Of met badstof doekjes die in het ondergoed werden gespeld met veiligheidsspelden (ooit van mijn oma gehoord) en dan steeds die doekjes uitwassen....quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:23 schreef Biancavia het volgende:
Al dat gedoe ook met die tampons en maandverband en weet ik het allemaal.
Gewoon lekker langs je benen laten stromen heel de dag! Heerlijk!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef ProFlamer het volgende:
[..]
Beetje knoflooksaus er op en likken als lassie!
Alsof je een biefstuk uitzuigt, heerlijk!
In dat geval moet je die bloedende kut gewoon lekker uitlikken. Ieder zijn ding!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind bloed A) erg lekker smaken B) ik vind het naar zilver smaken
gadverdamme!!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:18 schreef Misan het volgende:
[..]
In dat geval moet je die bloedende kut gewoon lekker uitlikken. Ieder zijn ding!
Ook de dode?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:21 schreef Mendeljev het volgende:
TS bevaart elke zee!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:
TS is een held
ook in barre tijden overvaren!
eh..
binnenvaren![]()
![]()
Mijn ding!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:18 schreef Misan het volgende:
[..]
In dat geval moet je die bloedende kut gewoon lekker uitlikken. Ieder zijn ding!
ja sure, waarom niet? Jij niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:57 schreef Jenglejack het volgende:
Laforest, zou jij met een burgerking rietje (die dikke jwz) een kut leegslurpen ?
Ik bedoelde eigenlijk een ongestelde kut.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:59 schreef laforest het volgende:
[..]
ja sure, waarom niet? Jij niet?
Kutsap
Ongesteld zijn is ook normaalquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:05 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een ongestelde kut.
Normale vagine's zou ik zeker wel doen
Sure van mijn vriendin wel, niet van een vreemde.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:05 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een ongestelde kut.
Normale vagine's zou ik zeker wel doen
Dat niet, het lijkt alleen een heel stuk ruiger. Alleen echte mannen betreden die shit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:06 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ongesteld zijn is ook normaal![]()
Of hebben dames dan een aantal dagen in de maand ineens
een abnormale doos.
Alleen echte riddersquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dat niet, het lijkt alleen een heel stuk ruiger. Alleen echte mannen betreden die shit.
Wees een man en doe het ook.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dat niet, het lijkt alleen een heel stuk ruiger. Alleen echte mannen betreden die shit.
Eens, ik vind het ook smerig, bah.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:39 schreef heiden6 het volgende:
Vrouwen of mannen die ongesteldheid niet ontzettend ranzig vinden sporen echt niet.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:39 schreef heiden6 het volgende:
Vrouwen of mannen die ongesteldheid niet ontzettend ranzig vinden sporen echt niet.
De zachte mannen zijn gearriveerdquote:
Ik ben geen man hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:46 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
[..]
De zachte mannen zijn gearriveerd![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |