abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75301420
Game on
pi_75301435
En inderdaad gaat Dewi wat extra geld binnenharken
  Moderator vrijdag 4 december 2009 @ 22:49:22 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_75301440
Haha Dewi in de herkansing. Leuke TT trouwens
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_75301443
Mandy als laatste door.
pi_75301473
Ik hoop dat niemand op Dewi stemt! Ze heeft haar kans gehad!
pi_75301491
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:49 schreef Karina het volgende:
Leuke TT trouwens
Idd
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_75301501
ha hier zijn we.

de keuze van t publiek is (op emmily na) wel iets eerlijker naar optreedniveau...
Kwak
  Moderator vrijdag 4 december 2009 @ 22:50:58 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_75301507
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:50 schreef Michellee het volgende:
Hoop ik ook, al die tweede kansjes.
niet zo tof doen
pi_75301520
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:50 schreef Michellee het volgende:
Iedereen weet nu ook wel dat ze kan zingen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 december 2009 @ 22:51:55 #10
163650 Greys
pi_75301539
Ik hoop ook dat Dewi er gewoon uit knalt morgen
Maar dat zullen ze wel niet laten gebeuren

En wat een raar systeem toch. Vier mensen in de gevarenzone en dan uiteindelijk maar drie.
Waarom dan niet meteen maar drie namen noemen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75301551
tot morgen..... en anders vrijdag!

fijne Sinterklaas allemaal
  Moderator vrijdag 4 december 2009 @ 22:53:26 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_75301588
Morgen misschien maar even kijken, ik heb geen Sinterklaasviering helaas
niet zo tof doen
pi_75301641
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:53 schreef Karina het volgende:
Morgen misschien maar even kijken, ik heb geen Sinterklaasviering helaas
Ik wel (we gaan kado's dobbelen..) dus weet niet of ik op tijd terug ben..... denk het niet...
Toch fijne dag morgen zonder de sint dan...

ESF Reporter vrijdag 4 december 2009 @ 23:00:18 #15
87554 Cee
Welluk?
pi_75301786
Twitter van 3fm-DJ Gerard Ekdom:
quote:
Goh, die zwager van mij doet dat toch goed bij popstars! Way to go Bart!
Wist ik niet.
pi_75301831
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:00 schreef Cee het volgende:
Twitter van 3fm-DJ Gerard Ekdom:
[..]

Wist ik niet.
Ohjah toch Gerard Ekdom. Hij zei het aan het begin van de avond op de radio.
  vrijdag 4 december 2009 @ 23:09:57 #17
161347 jora23
Kies mij betaal later
pi_75302041
Ik gun het Xander om door te gaan, hij is tenminste niet zo'n overdreven ik wil veel aandacht jongen....
Dewi moet er uit....
pi_75302125
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:51 schreef Greys het volgende:

En wat een raar systeem toch. Vier mensen in de gevarenzone en dan uiteindelijk maar drie.
Waarom dan niet meteen maar drie namen noemen?
Dat houdt de spanning erin bij de kijkers
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:09 schreef jora23 het volgende:
Ik gun het Xander om door te gaan, hij is tenminste niet zo'n overdreven ik wil veel aandacht jongen....
Ik vond hem eerst helemaal niks, maar hij komt wel sympathiek over, mag nog wel blijven
  vrijdag 4 december 2009 @ 23:20:15 #19
161347 jora23
Kies mij betaal later
pi_75302433
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat houdt de spanning erin bij de kijkers
[..]

Ik vond hem eerst helemaal niks, maar hij komt wel sympathiek over, mag nog wel blijven
Ik ken hem persoonlijk en weet dat het hem veel moeite heeft gekost om toch aan zo'n programma mee te doen. Dus vind het al heel tof dat ie zo ver is, maar ga toch morgen maar ff een stem er tegen aan gooien
Wat betreft die anderen, Wesley is gewoon een vieze patser, hou ik niet van. Joshua wordt onderschat. En Dewi...Wat doet die nou in zo;n show... Vind ik dus echt geen verbetering. En Bart nou die is toch wel zo arrogant. Die mij dan die Kristel maar. Heb toch altijd het idee dat zulke mensen zich meer moeten bewijzen als zo;n bart of Wesley
  vrijdag 4 december 2009 @ 23:35:43 #20
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_75303039
De uitzending van vandaag staat nog niet op programma gemist van sbs..wat raar
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  vrijdag 4 december 2009 @ 23:49:20 #21
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_75303462
Pauper
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_75304014
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:20 schreef jora23 het volgende:

[..]

Ik ken hem persoonlijk en weet dat het hem veel moeite heeft gekost om toch aan zo'n programma mee te doen. Dus vind het al heel tof dat ie zo ver is, maar ga toch morgen maar ff een stem er tegen aan gooien
Wat betreft die anderen, Wesley is gewoon een vieze patser, hou ik niet van. Joshua wordt onderschat. En Dewi...Wat doet die nou in zo;n show... Vind ik dus echt geen verbetering. En Bart nou die is toch wel zo arrogant. Die mij dan die Kristel maar. Heb toch altijd het idee dat zulke mensen zich meer moeten bewijzen als zo;n bart of Wesley
Haha, ik ken Bart in persoon en die is totaal niet arrogant. Tis een kwestie van knippen en plakken wat ze laten zien.
pi_75304146
Trouwens dat Dewi en die Robin al 27 en 29 zijn
pi_75304318
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 00:12 schreef Shoombak het volgende:
Trouwens dat Dewi en die Robin al 27 en 29 zijn
Sowieso dat Dewi het weer via Popstars wil maken... no go.
pi_75309010
Ik voel bij nader inzien toch niet zoveel als ik Dewi zie optreden. En volgens mij komt het juist door haar vele ervaring. Ik weet niet... Het is zo gladjes allemaal. Alsof ze het op de automatische piloot doet. Bij Idols 1 raakten haar optredens me, nu niet, terwijl ze wel gewoon goed zingt.

Kristel zingt technisch dan wel minder goed, maar weet me tegelijkertijd wél te boeien.

Bij Mandy vroeg de jury zich trouwens af of haar stem van nature wel écht zo klinkt. Ik zat het me ook al af te vragen toen ik die oude Wow!-liedjes hoorde, je herkent haar stem helemaal niet in die paar solo-zinnetjes die erin zitten. Toen 'knauwde' ze nog niet (maar misschien was het in de studio destijds zo vaak overnieuw gedaan dat het niet meer te horen was). Of kan je stem echt nog zoveel veranderen tussen je zestiende en je negenentwintigste?

Jammer dat er in die oude liedjes zo weinig solo's zitten, want ze worden zowaar interessant na zo'n jurycommentaar.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2009 11:12:24 ]
pi_75309177
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:10 schreef female81 het volgende:
Ik voel bij nader inzien toch niet zoveel als ik Dewi zie optreden. En volgens mij komt het juist door haar vele ervaring. Ik weet niet... Het is zo gladjes allemaal. Alsof ze het op de automatische piloot doet. Bij Idols 1 raakten haar optredens me, nu niet, terwijl ze wel gewoon goed zingt.
Ik vind het gewoon niet eerlijk dat Dewi meedoet. Alsof je net leert boksen en je moet opeens tegen een K1 speler en vervolgens zegt de jury dat de k1 speler een voorbeeld is voor iedereen. Niet zo gek als die andere veel meer ervaring heeft. Ok, misschien is mijn vergelijking een beetje krom, maar zo voelt het een beetje.

Zoals eerder gezegd, Idols, Popstars, Xfactor is een podium voor onbekend talent, wat niet de kans krijgt om zich te tonen aan het grote publiek. Door mee te doen, krijgen ze naamsbekendheid en daarmee kunnen ze verder. Dewi heeft dit allemaal al gehad. Ze zat zelfs bij Idols 1, de bekendste editie.

Ik vraag mij af wat ze denkt, als het haar niet lukt met die naamsbekendheid, wat ze dan hiermee wil bereiken? Ik vind het eerlijk gezegd een beetje genant om haar te zien op de rode loper, terwijl de rest voor het eerst over de rode loper loopt en zij loopt daar ook rond. Volgens mij been there, done that.

Hetzelfde verhaal trouwens voor Robin, maar goed, die kan toch niet zo goed zingen.
quote:
Bij Mandy vroeg de jury zich trouwens af of haar stem van nature wel écht zo klinkt. Ik zat het me ook al af te vragen toen ik die oude Wow!-liedjes hoorde, je herkent haar stem helemaal niet in die paar solo-zinnetjes die erin zitten. Of kan je stem echt nog zoveel veranderen tussen je zestiende en je negenentwintigste?
Het lijkt alsof ze haar stem knijpt ofzo...het klinkt inderdaad niet natuurlijk...
pi_75309406
de klank van mandy is een typische "karaoke" kijk mij eens goed kunnen zingen klank... veel popzangeresjes uit het C-segment zetten zo'n keel op... ik vind het heel lelijk...

bart vind ik wel tof. ik vind hem niet zo arrogant eigenlijk

en wesley al helemaal niet, das zo'n goeiige jongen. patser hooguit door zn foute smaak (glim, sieraden, gel) maar zo lopen er 1000 jongens rond in Leiden...
Kwak
pi_75309438
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 00:18 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Sowieso dat Dewi het weer via Popstars wil maken... no go.

Dan zou Robin toch ook niet mee moeten doen? En je hebt bij alle programma's mensen die het opnieuw proberen, kwam mevrouw country met haar 7 koters dit jaar ook niet auditie doen voor Popstars, die vorig jaar bij de live-shows van Xfactor zat? Rachel heette ze geloof ik.
pi_75309471
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind het heel lelijk...

Echt veel mensen vinden haar stem lelijk klinken, ook al kan ze misschien zingen en performen. Ik vind het ook niet fijn klinken
Maar Henk-Jan vond het weer een typische popsound (als ik het goed herinner van gister).
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 december 2009 @ 11:36:25 #30
163650 Greys
pi_75309572
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan zou Robin toch ook niet mee moeten doen? En je hebt bij alle programma's mensen die het opnieuw proberen, kwam mevrouw country met haar 7 koters dit jaar ook niet auditie doen voor Popstars, die vorig jaar bij de live-shows van Xfactor zat? Rachel heette ze geloof ik.
Van Robin vind ik het ook een no go, maar daar kan ik het dan nog IETS meer van hebben op de een of andere manier. Dewi praatte gister over zichzelf alsof ze het al helemaal gemaakt heeft (de mensen gillen als ze me zien!!!!) en Robin is wat dat betreft meer bescheiden.
Maar toch moet het gewoon een podium blijven voor nieuw talent en geen herkansingskneusjes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 december 2009 @ 11:38:07 #31
163650 Greys
pi_75309598
Oh en dan nog eens wat he....
Harm had een heel prettige sound destijds, ik was echt fan, maar die vergat zijn teksten steeds.
Toen die opnieuw auditie kwam doen rekende HJ hem af op 'Nee, jij hebt je kans gehad, je hebt al in de liveshows gestaan'. Ondanks het feit dat ie zijn auditie prima deed.

WTF mag Dewi dan wél?
Onder de noemer 'Mystery Popstar' dus hij wist zogenaamd niet dat zij het was?
Uhuh...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:00:35 #32
3542 Gia
User under construction
pi_75311775
Ik heb echt het gevoel alsof er een band rond Dewi gevormd moet worden. Dewi is de ster en de rest zijn pionnen. Zelfs Charlotte wordt voorgetrokken, want beroemde papa. Sorry hoor, leuke meid, maar gisteren was het niet mooi gezongen.

Wij hadden hier bijna zoiets van 'Hier kijken we niet meer naar!' Maar gelukkig koos het publiek dan toch de echte goeien, behalve Emmily dan, om direct door te gaan. Hoewel ik toch nog het gevoel heb dat het allemaal maar schijn is. Zo heeft Dewi wel een extra optreden. Die gaat er echt niet uit en ik vermoed dat ze het gewoon gaat winnen.

Ik had datzelfde gevoel met Evita. Die Brigitte kwam er als laatste bij, extra toevoeging, was eigenlijk al een gevierde musicalster. Marjolein was én beter én leek meer een frêle Evita.
Brigitte had dezelfde houding bij die afleveringen als Dewi nu. Alsof het allemaal al vantevoren bekend is.

Ik zou het prettig vinden als Dewi eruit gaat en de jury wat eerlijker commentaar geeft en niet de BN-ers spaart.
pi_75312084
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:00 schreef Gia het volgende:
Ik zou het prettig vinden als Dewi eruit gaat en de jury wat eerlijker commentaar geeft en niet de BN-ers spaart.
Dat stoort mij ook, ze moeten iedereen op dezelfde manier behandelen.
En daarom vind ik het mystery-gebeuren vanaf het begin al niks, want achter een scherm meerdere rondes door is gewoon makkelijker. En het feit dat er nu nog meer nadruk op ligt, want ja "het was een mystery popstar". Alsof ze nu al meer zijn dan de "gewone" deelnemers.
pi_75312130
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Oh en dan nog eens wat he....
Harm had een heel prettige sound destijds, ik was echt fan, maar die vergat zijn teksten steeds.
Toen die opnieuw auditie kwam doen rekende HJ hem af op 'Nee, jij hebt je kans gehad, je hebt al in de liveshows gestaan'. Ondanks het feit dat ie zijn auditie prima deed.

WTF mag Dewi dan wél?
Onder de noemer 'Mystery Popstar' dus hij wist zogenaamd niet dat zij het was?
Uhuh...

Harm heeft geen popstaruitstraling maar moet lekker alternatief wat gaan doen, dus in die zin begrijp ik dat ze hem niet meer erbij wilden, maar dan had hij niet als commentaar moeten krijgen "je hebt al eens in de liveshows gestaan" dat is idd heel apart

En ik denk dat alle 3 van de jury idd een groepje rondom Dewi wilt of mét Dewi, t'is maar net hoe je het noemt.
Zij als hoofdzangeres.
pi_75312149
En als ik dan toch voor 3-op-een-rij ga; Patries moet wat minder soppen, want die gleed bij elke kerel van d'r stoeltje gister
Woman get laid
pi_75312327
Ik hoop dat Joshua eruit gaat. Die voelt zich duidelijk niet op zijn gemak op het podium. Hij zong het nummer wel ok, al kan je natuurlijk nooit op tegen de uitvoering van Waylon. En als je niet eens de correcte titel van het lied dat je zingt kunt onthouden, ben je al helemaal niet popster-waardig.
Vind dat gezeur over dat Dewi 'haar kans al gehad heeft' een beetje onterecht, eigenlijk . Idols is al zeven jaar geleden ofzo, natuurlijk is ze nog niet vergeten, maar ze is verre van een gevierd artiest en ze heeft wel een streepje voor op de rest, maar dat lijkt me alleen maar als positieve factor om extra hard je best te doen. Wel wordt ze een beetje té positief gejureerd, zo goed was het gister namelijk niet. Beetje gemiste kans ook dat je bij een Lady Gaga nummer driekwart van het liedje op een stoel zit.
Xander: mwah, ziet er best leuk uit, maar nu alweer vergeten wat hij zong . In een boyband doet hij het wel aardig denk ik, maar het is zeker geen solo-winnaar..
Charlotte: vond het nogal tegenvallen, ook bij haar was de jurering echt te overdreven positief. Ze zat er behoorlijk vaak naast, vooral in de lagere gedeeltes, dat is niet geschikt voor haar stem.
Kristel: had het idee dat ze er net een halve toonsoort naast zat het klonk in ieder geval niet helemaal 'goed'. En ze kijkt inderdaad niet echt vrolijk.
Kim: zingt echt goed, maar ook zij straalt niet bepaald star-quality uit. Het is een beetje saai, tuttig allemaal. En dan Ilse DeLang kiezen als nummer (doen ze geloof ik niet zelf, maar à la): hallooo, truttigheid ten top.
Wesley: zie ik niet in een groepje belanden. Wel kan hij volgens mij behoorlijk succesvol worden in het Nederpop-segment. Hij heeft de stem, de looks en de uitstraling voor dat genre. Jan Smit-succes zie ik niet gebeuren, maar een soort jonge Jeroen van der Boom ofzo? Zeker..
Robin: heerlijk om naar te kijken, maar ik kan echt niet tegen zijn stemgeluid . Is een persoonlijke voorkeur, kan me ook voorstellen dat er veel meisjes zijn die erbij soppen..
Bart: wil je met me trouwen ?
Emmily: zit er zwaar onterecht in, moet eerst nog een paar jaar zanglessen volgen, dan wordt het misschien wat.. maar ze is inderdaad erg fijn om naar te kijken ze is echt jaloersmakend knap.
Mandy: ze zingt inderdaad wel wat geknepen, maar wel goed. En ze heeft ook wel de looks om in een popbandje terecht te komen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 december 2009 @ 13:34:58 #37
163650 Greys
pi_75312427
SS, het gaat er vooral om dat ze dan letterlijk betiteld wordt door de jury als een artiest van internationale allure. En dat ze een voorbeeld is voor haar kandidaten. Zwaar onterecht, want als ze zo geweldig was dan had ze dit niet weer nodig. Ik denk dat dat gejubel van de jury nu dus ook in haar nadeel gaat werken of al werkt.

Ik zag trouwens Rev 'n Ros net voorbij komen met hun hitje op TMF!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75312479
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
SS, het gaat er vooral om dat ze dan letterlijk betiteld wordt door de jury als een artiest van internationale allure. En dat ze een voorbeeld is voor haar kandidaten. Zwaar onterecht, want als ze zo geweldig was dan had ze dit niet weer nodig. Ik denk dat dat gejubel van de jury nu dus ook in haar nadeel gaat werken of al werkt.

Ik zag trouwens Rev 'n Ros net voorbij komen met hun hitje op TMF!
Daar ben ik het wel mee eens hoor! Ik vind dat ze mee mag doen aan dit programma, maar ze moet inderdaad wel op gelijk niveau behandeld worden als haar meer onervaren medekandidaten..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 december 2009 @ 13:41:25 #39
163650 Greys
pi_75312560
Voor de geïnteresseerden, Rev 'n Ros met hun hitje

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75312670
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:41 schreef Greys het volgende:
Voor de geïnteresseerden, Rev 'n Ros met hun hitje

Leuk nummer wel alleen de videoclip is vrij.. uhm.. amateuristisch de niet-kale van de twee is zich trouwens niet altijd bewust op welke camera hij wordt opgenomen
pi_75312672
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:37 schreef shiNinG_staR het volgende:

Daar ben ik het wel mee eens hoor! Ik vind dat ze mee mag doen aan dit programma, maar ze moet inderdaad wel op gelijk niveau behandeld worden als haar meer onervaren medekandidaten..
Ik denk dat als dat zo was, mensen ook minder moeite met Dewi hadden. Allemaal hetzelfde behandeld worden.
Maar ik vermoed dat de jury over zoiets zou zeggen dat ze nou eenmaal beter ís

Ik heb verder geen moeite met Dewi, haar Leona Lewis optreden vond ik wel erg tof
Alleen de jury overdrijft het bij haar gewoon.
Gister had ze het echt wel beter kunnen doen als ze "zo goed is".
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:49:45 #42
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75312760
En ook dit jaar zit er weer helemaal niemand in popstars waarvan ik denk wow. Ben dan ook blij dat ik me er niet aan vermoei om te kijken en heb lekker naar Flikken gekeken die was vele malen spannender. ik blijf natuurlijk wel een beetje terugkijken op SBS site
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 december 2009 @ 13:50:33 #43
163650 Greys
pi_75312782
En ik ergerde me aan Dewi toen ze sprak over 'De mensen gaan al helemaal gillen als ze me zien!!!!'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75312846
Ik irriteer mij trouwens ook aan het feit dat de jury zulke hoge cijfers geven. Zeggen dat iemand slecht is en dan wel een 6 geven....Geef dan een 2 ofzo..

En die 10-en waren ook zwaar overdreven!
pi_75312978
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef Greys het volgende:
En ik ergerde me aan Dewi toen ze sprak over 'De mensen gaan al helemaal gillen als ze me zien!!!!'.

Oh dat heb ik gemist....
Ik heb het idee dat ons kleine meisje van 15 ook erg naast d'r schoentjes gaat lopen, want die genoot ook een partij van de aandacht. En zoals elke week vond ze het goed gaan
pi_75313495
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat heb ik gemist....
Ik heb het idee dat ons kleine meisje van 15 ook erg naast d'r schoentjes gaat lopen, want die genoot ook een partij van de aandacht. En zoals elke week vond ze het goed gaan
Ik moet zeggen dat ik het Emmily 100x meer gun dan Dewi. Ik vind dat ze het met haar 15 jaar hartstikke goed doet. Goed zelfverzekerd en ze begint tenminste niet te huilen bij kritiek, zoals Mandy...
  zaterdag 5 december 2009 @ 14:19:07 #47
189430 Anonymousz
pi_75313524
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef Greys het volgende:

_____
pi_75313591
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:18 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het Emmily 100x meer gun dan Dewi. Ik vind dat ze het met haar 15 jaar hartstikke goed doet. Goed zelfverzekerd en ze begint tenminste niet te huilen bij kritiek, zoals Mandy...

Ze zat na afloop tranen met tuiten te huilen, het bleef maar doorgaan
En Dewi kan zingen, Emmily zingt de helft vals. Ze kan gewoon niet zingen, er zijn zoveel mensen die op die manier soms een paar goeie noten kunnen raken.

Sneu dat er er vanavond iemand onterecht uitgaat, om haar plaats.
pi_75313904
Ik moet opeens aan die "stunt" denken, waar Dewi en Jamai zeiden dat ze een relatie hadden..
pi_75315295
Xander zal vanavond wel het haasje zijn
Maar ik hoop ook dat Dewi eruit gaat.

Verder is het niveau natuurlijk wel heel erg hoog. De overgebleven sterren zullen allemaal doorbreken de komende jaren. Over 10 jaar staan ze allemaal aan de top en hebben ze allemaal hits gescoord. Niemand zal deze groep ooit vergeten. Wat een talent mensen. Ik denk dat ze voor volgende week ook maar eens hoger dan een 10 moeten geven want zelfs een 10 is toch veel te weinig voor dit talent!!
pi_75315654
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 15:30 schreef SwitSok het volgende:

Verder is het niveau natuurlijk wel heel erg hoog. De overgebleven sterren zullen allemaal doorbreken de komende jaren. Over 10 jaar staan ze allemaal aan de top en hebben ze allemaal hits gescoord. Niemand zal deze groep ooit vergeten.
Net als Dewi dus Nooit meer iets van gehoord tot nu. Ben ik trouwens de enibge die zich rotlacht om de hysterische choreografie?
pi_75317186
Die eeuwige discussie of het nou al dan niet eerlijk is of Dewi mag meedoen of niet...

Pfff, gooi dan even een puntje van kritiek naar de makers van het programma. Zij hebben toch het concept van MP bedacht?

En het is niet alsof zij de enige is met ervaring. Er zijn er maar een paar (uit mijn hoofd drie) die niet echt een te noemen ervaring hebben.

Wel ben ik het eens met de kritieken richting de jury. Die MP's worden veel te veel opgehemeld. Dan snap ik het dat de kijkers wat lakser gaan denken mbt het stemmen. En die cijfers (of zoals Geer het noemt: Zijfers) zijn ook te absurd.

Ah well, ik ga vanavond lekker kijken, eens zien wat er gebeurd.

En om alle twijfels maar weg te nemen: ik hoop dat Dewi door gaat
pi_75317360
En nog ff één dingetje: willen alle kandidaten even snel een cursus Engels gaan volgen? Tjeezus, het lijkt wel alsof Ruud Lubbers en Wim Kok een duetje staan te zingen zeg... Pfff....
pi_75317573
Over de show van gisteren:
- Kim heeft een mooie stem. Daar kan ik uren naar luisteren.
- Het optreden met Bart en de big ladies was beautiful. Errug leuk.
- De heisa om Patries haar jurkje was ook leuk.
- Maurice gaf gisteren het beste commentaar.
pi_75317766
Ben zo ongelooflijk blij dat Emmily door is
Hopelijk gaat Dewi er vanavond uit, ben haar nu al kotsmisselijk.
Grappig trouwens dat Bart de zwager van Ekdom is
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_75317815
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:59 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Over de show van gisteren:
- Kim heeft een mooie stem. Daar kan ik uren naar luisteren.
- Het optreden met Bart en de big ladies was beautiful. Errug leuk.
- De heisa om Patries haar jurkje was ook leuk.
- Maurice gaf gisteren het beste commentaar.
Belachelijk dat ze een andere jurk aan moest
Kom laten we vrouwen aanmoedigen zich minder vrouwelijk te kleden Ze is zestig jaar en als ze er nog zo uitziet ..
pi_75318438
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:07 schreef Seam het volgende:
Ben zo ongelooflijk blij dat Emmily door is
Hopelijk gaat Dewi er vanavond uit, ben haar nu al kotsmisselijk.
Grappig trouwens dat Bart de zwager van Ekdom is
Ik ben blij voor jou dat Emm door is. Persoonlijk vind ik haar te zwak tussen de rest.
pi_75318777
pff wat een dramatisch gebeuren, eerst 10 minuten spanning opbouwen eer de show begint(haaaloooo het is pas de eerste show...zo van: deze avond vergeet u nooit meer..nou nee...zo goed zijn ze..uhm,) Ik hoop dat ze een solo-artiest zoeken, zo'n groepje werkt toch niet...de kandidaten zijn veel te verschillend. Ook de jury is lekker op dreef hoor(het ging alleen maar over de titten van La Paay) en dan vinden ze Dewi en Robin zooo geweldig(hebben ze hun oren in hun kont zitten?Ze klinken toch echt vals hoor) Kim vind ik als enige echt goed tot nog toe, zegt de jury dat ze zo'n blik heeft alsof ze der geen zin in heeft(hoezo lompe opmerking).....der kwaliteit is gewoon te hoog voor de show, laten we het daar op houden...Ik vond dit soort shows altijd leuk, maar begin er een beetje moe van te worden(Na dit alweer x-factor...) Je hoort toch nooit meer iets van die mensen....Hopelijk gaan er vandaag 2 mensen uit..
  zaterdag 5 december 2009 @ 17:46:55 #59
3542 Gia
User under construction
pi_75318900
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kristel: had het idee dat ze er net een halve toonsoort naast zat het klonk in ieder geval niet helemaal 'goed'. En ze kijkt inderdaad niet echt vrolijk.
Ik had het idee dat de gitaar en het keyboard op de geluidsband niet hetzelfde gestemd waren. En waar zing je dan mee mee? Vond dat gewoon heel slecht uitgemixt.
pi_75318947
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:28 schreef Boxie_G het volgende:

[..]

Ik ben blij voor jou dat Emm door is. Persoonlijk vind ik haar te zwak tussen de rest.
Oh absoluut, maar ik wil haar ook alleen verder hebben zodat ik nog wat leuks te zien kan hebben tussen de andere optredens
pi_75319088
quote:
Ik heb echt het gevoel alsof er een band rond Dewi gevormd moet worden. Dewi is de ster en de rest zijn pionnen. Zelfs Charlotte wordt voorgetrokken, want beroemde papa. Sorry hoor, leuke meid, maar gisteren was het niet mooi gezongen.

Wij hadden hier bijna zoiets van 'Hier kijken we niet meer naar!' Maar gelukkig koos het publiek dan toch de echte goeien, behalve Emmily dan, om direct door te gaan. Hoewel ik toch nog het gevoel heb dat het allemaal maar schijn is. Zo heeft Dewi wel een extra optreden. Die gaat er echt niet uit en ik vermoed dat ze het gewoon gaat winnen.

Ik had datzelfde gevoel met Evita. Die Brigitte kwam er als laatste bij, extra toevoeging, was eigenlijk al een gevierde musicalster. Marjolein was én beter én leek meer een frêle Evita.
Brigitte had dezelfde houding bij die afleveringen als Dewi nu. Alsof het allemaal al vantevoren bekend is.

offtopic: er deden met op zoek naar evita veel meer reeds performende musicalsterren mee. ensemblewerk en ook understudies (die marleen had ik toen gezien in Aida)...Brigitte heeft gewoon de auditierondes meegedaan, en de academy. Bovendien heb je als musicalster écht een getrainde stem nodig om het avond aan avond vol te houden... ik vond brigitte toen in elk geval de enige echte goeie... zuiver en een mooie stem...
/offtopic
Kwak
pi_75324003
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:08 schreef Seam het volgende:

[..]

Belachelijk dat ze een andere jurk aan moest
Kom laten we vrouwen aanmoedigen zich minder vrouwelijk te kleden Ze is zestig jaar en als ze er nog zo uitziet ..

Waar heb jij het nou over? Als je tieten op tafel liggen omdat een jurk gewoon nét even een maatje verkeerd is en de boel niet vasthoudt en telkens zakt in beeld, dan moet je wel van jurk switchen.
Was het te weinig inkijk voor je bij de 2e jurk?
Ze kleedt zich altijd vrouwelijk, dusseh?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 december 2009 @ 21:31:19 #63
163650 Greys
pi_75324235
Hoe zit dat nu in elkaar vanavond?
Bepaalt de jury nou wie er uit gaat vanavond? Want dan gaat Dewi er dus nooit uit, de jury houdt haar er gewoon tot het einde in. Of bepalen de kijkers alleen? Zit er een notaris bij?

Lees: ik vertrouw het voor geen meter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75324236
Mis ik net de tussenstand? hoe zat het qua percentages? iemand?
pi_75324304
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:31 schreef SwitSok het volgende:
Mis ik net de tussenstand? hoe zat het qua percentages? iemand?
Dewi iets in de 40
Xander iets in de 30
Joshua iets in de 20
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 december 2009 @ 21:42:47 #66
163650 Greys
pi_75324492
Heeft er even iemand een teiltje?
Mijn god, dat hypergeslijm van de jury over Dewi.
Ténenkrommend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75324524
Je zou idd bijna geloven dat ze haar met opzet in de sing-off hebben gezet om haar ff extra op te hemelen
  zaterdag 5 december 2009 @ 21:44:32 #68
161347 jora23
Kies mij betaal later
pi_75324534
Wel heel duidelijk dat ze Dewi door willen hebben
pi_75324613
Leest Maurice op Fok! mee soms?
pi_75324684
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Leest Maurice op Fok! mee soms?
Bwhahahaha dat was ook het eerste wat ik dacht!!
pi_75324763
Oh Patries sopt weer weg bij Joshua
pi_75324850
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Patries sopt weer weg bij Joshua
Dat wordt straks idd niet alleen een nieuw jurkje aan doen
pi_75324862
Ah Patries leest óók mee op Fok De cijfers misschien te positief en te hoog...
Dus het gaat nu weer een andere kant op zeker.
pi_75325048
Ik vond Xander wel goed :S
pi_75325132
was Dewi echt zo goed dat ze een 10 verdient???? Of bespeur ik hier een gevoel van 'vriendjespolitiek' ?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 december 2009 @ 22:12:49 #76
163650 Greys
pi_75325149
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ah Patries leest óók mee op Fok De cijfers misschien te positief en te hoog...
Dus het gaat nu weer een andere kant op zeker.
Ja. Of niet

Dewi krijgt weer tienen. Echt.
Met zo'n oubollig nummer dat best makkelijk is om te zingen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75325182
vind dit van joshua wat saai eigenlijk. tis ook wel een moeilijk nr lijkt me...
pi_75325184
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Of niet

Dewi krijgt weer tienen. Echt.
Met zo'n oubollig nummer dat best makkelijk is om te zingen.

Het was weer van korte duur, vooral bij iedereen behalve Dewi

Joshua staat wel erg stijfjes bij zo'n swingend nummer...
pi_75325241
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:12 schreef Apotheose het volgende:
was Dewi echt zo goed dat ze een 10 verdient???? Of bespeur ik hier een gevoel van 'vriendjespolitiek' ?
Zo kunnen we haar toch nooit eruit stemmen? Wat is de weging van beiden?
pi_75325278
Maurice is echt de enige die normaal commentaar geeft....
pi_75325358
Joshua mag van mij gaan. Hoop dat Xander erin blijft, die vond ik wel goed.
Dewi twijfel ik niet over dat ze blijft.
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:22:28 #82
161347 jora23
Kies mij betaal later
pi_75325369
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:18 schreef Michellee het volgende:
Maurice is echt de enige die normaal commentaar geeft....
Dat vind ik ook, alleen jammer van die 10
pi_75325405
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Joshua mag van mij gaan. Hoop dat Xander erin blijft, die vond ik wel goed.
Dewi twijfel ik niet over dat ze blijft.
Ik vond Xander eerst niks, maar vond hem vandaag goed!
pi_75325425
Ik vind dat moves gezeik een beetje overdreven. Tuurlijk kan ie op dit nummer meer bewegen maar ze doen nu net of dat ie alleen maar moet dansen en klaar is kees.
Ik zie de rest (inclusief die van gister) trouwens ook weinig tot niet dansen. Er zit sowieso geen goede danser (meer) bij volgens mij.
pi_75325599
zucht. Waarom is Dewi nou weer sentimenteel aan t doen?
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:35:02 #86
161347 jora23
Kies mij betaal later
pi_75325627
Kutzooi, niet terecht dit
pi_75325638
Ik heb er zo'n hekel aan als degene die eruit ligt kalm blijft en de persoon die doorgaat drama maakt en aandacht op gaat eisen
pi_75325672
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan als degene die eruit ligt kalm blijft en de persoon die doorgaat drama maakt en aandacht op gaat eisen
dat dus
pi_75325691
Ik vind het sowieso zo'n sentimenteel gedoe. Het lijkt wel of ze 's nachts allemaal met elkaar in één bed liggen. Ze kunnen niet meer zonder elkaar...
  zaterdag 5 december 2009 @ 23:21:17 #90
189430 Anonymousz
pi_75326704
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
1000000000000000% amen
  zondag 6 december 2009 @ 10:05:44 #91
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_75331909
Er hebben in ieder geval niet al te veel mensen naar gekeken

19 POPSTARS DE UITSLAG 634.000
pi_75337490
quote:
dit gevoel heb ik ook
pi_75337629
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:43 schreef RoryGilmore het volgende:

[..]

dit gevoel heb ik ook
helemaal mee eens ! henk-jan is mij iets te euforisch iedere keer , denk dat hij het grote geld al ziet glinsteren . en maurice is de enige die genuanceerd is en precies verwoord wat ik ook denk .
pi_75338461
haha patwisha nu op ned.3 vertelt dat ze het moeilijk vind om streng te zijn , errug ongeloofwaardig ! ahum!
pi_75338900
Jammer, Xander eruit. Dat betekent dat al 2/3 van het Umbrella koortje eruit is. En als ze echt een groepje willen hebben ze juist mensen nodig die goed koortjes kunnen zingen.
Kijkt de jury mee met Fok, ja? Haha, ik ga de uitzending eens kijken.
pi_75341211
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:49 schreef mevrouwdebok het volgende:

[..]

helemaal mee eens ! henk-jan is mij iets te euforisch iedere keer , denk dat hij het grote geld al ziet glinsteren . en maurice is de enige die genuanceerd is en precies verwoord wat ik ook denk .
Henk Jan irriteert mij mateloos. Hij kijkt nog net niet verliefd naar Dewi
pi_75347142
Xander eruit .
pi_75521587
Zijn we er vanavond weer?
pi_75522987
Ik wel! Klaar voor een avondje ergernis!
pi_75523170
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:59 schreef Michellee het volgende:
Dat heb je goed verwoordt
pi_75523959
Lekker alles en iedereen afzeiken
pi_75524192
quote:
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 17:41:12 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_75524199
quote:
Anders ik wel, je ergeren is leuk
niet zo tof doen
pi_75525077
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:41 schreef Karina het volgende:

[..]

Anders ik wel, je ergeren is leuk
En dan elke keer afvragen waarom je nog steeds kijkt.....
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 18:47:24 #105
163650 Greys
pi_75526199
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:14 schreef Michellee het volgende:

[..]

En dan elke keer afvragen waarom je nog steeds kijkt.....
Dat vooral ja, heel herkenbaar

Hoop dat Dewi weer in de gevarenzone zit en de keer er na weer en weer.
Dan gaat er misschien een lampje branden bij de jury.
Hoewel ze dan natuurlijk denken dat het aan die idiote stemmertjes ligt en niet aan hen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75527672
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat vooral ja, heel herkenbaar

Hoop dat Dewi weer in de gevarenzone zit en de keer er na weer en weer.
Dan gaat er misschien een lampje branden bij de jury.
Hoewel ze dan natuurlijk denken dat het aan die idiote stemmertjes ligt en niet aan hen
Dat hoop ik ook! Ik hoop dat niemand op haar stemt!

Ze heeft in 2002(ofzo) al genoeg beltegoed gekost
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 19:40:02 #107
163650 Greys
pi_75528132
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:28 schreef Michellee het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook! Ik hoop dat niemand op haar stemt!

Ze heeft in 2002(ofzo) al genoeg beltegoed gekost
Ik denk dat als de jury haar vanavond weer zo overdreven gaat ophemelen dat ik hardop naar de tv ga gillen Niet dat ze zich daar iets van zullen aantrekken, maar het lucht wél op
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75528184
Dewi gaat vanavond 'de moeder der ballads' zingen. Welke zal dat zijn? I will always love you? Mariah Carey?
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:42:35 #109
189430 Anonymousz
pi_75528210
ik hoop dat robin eruit gaat vanavond
pi_75528288
Emmeliylylylyllymmeml moet er eindelijk uit.
pi_75528386
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dewi gaat vanavond 'de moeder der ballads' zingen. Welke zal dat zijn? I will always love you? Mariah Carey?
Titanic? Celine Dion?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:10:02 #112
163650 Greys
pi_75529197
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waar lees je dat?
En staat er dan alleen iets over haar of ook over de andere kandidaten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75529759
Ik erger me altijd al bij de start van het programma

Dat aftellen, en dan die voiceover met zn "dit is de show waar heel Nederland de hele week op zit te wachten"
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:29:11 #114
163650 Greys
pi_75529904
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:25 schreef Shoombak het volgende:
Ik erger me altijd al bij de start van het programma

Dat aftellen, en dan die voiceover met zn "dit is de show waar heel Nederland de hele week op zit te wachten"

Wat doen we onszelf toch áán elke keer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:29:15 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_75529906
Ik heb de tv al op SBS6 staan en dat was geen goed idee...bebloede mensen in een ziekenhuis, bah.
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:30:08 #116
9859 crew  Karina
Woman
pi_75529953
Dit is inderdaad nogal irritant en sneu "Heel Nederland staat op zijn kop"
niet zo tof doen
pi_75530025
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:30 schreef Karina het volgende:
Dit is inderdaad nogal irritant en sneu "Heel Nederland staat op zijn kop"
Historische tv momenten...
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:33:46 #118
9859 crew  Karina
Woman
pi_75530101
Oh en het is ALWEER de spannendste aflevering vanavond.
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:34:25 #119
163650 Greys
pi_75530128
Je zou Joling bijna serieus nemen zo he, met dat haar, dat rustig grijze pak en dat brilletje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75530143
Nance heeft eindelijk d'r haar leuk Niet dat idiote strakke om d'r kop heen.
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:35:11 #121
9859 crew  Karina
Woman
pi_75530154
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Je zou Joling bijna serieus nemen zo he, met dat haar, dat rustig grijze pak en dat brilletje
Ik vind hem er echt VEEL leuker uitzien zo. Maar ik was sowieso al fan van hem..
niet zo tof doen
pi_75530164
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Idd, nu je het zegt "Voelt" helemaal anders...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:35:32 #123
163650 Greys
pi_75530168
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Nance heeft eindelijk d'r haar leuk Niet dat idiote strakke om d'r kop heen.
Of dat ouderwetsche permanentje van twee weken geleden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:35:58 #124
9859 crew  Karina
Woman
pi_75530189
Als ze maar niet weer de hele avond over PP gaan zitten zeuren. Wat een rare spillepootjes heeft ze trouwens
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:36:29 #125
163650 Greys
pi_75530210
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Idd, nu je het zegt "Voelt" helemaal anders...
Nog ff en hij gaat Netwerk presenteren!
Gotta love Geer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75530214
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Of dat ouderwetsche permanentje van twee weken geleden!

Dat was hem ook niet bepaald nee... dit is wel mooi, beetje slag
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:37:14 #127
163650 Greys
pi_75530241
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef Karina het volgende:
Als ze maar niet weer de hele avond over PP gaan zitten zeuren. Wat een rare spillepootjes heeft ze trouwens
PP? Playboy Ptwish?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75530244
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:33 schreef Karina het volgende:
Oh en het is ALWEER de spannendste aflevering vanavond.

Hehe

Zijn de kijkcijfers nog steeds zo hoog?
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:38:03 #129
9859 crew  Karina
Woman
pi_75530275
WEER een v-halsje Maar Robin komt wel het dichtst in de buurt van een lekker ding van deze Popstars. En weer die enge Ogilvy.
niet zo tof doen
pi_75530286
Ik vind Patries altijd een beetje sneu als ze op 1 rij gaan staan, 4 grote koppen en 1 midget en dan kijkt ze ook zo half ongelukkig, wetende hoe klein en sullig ze erbij staat
pi_75530298
robin, owh nee wat doe je...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:38:44 #132
163650 Greys
pi_75530306
Ja jemig, nou zit die enge psycho ook al in het filmpje *ril*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75530307
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:38 schreef Karina het volgende:
WEER een v-halsje Maar Robin komt wel het dichtst in de buurt van een lekker ding van deze Popstars. En weer die enge Ogilvy.

Idd, die v-hals maar toch nog de leukste denk ik... en Ogilvie, zou het extra mensen trekken?
pi_75530336
Robin moet stoerder, maar dat v-halsje werkt voor mij dan niet hoor
pi_75530371
raar hoe 'ie die 'b' aanzet iedere keer...
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:40:36 #136
163650 Greys
pi_75530373
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Idd, die v-hals maar toch nog de leukste denk ik... en Ogilvie, zou het extra mensen trekken?
Je zou toch eerder NIET dan wel op Robin stemmen als ie zo'n vriend heeft?

Dit komt een beetje 6e klas lagere school eindejaarsopvoering achtig over, dit optreden
RODE KNOP!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75530381
Jezus wat een choreografie, kan het drukker?
pi_75530389
Wat een hoop dansers
pi_75530392
doe maar een nieuwe microfoon want die is volgespugt
pi_75530393
lekker, kruisgrijpen
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:41:15 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_75530401
Voor mij hoeft al dat gedoe op het podium niet, het is nu wel erg overdreven druk allemaal.

En helaas voor Robin: zijn zangkunsten zijn nog steeds erbarmelijk.
niet zo tof doen
pi_75530413
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Je zou toch eerder NIET dan wel op Robin stemmen als ie zo'n vriend heeft?

Misschien van die typische SBS-kijkers die dan denken "oeh hij heeft bekende vriendjes"
pi_75530417
Tering

Ik dacht me te herinneren van idols dat die jongen best wel kon zingen
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:42:01 #144
9859 crew  Karina
Woman
pi_75530430
Oh Robin is gay?
niet zo tof doen
pi_75530432
Robin heeft iets van make-up op lijkt het, eyeliner ofzo?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:42:50 #146
163650 Greys
pi_75530460
Geer

Ghi hihihi hihi
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:43:13 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_75530476
Die stomme HJ met zijn wimp, heeft hij een nieuw woordje geleerd of zo?
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:43:19 #148
163650 Greys
pi_75530479
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:42 schreef Karina het volgende:
Oh Robin is gay?
Vorige shows zat zijn vriendin in het publiek en werd genoemd enzo, dus ik hoop voor haar van niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75530480
Patries sopt alweer bij de 1e act
pi_75530514
waarom kan ik niet quoten.... is ie stuk?
pi_75530518
Bah, Robin heeft z'n ogen onder aangezet, idd een wimpie
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:44:18 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_75530527
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Vorige shows zat zijn vriendin in het publiek en werd genoemd enzo, dus ik hoop voor haar van niet
Ik weet niet, toen hij over die dansers sprak, vond ik hem opeens zo ontzettend verwijfd overkomen.
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:44:34 #153
163650 Greys
pi_75530546
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:43 schreef Karina het volgende:
Ja hoor.
Want hij piept het zelfs nog even door het commentaar van Maurice heen

Ik erger me alweer heerlijk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:44:41 #154
189430 Anonymousz
pi_75530550
de optreden van robin
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:44:50 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_75530556
En die oogpotlood maakt het er niet mannelijker op.
niet zo tof doen
pi_75530568
quote:
quote doet het weer.. is was ff wimpy... denk idd dat hij een nieuw woord heeft.. ben benieuwd als hij zo begint wat hij nog meer rond gaat gooien aan woorden...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:45:28 #157
163650 Greys
pi_75530578
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:44 schreef Karina het volgende:
En die oogpotlood maakt het er niet mannelijker op.
Robbie W. komt er dan weer wél mee weg he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75530585
quote:

Ze zijn sowieso erg van de herhaling, we weten allemaal al wat er straks over Dewi gezegd gaat worden
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:46:10 #159
163650 Greys
pi_75530601
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:45 schreef Plienz het volgende:

[..]

quote doet het weer.. is was ff wimpy... denk idd dat hij een nieuw woord heeft.. ben benieuwd als hij zo begint wat hij nog meer rond gaat gooien aan woorden...
Behalve bij Dewi.
Dan komt ie woorden tekort om te zeggen hoe sprakeloos hij wel niet is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:47:10 #160
9859 crew  Karina
Woman
pi_75530632
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Robbie W. komt er dan weer wél mee weg he?
Haha hij wel ja, gek is dat. Misschien door het donkere haar, maar Robbie vind ik sowieso een stuk lekkerder dan Robin.
niet zo tof doen
pi_75530649
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef Karina het volgende:

[..]

Haha hij wel ja, gek is dat. Misschien door het donkere haar, maar Robbie vind ik sowieso een stuk lekkerder dan Robin.
Robbie heeft niet die gay-factor, Robin is net te popperig mooi daarvoor, mist dat ruige.
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:47:50 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_75530651
Dat wordt ook weer een geweldig programma, dat MJ dansgedoe.
niet zo tof doen
pi_75530697
kijkcijfers vorige week 4 december: 1.573.000
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:50:18 #164
9859 crew  Karina
Woman
pi_75530753
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef Plienz het volgende:
kijkcijfers vorige week 4 december: 1.573.000
Zoveel mensen die geen leven hebben
niet zo tof doen
pi_75530804
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:50 schreef Karina het volgende:

[..]

idd niet op vrijdagavond....
pi_75530870
woot een 5
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:53:51 #167
9859 crew  Karina
Woman
pi_75530886
Lol een 5 en een 8 en een 7. Alleen HJ is streng dus vanavond.
niet zo tof doen
pi_75530902
HJ denkt natuurlijk ook: 'bliksem, het moet niet opvallen dat ik eigenlijk een harde plasser van Robin krijg en dat het hier een en al vriendjespolitiek is"
pi_75530936
5 uur in de trein heen en weer
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:55:14 #170
9859 crew  Karina
Woman
pi_75530937
Moet ze elke keer heen en weer naar Aalsmeer? Of Hilversum, weet niet waar het is.
niet zo tof doen
pi_75530951
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef Karina het volgende:
Lol een 5 en een 8 en een 7. Alleen HJ is streng dus vanavond.
Ik denk dat hij alle optredens heeft terug gekeken via internet van de week en tja...
pi_75530959
quote:

[..]

Is toch heerlijk op vrijdagavond, verstand op 0 na een lange week, ideaal
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:55:52 #173
189430 Anonymousz
pi_75530968
quote:

[..]

zoals ik dus
pi_75530972
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:55 schreef Karina het volgende:
Moet ze elke keer heen en weer naar Aalsmeer? Of Hilversum, weet niet waar het is.
H'sum
pi_75530996
Oh nee niet dit nr
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:57:10 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531019
Oh ik dacht ze zingt goed, maar helaas gaat het al snel weer bergafwaarts voor Emily.
niet zo tof doen
pi_75531022
owh das heeeeeeeeeeeeel zweverig en nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vals!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:57:19 #178
163650 Greys
pi_75531027
Wat vre-se-lijk
Dus de jury zal het wel weer briljant vinden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:57:42 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531041
OMG wat slecht, wat ontzettend slecht.
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:57:55 #180
163650 Greys
pi_75531050
En zo saaaaaaaaaaaaaai en monotoon ook.
En VALS!

Rode knop! Past mooi bij heur jurrekie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:57:56 #181
3185 Adelante
To let it go now
pi_75531051
big big AUW...

Ik heb nog geen show gezien en val er nu bot in, maar wat sleeeeeeeeecht zingt deze
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75531052
En weer vals en ze zal straks wéér melden dat het voor haar, zoals elke week, goed ging
pi_75531055
Begon goed inderdaad.. maarre...
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:58:07 #184
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531060
Alleen de eerste 2 zinnen waren goed.
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:58:12 #185
163650 Greys
pi_75531064
Let op... ze gaat zo zeggen dat ze het zelf wel lekker vond gaan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75531078
whahha daaamnn....:')
pi_75531083
Ik kijk ook weer eens. Maar waarom zit die Robin er nog in? Dat was echt bagger Dit ook trouwens
Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 20:59:03 #188
163650 Greys
pi_75531098
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:57 schreef Adelante het volgende:
big big AUW...

Ik heb nog geen show gezien en val er nu bot in, maar wat sleeeeeeeeecht zingt deze
Zélf vindt ze het elke week prrrrrrrima gaan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:59:05 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531099
En ja, waarom niet de knop gebruiken? Laf hoor van de jury.
niet zo tof doen
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:59:25 #190
3185 Adelante
To let it go now
pi_75531112
Patricia heeft er kijk op!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:59:54 #191
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531129
Maurice! Ben je doof man.
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:01:33 #192
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531193
5 klopt wel, maar dan vond ik Robin beter, dan had hij haar een 4 moeten geven eigenlijk.
niet zo tof doen
pi_75531207
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:59 schreef Karina het volgende:
Maurice! Ben je doof man.

Yep hij is doof!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:01:49 #194
163650 Greys
pi_75531208
Niet onvoldoende?
Oh, dan kan ik ook best meedoen als dat voldoende zangtalent is!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75531224
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:59 schreef Karina het volgende:
En ja, waarom niet de knop gebruiken? Laf hoor van de jury.
Dat is sneu voor zo'n meisje-meisje van 15 op van die hakken waar ze over 4 jaar pas op kan lopen

En de moeder maar brullen vanuit het publiek, oogklepjes
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:02:20 #196
163650 Greys
pi_75531231
En dat gejank en gelieverd de hele tijd omdat het zo'n schattig meisje is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:02:48 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531246
Gadverdamme daar is Bart weer.
niet zo tof doen
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:03:03 #198
3185 Adelante
To let it go now
pi_75531259
Die zus van Bart ziet er uit als z'n moeder
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:03:07 #199
163650 Greys
pi_75531261
Waarom zeggen ze bij bv Robin dan niet 'Ach jongen, je zong vast vals omdat je zo zenuwachtig was he lieverd?'. Seriously, wat een geneuzel

(En toch vind ik het leuk )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75531267
Bart zingt erg goed! dus ik verwacht wel iets nu!
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:03:45 #201
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531283
Ze zingen ook echt altjd nummers van dezelfde artiesten, daar hebben we Michel Buble ook weer.
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:03:51 #202
163650 Greys
pi_75531291
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
Vorige week vond ik zijn optreden best te pruimen met de Big Girls
Verder vind ik het een omhooggevallen eikel. Maar wie weet verrast ie ons, Mr Bescheidenheid Himself!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75531295
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Niet onvoldoende?
Oh, dan kan ik ook best meedoen als dat voldoende zangtalent is!

Dewi zal dan wel een 10 krijgen, zou het bijna begrijpen als dit nog zo beoordeeld is
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:04:21 #204
163650 Greys
pi_75531310
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:03 schreef Plienz het volgende:
Bart zingt erg goed! dus ik verwacht wel iets nu!
Laat me raden, je vindt het een lekker ding
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:04:31 #205
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_75531317
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
Die kop van hem alleen al .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:05:00 #206
3185 Adelante
To let it go now
pi_75531327
Dit is toch ook niks!?!?>
pi_75531329
Dat joch is ook zo blij-blij, krijg er bijna kriebels van
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:05:18 #208
163650 Greys
pi_75531342
OMG

Het is dat ie die kop en die smile heeft, anders was ie echt nooit in de live shows gekomen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75531346
iets meer feel erbij en het is perfect
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:05:45 #210
163650 Greys
pi_75531369
Hihihiiiiiiiiiihihi, wat zitten we lekker te zeikstralen met zijn allen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75531372
Hmm het valt mij allemaal een beetje (veel) tegen
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:05:48 #212
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531373
Hij is wel de beste tot nu toe, maar de beste van de slechten is natuurlijk niet de bedoeling lijkt mij. En wat een rotnummer ook.
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:06:14 #213
163650 Greys
pi_75531390
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:05 schreef StephanL het volgende:
Iets meer on-valse noten zou anders ook best fijn zijn!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:06:33 #214
3185 Adelante
To let it go now
pi_75531403
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:05 schreef StephanL het volgende:
Hij staat er bij als een strijkplank en lacht z'n kop er af, maar de totale performance is verre van perfect.
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:06:45 #215
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531412
Het lijkt wel of hij in de Heer is, zoals hij zingt.
niet zo tof doen
pi_75531415
7,3 denk ik toch
pi_75531430
Nou weet ik op wie ik 'm vind lijken.. Christian Camargo (o.a. Dexter)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:07:50 #218
163650 Greys
pi_75531459
Het zou toch lachen als HJ dan zou zeggen 'Ik ben het niet met je eens Maurice... ik vind het echt gewoon drie keer RUK!'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:07:52 #219
3185 Adelante
To let it go now
pi_75531461
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:07 schreef Janetje het volgende:
Nou weet ik op wie ik 'm vind lijken.. Christian Camargo (o.a. Dexter)
[ afbeelding ]
Ik vind het meer Masuka
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:08:20 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531482
Zesje hoop ik. Meer is het zeker niet waard.
niet zo tof doen
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:09:01 #221
3185 Adelante
To let it go now
pi_75531507
Klein beetje genant dit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:09:02 #222
163650 Greys
pi_75531508
Zeg Ptwish, hou eens op
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:09:06 #223
3542 Gia
User under construction
pi_75531513
Ik vond Robin bar slecht, Emmily totaal mislukt, maar Bart vond ik best goed. Inderdaad niet zo sterk, maar vond dat wel bij het nummer passen.
pi_75531515
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Laat me raden, je vindt het een lekker ding
nee niet bijzonder of zo
pi_75531526
Chrissy heeft zo in het publiek met schaduw wel wat weg van Nicole Richie, heeeeel snel gezien
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:09:23 #226
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531528
Dit keer is Patricia doof geworden, maar die heeft niet geluisterd, maar alleen gekeken en zitten soppen.
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:09:25 #227
163650 Greys
pi_75531529
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:09 schreef Adelante het volgende:
Klein beetje genant dit
Maar stiekem ook wel weer lollig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75531551
Ligt het nou aan mij, of is Patries dit seizoen echt zo aan het slijmjurken?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:11:04 #229
163650 Greys
pi_75531588
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is Patries dit seizoen echt zo aan het slijmjurken?
Ligt er aan of het een lekkere jonge jongen is en ze hem als schoonzoon wil
Maar seriously, dan ben je toch niet meer onpartijdig als jurylid?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:11:10 #230
3185 Adelante
To let it go now
pi_75531594
Ik denk al: ik ken die mensen, waarom doen die Dewi en Robin mee als ze ooit al een idosl hebben gewonnen enzo???
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:11:20 #231
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531602
Dewi Die aankondiging ook, "ze timmert al lang aan de weg" etc. Hoe sneu is het dan om mee te doen. En vrouwen die hun vriend "vriendje" noemen neem ik niet serieus.
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:11:49 #232
163650 Greys
pi_75531617
Is Halo 'de moeder aller ballads'?

Menschen, ken uwen klassiekers! Tssssssssk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75531622
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Ligt er aan of het een lekkere jonge jongen is en ze hem als schoonzoon wil
Maar seriously, dan ben je toch niet meer onpartijdig als jurylid?

Ja ik snap best dat je wel een keer voorkeur hebt, maar zij is idd niet onpartijdig meer.
Aantrekkelijke man = soppen = positief gewauwel
pi_75531649
quote:

Nummer is nog geen jaar oud, kijk dat meisje Emmily van 15 dat nou zou zeggen, maar...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:12:44 #235
163650 Greys
pi_75531651
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef Adelante het volgende:
Ik denk al: ik ken die mensen, waarom doen die Dewi en Robin mee als ze ooit al een idosl hebben gewonnen enzo???
Ze hebben niet gewonnen, dat is het hem nou juist
Wacht maar tot Dewi gezongen heeft, tenenkrommend hoe de jury haar ophemelt steeds. Volgens de jury is de al een zo goed als internationaal artieste. Gek dan dat ze weer aan zoiets mee moet doen he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:12:48 #236
3185 Adelante
To let it go now
pi_75531653
Hier kijk, deze kan tenminste zingen
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:12:59 #237
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531658
He ik kan het niet verstaan wat ze zingt hoor. Slechte articulatie. En het galmt ook ontzettend.
niet zo tof doen
pi_75531667
quote:
Tja... Omdat het mag... waarschijnlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:13:25 #239
163650 Greys
pi_75531673
Flinke echo op d'r microfoon
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:13:44 #240
3185 Adelante
To let it go now
pi_75531686
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:12 schreef Karina het volgende:
He ik kan het niet verstaan wat ze zingt hoor. Slechte articulatie. En het galmt ook ontzettend.
Mariah verkoopt miljoenen cd's met haar gekreun, dus dit is prima.
pi_75531691
Wát slecht is dit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:14:06 #242
163650 Greys
pi_75531697
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:12 schreef Adelante het volgende:
Hier kijk, deze kan tenminste zingen
Scheer je weg
Lekker eerlijk ook dit tegenover de andere kandidaten.
Echt een podium voor onbekend talent ook zo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75531700
Ze zingt het wel goed, ben alleen niet echt fan van die stem.

Fijne uithalen
pi_75531702
moeder van alle ballads....

vind ik: ONE van U2
pi_75531718
quote:
Hetzelfde hier
Die eerste gast vond ik toen ook al overdreven vies klinken en dat is onveranderd gebleven hoor
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:14:34 #246
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531719
Nou geweldig weer.
niet zo tof doen
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:14:35 #247
3542 Gia
User under construction
pi_75531720
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Flinke echo op d'r microfoon
Inderdaad, dat viel hier ook meteen op. De anderen hadden een kaal blikkerig geluid, maar Dewi niet, hoor!
Die wordt wel perfect uitgemixt.

Hoop dat het publiek weer niet op haar stemt.
pi_75531722
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Scheer je weg
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:14:51 #249
163650 Greys
pi_75531732
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:13 schreef TrailerTrash het volgende:
Wát slecht is dit
Drie tienen!
HJ huilt er misschien nog wel wat bij
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75531745
Vond het een beetje monotoom vergeleken met byonce
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:15:06 #251
3185 Adelante
To let it go now
pi_75531746
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Scheer je weg
Lekker eerlijk ook dit tegenover de andere kandidaten.
Echt een podium voor onbekend talent ook zo
Ja, daarom vind ik het vreemd dat ze meedoet. Want zij is wel goed (hoewel de uithalen niet helemaal zuiver waren)...
pi_75531747
quote:

Ik sta ook te kijken van deze uitspraak :S
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:15:09 #253
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531750
Die vriend leek zo net Giel Beelen.
niet zo tof doen
pi_75531764
Jezus hoe verneuk je een nummer
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:15:38 #255
163650 Greys
pi_75531766
Er gebeurde iets met je stem???
Dat was de echo, HJ
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75531769
Dewi is wel snel in tranen zodra er kritiek komt..
pi_75531772
HJ: "zonder te overacten" ??????!!!!!!!!!!!!!! !
pi_75531781
Oh Patries heeft het weer door hoor, man man man
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:16:07 #259
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531783
Ja ik kreeg ook kippenvel, van die stomme echo.
niet zo tof doen
pi_75531802
Purfect aldus Pwtish
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:16:57 #261
163650 Greys
pi_75531813
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:15 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ja, daarom vind ik het vreemd dat ze meedoet. Want zij is wel goed (hoewel de uithalen niet helemaal zuiver waren)...
Het is gewoon niet eerlijk.
Ze hemelen haar dan als jury op dat ze zo lekker zelfverzekerd op het podium staat en al een echte artiest lijkt. Dat de andere kandidaten een voorbeeld aan haar moeten nemen. Ja, doh Die staan daar nog voor het eerst en met zenuwen. Lekkere vergelijking
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:17:13 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_75531818
Ik snap Maurice niet: vorige keer heeft hij 2x gezegd dat je een nummer niet moet veranderen, maar nu vindt hij het goed dat ze Byonce niet nadoet. Wat moet je nou? Nummer zingen zoals het hoort of juist niet?
niet zo tof doen
pi_75531821
Wel een leuke jurk heeft ze aan
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:18:16 #264
163650 Greys
pi_75531854
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Inderdaad, dat viel hier ook meteen op. De anderen hadden een kaal blikkerig geluid, maar Dewi niet, hoor!
Die wordt wel perfect uitgemixt.

Hoop dat het publiek weer niet op haar stemt.
Ik hoop met je mee! Big time!
Lullig misschien Maar wel waar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75531938
Goh, alweer reclame.
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:25:05 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_75532103
Oh Zondag weer Joran, spannend
niet zo tof doen
pi_75532154
Een professional, een 9
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:26:32 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_75532155
Hoezo je relateert het aan vorige weken? Je moet het optreden van NU beoordelen.
niet zo tof doen
pi_75532158
Wat een grap. Een 9
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:27:05 #270
9859 crew  Karina
Woman
pi_75532186
3x9 hoe voorspelbaar weer. Bah!
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:27:11 #271
163650 Greys
pi_75532190
Wat kreeg ze voor cijfers? Net gemist!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75532193
"Dewi is een professional en daarom een 9."
Nee.. ze ís een professional.. en daarom hoort ze met kop en schouders uit te steken boven alle andere kandidaten.
pi_75532196
Stom geschreeuw van Dewi..
pi_75532197
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:25 schreef Karina het volgende:
Oh Zondag weer Joran, spannend
heb het idee dat het allemaal één grote toneelstuk is wat vooraf opgezet is allemaal. Word zo uitgemolken
pi_75532207
Zou wat zijn, als ze de nr 1 voor de jury qua scores is en dat de mensen thuis haar weer eruit zetten
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:28:03 #276
3185 Adelante
To let it go now
pi_75532224
Oh, ik dacht even HvN, die nu komt lijkt op Cilly Dartel
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:28:42 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_75532252
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:27 schreef StephanL het volgende:

[..]

heb het idee dat het allemaal één grote toneelstuk is wat vooraf opgezet is allemaal. Word zo uitgemolken
Het is een beetje als dit programma: ergernis-tv.
niet zo tof doen
pi_75532255
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:28 schreef Adelante het volgende:
Oh, ik dacht even HvN, die nu komt lijkt op Cilly Dartel

pi_75532283
ah leuk nummer, LeAnn Rimes was ook zo leuk
pi_75532285
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Wat kreeg ze voor cijfers? Net gemist!

Greys kom er maar in! 3x een 9
pi_75532308
Oh die bibbers en dat stemmetje
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:30:03 #282
9859 crew  Karina
Woman
pi_75532313
Ze ziet er wel een beetje hoerig uit met die laarzen zo.
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:30:33 #283
163650 Greys
pi_75532339
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Stom geschreeuw van Dewi..
Dat was de Moeder Aller Ballads joh!

Miss Hysterica-look zingt niet zo best vanavond
Ik vind die stem toch al vreselijk En dan die hysterische blik, arghhhhhh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75532340
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:30 schreef Karina het volgende:

Ik zie ze nu pas, oh my
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:30:43 #285
9859 crew  Karina
Woman
pi_75532349
Ze had mee moeten doen met K2 zoekt K3. Met die stem dan, niet met die laarzen.
niet zo tof doen
pi_75532351
quote:
kinky
pi_75532353
Is er nog iemand wél de moeite waard om naar te kijken?
pi_75532363
Leuke film is dit!
pi_75532370
Ze kan zingen, maar daar is alles dan ook mee gezegd.

Als ik m'n ogen dicht doe heb ik het idee dat er een 40-jarige country zangeres staat te zingen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:31:17 #290
3185 Adelante
To let it go now
pi_75532371
Ze zingt een beetje als The Nanny
pi_75532381
Wat een bagger weer vanavond. Ik zit nog steeds te wachten op dat onwaarschijnlijke hoge niveau dat ze steeds aankondigen..
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_75532382
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:30 schreef TrailerTrash het volgende:
Is er nog iemand wél de moeite waard om naar te kijken?
Die truttige blonde is wel leuk.
pi_75532389
redelijk... maar ik hou niet van haar stem... er zijn er zoveel van met zo'n geluid
pi_75532390
quote:
Ze had mee moeten doen met K2 zoekt K3. Met die stem dan, niet met die laarzen.

Nee joh, die meiden klinken als 18, dit als 40
pi_75532402
Oh als er maar geen tranen komen
pi_75532413
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ze kan zingen, maar daar is alles dan ook mee gezegd.

Als ik m'n ogen dicht doe heb ik het idee dat er een 40-jarige country zangeres staat te zingen.
Heb je ook meteen je oren dicht gedaan??
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 21:32:21 #297
163650 Greys
pi_75532427
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:31 schreef Adelante het volgende:
Ze zingt een beetje als The Nanny

En goooooooo Ptwish
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75532434
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:31 schreef Injetta het volgende:
Wat een bagger weer vanavond. Ik zit nog steeds te wachten op dat onwaarschijnlijke hoge niveau dat ze steeds aankondigen..
Nou idd!

Idols 4 vond ik nog altijd meters hoger!
pi_75532435
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Oh als er maar geen tranen komen
Jawel.. ze zitten er al...
pi_75532436
Oh dit vind ik dan wel weer sneu, Patries je slaat lekker door kom op zeg
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 21:32:30 #301
9859 crew  Karina
Woman
pi_75532438
Is Patricia nou gewoon echt eerlijk of wil je Mandy er graag uit hebben? Ze heeft wel gelijk, dat wel.
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')