Drijf je nu de spot met mij?quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ik wil toch graag weten, zeker als Wilders eventueel in een regering komt, welke gekke extremistische clubjes straks een enorme invloed hebben op mijn leven hoor.
Andere partijen doen dat wel. PVV en TON zijn de enigen die daar geen openheid over geven.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:39 schreef joers1 het volgende:
Niet iedereen geeft dat vrij...ook andere partijen niet...niets raars.
Nee, ik drijf niet de spot met jou. Ik wil echt weten welke schimmige extremisten clubjes onze samenleving proberen te vormen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 09:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Drijf je nu de spot met mij?Ik vind namelijk wel dat minimaal openheid gewenst is. Ik wil weten uit welke hoek iemand komt.
Ik zag: 'ter vermaak van ons allen' staan, en ben meteen afgehaakt. Ridiculiseren is té makkelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:57 schreef Bowlingbal het volgende:
En daarbij, zijn partijgenoten. Mijn god:
Serieus. En zo iemand zou zomaar minister kunnen worden als de PVV in de regering komt. Dat geloof je toch niet?
En het gaat verder:
De verdere delen zijn al helemaal schaamteloos.
Je kunt ook gewoon de filmpjes bekijken. Dan zie je wat voor onzin die PVV'ers uitkramen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag: 'ter vermaak van ons allen' staan, en ben meteen afgehaakt. Ridiculiseren is té makkelijk.
Sorry, maar in mijn ogen ís het niet eens vermaak. Het is tenenkrommend bedroevend dat zulke mensen de kamer hebben gehaald.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag: 'ter vermaak van ons allen' staan, en ben meteen afgehaakt. Ridiculiseren is té makkelijk.
Dat is dus hetgeen mij irriteert. Ik wil best filmpjes kijken, maar hoef er geen sarcastisch, bevooroordeeld en ridiculiserend commentaar bij, ben heel goed in staat om zelf te beoordelen of de mensen in kwestie onzin staan uit te kramen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:29 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de filmpjes bekijken. Dan zie je wat voor onzin die PVV'ers uitkramen.
Onzin tot en met dat de demonstranten in Iran niet gesteund moeten worden wat het is onbekend of ze de Islam willen verwerpen of alleen het repressieve regime. Dat is toch te zot voor woorden.
Enerzijds is het inderdaad vermakelijk, anderzijds is het beangstigend dat zoveel mensen op deze kwakzalvers stemmen.
Als dat commentaar komt kun je ook gewoon je hand voor je beeldscherm houden. Of alleen maar luisteren, en zet je je beeldscherm uit. Zelfs dan hoor je hoeveel ongelooflijke onzin de PVV uitkraamt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is dus hetgeen mij irriteert. Ik wil best filmpjes kijken, maar hoef er geen sarcastisch, bevooroordeeld en ridiculiserend commentaar bij, ben heel goed in staat om zelf te beoordelen of de mensen in kwestie onzin staan uit te kramen.
Van mij had dat commentaar tussendoor ook niet gehoeven. Op zijn merites was het al grappig genoeg.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is dus hetgeen mij irriteert. Ik wil best filmpjes kijken, maar hoef er geen sarcastisch, bevooroordeeld en ridiculiserend commentaar bij, ben heel goed in staat om zelf te beoordelen of de mensen in kwestie onzin staan uit te kramen.
Wat moet je met die lui dan doen, volgens jou? Kop in het zand en net doen alsof ze niet te ridicuul voor woorden zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je negeert me stelselmatig. Wat ik zei is dat hij zich graag op een krantenkop wilt zien met de tekst 'Wilders is racistisch' omdat zijn aanhang dit zielig vindt. Hetzelfde geldt voor die rechtzaak. Ze laten 10x hetzelfde bericht zien en 10x al het kritiek op hem om er lekker in te wrijven hoe erg het allemaal is. Dit zal het gevoel alleen maar aanwakkeren met als gevolg dat zijn aanhang alleen maar groeit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:30 schreef justanick het volgende:
[..]
Oh, dus omdat Wilders steeds sterker en groter wordt moeten de media hem maar negeren? Dat is precies tegenovergesteld aan de taak van de media: nieuws brengen. En aangezien Wilders in de peilingen nogal hoog staat is datgene wat hij roept te kwalificeren als nieuws, omdat zijn invloed wel eens groter zou kunnen worden.
Ik vind het niet fijn als een ander voor mij bepaalt dat een politicus om te gillen is en dat nog eens benadrukt door een optreden van die betreffende man te begeleiden met sarcastische en ridiculiserende teksten. Dat is in dit geval helemaal niet nodig. Het was zelfs sterker geweest om die filmpjes gewoon sec te laten zien.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat moet je met die lui dan doen, volgens jou? Kop in het zand en net doen alsof ze niet te ridicuul voor woorden zijn..
O, nee, ja, natuurlijk, ik begrijp het, ik moet voortaan op mijn woorden letten, da's waar, even overnieuw; goh ja, la-ven-derr wat een grote filosofen hebben ze daar toch bij de PVV, en wat een begenadigd sprekers zijn het toch hè.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn als een ander voor mij bepaalt dat een politicus om te gillen is en dat nog eens benadrukt door een optreden van die betreffende man te begeleiden met sarcastische en ridiculiserende teksten. Dat is in dit geval helemaal niet nodig. Het was zelfs sterker geweest om die filmpjes gewoon sec te laten zien.
Dan heb je mijn post niet goed gelezen, ik zei dat het niet nodig was, dit commentaar, de filmpjes spreken voor zich.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, nee, ja, natuurlijk, ik begrijp het, ik moet voortaan op mijn woorden letten, da's waar, even overnieuw; goh ja, la-ven-derr wat een grote filosofen hebben ze daar toch bij de PVV, en wat een begenadigd sprekers zijn het toch hè.
Ik had je text helemaal niet gelezen, dit is gewoon een geconditioneerde reflex bij mij zodra ik je avatar ergens zie.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan heb je mijn post niet goed gelezen, ik zei dat het niet nodig was, dit commentaar, de filmpjes spreken voor zich.
Okee, netjes van je.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had je text helemaal niet gelezen, dit is gewoon een geconditioneerde reflex bij mij zodra ik je avatar ergens zie.
Sorry.
Goh, eerder in dit topic beweerde je dat:quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:37 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Je negeert me stelselmatig. Wat ik zei is dat hij zich graag op een krantenkop wilt zien met de tekst 'Wilders is racistisch' omdat zijn aanhang dit zielig vindt. Hetzelfde geldt voor die rechtzaak. Ze laten 10x hetzelfde bericht zien en 10x al het kritiek op hem om er lekker in te wrijven hoe erg het allemaal is. Dit zal het gevoel alleen maar aanwakkeren met als gevolg dat zijn aanhang alleen maar groeit.
Dat nieuws brengen essentieel voor de media is kan allemaal wel, maar het moet wel relevant blijven. In een bericht over Zwitserland dat minaretten verbiedt moet natuurlijk altijd wat over Wilders gezegd worden...
Waarmee je suggereert dat de media geen aandacht meer aan hem moeten geven. Ik stel simpelweg dat dit tegen de taak van de media indruist. En natuurlijk wordt er in een bericht over het referendum in Zwitserland ook iets over Wilders geroepen. Een vraag die bij mij immers op zou borrelen bij het consumeren van een dergelijk bericht is of hofnar Wilders hier nog wat over te roepen had. Overigens was het antwoord ja - en dat is ook nieuws.quote:Ik zie nog steeds geen reden waarom we nog meer aandacht aan Wilders zouden geven. Tot nu toe heeft het niets uitgehaald, het heeft zijn aanhang alleen maar groter en sterker gemaakt.
Ik heb je post nog eens gelezen en wat is er mis met mijn avatar waardoor jij een geconditioneerde reflex krijgt bij het zien er van? Vind het namelijk nogal beledigend.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik had je text helemaal niet gelezen, dit is gewoon een geconditioneerde reflex bij mij zodra ik je avatar ergens zie.
Sorry.
En hierrrr maak je een klassiek linkse denkfout. Geert Wilders is slechts een marionet van een sentiment binnen het Nederlandse volk. Je kunt Wilders af laten gaan, afknallen, maar een groot deel van de kiezers vindt nu eenmaal dat het zo niet meer kan in Nederland. Vooral het extreem softe beleid op het gebied van niet-westerse allochtonen (en dan met name marokkanen en turken) is de mensen een doorn in het oog. Ook als Wilders af gaat, hij is slechts volksvertegenwoordiger en wordt binnen een aantal jaren vast weer opgevolgd zolang de klachten van de mensen niet opgelost worden. Dus je bewering slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 5 december 2009 07:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou er toch voor kiezen hem op zijn bek te laten gaan. Dan zijn we er maar vanaf.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind het namelijk nogal beledigend.
Nou? Waar ken je die van? Vroeg het trouwens aan Ryan en niet aan jou.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:04 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
waar kennen we die ook alweer van? Misschien moet je jezelf eens wat minder serieus nemen?
Ja, het OM neemt Wilders heel serieus. Ben benieuwd hoe het proces gaat verlopen.quote:Op zondag 6 december 2009 00:14 schreef voyeur het volgende:
Back on topic. Het OM neemt Wilders iig heel serieus. Zie hier de dagvaarding.
Ik denk dat de uitspraken waar zogenaamd Voltaire wordt geciteerd weer om de oren zullen vliegen.quote:Op zondag 6 december 2009 00:37 schreef voyeur het volgende:
Ik vermoed dat het in beroep door zal lopen tot het Europees hof voor de mensenrechten, tenzij het OM in eerste instantie al verliest.
Ach Janmaat is ook gewoon veroordeeld voor veel minder extreme uitlatingen. Ik vond dat indertijd een schande, maar diezelfde rechters zijn nu deel van de hoge raad. Het lijkt me stug dat ze nu wel Voltaire citeren.quote:Op zondag 6 december 2009 00:43 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitspraken waar zogenaamd Voltaire wordt geciteerd weer om de oren zullen vliegen.
Die uitspraken van Janmaat hoop ik?quote:Op zondag 6 december 2009 01:13 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ach Janmaat is ook gewoon veroordeeld voor veel minder extreme uitlatingen. Ik vond dat indertijd een schande,
Die beroemde uitspraak van Voltaire bekt lekker weg idd, maar die wordt meestal gebruikt door lui die er een dagtaak van hebben gemaakt om hele bevolkingsgroepen en al hun opponenten dmv hetzevoering, zwartmakerij, leugens, laster, smaad, geschiedvervalsing, pseudowetenschappelijke theorieën, complottheorieën permanent uit de discussie te verwijderen. Valt me mee dat ze die uitspraak van Voltaire niet laten volgen door deze smiley:quote:Op zondag 6 december 2009 00:43 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitspraken waar zogenaamd Voltaire wordt geciteerd weer om de oren zullen vliegen.
Ik begrijp niet waarom je je beledigd zou moeten voelen hoor. Volgens mij kruip ik hier diep door het stof. Ik bedoel hoe vaak komt het nu voor dat mannen geheel vrijwillig voor jou in het stof bijten? Ik geef in feite toe dat het een fout van mij is om de texten van bepaalde users, die ik ervan verdenk louter ideologische prietpraat neer te kwakken op dit internetforum, niet eens meer lees, maar direct attaqueer met... niet anders dan mijn eigen ideologische zwetserijen (?) ipv echt te lezen wat ze schrijven. Waarmee ik dan niet beter ben dan jij hè. Een verkoper van ideologische beuzelpraatjes voortkomend uit een beperkt referentiekader, wellicht een gemankeerd empathisch vermogen en een minderwaardigheidsgevoel tov mensen die wel wat zinnigs met hun leven doen. Maar goed, ik heb het gelukkig in me om die 'flaw' in mezelf te onderkennen hè. En er dus impliciet ook aan te werken. Waar jij dan weliswaar niets mee opschiet, maar toch, het is het gebaar dat telt, niet waar, toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb je post nog eens gelezen en wat is er mis met mijn avatar waardoor jij een geconditioneerde reflex krijgt bij het zien er van? Vind het namelijk nogal beledigend.
Werk daar eens aan, want dat is duidelijk niet gezond.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sorry.
Roepende in de woestijn, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:02 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
En hierrrr maak je een klassiek linkse denkfout. Geert Wilders is slechts een marionet van een sentiment binnen het Nederlandse volk. Je kunt Wilders af laten gaan, afknallen, maar een groot deel van de kiezers vindt nu eenmaal dat het zo niet meer kan in Nederland. Vooral het extreem softe beleid op het gebied van niet-westerse allochtonen (en dan met name marokkanen en turken) is de mensen een doorn in het oog. Ook als Wilders af gaat, hij is slechts volksvertegenwoordiger en wordt binnen een aantal jaren vast weer opgevolgd zolang de klachten van de mensen niet opgelost worden. Dus je bewering slaat helemaal nergens op.
quote:Op zondag 6 december 2009 12:09 schreef huhggh het volgende:
[..]
Werk daar eens aan, want dat is duidelijk niet gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |