Ik denk dat de uitspraken waar zogenaamd Voltaire wordt geciteerd weer om de oren zullen vliegen.quote:Op zondag 6 december 2009 00:37 schreef voyeur het volgende:
Ik vermoed dat het in beroep door zal lopen tot het Europees hof voor de mensenrechten, tenzij het OM in eerste instantie al verliest.
Ach Janmaat is ook gewoon veroordeeld voor veel minder extreme uitlatingen. Ik vond dat indertijd een schande, maar diezelfde rechters zijn nu deel van de hoge raad. Het lijkt me stug dat ze nu wel Voltaire citeren.quote:Op zondag 6 december 2009 00:43 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitspraken waar zogenaamd Voltaire wordt geciteerd weer om de oren zullen vliegen.
Die uitspraken van Janmaat hoop ik?quote:Op zondag 6 december 2009 01:13 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ach Janmaat is ook gewoon veroordeeld voor veel minder extreme uitlatingen. Ik vond dat indertijd een schande,
Die beroemde uitspraak van Voltaire bekt lekker weg idd, maar die wordt meestal gebruikt door lui die er een dagtaak van hebben gemaakt om hele bevolkingsgroepen en al hun opponenten dmv hetzevoering, zwartmakerij, leugens, laster, smaad, geschiedvervalsing, pseudowetenschappelijke theorieën, complottheorieën permanent uit de discussie te verwijderen. Valt me mee dat ze die uitspraak van Voltaire niet laten volgen door deze smiley:quote:Op zondag 6 december 2009 00:43 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitspraken waar zogenaamd Voltaire wordt geciteerd weer om de oren zullen vliegen.
Ik begrijp niet waarom je je beledigd zou moeten voelen hoor. Volgens mij kruip ik hier diep door het stof. Ik bedoel hoe vaak komt het nu voor dat mannen geheel vrijwillig voor jou in het stof bijten? Ik geef in feite toe dat het een fout van mij is om de texten van bepaalde users, die ik ervan verdenk louter ideologische prietpraat neer te kwakken op dit internetforum, niet eens meer lees, maar direct attaqueer met... niet anders dan mijn eigen ideologische zwetserijen (?) ipv echt te lezen wat ze schrijven. Waarmee ik dan niet beter ben dan jij hè. Een verkoper van ideologische beuzelpraatjes voortkomend uit een beperkt referentiekader, wellicht een gemankeerd empathisch vermogen en een minderwaardigheidsgevoel tov mensen die wel wat zinnigs met hun leven doen. Maar goed, ik heb het gelukkig in me om die 'flaw' in mezelf te onderkennen hè. En er dus impliciet ook aan te werken. Waar jij dan weliswaar niets mee opschiet, maar toch, het is het gebaar dat telt, niet waar, toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb je post nog eens gelezen en wat is er mis met mijn avatar waardoor jij een geconditioneerde reflex krijgt bij het zien er van? Vind het namelijk nogal beledigend.
Werk daar eens aan, want dat is duidelijk niet gezond.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had je text helemaal niet gelezen, dit is gewoon een geconditioneerde reflex bij mij zodra ik je avatar ergens zie.
Sorry.
Roepende in de woestijn, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:02 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
En hierrrr maak je een klassiek linkse denkfout. Geert Wilders is slechts een marionet van een sentiment binnen het Nederlandse volk. Je kunt Wilders af laten gaan, afknallen, maar een groot deel van de kiezers vindt nu eenmaal dat het zo niet meer kan in Nederland. Vooral het extreem softe beleid op het gebied van niet-westerse allochtonen (en dan met name marokkanen en turken) is de mensen een doorn in het oog. Ook als Wilders af gaat, hij is slechts volksvertegenwoordiger en wordt binnen een aantal jaren vast weer opgevolgd zolang de klachten van de mensen niet opgelost worden. Dus je bewering slaat helemaal nergens op.
quote:Op zondag 6 december 2009 12:09 schreef huhggh het volgende:
[..]
Werk daar eens aan, want dat is duidelijk niet gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |