Een echte vent brandt het er handmatig af.quote:
Ah een mooie vrouw. Een vraag vinden jullie dit mooier/geiler ((kan me het niet voorstelen). of vind jullie dit fijner/prettig om sex mee te hebben?quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef JohnDDD het volgende:
Vrouwen die hun schaamhaar scheren
Een echte vrouw is lekker harig, als ik een kaal wijf wilde nam ik wel een meisje van 9!
Wat zeur je nou dan? Je bent zelf een vrouw.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef Karina het volgende:
Opmerking: TS moet zijn school eerst afmaken voordat hij zeurt over scheren en zo.
JohnDDD ziet haar als hét teken van volwassenheidquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef JohnDDD het volgende:
Een echte vrouw is lekker harig, als ik een kaal wijf wilde nam ik wel een meisje van 9!
Het is gewoon prettiger dan een mond vol schaamhaar te hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:03 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Ah een mooie vrouw. Een vraag vinden jullie dit mooier/geiler ((kan me het niet voorstelen). of vind jullie dit fijner/prettig om sex mee te hebben?
Ja, het is mooier en ja, het is prettiger.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:03 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Ah een mooie vrouw. Een vraag vinden jullie dit mooier/geiler ((kan me het niet voorstelen). of vind jullie dit fijner/prettig om sex mee te hebben?
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:05 schreef MilfLover het volgende:
Mannen die schaamhaar zien als uiting van mannelijkheid.
Scheer het zooitje mooi weg en de ladies love it....![]()
Maar ach als je voornamelijk de liefde bedrijft met je handen dan maakt een plukkie meer of minder ook niet uit.
Als je mij pijpt kom je niet bij het hoor daar is hij te lang voor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is gewoon prettiger dan een mond vol schaamhaar te hebben.
Ik zou al zeggen!quote:
Wat maakt de lengte van jouw homo-vriendje nou weer uit in deze?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:09 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Als je mij pijpt kom je niet bij het hoor daar is hij te lang voor.
Ik ben wel serieus, ik ben er zo eentje die googlet op "hairy pussy"quote:
Weetje wel wat sex is?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:03 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
ah een homofoobquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:05 schreef Acinonyx het volgende:
Hoe weet TS van mannen die hun schaamhaar scheren
Waarom krijg ik het gevoel dat jij nooit gepijpt werd?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:09 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Als je mij pijpt kom je niet bij het hoor daar is hij te lang voor.
ja kneus, maar als ik sex heb vraag ik meestal niet waarom vrouwen meer van kale ballen houden dan van harige.quote:
Of alleen heel slechtquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het gevoel dat jij nooit gepijpt werd?
Beetje kijken naar andere gasten, hoe die hun schaamhaar hebben...quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:11 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
ah een homofoobzelf geen homo, maar ik sport nogal eens en dan douche je.
En je hebt nooit een relatie gehad? Want dan had je het aan je vriendin kunnen vragen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:13 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
ja kneus, maar als ik sex heb vraag ik meestal niet waarom vrouwen meer van kale ballen houden dan van harige.
weet ik niet, maar jij zal het wel weten als ervaren pijp slet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het gevoel dat jij nooit gepijpt werd?
Wow, meteen beledigd voelen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:14 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
weet ik niet, maar jij zal het wel weten als ervaren pijp slet.
ik doe niet aan relatiesquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En je hebt nooit een relatie gehad? Want dan had je het aan je vriendin kunnen vragen.
Ben je 16?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:15 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
ik doe niet aan relatiesone night stands ftw
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:13 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
ja kneus, maar als ik sex heb vraag ik meestal niet waarom vrouwen meer van kale ballen houden dan van harige.
Ho ho. Niet op je pikkie zijn getrapt als iedereen van geschoren houd behalve jij he...quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:14 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
weet ik niet, maar jij zal het wel weten als ervaren pijp slet.
Hoezo kan je het je niet voorstellen dat een vrouw het niet mooier/geiler vindt als haar man kaal is van onder?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:03 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Oh ja? Werkt dat goed?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:16 schreef Bomil het volgende:
ik scheer niet, ontharingscreme is goddelijk spul, kaal en glad ftw
probeer het. je zult niet teleurgesteld zijnquote:
Mooi gezegd!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:17 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hoezo kan je het je niet voorstellen dat een vrouw het niet mooier/geiler vindt als haar man kaal is van onder?
Ik vind het er écht níét uitzienBovendien is het gewoon ranzig en goor.
Mooier en geiler is het dus inderdaad, maar ook veel fijner/prettiger bij de (orale) sex.
Om nou telkens met je neus en kin in de haren te kroelen terwijl je je vriend/man een pijpbeurt geeft![]()
Gewoon lekker kaal dus, net als bij vrouwen
Verwijving is het helemaal niet, het is gewoon je eigen perkjes wat onderhouden en je vrouw/vriendin tevreden stellen. Is dat nou zo moeilijk?
Overigens zullen er vast vrouwen zijn die behaarde mannen sexier vinden, maar hetzelfde geldt andersom..
Idd joh. Wat kost dat? En hoe werkt het?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:18 schreef Bomil het volgende:
[..]
probeer het. je zult niet teleurgesteld zijn
Praatjesmaker. Het feit dat je dit topic opent en jouw reacties laten alleen al blijken dat je nog nooit gepijpt bent. Als je je geld van je krantenwijkje weer krijgt ga dan eens naar de hoeren en laat je pijpen dan weet je ook eens wat dat is. Stukkie beter als handwerk kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:15 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
ik doe niet aan relatiesone night stands ftw
13 euro ofzo bij de etos? best 13 bucks everquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:19 schreef Ben. het volgende:
[..]
Idd joh. Wat kost dat? En hoe werkt het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:20 schreef Bomil het volgende:
[..]
13 euro ofzo bij de etos? best 13 bucks ever
zoals ik al zei je smeert het erop en je laat het ongv 3 minuten inwerken. dan wegvegen en al het haar gaat eraf. resultaat: kaal en glad, en ze groeien zacht terug. dus heul geen jeukDat spul brandt als een gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij bij dan, dat zal wel aan mij liggen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Zie de spoiler.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat spul brandt als een gekbij bij dan, dat zal wel aan mij liggen
Ja, dat was een Ninja edit, die spoiler stond er nog niet toen ik op quote druktequote:
Jij bent zelfs mij te snel af met mijn edit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat was een Ninja edit, die spoiler stond er nog niet toen ik op quote drukte
kloptquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat was een Ninja edit, die spoiler stond er nog niet toen ik op quote drukte
Op m'n benen, heb er dagen lang rode plekken van gehadquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij bent zelfs mij te snel af met mijn edit.
Had jij het geprobeerd dan?
quote:
Hmja, scheren/harsen klinkt fijner idd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Op m'n benen, heb er dagen lang rode plekken van gehadMaar goed, dan was dan ook een of ander vreemd, goedkoop duits merk
Oh en 't stonk
[..]
Je bent een man en je scheert je benen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:35 schreef denz09 het volgende:
Scheer jij je nooit haha wat een smeerpijp ben jij.![]()
Ik scheer me benen me schaamhaar me ballen en me konthaar.
dat laaste is wat moeilijk maar met wat geduld komt dat wel goed.
bovendien meisjes vinden het veel mooier dus aanteraden!
ja met een tondeuze is toch normaalquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je bent een man en je scheert je benen?
maak het ongedaan!quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:33 schreef haggardmerle het volgende:
Ik wou mietjes bashen en nu backfiret het en zeggen zeg dat ik nog nooit gepipjt ben![]()
ik vindt dit niet leuk.
ranzig stuk schaamluisquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:17 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hoezo kan je het je niet voorstellen dat een vrouw het niet mooier/geiler vindt als haar man kaal is van onder?
Ik vind het er écht níét uitzienBovendien is het gewoon ranzig en goor.
Mooier en geiler is het dus inderdaad, maar ook veel fijner/prettiger bij de (orale) sex.
Om nou telkens met je neus en kin in de haren te kroelen terwijl je je vriend/man een pijpbeurt geeft![]()
Gewoon lekker kaal dus, net als bij vrouwen
Verwijving is het helemaal niet, het is gewoon je eigen perkjes wat onderhouden en je vrouw/vriendin tevreden stellen. Is dat nou zo moeilijk?
Overigens zullen er vast vrouwen zijn die behaarde mannen sexier vinden, maar hetzelfde geldt andersom..
Mannen die hun benen scheren zijn dan weer wel gay.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:35 schreef denz09 het volgende:
Scheer jij je nooit haha wat een smeerpijp ben jij.![]()
Ik scheer me benen me schaamhaar me ballen en me konthaar.
dat laaste is wat moeilijk maar met wat geduld komt dat wel goed.
bovendien meisjes vinden het veel mooier dus aanteraden!
dan laat jij je benen toch lekker behaard.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mannen die hun benen scheren zijn dan weer wel gay.
(Wielrenners niet uitgezonderd, die zijn al per definitie gay omdat ze wielrennen)
Op standje 2/3 wel ja, doe ik ook, anders ben ik net een aap.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:38 schreef denz09 het volgende:
[..]
ja met een tondeuze is toch normaal
Sorry.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:33 schreef haggardmerle het volgende:
Ik wou mietjes bashen en nu backfiret het en zeggen zeg dat ik nog nooit gepipjt ben![]()
ik vindt dit niet leuk.
Dus vrouwen MOETEN zich scheren en mannen niet? Het lijkt mij voor een vrouw niet prettig om tegen zo'n boomstam op een kokosmat aan te kijken. Laat staan om te pijpen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:01 schreef haggardmerle het volgende:
Vrouwen MOETEN zich scheren dit staat buiten de discussie.
Meisjes van 9.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef JohnDDD het volgende:
Ze MOETEN niks. En zeker niet voor jouw. Als zij iets van een streepje willen of een vompje, (gelieve boven de spleet) prima.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:01 schreef haggardmerle het volgende:
Tsja, als je van een meisje verwacht dat ze haarzelf scheert, zul je jezelf ook moeten scheren. Niet je benen, dat is inderdaad nogal gay, maar de rest wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:10 schreef denz09 het volgende:
TS is een onverzorgde pauper die elke avond bier drinkt en vieze sjaggies rookt.
Het enige dat vrouwen moeten is ademhalen, en zelfs dat hoeven ze niet als ze dat niet willen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:01 schreef haggardmerle het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Kijk, dit is tenminste een terechte klacht
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:20 schreef Bomil het volgende:
[..]
13 euro ofzo bij de etos? best 13 bucks ever
zoals ik al zei je smeert het erop en je laat het ongv 3 minuten inwerken. dan wegvegen en al het haar gaat eraf. resultaat: kaal en glad, en ze groeien zacht terug. dus heul geen jeuk13 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kan veul goedkoper!I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
nee man valt wel mee, het gaat namelijk best lang meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |