Mannen die hun benen scheren zijn dan weer wel gay.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:35 schreef denz09 het volgende:
Scheer jij je nooit haha wat een smeerpijp ben jij.![]()
Ik scheer me benen me schaamhaar me ballen en me konthaar.
dat laaste is wat moeilijk maar met wat geduld komt dat wel goed.
bovendien meisjes vinden het veel mooier dus aanteraden!
dan laat jij je benen toch lekker behaard.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mannen die hun benen scheren zijn dan weer wel gay.
(Wielrenners niet uitgezonderd, die zijn al per definitie gay omdat ze wielrennen)
Op standje 2/3 wel ja, doe ik ook, anders ben ik net een aap.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:38 schreef denz09 het volgende:
[..]
ja met een tondeuze is toch normaal
Sorry.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:33 schreef haggardmerle het volgende:
Ik wou mietjes bashen en nu backfiret het en zeggen zeg dat ik nog nooit gepipjt ben![]()
ik vindt dit niet leuk.
Dus vrouwen MOETEN zich scheren en mannen niet? Het lijkt mij voor een vrouw niet prettig om tegen zo'n boomstam op een kokosmat aan te kijken. Laat staan om te pijpen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:01 schreef haggardmerle het volgende:
Vrouwen MOETEN zich scheren dit staat buiten de discussie.
Meisjes van 9.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef JohnDDD het volgende:
Vrouwen die hun schaamhaar scheren
Een echte vrouw is lekker harig, als ik een kaal wijf wilde nam ik wel een meisje van 9!
Ze MOETEN niks. En zeker niet voor jouw. Als zij iets van een streepje willen of een vompje, (gelieve boven de spleet) prima.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:01 schreef haggardmerle het volgende:
Tsja, als je van een meisje verwacht dat ze haarzelf scheert, zul je jezelf ook moeten scheren. Niet je benen, dat is inderdaad nogal gay, maar de rest wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:10 schreef denz09 het volgende:
TS is een onverzorgde pauper die elke avond bier drinkt en vieze sjaggies rookt.
Het enige dat vrouwen moeten is ademhalen, en zelfs dat hoeven ze niet als ze dat niet willen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:01 schreef haggardmerle het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Kijk, dit is tenminste een terechte klacht
quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:20 schreef Bomil het volgende:
[..]
13 euro ofzo bij de etos? best 13 bucks ever
zoals ik al zei je smeert het erop en je laat het ongv 3 minuten inwerken. dan wegvegen en al het haar gaat eraf. resultaat: kaal en glad, en ze groeien zacht terug. dus heul geen jeuk13 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kan veul goedkoper!I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
nee man valt wel mee, het gaat namelijk best lang meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |