Iddquote:
Hoop ik ook, al die tweede kansjes.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:50 schreef Michellee het volgende:
Ik hoop dat niemand op Dewi stemt! Ze heeft haar kans gehad!
Iedereen weet nu ook wel dat ze kan zingen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:50 schreef Michellee het volgende:
Ik hoop dat niemand op Dewi stemt! Ze heeft haar kans gehad!
Ik wel (we gaan kado's dobbelen..) dus weet niet of ik op tijd terug ben..... denk het niet...quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:53 schreef Karina het volgende:
Morgen misschien maar even kijken, ik heb geen Sinterklaasviering helaas
Wist ik niet.quote:Goh, die zwager van mij doet dat toch goed bij popstars! Way to go Bart!
Ohjah toch Gerard Ekdom. Hij zei het aan het begin van de avond op de radio.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:00 schreef Cee het volgende:
Twitter van 3fm-DJ Gerard Ekdom:
[..]
Wist ik niet.
Dat houdt de spanning erin bij de kijkersquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
En wat een raar systeem toch. Vier mensen in de gevarenzone en dan uiteindelijk maar drie.
Waarom dan niet meteen maar drie namen noemen?
Ik vond hem eerst helemaal niks, maar hij komt wel sympathiek over, mag nog wel blijvenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:09 schreef jora23 het volgende:
Ik gun het Xander om door te gaan, hij is tenminste niet zo'n overdreven ik wil veel aandacht jongen....
Ik ken hem persoonlijk en weet dat het hem veel moeite heeft gekost om toch aan zo'n programma mee te doen. Dus vind het al heel tof dat ie zo ver is, maar ga toch morgen maar ff een stem er tegen aan gooienquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat houdt de spanning erin bij de kijkers![]()
[..]
Ik vond hem eerst helemaal niks, maar hij komt wel sympathiek over, mag nog wel blijven
Haha, ik ken Bart in persoon en die is totaal niet arrogant. Tis een kwestie van knippen en plakken wat ze laten zien.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:20 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik ken hem persoonlijk en weet dat het hem veel moeite heeft gekost om toch aan zo'n programma mee te doen. Dus vind het al heel tof dat ie zo ver is, maar ga toch morgen maar ff een stem er tegen aan gooien![]()
Wat betreft die anderen, Wesley is gewoon een vieze patser, hou ik niet van. Joshua wordt onderschat. En Dewi...Wat doet die nou in zo;n show... Vind ik dus echt geen verbetering. En Bart nou die is toch wel zo arrogant. Die mij dan die Kristel maar. Heb toch altijd het idee dat zulke mensen zich meer moeten bewijzen als zo;n bart of Wesley
Sowieso dat Dewi het weer via Popstars wil maken... no go.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:12 schreef Shoombak het volgende:
Trouwens dat Dewi en die Robin al 27 en 29 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |