abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 december 2009 @ 00:37:05 #126
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75328386
Ik vermoed dat het in beroep door zal lopen tot het Europees hof voor de mensenrechten, tenzij het OM in eerste instantie al verliest.
Here we are now, entertain us.
  zondag 6 december 2009 @ 00:43:01 #127
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75328516
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:37 schreef voyeur het volgende:
Ik vermoed dat het in beroep door zal lopen tot het Europees hof voor de mensenrechten, tenzij het OM in eerste instantie al verliest.
Ik denk dat de uitspraken waar zogenaamd Voltaire wordt geciteerd weer om de oren zullen vliegen.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 6 december 2009 @ 01:13:09 #128
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75329127
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:43 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik denk dat de uitspraken waar zogenaamd Voltaire wordt geciteerd weer om de oren zullen vliegen.
Ach Janmaat is ook gewoon veroordeeld voor veel minder extreme uitlatingen. Ik vond dat indertijd een schande, maar diezelfde rechters zijn nu deel van de hoge raad. Het lijkt me stug dat ze nu wel Voltaire citeren.
Here we are now, entertain us.
pi_75329845
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:13 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ach Janmaat is ook gewoon veroordeeld voor veel minder extreme uitlatingen. Ik vond dat indertijd een schande,
Die uitspraken van Janmaat hoop ik?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_75331568
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:43 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Die beroemde uitspraak van Voltaire bekt lekker weg idd, maar die wordt meestal gebruikt door lui die er een dagtaak van hebben gemaakt om hele bevolkingsgroepen en al hun opponenten dmv hetzevoering, zwartmakerij, leugens, laster, smaad, geschiedvervalsing, pseudowetenschappelijke theorieën, complottheorieën permanent uit de discussie te verwijderen. Valt me mee dat ze die uitspraak van Voltaire niet laten volgen door deze smiley: . Zulke heilige boontjes zijn het.
I´m back.
pi_75331953
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb je post nog eens gelezen en wat is er mis met mijn avatar waardoor jij een geconditioneerde reflex krijgt bij het zien er van? Vind het namelijk nogal beledigend.
Ik begrijp niet waarom je je beledigd zou moeten voelen hoor. Volgens mij kruip ik hier diep door het stof. Ik bedoel hoe vaak komt het nu voor dat mannen geheel vrijwillig voor jou in het stof bijten? Ik geef in feite toe dat het een fout van mij is om de texten van bepaalde users, die ik ervan verdenk louter ideologische prietpraat neer te kwakken op dit internetforum, niet eens meer lees, maar direct attaqueer met... niet anders dan mijn eigen ideologische zwetserijen (?) ipv echt te lezen wat ze schrijven. Waarmee ik dan niet beter ben dan jij hè. Een verkoper van ideologische beuzelpraatjes voortkomend uit een beperkt referentiekader, wellicht een gemankeerd empathisch vermogen en een minderwaardigheidsgevoel tov mensen die wel wat zinnigs met hun leven doen. Maar goed, ik heb het gelukkig in me om die 'flaw' in mezelf te onderkennen hè. En er dus impliciet ook aan te werken. Waar jij dan weliswaar niets mee opschiet, maar toch, het is het gebaar dat telt, niet waar, toch? .

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 06-12-2009 10:22:04 ]
I´m back.
pi_75333553
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik had je text helemaal niet gelezen, dit is gewoon een geconditioneerde reflex bij mij zodra ik je avatar ergens zie.
Sorry.
Werk daar eens aan, want dat is duidelijk niet gezond.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_75333581
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:02 schreef SimpelZat het volgende:

[..]

En hierrrr maak je een klassiek linkse denkfout. Geert Wilders is slechts een marionet van een sentiment binnen het Nederlandse volk. Je kunt Wilders af laten gaan, afknallen, maar een groot deel van de kiezers vindt nu eenmaal dat het zo niet meer kan in Nederland. Vooral het extreem softe beleid op het gebied van niet-westerse allochtonen (en dan met name marokkanen en turken) is de mensen een doorn in het oog. Ook als Wilders af gaat, hij is slechts volksvertegenwoordiger en wordt binnen een aantal jaren vast weer opgevolgd zolang de klachten van de mensen niet opgelost worden. Dus je bewering slaat helemaal nergens op.
Roepende in de woestijn, zou ik zeggen.
Waarom denk je dat men bij de "progressieve" partijen niks geleerd heeft van de moord op Pim Fortuyn?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  zondag 6 december 2009 @ 12:14:43 #134
248844 Bowlingbal
pi_75333636
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:09 schreef huhggh het volgende:

[..]

Werk daar eens aan, want dat is duidelijk niet gezond.

Hij deed slechts Lavenderr na, die hetzelfde zei over een youtubefilmpje.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 6 december 2009 @ 12:45:41 #135
248844 Bowlingbal
pi_75334217
En naar aanleiding van een suggestie van een user in de POL feedback, mag dit verder in het centrale deel.

[Centraal] PVV& Wilders #7
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')