Denemarken, Japan en Kameroen.quote:
Nee, TS heeft geen verstand van voetbal.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:29 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik heb nog niet gehoord tegen wie NL moet maar vanmiddag op het nieuws zeiden ze nog "....... dus als het goed is krijgen ze niet al te zware tegenstanders"
I guess they were wrong?
Denemarken, Kameroen en Japan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:29 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik heb nog niet gehoord tegen wie NL moet maar vanmiddag op het nieuws zeiden ze nog "....... dus als het goed is krijgen ze niet al te zware tegenstanders"
I guess they were wrong?
We weten niets van Noord-Korea.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:35 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof het ook maar een tyfus uitmaakt tegen wie we moeten in de groepsfase, we gaan toch wel door waarna we eruit vliegen tegen een pauperland als Portugal of Noord-Korea
ik ook.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:38 schreef remlof het volgende:
Prima poule, E:
1. Nederland
2. Denemarken
3. Japan
4. Kameroen
Ik heb er al zin in
Ja in kamp Hollandquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:39 schreef Hetiszover het volgende:
Volgend jaar een Fok-meet in Zuid-Afrika?
Huh? Die zag ik net ookal op CNN langskomenquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:40 schreef Heufd het volgende:
Frank de Boer die nu zit te zeiken dat het allemaal nog best wel lastig kan worden.
Voor vmbo'ers zoals jij zetten ze dit soort vrouwen in. Ze hebben er geen kanker mee te maken maar het domme volk blijft kijken.quote:
Je doet niet eens mee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:38 schreef remlof het volgende:
Prima poule, E:
1. Nederland
2. Denemarken
3. Japan
4. Kameroen
Ik heb er al zin in
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:38 schreef remlof het volgende:
Prima poule, E:
1. Nederland
2. Denemarken
3. Japan
4. Kameroen
Ik heb er al zin in
Had alleen de loting gezien, heb je picsquote:
Nee ik zoek nog steeds haar naamquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
Had alleen de loting gezien, heb je pics
Als het een geil negerinneke is -> goed topicquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee ik zoek nog steeds haar naam
Afleiding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |