Ja, ja, vast luilakquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik weet dat jij t zo leuk vindt om em te openen..dus ik dacht ahjoh ik laat wikwakka2 het wel doen..![]()
Ik wilde lief doenweer mislukt dus.
'quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:52 schreef Rookert het volgende:
Faal jij even gigantisch
Ik had mn wekker om 9:45 uur gezet maar ben weer ingeslapen
Echt waar hoor..haterquote:
In je weekend nog welquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt waar hoor..hater![]()
Ik ben zó trots op mezelf..ik ga zometeen uit dat enorm dikke kutboek lezen
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tatlım teşekkür ederim. Biz hiç unutmayacak.
Heheh nee, volgens mij ook 5 of 6. Maar uit dit rotboek nog niks gelezenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In je weekend nog wel. Doe dat dan ook gewoon doordeweeks. En heb je maar één boek of zo? Ik heb er elk trimester wel een stuk of 5.
En in je hoeveelste trimester/semester zit je nou al?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heheh nee, volgens mij ook 5 of 6. Maar uit dit rotboek nog niks gelezen
Ik ben ook maar allochtoonquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bijna.
In je laatste zin staat. Wij zal het nooit vergeten!
Als je dat doet, trek je hordes rechts-extremisten naar dit topic.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De volgende keer kom jij in de TT.
Met marokkaanse18 in de TT worden ook hordes josti's aangetrokken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je dat doet, trek je hordes rechts-extremisten naar dit topic.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Mutant01, dit soort topics hoef je echt niet met een kloon te openen, hoor:
Een handtas voor mannen acceptabel?
Gay.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:50 schreef Rookert het volgende:
Even een wijvenopmerking:
Ik wil m'n chocoladeletter
..met je kop door de helft.quote:
Jij mag zó erg niet meer op mijn verjaardagsfeestje komenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
..met je kop door de helft.
Met je kop door de muur
Ben je morgen lekker zuur
Olekke bollekequote:Op zaterdag 5 december 2009 13:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij mag zó erg niet meer op mijn verjaardagsfeestje komen![]()
![]()
![]()
Ben morgen jarigquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij mag zó erg niet meer op mijn verjaardagsfeestje komen![]()
![]()
![]()
Oeeeeee spannendquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben morgen jarig
Jij mag wel komen hoor als je een cadeautje brengt
Ja, en ik doe geen HBOquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oeeeeee spannend![]()
Je wordt 19 toch?
Zoiets hadden we vorig jaar bij chemisch koken bij scheikunde gemaaktquote:
quote:
Jajaaa ik weet ut !quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, en ik doe geen HBOEven je hersens opfrissen he
![]()
Heb nog steeds niks gevraagd
Had hem vorig jaar al gezien, echt goede filmquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heeft iemand van jullie trouwens gister ook die film op tv gezien..Seven?![]()
Wat een zieke zieke zieke zieke man
Ff checke hoowr, hehehehequote:Op zaterdag 5 december 2009 13:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jajaaa ik weet ut !![]()
Je krijgt vast en zeker geld hehehe
Homoooooooooooooooooo!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Had hem vorig jaar al gezien, echt goede filmHet regent alleen constant en de moorden zijn nasty, maar aan de andere kant ook weer vet
Een van de betere films van
![]()
Brad Pitt
![]()
![]()
Ja ik vind het ook een goede film..maar t einde was zo...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Had hem vorig jaar al gezien, echt goede filmHet regent alleen constant en de moorden zijn nasty, maar aan de andere kant ook weer vet
Een van de betere films van
![]()
Brad Pitt
![]()
![]()
Kijk eens in het handtassen topicquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Homoooooooooooooooooo!
Ik ga Se7en dan maar efkes downloaden.
Welke? Of weet je dat nog nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ff checke hoowr, hehehehe![]()
![]()
Ik denk het ook... Maar luchtje van m'n zus als het goed is
Je bedoelt toen ie dat deed? Met dat ene en dat ie dan keek en dat ie het toch deed terwijl die andere dacht van nee doe het niet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een goede film..maar t einde was zo...
Ik moet niks zeggen want wikwakka2 heeft hem nog niet gezien hehe
Goed zoquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een goede film..maar t einde was zo...
Ik moet niks zeggen want wikwakka2 heeft hem nog niet gezien hehe
Ook nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Welke? Of weet je dat nog niet
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bedoelt toen ie dat deed? Met dat ene en dat ie dan keek en dat ie het toch deed terwijl die andere dacht van nee doe het niet?![]()
Als wikwakka2 dit snapt
Hij vindt de film toch kut als ie bij het einde nog aan deze post gaat denken, dan hoor je al helemaal in de film te zitten en op niets anders meer te lettenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar nu weet die wel mooi wat het einde is..als die bij het einde is![]()
Dat snapt die echt wel!![]()
Je hebt het gewoon verpest hoor
Net of je zelf je gedachtes onder controle kan houden?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij vindt de film toch kut als ie bij het einde nog aan deze post gaat denken, dan hoor je al helemaal in de film te zitten en op niets anders meer te letten
quote:
Bij een goede film heb je daar geen last vanquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of je zelf je gedachtes onder controle kan houden?![]()
En door dit gesprek gaat die jouw reactie zeker onthouden ahhaha
Geniaal, 16 miljoen mensen en dan toch nog zo'n beerput open kunnen trekkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldus een fragment uit het leven van de onderlaag van de Neerlandsche samenleving.
Jij misschien niet..toch niet iedereen is hetzelfde? De één kan zich toch ook moeilijker concentreren op de film dan de ander los van het feit of het een goede/slechte film is..quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij een goede film heb je daar geen last vanHet is geen Sex & the city the movie ofzo
![]()
![]()
Moet jij niet werken op zaterdag trouwens?
De Wielepolle!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldus een fragment uit het leven van de onderlaag van de Neerlandsche samenleving.
Je bent een tokkie of je bent het nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geniaal, 16 miljoen mensen en dan toch nog zo'n beerput open kunnen trekken
Concentratieprobleempjesquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij misschien niet..toch niet iedereen is hetzelfde? De één kan zich toch ook moeilijker concentreren op de film dan de ander los van het feit of het een goede/slechte film is..
Vandaag lekker niet![]()
![]()
Hoezo? Wil je me weg hebben?
Een half uur en nu alweer achter de computerquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
concentratiebom vandaagzit al een half uur aan m'n huiswerk, zodat ik vanavond lekker weg kan
maar ik zit al op de helft van het hoofdstukquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een half uur en nu alweer achter de computer![]()
Dan ben je klaar? dat wordt lachen als je straks voor je uni/HBO 20 hoofdstukken van 60 pagina's per stuk door moet nemenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar ik zit al op de helft van het hoofdstukeven pauze en zo wat eten, dan kan ik weer verder en morgen nog 1 hoofdstuk en dan
Ik moet zo 60 pagina's lezen en dan zit ik niet op de helft voor maandagquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar ik zit al op de helft van het hoofdstukeven pauze en zo wat eten, dan kan ik weer verder en morgen nog 1 hoofdstuk en dan
laat me nou genieten van de middelbare, ik wil daar niet aan denkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan ben je klaar? dat wordt lachen als je straks voor je uni/HBO 20 hoofdstukken van 60 pagina's per stuk door moet nemen.
over 2,5 jaar pas, zittenblijvenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moet zo 60 pagina's lezen en dan zit ik niet op de helft voor maandag![]()
Idd, sterkte volgend jaar
Oja, dommerikquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
over 2,5 jaar pas, zittenblijven
als ik dat haal.. of nee, ik moet het halen, anders mbo en stel je voor dat ik dat ook niet haalquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, dommerik![]()
![]()
Volgend jaar wordt als het goed is ook meer. In de 6e profielwerkstuk![]()
![]()
En nu eten
Dat zijn twee woorden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
als ik dat haal.. of nee, ik moet het halen, anders mbo en stel je voor dat ik dat ook niet haal![]()
M'n ouders killen me![]()
eetsmakelijk
Hahahah altijd schattig dat mensen zichzelf zo voor de gek houden..quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik denk eraan om in de kerstvakantie m'n boeken uit te werken, dan heb ik de rest van het jaar rust
Nu ik er echt over nadenk.. nee ik geloof het niet, maar het is toch een mooi idee? In de kerstvakantie alle wiskunde hoofdstukken maken en dan de rest van het jaar rust. Vervroegd vakantie, zoietsquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahahah altijd schattig dat mensen zichzelf zo voor de gek houden..![]()
Geloof je het zelf?
Ik neem deze kerst wel mijn wiskunde en statistiekboeken mee naar Egypte, om daar alvast vooruit te werken. Ik heb dan toch drie weken vrij, dus dat moet wel lukken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nu ik er echt over nadenk.. nee ik geloof het niet, maar het is toch een mooi idee? In de kerstvakantie alle wiskunde hoofdstukken maken en dan de rest van het jaar rust. Vervroegd vakantie, zoiets.
Ja ik neem me ook altijd voor om in de vakantie veel te doen..maar dan komen vrienden er elke keer tussen..of je moeder die ineens daar en daar heen wil. Of je beseft een week later pas dat je een week lang films hebt gekeken en jezelf hebt vergiftigd met pizza's hehequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nu ik er echt over nadenk.. nee ik geloof het niet, maar het is toch een mooi idee? In de kerstvakantie alle wiskunde hoofdstukken maken en dan de rest van het jaar rust. Vervroegd vakantie, zoiets.
Goede instelling.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik neem deze kerst wel mijn wiskunde en statistiekboeken mee naar Egypte, om daar alvast vooruit te werken. Ik heb dan toch drie weken vrij, dus dat moet wel lukken.
Ik denk altijd dat ik de eerste week mag doen waar ik zin in heb en de tweede week echt iets ga doen. Eerste dag van de tweede week denk ik dan, een dag kan geen kwaad en zo gaat het door, tot het zondag is.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
(
[..]
Ja ik neem me ook altijd voor om in de vakantie veel te doen..maar dan komen vrienden er elke keer tussen..of je moeder die ineens daar en daar heen wil. Of je beseft een week later pas dat je een week lang films hebt gekeken en jezelf hebt vergiftigd met pizza's hehe
Best wel herkenbaar ook..quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ik de eerste week mag doen waar ik zin in heb en de tweede week echt iets ga doen. Eerste dag van de tweede week denk ik dan, een dag kan geen kwaad en zo gaat het door, tot het zondag is.
Ga het nou maar echt doen..quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Best wel herkenbaar ook..![]()
Ik ga dalijk 300 bladzijdes lezen![]()
toch?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://desixtieshaarband.hyves.nl/album/35294359/We_heartbounce_de_sixties_haarband/DXOfHgQw/fotos/789897076/0/2SFX/#media_navigator_1=2&show_reactions_1=1&media=3.665561074.srBJ&__state__=31
wat vinden jullie hiervan?
Ik had nog nooit eerder een jongen met zo'n band om z'n hoofd gezien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
OMG! Dat is een ''jongen''..![]()
Ik wil in z'n gezicht kotsen
"'tfoe'' is hier wel toepasselijk..
Ik wil een buskaartje voorschieten om hem terug te brengen naar z''n indianenreservaatquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://desixtieshaarband.hyves.nl/album/35294359/We_heartbounce_de_sixties_haarband/DXOfHgQw/fotos/789897076/0/2SFX/#media_navigator_1=2&show_reactions_1=1&media=3.665561074.srBJ&__state__=31
Gelukkig..quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had nog nooit eerder een jongen met zo'n band om z'n hoofd gezien.
Denkt? Lees de reacties.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Gelukkig..
Echt bizar dat hij denkt dat die aantrekkelijk is
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
Onbegrijpelijk dat dit soort IQ-lozen niet al jaren geleden zijn uitgestorven.quote:is toch te kanker spang?
Braziliaansechick (836)
26 aug, 15:36
Oelala
kk Lekker
Elenii (590)
11 aug, 12:28
stoeipoes
HighClassLady (999)
3 aug, 20:29
Maurice (385)
3 aug, 14:25
BOEF
Lieke, (422)
2 aug, 19:58
luvit!
it's gorgeous.
bigkiss.
Shaaron (625)
31 jul, 12:31
Sexy Motherfucker
deen (740)
30 jul, 22:01
you hot filthy thinnng! AHH
Geslaagd Rijbewijs behaald!! (451)
30 jul, 17:18
Gosh
it wasn't me (794)
29 jul, 23:51
sexy pretty hot lovely
my cousinnnnnn!
cintacintacintacinta
Alyssashley (453)
29 jul, 13:29
dayumn
Lady luck (246)
28 jul, 20:32
oeeef, sexy
Marie. (330)
28 jul, 20:24
Kenker heet!!
Pff, ga werken voor je eten, luie Turk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rookert, praat niet over een lunch, ik heb niets te eten. Gierige Nederlander!
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pff, ga werken voor je eten, luie Turk!![]()
Oh wacht, je deed huiswerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |