Welk vak?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!![]()
weekend![]()
![]()
![]()
hoi!![]()
mijn college was weer tof8 kantjes aantekeningen, wat inhoudt dat ik mijn essay zo goed als uit de aantekeningen kan halen
Wat een geweldig vak en een geweldige docente... zelfs met een enorme kater was het een plezier
Ik ben Suzanne, ik ben 19 jaar oud. Ik woon in Helmond en doe SPH aan de Hogeschool Utrecht. Ik zit momenteel op mijn stage bij het Jongerenloket bij de Gemeente Helmond.quote:
Nee hoor, ik zwerf hier al 2 jaar rond.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:46 schreef Stevennn het volgende:
bah, alweer zo'n n00b. das de zoveelste alik word er nu wel wat gek van hoor
Haha nee grapjequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zwerf hier al 2 jaar rond.
Een vrouwquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben Suzanne, ik ben 19 jaar oud. Ik woon in Helmond en doe SPH aan de Hogeschool Utrecht. Ik zit momenteel op mijn stage bij het Jongerenloket bij de Gemeente Helmond.
U wanna know more
Hij is zelf een newbie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zwerf hier al 2 jaar rond.
Ah je bent voor me.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:48 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Haha nee grapje
Ik ben ook n00b in deze sc hoor![]()
![]()
Hai
Al bijna afgekickt?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben Suzanne, ik ben 19 jaar oud. Ik woon in Helmond en doe SPH aan de Hogeschool Utrecht. Ik zit momenteel op mijn stage bij het Jongerenloket bij de Gemeente Helmond.
U wanna know more
DIe moet je niet vergelijken!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
welk van de volgende kleuren is je favoriete dag van de week? Appel, peer of banaan?
Heb je zusjes? Ow wacht, vrouw zei je?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
U wanna know more
Echt je verraadt me gewoon. wtf is dit? wat moet ik nou met jou... We moeten pratenquote:
Welkom.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
U wanna know more
Betraptquote:Laatste voyeur AMDB
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je zusjes? Ow wacht, vrouw zei je?
Ik heb een reputatie hoog te houden, jaquote:
Zag jij mijne dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:51 schreef jna het volgende:
[..]
hij zag waarschijnlijk mijn naam staan
Bummer..quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Hihi. Nee, ik heb geen zusjes en ik heb een vriend.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie hoog te houden, ja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:54 schreef jna het volgende:
[..]Succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:54 schreef jna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |