je kletst uit je nekquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:41 schreef pberends het volgende:
Zumba, een of andere sport-iets ofzo. Zoiets als yoga of zelfverdediging, maar dan gayer.
Op zich klopte het wat hij zei... Het is een sport iets. Net als yoga en zelfverdediging ook sport iets dingen zijn. En het is idd gayer dan die 2 vormen van sport..quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
je kletst uit je nekZumba is een dansworkout..gedaan op latinmuziek, salsa, hiphop, reggaeton, etc etc etc
Zo'n dansworkout schikt zo af dat het ook als zelfverdediging gebruikt kan worden (althans, tegen heterofiele roofovervallers).quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
je kletst uit je nekZumba is een dansworkout..gedaan op latinmuziek, salsa, hiphop, reggaeton, etc etc etc
Je zit er echt mee dat je geen scheermesjes kan veroorloven hè.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:47 schreef haggardmerle het volgende:
Dit soort lui scheren ook hun ballen.
jij bent een stomme fag die mijn naam heeft gejat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:56 schreef Ben. het volgende:
[..]
Je zit er echt mee dat je geen scheermesjes kan veroorloven hè.
quote:
Dacht ik de eerste keer ook, vraagt ze aan mij: Kan jij Zumba?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |