetten" houden? Dit heeft toch niets met leeftijd te maken?quote:
Beschermend gedrag was die opmerking, waardeer het een beetje zegquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit is ook weer zo'n domme opmerking. Alsof leeftijd in dit geval veel uitmaakt, het gaat hier om de aanwezigheid van jongens.
Nee ok, alsin, ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat ok? Blijf je je opmerking "overigens is b 16 om dingen in perspectief te zetten" houden? Dit heeft toch niets met leeftijd te maken?Of denk je dat m'n mening over een paar jaar veranderd is?
Slet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo, toe maar, slet![]()
Je bent met pensioen zeg maar?
Berschermend op een onjuiste manier.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beschermend gedrag was die opmerking, waardeer het een beetje zeg
Bilmiyorem waardeert mijn bescherming nooit.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beschermend gedrag was die opmerking, waardeer het een beetje zeg
Ok, sorry voor de aanvallende opmerking dan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ok, alsin, ik snap wat je bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |