Beffen vind ik net te ver gaan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef laforest het volgende:
Vrouwen die lopen zeuren als ze ongesteld zijn dat ze geen seks willen omdat ze het een vies idee vinden of zichzelf vies vinden.Of erger dat ze zeggen dat het vies voor jou als man is. Dat maken wij zelf wel uit jah!
Ik heb er geen problemen mee hoor om mijn vriendin te batsen als ze ongesteld is, gewoon na de seks douchen met z'n tweetjes.
Beffen? Hmm ook geen probleem, gewoon alleen de clit.
Klacht: Vrouwen die zeuren over ongesteldheid en seks tijdens deze periode.
TS is een faler. Na de sex hang je hem nat weg, ALTIJD!quote:Ik heb er geen problemen mee hoor om mijn vriendin te batsen als ze ongesteld is, gewoon na de seks douchen met z'n tweetjes.
Of het door TS laten wegbeffen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:23 schreef Biancavia het volgende:
Al dat gedoe ook met die tampons en maandverband en weet ik het allemaal.
Gewoon lekker langs je benen laten stromen heel de dag! Heerlijk!
Beetje knoflooksaus er op en likken als lassie!quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:27 schreef Misan het volgende:
Beffen gaat echt veel te ver idd, de smaak is echt niet te raggen
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:29 schreef ProFlamer het volgende:
Alsof je een biefstuk uitzuigt, heerlijk!
[..]
Beetje knoflooksaus er op en likken als lassie!
Nee gewoon zonder condoom hoor, lekker warm en ooooh zooo glad.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:22 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Beffen vind ik net te ver gaan.
Normaal zonder condoom, maar als ze ongesteld is met!
Als ik rood wil proeven, dan drink ik wel rode wijn![]()
Ik vind bloed A) erg lekker smaken B) ik vind het naar zilver smakenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:27 schreef Misan het volgende:
Beffen gaat echt veel te ver idd, de smaak is echt niet te raggen
Of met badstof doekjes die in het ondergoed werden gespeld met veiligheidsspelden (ooit van mijn oma gehoord) en dan steeds die doekjes uitwassen....quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:23 schreef Biancavia het volgende:
Al dat gedoe ook met die tampons en maandverband en weet ik het allemaal.
Gewoon lekker langs je benen laten stromen heel de dag! Heerlijk!
[..]
Beetje knoflooksaus er op en likken als lassie!
In dat geval moet je die bloedende kut gewoon lekker uitlikken. Ieder zijn ding!quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:06 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind bloed A) erg lekker smaken B) ik vind het naar zilver smaken
gadverdamme!!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:18 schreef Misan het volgende:
[..]
In dat geval moet je die bloedende kut gewoon lekker uitlikken. Ieder zijn ding!
Ook de dode?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:21 schreef Mendeljev het volgende:
TS bevaart elke zee!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:05 schreef Pluis_Konijn het volgende:
TS is een held
ook in barre tijden overvaren!
eh..
binnenvaren![]()
![]()
Mijn ding!quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:18 schreef Misan het volgende:
[..]
In dat geval moet je die bloedende kut gewoon lekker uitlikken. Ieder zijn ding!
ja sure, waarom niet? Jij niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:57 schreef Jenglejack het volgende:
Laforest, zou jij met een burgerking rietje (die dikke jwz) een kut leegslurpen ?
Ik bedoelde eigenlijk een ongestelde kut.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:59 schreef laforest het volgende:
[..]
ja sure, waarom niet? Jij niet?
Kutsap
Ongesteld zijn is ook normaalquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:05 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een ongestelde kut.
Normale vagine's zou ik zeker wel doen
Sure van mijn vriendin wel, niet van een vreemde.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:05 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een ongestelde kut.
Normale vagine's zou ik zeker wel doen
Dat niet, het lijkt alleen een heel stuk ruiger. Alleen echte mannen betreden die shit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:06 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ongesteld zijn is ook normaal![]()
Of hebben dames dan een aantal dagen in de maand ineens
een abnormale doos.
Alleen echte riddersquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dat niet, het lijkt alleen een heel stuk ruiger. Alleen echte mannen betreden die shit.
Wees een man en doe het ook.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dat niet, het lijkt alleen een heel stuk ruiger. Alleen echte mannen betreden die shit.
Eens, ik vind het ook smerig, bah.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:39 schreef heiden6 het volgende:
Vrouwen of mannen die ongesteldheid niet ontzettend ranzig vinden sporen echt niet.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:39 schreef heiden6 het volgende:
Vrouwen of mannen die ongesteldheid niet ontzettend ranzig vinden sporen echt niet.
De zachte mannen zijn gearriveerdquote:
Ik ben geen man hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:46 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
[..]
De zachte mannen zijn gearriveerd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |