Welk vak?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!![]()
weekend![]()
![]()
![]()
hoi!![]()
mijn college was weer tof8 kantjes aantekeningen, wat inhoudt dat ik mijn essay zo goed als uit de aantekeningen kan halen
Wat een geweldig vak en een geweldige docente... zelfs met een enorme kater was het een plezier
Ik ben Suzanne, ik ben 19 jaar oud. Ik woon in Helmond en doe SPH aan de Hogeschool Utrecht. Ik zit momenteel op mijn stage bij het Jongerenloket bij de Gemeente Helmond.quote:
Nee hoor, ik zwerf hier al 2 jaar rond.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:46 schreef Stevennn het volgende:
bah, alweer zo'n n00b. das de zoveelste alik word er nu wel wat gek van hoor
Haha nee grapjequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zwerf hier al 2 jaar rond.
Een vrouwquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben Suzanne, ik ben 19 jaar oud. Ik woon in Helmond en doe SPH aan de Hogeschool Utrecht. Ik zit momenteel op mijn stage bij het Jongerenloket bij de Gemeente Helmond.
U wanna know more
Hij is zelf een newbie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zwerf hier al 2 jaar rond.
Ah je bent voor me.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:48 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Haha nee grapje
Ik ben ook n00b in deze sc hoor![]()
![]()
Hai
Al bijna afgekickt?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben Suzanne, ik ben 19 jaar oud. Ik woon in Helmond en doe SPH aan de Hogeschool Utrecht. Ik zit momenteel op mijn stage bij het Jongerenloket bij de Gemeente Helmond.
U wanna know more
DIe moet je niet vergelijken!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
welk van de volgende kleuren is je favoriete dag van de week? Appel, peer of banaan?
Heb je zusjes? Ow wacht, vrouw zei je?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
U wanna know more
Echt je verraadt me gewoon. wtf is dit? wat moet ik nou met jou... We moeten pratenquote:
Welkom.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
U wanna know more
Betraptquote:Laatste voyeur AMDB
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je zusjes? Ow wacht, vrouw zei je?
Ik heb een reputatie hoog te houden, jaquote:
Zag jij mijne dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:51 schreef jna het volgende:
[..]
hij zag waarschijnlijk mijn naam staan
Bummer..quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Hihi. Nee, ik heb geen zusjes en ik heb een vriend.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden, ja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:54 schreef jna het volgende:
[..]Succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:54 schreef jna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ja L.no is echt zon player he. ughquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:58 schreef jna het volgende:
Alleen als L.no er bij betrokken is bloeit er wat
Jij stal Dean van me.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:00 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ja L.no is echt zon player he. ugh
Ja maar dat was maar voor 1 avondje (en straks).quote:
Idd, en als AMDB nog meer wilt, dan heeft bootje genoeg voor hem over in zijn kippenhok.quote:
Omg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:03 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ja maar dat was maar voor 1 avondje (en straks).
En ik betaal hem voor z;n diensten
Maar dat zijn geen kuikens meer. Dat zijn killing machines..quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Idd, en als AMDB nog meer wilt, dan heeft bootje genoeg voor hem over in zijn kippenhok.
Hij is toch geen pedo, dus het maakt niet uit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen kuikens meer. Dat zijn killing machines..
Ja te laat, je moet er snel bij zijn met L.no in de buurtquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:05 schreef DjRex89 het volgende:
Ja hoor, je gaat even naar een andere werkplek. Kom je terug, nieuw vleesch in Stage SC en er bloeit weer wat
Nee dat is het mooie!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:05 schreef DjRex89 het volgende:
Ja hoor, je gaat even naar een andere werkplek. Kom je terug, nieuw vleesch in Stage SC en er bloeit weer wat
Nee, juist niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:05 schreef DjRex89 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
U wanna know more
Het zou verboden moeten worden!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ja te laat, je moet er snel bij zijn met L.no in de buurt
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:06 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Nee dat is het mooie!
ER BLOEIT NIKSSS!!!
Dus het is toch mogelijk!quote:
Cool.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:05 schreef AMDB het volgende:
Gaaf, gastenlijstplekken voor In Excelsis Deo gewonnen![]()
http://www.tivoli.nl/agen(...).+IN+EXCELSIS+DEO%21
Heet dat voortaan zoquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Dean fixt m'n gitaarEn daar betaal ik 'm wel voor he
Jaah hij m'n gitaar even geolied en wat de hals gebogen ofzo...quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ja te laat, je moet er snel bij zijn met L.no in de buurt
Jaja....quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:10 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Jaah hij m'n gitaar even geolied en wat de hals gebogen ofzo...
Vanavond maar even testen.
Je UIquote:
I know.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:08 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Dean fixt m'n gitaarEn daar betaal ik 'm wel voor he
Vanaf 12 uur had ik m.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je UI
Heb je zeker al de hele dag en valt me nu pas op
En hij wordt eens lekker geboend zodat ie lekker glimtquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:11 schreef jna het volgende:
Ja dean bespeelt z'n gitaar even. Als jij het zo wilt noemen is het goed jonge.
Hij maakt ook je fretboard even schoon zeker
jup. met speciale oliequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:11 schreef jna het volgende:
Ja dean bespeelt z'n gitaar even. Als jij het zo wilt noemen is het goed jonge.
Hij maakt ook je fretboard even schoon zeker
Oh dat valt meequote:
Welkomquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
U wanna know more
quote:
Stevennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Dan zit dit topic zo volquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef jna het volgende:
Let op, dean gaat nu terug lezen en dan alles 1 voor 1 quoten
Neuh. Vandaag niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef jna het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef jna het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:15 schreef jna het volgende:
Zeggen we niks meer?quote:
quote:
Neequote:
Dipjequote:
Lekker aan zn gitaar gezeten?quote:
Arm kind.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat gezeik aan de kop, ff in de standby![]()
Bohquote:
Je hebt dr weggejaagdquote:
Die lurkt op mn foboquote:
Sorry hoorquote:
*sop sopquote:
Het is je vergeven...quote:
Je bent uitgebloeid...quote:
Waar heb je de sneeuw vandaan gehaaldquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:21 schreef jna het volgende:
echte bazen hebben een kerstmuts EN sneeuw
ik heb kerstlampjesquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:21 schreef jna het volgende:
Dus is het tijd dat er weer wat gaat bloeienquote:
Uit Surinamequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Waar heb je de sneeuw vandaan gehaald
Maar ze is bezet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus is het tijd dat er weer wat gaat bloeien
Dus?quote:
*meldquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:21 schreef jna het volgende:
Teveel gedoe. Een relatie kan ingewikkeld genoeg zijn zonder die onzin.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus?![]()
Een beetje uitdaging mag wel..
Of La Chouffe, kabouterrrrrbierquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hertog Jan is prima te drinken tijdens kerst!
GEEN glühwein avatar aub.
Dat ligt dan aan jezelfquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Teveel gedoe. Een relatie kan ingewikkeld genoeg zijn zonder die onzin.
Mission Completedquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:26 schreef L.no het volgende:
[..]
* L.no gaat in een hoekje zitten huilen.
quote:
santa babyyyyyyquote:
Fuck yeahquote:
Hmm... Niet wat ik gehoopt had..quote:Laatste voyeur DjRex89
Mag ik je aanraken?quote:
quote:
Ik sta op het punt om in bloei te gaan staanquote:
Om achter te komen hoe de persoon achter de user eruit ziet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:30 schreef DjRex89 het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een FoBo?
Sorry broertje. Incest is een halte te ver..quote:
Het is leuk om een beeld van iemand te hebben. Ik zie jou nu als een Carnavallende polonaise lopende zuipboer nml.!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:30 schreef DjRex89 het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van een FoBo?
De meeste hebben er niet eens een foto van zichzelf op staanquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Om achter te komen hoe de persoon achter de user eruit ziet.
Ik heb helemaal geen FoBo nodig dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is leuk om een beeld van iemand te hebben. Ik zie jou nu als een Carnavallende polonaise lopende zuipboer nml.!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sorry broertje. Incest is een halte te ver..
Er is een verschil om een fobo te hebben en de manier van dat ding te gebruiken. Die mensen die geen foto posten van zichzelf in een fotoboek zijn falers..quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De meeste hebben er niet eens een foto van zichzelf op staan
Rofl!quote:Rick schreef op maandag 31 maart 2008 14:20
Basisbehoeften zijn op één hand te tellen: eten, onderdak, veiligheid, genot, respect en zelfontplooiing.
Dat is dan zeker wel de hand van iemand die in de buurt van Tjernobyl woonde?
Oh ok, ik vind het maar onzinquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Er is een verschil om een fobo te hebben en de manier van dat ding te gebruiken. Die mensen die geen foto posten van zichzelf in een fotoboek zijn falers..
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Er is een verschil om een fobo te hebben en de manier van dat ding te gebruiken. Die mensen die geen foto posten van zichzelf in een fotoboek zijn falers..
* Bootje84 dekking zoektquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:33 schreef L.no het volgende:
[..]
PREPARE FOR MAYHEM!quote:
Moet lukkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:36 schreef DjRex89 het volgende:
In dit tempo komt dit topic nog wel vol voor 4 uur
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:34 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.zibb.nl/101078(...)-Analyse-klanten.htm
[..]
Rofl!
Ik ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh.
Ik had net een gesprek met een cliënt.
Het leeft!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh.
Ik had net een gesprek met een cliënt.
Dat klinkt ook erg foutquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:39 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ik ook
en ik kreeg een kadootje voor het harde werk
Ik niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:39 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ik ook
Ja, maar ik heb zo weer een gesprek.quote:
Met de snijmachine?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:39 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ik ook
Wat voor een gesprekken moet je voeren daar?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Ja, maar ik heb zo weer een gesprek.
quote:
Wat lopen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:42 schreef DjRex89 het volgende:
Ik zou bijna vergeten om nog stage te lopen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Jongeren die een uitkering komen aanvragen. Alleen zij moeten weer aan het werk/opleiding worden geholpen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat voor een gesprekken moet je voeren daar?
Wat die kerel nou precies wilde gaan doen met z'n leven.quote:
Niet echt de leukste gesprekken dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jongeren die een uitkering komen aanvragen. Alleen zij moeten weer aan het werk/opleiding worden geholpen.
[..]
Wat die kerel nou precies wilde gaan doen met z'n leven.
Nouja, kunnen hele leuke bij zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet echt de leukste gesprekken dus
Die vraag stelt iedereen zich hier tijdens z'n stage, de meesten komen toch op "nog lang niet werken"quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Om dan maar over een gevoelig onderwerp te beginnen (he AMDBquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, kunnen hele leuke bij zitten.
Maar ook hele gevoelige ja.
Hier willen ze voornamelijk wel gaan werken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die vraag stelt iedereen zich hier tijdens z'n stage, de meesten komen toch op "nog lang niet werken"
09.00 tot 16.00/17.00quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Om dan maar over een gevoelig onderwerp te beginnen (he AMDB) Wat zijn je werktijden?
Ik zou jou ook de rest van de week kunnen gaan pesten hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Om dan maar over een gevoelig onderwerp te beginnen (he AMDB) Wat zijn je werktijden?
Fok!ers kunnen wel op de fobo blijven.. ik hoef geen gespam.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:38 schreef DjRex89 het volgende:
Daarnaast heb je Hyves toch om foto's op te zetten
Ik hou je niet tegen, dat kan nooit het euforische gevoel dat ik elke vrijdag heb overtreffenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik zou jou ook de rest van de week kunnen gaan pesten hoor
Ik wilde je net onder spammenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Fok!ers kunnen wel op de fobo blijven.. ik hoef geen gespam.
Hoeveel ervaring heb je al danquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Erg slimquote:
Ik bedoelde op hyves eh. in de fobo mag dat hehequote:
Weinig. Ik zit in mijn eerste jaar.quote:
quote:
Heb ik gedaan, maar hij doet pijn.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Handig, kan je 'm niet weer vrij maken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jonge, ik bin op de weaze
Ja ik bedoelde ook hyvesquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik bedoelde op hyves eh. in de fobo mag dat hehe
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:50 schreef Stevennn het volgende:
[..]Dat zou je maar op mijn stage gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest hardop lachen
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Oeh en dan mag je al zulke gesprekken voerenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weinig. Ik zit in mijn eerste jaar.
Ach, je moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:51 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Oeh en dan mag je al zulke gesprekken voeren![]()
Ik mag al DVD hoesjes snijden in het 2e jaar![]()
* DjRex89 richt en schietquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:52 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84 steekt hoofd omhoog. Is het veilig?
Dat mag ik ook!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, je moet ergens beginnenVolgend jaar mag je ze nog in het hoesje schuiven ook
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:52 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84 steekt hoofd omhoog. Is het veilig?
Ik stootte gisteren mn knie en een halve seconde later klemde ik mn vinger. Ging aan de andere kant van de tafel zitten op school. Die zijn niet gemaakt op een hunk van 1.97m.quote:
Ik Ken het probleemquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik stootte gisteren mn knie en een halve seconde later klemde ik mn vinger. Ging aan de andere kant van de tafel zitten op school. Die zijn niet gemaakt op een hunk van 1.97m.
Hunk?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik stootte gisteren mn knie en een halve seconde later klemde ik mn vinger. Ging aan de andere kant van de tafel zitten op school. Die zijn niet gemaakt op een hunk van 1.97m.
*high five*quote:
Moet jij elk jaar stage lopen dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik mag volgend jaar bij een internaat stage lopen.
Lijkt me zwaar, erg zwaar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik mag volgend jaar bij een internaat stage lopen.
Jep.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet jij elk jaar stage lopen dan?
Succes ermee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik wil het heel erg graag doen.
Hoe lang moet je dan stage lopen? Maar een paar weken ofzo?quote:
Nee, een heel jaar. Ik loop in het eerste jaar 1 dag in de week stage, in het tweede jaar 2 dagen in de week en het derde jaar is mijn jaarstage.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe lang moet je dan stage lopen? Maar een paar weken ofzo?
Ja, ik..quote:
quote:
Ik wil ook naar huisquote:
Ah gossiequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben vandaag denk ik om 4 uur weg, vriendje ligt thuis met dikke wang.
Dat wordt 'wang' genoemd tegenwoordig? Vreemde benaming.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben vandaag denk ik om 4 uur weg, vriendje ligt thuis met dikke wang.
Waar het hart vol van is....quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat wordt 'wang' genoemd tegenwoordig? Vreemde benaming.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
[..]
Heb ik paar jaar terug ook laten doen, in twee keer. Mooi 's ochtends gepland, dingen eruit laten trekken, een zakje van dat oplosibruprofen en 's middags weer gewoon aan het werk met de lamme bek.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft een verstandskies laten trekken.
AMDB is de viespeuk van ons allenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
![]()
Bij mij is er 1 aan het doorkomenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ik paar jaar terug ook laten doen, in twee keer. Mooi 's ochtends gepland, dingen eruit laten trekken, een zakje van dat oplosibruprofen en 's middags weer gewoon aan het werk met de lamme bek.
wat moet dit voorstellen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:20 schreef Stevennn het volgende:
godver waarom kan ik geen sneeuw op mn UI maken. dan maar anders
Mja, hij heeft er een ontsteking bij gekregen. Dat ding is doormidden geboord.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb ik paar jaar terug ook laten doen, in twee keer. Mooi 's ochtends gepland, dingen eruit laten trekken, een zakje van dat oplosibruprofen en 's middags weer gewoon aan het werk met de lamme bek.
Hier zou ik natuurlijk weer een opmerking over kunnen maken maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig heb ik geen ramen in mijn kamer op deze boot kantoortjequote:
[..]
vandaar dat het zo goed klikt tussen julliequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hier zou ik natuurlijk weer een opmerking over kunnen maken maar dat doe ik niet.
En @Bootje, volgens mij zijn we dat een beetje samen
Dan moet je toch een pilletje in dat gat stoppen. (klinkt wel heel foutquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mja, hij heeft er een ontsteking bij gekregen. Dat ding is doormidden geboord.
Mja, hij had oplospijnstillers, maar die zijn op.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan moet je toch een pilletje in dat gat stoppen. (klinkt wel heel fout)
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mja, hij had oplospijnstillers, maar die zijn op.
En ja, jullie zijn fout.![]()
Concurrentiequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:29 schreef jna het volgende:
[..]
vandaar dat het zo goed klikt tussen jullie
Wtf mijn UI heeft echt een mini balletje aan z'n kerstmuts vergeleken met jou balquote:
Er bloeit wat!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:29 schreef jna het volgende:
[..]
vandaar dat het zo goed klikt tussen jullie
Gooi 't er uit!quote:
gaan we het nou hebben over wie de grootste ballen heeft?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:34 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Wtf mijn UI heeft echt een mini balletje aan z'n kerstmuts vergeleken met jou bal
Gadverdamme man.. blehquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:35 schreef jna het volgende:
[..]
gaan we het nou hebben over wie de grootste ballen heeft?
7 hier.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:35 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Gooi 't er uit!
Oh waarom heb toch zo regelmatig de 1e post op een pagina. of doen jullie niet aan 13 paginas
Mijn geluksgetal!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:36 schreef Stevennn het volgende:
[..]
oke
ook een reden daarvoor ofniet?
6 hierquote:
* DjRex89 post door als een gekquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mijn geluksgetal!!!!!!!!!!
Meer of minder en ik ga naar de hel
quote:
quote:
Dan zit je nou toch op pagina 6?quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, 25 posts per pagina. Wij hebben 50 ingesteld.
Het is een complot!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:39 schreef jna het volgende:
ik heb nooit 50 ingesteld hoor. Bij mij is het altijd 7 geweest
Je bent gewoon een luie neger en laat het door anderen doenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:39 schreef jna het volgende:
ik heb nooit 50 ingesteld hoor. Bij mij is het altijd 7 geweest
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je bent gewoon een luie neger en laat het door anderen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |