Ja, ja, vast luilakquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik weet dat jij t zo leuk vindt om em te openen..dus ik dacht ahjoh ik laat wikwakka2 het wel doen..![]()
Ik wilde lief doenweer mislukt dus.
'quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:52 schreef Rookert het volgende:
Faal jij even gigantisch
Ik had mn wekker om 9:45 uur gezet maar ben weer ingeslapen
Echt waar hoor..haterquote:
In je weekend nog welquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Echt waar hoor..hater![]()
Ik ben zó trots op mezelf..ik ga zometeen uit dat enorm dikke kutboek lezen
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tatlım teşekkür ederim. Biz hiç unutmayacak.
Heheh nee, volgens mij ook 5 of 6. Maar uit dit rotboek nog niks gelezenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In je weekend nog wel. Doe dat dan ook gewoon doordeweeks. En heb je maar één boek of zo? Ik heb er elk trimester wel een stuk of 5.
En in je hoeveelste trimester/semester zit je nou al?quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heheh nee, volgens mij ook 5 of 6. Maar uit dit rotboek nog niks gelezen
Ik ben ook maar allochtoonquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bijna.
In je laatste zin staat. Wij zal het nooit vergeten!
Als je dat doet, trek je hordes rechts-extremisten naar dit topic.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De volgende keer kom jij in de TT.
Met marokkaanse18 in de TT worden ook hordes josti's aangetrokken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je dat doet, trek je hordes rechts-extremisten naar dit topic.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Mutant01, dit soort topics hoef je echt niet met een kloon te openen, hoor:
Een handtas voor mannen acceptabel?
Gay.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:50 schreef Rookert het volgende:
Even een wijvenopmerking:
Ik wil m'n chocoladeletter
..met je kop door de helft.quote:
Jij mag zó erg niet meer op mijn verjaardagsfeestje komenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
..met je kop door de helft.
Met je kop door de muur
Ben je morgen lekker zuur
Olekke bollekequote:Op zaterdag 5 december 2009 13:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij mag zó erg niet meer op mijn verjaardagsfeestje komen![]()
![]()
![]()
Ben morgen jarigquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij mag zó erg niet meer op mijn verjaardagsfeestje komen![]()
![]()
![]()
Oeeeeee spannendquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben morgen jarig
Jij mag wel komen hoor als je een cadeautje brengt
Ja, en ik doe geen HBOquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oeeeeee spannend![]()
Je wordt 19 toch?
Zoiets hadden we vorig jaar bij chemisch koken bij scheikunde gemaaktquote:
quote:
Jajaaa ik weet ut !quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, en ik doe geen HBOEven je hersens opfrissen he
![]()
Heb nog steeds niks gevraagd
Had hem vorig jaar al gezien, echt goede filmquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heeft iemand van jullie trouwens gister ook die film op tv gezien..Seven?![]()
Wat een zieke zieke zieke zieke man
Ff checke hoowr, hehehehequote:Op zaterdag 5 december 2009 13:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jajaaa ik weet ut !![]()
Je krijgt vast en zeker geld hehehe
Homoooooooooooooooooo!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Had hem vorig jaar al gezien, echt goede filmHet regent alleen constant en de moorden zijn nasty, maar aan de andere kant ook weer vet
Een van de betere films van
![]()
Brad Pitt
![]()
![]()
Ja ik vind het ook een goede film..maar t einde was zo...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Had hem vorig jaar al gezien, echt goede filmHet regent alleen constant en de moorden zijn nasty, maar aan de andere kant ook weer vet
Een van de betere films van
![]()
Brad Pitt
![]()
![]()
Kijk eens in het handtassen topicquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Homoooooooooooooooooo!
Ik ga Se7en dan maar efkes downloaden.
Welke? Of weet je dat nog nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ff checke hoowr, hehehehe![]()
![]()
Ik denk het ook... Maar luchtje van m'n zus als het goed is
Je bedoelt toen ie dat deed? Met dat ene en dat ie dan keek en dat ie het toch deed terwijl die andere dacht van nee doe het niet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een goede film..maar t einde was zo...
Ik moet niks zeggen want wikwakka2 heeft hem nog niet gezien hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |