Iddquote:
Hoop ik ook, al die tweede kansjes.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:50 schreef Michellee het volgende:
Ik hoop dat niemand op Dewi stemt! Ze heeft haar kans gehad!
Iedereen weet nu ook wel dat ze kan zingen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:50 schreef Michellee het volgende:
Ik hoop dat niemand op Dewi stemt! Ze heeft haar kans gehad!
Ik wel (we gaan kado's dobbelen..) dus weet niet of ik op tijd terug ben..... denk het niet...quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:53 schreef Karina het volgende:
Morgen misschien maar even kijken, ik heb geen Sinterklaasviering helaas
Wist ik niet.quote:Goh, die zwager van mij doet dat toch goed bij popstars! Way to go Bart!
Ohjah toch Gerard Ekdom. Hij zei het aan het begin van de avond op de radio.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:00 schreef Cee het volgende:
Twitter van 3fm-DJ Gerard Ekdom:
[..]
Wist ik niet.
Dat houdt de spanning erin bij de kijkersquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
En wat een raar systeem toch. Vier mensen in de gevarenzone en dan uiteindelijk maar drie.
Waarom dan niet meteen maar drie namen noemen?
Ik vond hem eerst helemaal niks, maar hij komt wel sympathiek over, mag nog wel blijvenquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:09 schreef jora23 het volgende:
Ik gun het Xander om door te gaan, hij is tenminste niet zo'n overdreven ik wil veel aandacht jongen....
Ik ken hem persoonlijk en weet dat het hem veel moeite heeft gekost om toch aan zo'n programma mee te doen. Dus vind het al heel tof dat ie zo ver is, maar ga toch morgen maar ff een stem er tegen aan gooienquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat houdt de spanning erin bij de kijkers![]()
[..]
Ik vond hem eerst helemaal niks, maar hij komt wel sympathiek over, mag nog wel blijven
Haha, ik ken Bart in persoon en die is totaal niet arrogant. Tis een kwestie van knippen en plakken wat ze laten zien.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:20 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik ken hem persoonlijk en weet dat het hem veel moeite heeft gekost om toch aan zo'n programma mee te doen. Dus vind het al heel tof dat ie zo ver is, maar ga toch morgen maar ff een stem er tegen aan gooien![]()
Wat betreft die anderen, Wesley is gewoon een vieze patser, hou ik niet van. Joshua wordt onderschat. En Dewi...Wat doet die nou in zo;n show... Vind ik dus echt geen verbetering. En Bart nou die is toch wel zo arrogant. Die mij dan die Kristel maar. Heb toch altijd het idee dat zulke mensen zich meer moeten bewijzen als zo;n bart of Wesley
Sowieso dat Dewi het weer via Popstars wil maken... no go.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:12 schreef Shoombak het volgende:
Trouwens dat Dewi en die Robin al 27 en 29 zijn
Ik vind het gewoon niet eerlijk dat Dewi meedoet. Alsof je net leert boksen en je moet opeens tegen een K1 speler en vervolgens zegt de jury dat de k1 speler een voorbeeld is voor iedereen. Niet zo gek als die andere veel meer ervaring heeft. Ok, misschien is mijn vergelijking een beetje krom, maar zo voelt het een beetje.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:10 schreef female81 het volgende:
Ik voel bij nader inzien toch niet zoveel als ik Dewi zie optreden. En volgens mij komt het juist door haar vele ervaring. Ik weet niet... Het is zo gladjes allemaal. Alsof ze het op de automatische piloot doet. Bij Idols 1 raakten haar optredens me, nu niet, terwijl ze wel gewoon goed zingt.
Het lijkt alsof ze haar stem knijpt ofzo...het klinkt inderdaad niet natuurlijk...quote:Bij Mandy vroeg de jury zich trouwens af of haar stem van nature wel écht zo klinkt. Ik zat het me ook al af te vragen toen ik die oude Wow!-liedjes hoorde, je herkent haar stem helemaal niet in die paar solo-zinnetjes die erin zitten. Of kan je stem echt nog zoveel veranderen tussen je zestiende en je negenentwintigste?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:18 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Sowieso dat Dewi het weer via Popstars wil maken... no go.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:28 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind het heel lelijk...
Van Robin vind ik het ook een no go, maar daar kan ik het dan nog IETS meer van hebben op de een of andere manier. Dewi praatte gister over zichzelf alsof ze het al helemaal gemaakt heeft (de mensen gillen als ze me zien!!!!) en Robin is wat dat betreft meer bescheiden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zou Robin toch ook niet mee moeten doen? En je hebt bij alle programma's mensen die het opnieuw proberen, kwam mevrouw country met haar 7 koters dit jaar ook niet auditie doen voor Popstars, die vorig jaar bij de live-shows van Xfactor zat? Rachel heette ze geloof ik.
Dat stoort mij ook, ze moeten iedereen op dezelfde manier behandelen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:00 schreef Gia het volgende:
Ik zou het prettig vinden als Dewi eruit gaat en de jury wat eerlijker commentaar geeft en niet de BN-ers spaart.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Oh en dan nog eens wat he....
Harm had een heel prettige sound destijds, ik was echt fan, maar die vergat zijn teksten steeds.
Toen die opnieuw auditie kwam doen rekende HJ hem af op 'Nee, jij hebt je kans gehad, je hebt al in de liveshows gestaan'. Ondanks het feit dat ie zijn auditie prima deed.
WTF mag Dewi dan wél?
Onder de noemer 'Mystery Popstar' dus hij wist zogenaamd niet dat zij het was?
Uhuh...
Daar ben ik het wel mee eens hoor! Ik vind dat ze mee mag doen aan dit programma, maar ze moet inderdaad wel op gelijk niveau behandeld worden als haar meer onervaren medekandidaten..quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
SS, het gaat er vooral om dat ze dan letterlijk betiteld wordt door de jury als een artiest van internationale allure. En dat ze een voorbeeld is voor haar kandidaten. Zwaar onterecht, want als ze zo geweldig was dan had ze dit niet weer nodig. Ik denk dat dat gejubel van de jury nu dus ook in haar nadeel gaat werken of al werkt.
Ik zag trouwens Rev 'n Ros net voorbij komen met hun hitje op TMF!
Leuk nummer welquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:41 schreef Greys het volgende:
Voor de geïnteresseerden, Rev 'n Ros met hun hitje
Ik denk dat als dat zo was, mensen ook minder moeite met Dewi hadden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens hoor! Ik vind dat ze mee mag doen aan dit programma, maar ze moet inderdaad wel op gelijk niveau behandeld worden als haar meer onervaren medekandidaten..
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef Greys het volgende:
En ik ergerde me aan Dewi toen ze sprak over 'De mensen gaan al helemaal gillen als ze me zien!!!!'.
Ik moet zeggen dat ik het Emmily 100x meer gun dan Dewi. Ik vind dat ze het met haar 15 jaar hartstikke goed doet. Goed zelfverzekerd en ze begint tenminste niet te huilen bij kritiek, zoals Mandy...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist....
Ik heb het idee dat ons kleine meisje van 15 ook erg naast d'r schoentjes gaat lopen, want die genoot ook een partij van de aandacht. En zoals elke week vond ze het goed gaan
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:50 schreef Greys het volgende:
En ik ergerde me aan Dewi toen ze sprak over 'De mensen gaan al helemaal gillen als ze me zien!!!!'.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:18 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het Emmily 100x meer gun dan Dewi. Ik vind dat ze het met haar 15 jaar hartstikke goed doet. Goed zelfverzekerd en ze begint tenminste niet te huilen bij kritiek, zoals Mandy...
Net als Dewi dusquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:30 schreef SwitSok het volgende:
Verder is het niveau natuurlijk wel heel erg hoog. De overgebleven sterren zullen allemaal doorbreken de komende jaren. Over 10 jaar staan ze allemaal aan de top en hebben ze allemaal hits gescoord. Niemand zal deze groep ooit vergeten.
Belachelijk dat ze een andere jurk aan moestquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:59 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Over de show van gisteren:
- Kim heeft een mooie stem. Daar kan ik uren naar luisteren.
- Het optreden met Bart en de big ladies was beautiful. Errug leuk.![]()
- De heisa om Patries haar jurkje was ook leuk.
- Maurice gaf gisteren het beste commentaar.
Ik ben blij voor jou dat Emm door is. Persoonlijk vind ik haar te zwak tussen de rest.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:07 schreef Seam het volgende:
Ben zo ongelooflijk blij dat Emmily door is
Hopelijk gaat Dewi er vanavond uit, ben haar nu al kotsmisselijk.
Grappig trouwens dat Bart de zwager van Ekdom is
Ik had het idee dat de gitaar en het keyboard op de geluidsband niet hetzelfde gestemd waren. En waar zing je dan mee mee? Vond dat gewoon heel slecht uitgemixt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kristel: had het idee dat ze er net een halve toonsoort naast zathet klonk in ieder geval niet helemaal 'goed'. En ze kijkt inderdaad niet echt vrolijk.
Oh absoluut, maar ik wil haar ook alleen verder hebben zodat ik nog wat leuks te zien kan hebben tussen de andere optredensquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:28 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Ik ben blij voor jou dat Emm door is. Persoonlijk vind ik haar te zwak tussen de rest.
offtopic: er deden met op zoek naar evita veel meer reeds performende musicalsterren mee. ensemblewerk en ook understudies (die marleen had ik toen gezien in Aida)...Brigitte heeft gewoon de auditierondes meegedaan, en de academy. Bovendien heb je als musicalster écht een getrainde stem nodig om het avond aan avond vol te houden... ik vond brigitte toen in elk geval de enige echte goeie... zuiver en een mooie stem...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:00 schreef Gia het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof er een band rond Dewi gevormd moet worden. Dewi is de ster en de rest zijn pionnen. Zelfs Charlotte wordt voorgetrokken, want beroemde papa. Sorry hoor, leuke meid, maar gisteren was het niet mooi gezongen.
Wij hadden hier bijna zoiets van 'Hier kijken we niet meer naar!' Maar gelukkig koos het publiek dan toch de echte goeien, behalve Emmily dan, om direct door te gaan. Hoewel ik toch nog het gevoel heb dat het allemaal maar schijn is. Zo heeft Dewi wel een extra optreden. Die gaat er echt niet uit en ik vermoed dat ze het gewoon gaat winnen.
Ik had datzelfde gevoel met Evita. Die Brigitte kwam er als laatste bij, extra toevoeging, was eigenlijk al een gevierde musicalster. Marjolein was én beter én leek meer een frêle Evita.
Brigitte had dezelfde houding bij die afleveringen als Dewi nu. Alsof het allemaal al vantevoren bekend is.
Ik zou het prettig vinden als Dewi eruit gaat en de jury wat eerlijker commentaar geeft en niet de BN-ers spaart.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze een andere jurk aan moest
Kom laten we vrouwen aanmoedigen zich minder vrouwelijk te kledenZe is zestig jaar en als ze er nog zo uitziet ..
Dewi iets in de 40quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:31 schreef SwitSok het volgende:
Mis ik net de tussenstand? hoe zat het qua percentages? iemand?
Ja. Of nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ah Patries leest óók mee op FokDe cijfers misschien te positief en te hoog...
Dus het gaat nu weer een andere kant op zeker.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Of nietDewi krijgt weer tienen. Echt.
Met zo'n oubollig nummer dat best makkelijk is om te zingen.
Zo kunnen we haar toch nooit eruit stemmen? Wat is de weging van beiden?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:12 schreef Apotheose het volgende:
was Dewi echt zo goed dat ze een 10 verdient???? Of bespeur ik hier een gevoel van 'vriendjespolitiek' ?
Dat vind ik ook, alleen jammer van die 10quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:18 schreef Michellee het volgende:
Maurice is echt de enige die normaal commentaar geeft....
Ik vond Xander eerst niks, maar vond hem vandaag goed!quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Joshua mag van mij gaan. Hoop dat Xander erin blijft, die vond ik wel goed.
Dewi twijfel ik niet over dat ze blijft.
dat dusquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan als degene die eruit ligt kalm blijft en de persoon die doorgaat drama maakt en aandacht op gaat eisen
1000000000000000% amenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan als degene die eruit ligt kalm blijft en de persoon die doorgaat drama maakt en aandacht op gaat eisen
dit gevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:00 schreef Gia het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof er een band rond Dewi gevormd moet worden. Dewi is de ster en de rest zijn pionnen. Zelfs Charlotte wordt voorgetrokken, want beroemde papa. Sorry hoor, leuke meid, maar gisteren was het niet mooi gezongen.
helemaal mee eens ! henk-jan is mij iets te euforisch iedere keer , denk dat hij het grote geld al ziet glinsteren . en maurice is de enige die genuanceerd is en precies verwoord wat ik ook denk .quote:
Henk Jan irriteert mij mateloos. Hij kijkt nog net niet verliefd naar Dewiquote:Op zondag 6 december 2009 14:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
helemaal mee eens ! henk-jan is mij iets te euforisch iedere keer , denk dat hij het grote geld al ziet glinsteren . en maurice is de enige die genuanceerd is en precies verwoord wat ik ook denk .
Dat heb je goed verwoordtquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:59 schreef Michellee het volgende:
Ik wel! Klaar voor een avondje ergernis!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:59 schreef Michellee het volgende:
Anders ik wel, je ergeren is leukquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:59 schreef Michellee het volgende:
Dat vooral ja, heel herkenbaarquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:14 schreef Michellee het volgende:
[..]
En dan elke keer afvragen waarom je nog steeds kijkt.....
Dat hoop ik ook! Ik hoop dat niemand op haar stemt!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vooral ja, heel herkenbaar
Hoop dat Dewi weer in de gevarenzone zit en de keer er na weer en weer.
Dan gaat er misschien een lampje branden bij de jury.
Hoewel ze dan natuurlijk denken dat het aan die idiote stemmertjes ligt en niet aan hen
Ik denk dat als de jury haar vanavond weer zo overdreven gaat ophemelen dat ik hardop naar de tv ga gillenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:28 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook! Ik hoop dat niemand op haar stemt!
Ze heeft in 2002(ofzo) al genoeg beltegoed gekost
Titanic? Celine Dion?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dewi gaat vanavond 'de moeder der ballads' zingen. Welke zal dat zijn? I will always love you? Mariah Carey?
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dewi gaat vanavond 'de moeder der ballads' zingen. Welke zal dat zijn? I will always love you? Mariah Carey?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:25 schreef Shoombak het volgende:
Ik erger me altijd al bij de start van het programma
Dat aftellen, en dan die voiceover met zn "dit is de show waar heel Nederland de hele week op zit te wachten"
Historische tv momenten...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:30 schreef Karina het volgende:
Dit is inderdaad nogal irritant en sneu "Heel Nederland staat op zijn kop"
Ik vind hem er echt VEEL leuker uitzien zo. Maar ik was sowieso al fan van hem..quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Je zou Joling bijna serieus nemen zo he, met dat haar, dat rustig grijze pak en dat brilletje![]()
Idd, nu je het zegtquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Je zou Joling bijna serieus nemen zo he, met dat haar, dat rustig grijze pak en dat brilletje![]()
Of dat ouderwetsche permanentje van twee weken geleden!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Nance heeft eindelijk d'r haar leukNiet dat idiote strakke om d'r kop heen.
Nog ff en hij gaat Netwerk presenteren!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd, nu je het zegt"Voelt" helemaal anders...
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Of dat ouderwetsche permanentje van twee weken geleden!
PP? Playboy Ptwish?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:35 schreef Karina het volgende:
Als ze maar niet weer de hele avond over PP gaan zitten zeuren. Wat een rare spillepootjes heeft ze trouwens
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:33 schreef Karina het volgende:
Oh en het is ALWEER de spannendste aflevering vanavond.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:38 schreef Karina het volgende:
WEER een v-halsjeMaar Robin komt wel het dichtst in de buurt van een lekker ding van deze Popstars. En weer die enge Ogilvy.
Je zou toch eerder NIET dan wel op Robin stemmen als ie zo'n vriend heeft?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd, die v-hals maar toch nog de leukste denk ik... en Ogilvie, zou het extra mensen trekken?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou toch eerder NIET dan wel op Robin stemmen als ie zo'n vriend heeft?
Vorige shows zat zijn vriendin in het publiek en werd genoemd enzo, dus ik hoop voor haar van nietquote:
Ik weet niet, toen hij over die dansers sprak, vond ik hem opeens zo ontzettend verwijfd overkomen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige shows zat zijn vriendin in het publiek en werd genoemd enzo, dus ik hoop voor haar van niet
Ja hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:43 schreef Karina het volgende:
Die stomme HJ met zijn wimp, heeft hij een nieuw woordje geleerd of zo?
quote doet het weer.. is was ff wimpy... denk idd dat hij een nieuw woord heeft.. ben benieuwd als hij zo begint wat hij nog meer rond gaat gooien aan woorden...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:43 schreef Karina het volgende:
Robbie W. komt er dan weer wél mee weg he?quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:44 schreef Karina het volgende:
En die oogpotlood maakt het er niet mannelijker op.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:43 schreef Karina het volgende:
Behalve bij Dewi.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:45 schreef Plienz het volgende:
[..]
quote doet het weer.. is was ff wimpy... denk idd dat hij een nieuw woord heeft.. ben benieuwd als hij zo begint wat hij nog meer rond gaat gooien aan woorden...
Haha hij wel ja, gek is dat. Misschien door het donkere haar, maar Robbie vind ik sowieso een stuk lekkerder dan Robin.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Robbie W. komt er dan weer wél mee weg he?
Robbie heeft niet die gay-factor, Robin is net te popperig mooi daarvoor, mist dat ruige.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha hij wel ja, gek is dat. Misschien door het donkere haar, maar Robbie vind ik sowieso een stuk lekkerder dan Robin.
Zoveel mensen die geen leven hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:49 schreef Plienz het volgende:
kijkcijfers vorige week 4 december: 1.573.000
idd niet op vrijdagavond....quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoveel mensen die geen leven hebben
Ik denk dat hij alle optredens heeft terug gekeken via internet van de week en tja...quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:53 schreef Karina het volgende:
Lol een 5 en een 8 en een 7. Alleen HJ is streng dus vanavond.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
zoals ik dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
H'sumquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:55 schreef Karina het volgende:
Moet ze elke keer heen en weer naar Aalsmeer? Of Hilversum, weet niet waar het is.
Zélf vindt ze het elke week prrrrrrrima gaan!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:57 schreef Adelante het volgende:
big big AUW...
Ik heb nog geen show gezien en val er nu bot in, maar wat sleeeeeeeeecht zingt deze
Dat is sneu voor zo'n meisje-meisje van 15 op van die hakken waar ze over 4 jaar pas op kan lopenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:59 schreef Karina het volgende:
En ja, waarom niet de knop gebruiken? Laf hoor van de jury.
Vorige week vond ik zijn optreden best te pruimen met de Big Girlsquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Niet onvoldoende?
Oh, dan kan ik ook best meedoen als dat voldoende zangtalent is!
Laat me raden, je vindt het een lekker dingquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:03 schreef Plienz het volgende:
Bart zingt erg goed! dus ik verwacht wel iets nu!
Die kop van hem alleen alquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:02 schreef Karina het volgende:
Gadverdamme daar is Bart weer.
Iets meer on-valse noten zou anders ook best fijn zijn!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:05 schreef StephanL het volgende:
iets meer feel erbij en het is perfect
Hij staat er bij als een strijkplank en lacht z'n kop er af, maar de totale performance is verre van perfect.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:05 schreef StephanL het volgende:
iets meer feel erbij en het is perfect
Ik vind het meer Masukaquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:07 schreef Janetje het volgende:
Nou weet ik op wie ik 'm vind lijken.. Christian Camargo (o.a. Dexter)
[ afbeelding ]
nee niet bijzonder of zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat me raden, je vindt het een lekker ding
Ligt er aan of het een lekkere jonge jongen is en ze hem als schoonzoon wilquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is Patries dit seizoen echt zo aan het slijmjurken?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt er aan of het een lekkere jonge jongen is en ze hem als schoonzoon wil
Maar seriously, dan ben je toch niet meer onpartijdig als jurylid?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
Is Halo 'de moeder aller ballads'?
Menschen, ken uwen klassiekers! Tssssssssk.
Ze hebben niet gewonnen, dat is het hem nou juistquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef Adelante het volgende:
Ik denk al: ik ken die mensen, waarom doen die Dewi en Robin mee als ze ooit al een idosl hebben gewonnen enzo???
Tja... Omdat het mag... waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef Adelante het volgende:
Ik denk al: ik ken die mensen, waarom doen die Dewi en Robin mee als ze ooit al een idosl hebben gewonnen enzo???
Mariah verkoopt miljoenen cd's met haar gekreun, dus dit is prima.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:12 schreef Karina het volgende:
He ik kan het niet verstaan wat ze zingt hoor. Slechte articulatie. En het galmt ook ontzettend.
Scheer je wegquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:12 schreef Adelante het volgende:
Hier kijk, deze kan tenminste zingen
Hetzelfde hierquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef Adelante het volgende:
Inderdaad, dat viel hier ook meteen op. De anderen hadden een kaal blikkerig geluid, maar Dewi niet, hoor!quote:
Ja, daarom vind ik het vreemd dat ze meedoet. Want zij is wel goed (hoewel de uithalen niet helemaal zuiver waren)...quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Scheer je weg
Lekker eerlijk ook dit tegenover de andere kandidaten.
Echt een podium voor onbekend talent ook zo
Ik sta ook te kijken van deze uitspraak :Squote:Op vrijdag 11 december 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
Is Halo 'de moeder aller ballads'?
Menschen, ken uwen klassiekers! Tssssssssk.
Het is gewoon niet eerlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik het vreemd dat ze meedoet. Want zij is wel goed (hoewel de uithalen niet helemaal zuiver waren)...
Ik hoop met je mee! Big time!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, dat viel hier ook meteen op. De anderen hadden een kaal blikkerig geluid, maar Dewi niet, hoor!
Die wordt wel perfect uitgemixt.
Hoop dat het publiek weer niet op haar stemt.
heb het idee dat het allemaal één grote toneelstuk is wat vooraf opgezet is allemaal. Word zo uitgemolkenquote:
Het is een beetje als dit programma: ergernis-tv.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
heb het idee dat het allemaal één grote toneelstuk is wat vooraf opgezet is allemaal. Word zo uitgemolken
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:28 schreef Adelante het volgende:
Oh, ik dacht even HvN, die nu komt lijkt op Cilly Dartel
quote:
Dat was de Moeder Aller Ballads joh!quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:30 schreef Karina het volgende:
Ze ziet er wel een beetje hoerig uit met die laarzen zo.
kinkyquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:30 schreef Karina het volgende:
Ze ziet er wel een beetje hoerig uit met die laarzen zo.
Die truttige blonde is wel leuk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:30 schreef TrailerTrash het volgende:
Is er nog iemand wél de moeite waard om naar te kijken?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:30 schreef Karina het volgende:
Ze had mee moeten doen met K2 zoekt K3. Met die stem dan, niet met die laarzen.
Heb je ook meteen je oren dicht gedaan??quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ze kan zingen, maar daar is alles dan ook mee gezegd.
Als ik m'n ogen dicht doe heb ik het idee dat er een 40-jarige country zangeres staat te zingen.
Nou idd!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:31 schreef Injetta het volgende:
Wat een bagger weer vanavond. Ik zit nog steeds te wachten op dat onwaarschijnlijke hoge niveau dat ze steeds aankondigen..![]()
Jawel.. ze zitten er al...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |