Grotendeels mensen die eerst naar RTL hebben gekeken, waarschijnlijkquote:Op zondag 5 december 2010 12:31 schreef Michie_ het volgende:
De herhaling van Paul de leeuw heeft ook goed gescoord:
Zo'n 472.000 kijkers
volgens mij nietquote:Op zondag 5 december 2010 19:05 schreef wonderer het volgende:
Is dat "traditie", die "verstandelijk uitgedaagden" met Sinterklaas bij Paul de Leeuw? Want dan sla ik volgend jaar over
quote:Op zondag 5 december 2010 19:15 schreef dutchie het volgende:
Het lijkt nu toch wel echt serieus te zijn qua afscheid. Officiele Sinterklaas-twitteraccount (@DeSinterklaas) zegt dat hij vanavond persoonlijk afscheid neemt van Bram en bedankt hem.
Is toch slikken.
dat hoeft geen definitief afscheid te betekenenquote:Op zondag 5 december 2010 19:15 schreef dutchie het volgende:
Het lijkt nu toch wel echt serieus te zijn qua afscheid. Officiele Sinterklaas-twitteraccount (@DeSinterklaas) zegt dat hij vanavond persoonlijk afscheid neemt van Bram en bedankt hem.
Is toch slikken.
Hoeft niet, maar de kans is wel groot...quote:Op zondag 5 december 2010 19:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat hoeft geen definitief afscheid te betekenen
ssstttquote:Op zondag 5 december 2010 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar de kans is wel groot...
inmiddels gevonden, staan veel sintaccounts op.quote:Op zondag 5 december 2010 19:42 schreef wonderer het volgende:
Gewoon even op twitter.com kijken... http://twitter.com/#!/DeSinterklaas
quote:De laatste zak breng ik zelf naar een heel speciaal persoon: bram van der vlugt die naar jaren stopt met het helpen van mij! Dank Bram #Ned3
Ja, da's wel weer een beetje jammer... Maar als je het grootste gedeelte van het jaar in Spanje woont, gaat je Nederlands wel achteruit natuurlijkquote:Op zondag 5 december 2010 19:47 schreef Frey het volgende:
Moet ik iemand serieus nemen die niet eens kan spellen?
das de intepratie die ik er aan geef hoorquote:Op zondag 5 december 2010 20:02 schreef wonderer het volgende:
Oh, dat, ja, dat begreep ik ook al niet...
het kan makkelijk iemand anders zijn, laten we het hopenquote:Op zondag 5 december 2010 20:05 schreef PiraatPiet het volgende:
Pas was hij bij Giel Beelen en toen zei die dat die helemaal geen twitter of wat er dan ook op lijkt heeft.
je moet nooit zo maar religieuze mannen met een baard proberen te interpreteren. voor je het weet ontketen je een oorlog.quote:Op zondag 5 december 2010 20:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
das de intepratie die ik er aan geef hoor
Eronder staat ook dat het bij Paul de Leeuw live was, maar volgens mij was het voor de Madiwodovrijdag show (van afgelopen dinsdag) al opgenomen. Het lijkt mij dus een of ander nepaccount.quote:Op zondag 5 december 2010 20:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
het kan makkelijk iemand anders zijn, laten we het hopen
denk het ook, aangezien er ook getweet wordt over het club feest, waar hij niet eens Sint was..quote:Op zondag 5 december 2010 20:11 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Eronder staat ook dat het bij Paul de Leeuw live was, maar volgens mij was het voor de Madiwodovrijdag show (van afgelopen dinsdag) al opgenomen. Het lijkt mij dus een of ander nepaccount.
Ik had hem niet herkend als Robbert. Toen hij opkwam dacht ik dat het Bram was, maar toen ik zijn stem hoorde had ik echt geen idee, maar hij deed het wel erg goedquote:Op zondag 5 december 2010 16:13 schreef Michie_ het volgende:
Ik denk dat Robert een hele goede Sinterklaas zou kunnen zijn. Nu vond ik hem nog iets te druk maar hij heeft een mooie Sinterklaas stem en hij zag er erg mooi uit.
Ook vond ik het leuk dat hij Sinterklaas quotes van Bram gebruikte (ik vind het nu al leuk).
Ook niet onbelangrijk, De chemie tussen Robert en Paul de leeuw is goed.
Het was ook opgenomen, dat bleek uit diverse opmerkingen. En uit het feit dat hij aankwam terwijl het licht was, en op zaterdagavond was het bij ons donker.quote:Op zondag 5 december 2010 20:11 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Eronder staat ook dat het bij Paul de Leeuw live was, maar volgens mij was het voor de Madiwodovrijdag show (van afgelopen dinsdag) al opgenomen. Het lijkt mij dus een of ander nepaccount.
Als je het over de Club van Sinterklaasfeest hebt... dat was niet live maar opgenomen... de opnames waren vorige week in de Jaarbeurs. Ik vond het trouwens wel leuk om Robert ten Brink als Sinterklaas te zien, hele geschikte opvolger voor Bramquote:Op zondag 5 december 2010 18:09 schreef RobbieBoy het volgende:
RTL scoort geen punten bij mij. (komt niet vaak voor) ten eerste. als je Bram van Der Vlucht als Sinterklaas hebt, gebruik HEM dan ook voor de tv registratie!!!
Ten tweede, die reclame onderbrekingen konden toch wel worden overgeslagen?
Ten derde, Het was een live uitzending die tijdens de reclame gewoon door liep. Je hoorde VOOR de eerste break ineens Joris "Tjeempie heeee, wat is dat allemaal hier?"roepen. Toen ineens reclame, en na de reclame was Joris ineens weg. Jammer RTL, volgend jaar beter
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:08 schreef Oliver23 het volgende:
Bram for President
Ik ben in 1986 geboren, dus hij is en was mijn enige echte Sinterklaas!
Daar zitten 3 fotos van mij in!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:08 schreef Oliver23 het volgende:
Bram for President
Ik ben in 1986 geboren, dus hij is en was mijn enige echte Sinterklaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |