vroeger was er nog niet eens internet! denk daar maar een over na.....quote:
wanneer word jij weer mod?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Dat soort geneuks van gasten die denken dat vroeger alles beter was en die vooral commentaar hebben op KLB.
Want vroeger was het zus, vroeger was het zo.
STFU. Ik kan me hier dus echt kwaad om maken.
Nou dat. Doei.
Toen was -Sandstorm- er.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:22 schreef Agiath het volgende:
* Agiath denkt met weemoed aan de pre-bowa tijd in KLB
Niet.quote:
Toen was ik er nog nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:20 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
vroeger was er nog niet eens internet! denk daar maar een over na.....
quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:20 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
vroeger was er nog niet eens internet! denk daar maar een over na.....
QFTquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:34 schreef Matty___ het volgende:
tja te veel mensen met 199x in het geboortejaar dan krijg je dat soort gezeik.....
Niet mee eens. Vroeger was het inderdaad beter, maar weinig te maken met die leeftijd. Velen van 198x kunnen er ook wat van.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:34 schreef Matty___ het volgende:
tja te veel mensen met 199x in het geboortejaar dan krijg je dat soort gezeik.....
Ja, goede oude tijd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef LudoSanders het volgende:
Vroeger toen Maikuuul nog hendig sjiek was.
Dat dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vroeger was het inderdaad beter, maar weinig te maken met die leeftijd. Velen van 198x kunnen er ook wat van.
Meegemaakt in de zin van:quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:43 schreef Nosh het volgende:
Alles wat de EK-finale niet heeft meegemaakt moet dóód!
op fok isgewoon heel makkelijk je registratie datum te zien. Op een paar kloons na valt iedereen die een oldfag probeert te zijn daarbij makkelijk door de mand.quote:
Met shirtje op de bank voor de televéé zitten!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meegemaakt in de zin van:
Actief meegemaakt of voor die tijd geboren ?
Iedereen hier is toch een kloon vanwege oude accounts die je graag wilt verbergen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:50 schreef switchboy het volgende:
[..]
op fok isgewoon heel makkelijk je registratie datum te zien. Op een paar kloons na valt iedereen die een oldfag probeert te zijn daarbij makkelijk door de mand.
Beter ga jij gewoon terug naar 4chan met je gejatte termen die niet van toepassing zijn op KLB.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:35 schreef switchboy het volgende:
klb was nooit goed!
maar de opsomming van klachten en lief dagboek reacties is de kanker die KLB nog erger stuk maakt!
En iedere TS die het woord grav magna oid gebruikt
Ik was toen verdomme 4.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:50 schreef Herpert het volgende:
[..]
Met shirtje op de bank voor de televéé zitten!
Al was je 4, als je maar op de bank zat met je familie ofzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was toen verdomme 4.
Ik ken wel nog alle poules van het WK 1994 uit mijn hoofd, telt dat ook ?
Hé! Dan ben je bijna jarig!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was toen verdomme 4.
Ik ken wel nog alle poules van het WK 1994 uit mijn hoofd, telt dat ook ?
Een groentes pwnde bij de Cloller1000quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef LudoSanders het volgende:
En rondleidingen door zijn huis.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een groentes pwnde bij de Cloller1000
DJ SANDSTORMquote:
Muziektopic op zaterdagavond om 3uur snachtsquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:58 schreef damsco het volgende:
Vroeger toen ik elke dag een anti metal topic aanmaakte.
Maar boswachter, wees nou even eerlijk. Vroeger was KLB ook gewoon beter. Er waren betere klachten, die waren beter geformulierd, de paints waren beter en grappiger. De fipos waren beter. De c-c-c-c-c-combos waren diepzinniger. De combobreakers werden genadeloos afgeslacht. Vroeger was KLB echt stukken beter.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Dat soort geneuks van gasten die denken dat vroeger alles beter was en die vooral commentaar hebben op KLB.
Nou dat. Doei.
Nee. Hier wens ik niet aan mee te doen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:11 schreef zovty het volgende:
Maar boswachter, wees nou even eerlijk. Vroeger was KLB ook gewoon beter. Er waren betere klachten, die waren beter geformulierd, de paints waren beter en grappiger. De fipos waren beter. De c-c-c-c-c-combos waren diepzinniger. De combobreakers werden genadeloos afgeslacht. Vroeger was KLB echt stukken beter.
Geef nou gewoon toe dat ik gelijk heb en dan kan hier een slotje op.
Maikuuul swaffelt nu hendig sjiek een marokkaanse (serieusquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is Maikuuul niet hendig sjiek meer dan?
Maikuuul pleegt een aanslag op FOK!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maikuuul swaffelt nu hendig sjiek een marokkaanse (serieus).
Sinds het uit is met Jenifuuur zien we Maikuuul amper meer. Hij zit onder de duim bij hoofddoekje.
Ws. draagt hij momenteel al een snor en is hij bekeerd tot de islam.
R.i.p. Maikuuul.
En wie ben jij?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:18 schreef .aeon het volgende:
/klb/ was never good
faal btard. Op fok zetten we geen / voor forumnamen.quote:
En jij staat dan meer in het diagram onder mij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:17 schreef zovty het volgende:
En ze staan onder mijn leiding.
Door dit soort dingen te zeggen help je niet echt mee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En jij staat dan meer in het diagram onder mij.
Overigens tipt niemand aan de oude topnotch van KLB.
BrauN is overleden in een drive by.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:19 schreef switchboy het volgende:
Ik mis ook BrauN met een baardmans avatar
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Door dit soort dingen te zeggen help je niet echt mee.
Ik dacht eerst dat jij een vrouw was door je avatar, daim wat had ik een hekel aan je. :pquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Nou dat. Doei.
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:21 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nou oude garde. Dus toen was het beter.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
HET WORDT TIJD VOOR EEN REVOLUTIE.
TIJD OM FOK OVER TE NEMEN !11111!!!!!1111111111111111
KLB HOOLIGANS ! KLB HOOLIGANS !
Nee dat weet ik. Maar je zegt dat niemand kan tippen aan die garde. Dus dan was het toch toen beter. Of zie ik het nou verkeerd.quote:
Joe Berryquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:19 schreef switchboy het volgende:
Ik mis ook BrauN met een baardmans avatar
Teunebeun is er wel nog hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:23 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Volgens mij is FOK! in zijn algemeen achteruit gegaan de dag dat Teunebeun ermee kapte.
Zeg, dat weet jij misschien dan ook wel... Er staat me iets van bij dat BrauN een permban gekregen zou hebben. Herinner ik me dat nou goed of is hij gewoon gekapt met Fok! (of klonen natuurlijk)?quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef Posdnous het volgende:
Of dat snorcy elke keer ging klagen over dat hij gepest werd..
Waarom dan? En waarom is het over gegaan? Heb je daar pillen voor genomen? Worden die vergoed?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij een vrouw was door je avatar, daim wat had ik een hekel aan je. :p
BrauN kan nog gewoon posten hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zeg, dat weet jij misschien dan ook wel... Er staat me iets van bij dat BrauN een permban gekregen zou hebben. Herinner ik me dat nou goed of is hij gewoon gekapt met Fok! (of klonen natuurlijk)?
Now, don't be silly! And get back to the kitchen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:28 schreef ynuhh het volgende:
Er komt een revolutie, binnenkort zal het volstaan met bazinnen topics.
Dan zat ik fout, dan zie ik hem gewoon nooit meer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
BrauN kan nog gewoon posten hoor.
Er moet hier een user rondlopen die Emimich is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:30 schreef Agiath het volgende:
Emimich is er ook al een tijdje niet meer
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:28 schreef ynuhh het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:28 schreef ynuhh het volgende:
Idd, we moeten een fokverslaving niet onderschatten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er moet hier een user rondlopen die Emimich is.
Want van de ene op de andere dag stoppen daar geloof ik niet in.
Nee, verstand komt met de jaren he.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom dan? En waarom is het over gegaan? Heb je daar pillen voor genomen? Worden die vergoed?
Dit dus. Vroegah was KLB een plek waar je een leuk geschreven klacht kon lezen, en je vermaken met wat leedvermaak. Hier en daar wat steun of juist finaal afgemaakt worden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Om eerlijk te zijn vond ik het vroeger wel beter. Ik weet niet zeker wat het was, maar tegenwoordig zijn het vooral de verzonnen Michielos-verhalen en Griekjeee en BT zelfgeilerij die KLB beheersen.
Bijvoorbeeld. Wen maar alvast aan de gedachte.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Over afgebroken nagels en ladders in pantys.
Een heel fucking forum vol.
Neen. Driewerf neen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Wen maar alvast aan de gedachte.
Precies, dit is al mijn vierde account of wat in een jaar of achtquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er moet hier een user rondlopen die Emimich is.
Want van de ene op de andere dag stoppen daar geloof ik niet in.
FAK YOU BITCHES!!!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Wen maar alvast aan de gedachte.
Ik zal de echte bazen omleggen met mijn charmes.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Neen. Driewerf neen.
De eckte KLB bazen zullen jou en je kutbloedende hordes verjagen. Dit wordt de moeder aller forumfights.
Bring it on bitch, BRING! IT! ON!
Op een paar ongebruikte kloons na is dit mein enige account.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Precies, dit is al mijn vierde account of wat in een jaar of acht
Epic!quote:
Dit is mijn enige account. Heb nooit een reden gehad om te klonen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:39 schreef switchboy het volgende:
[..]
Op een paar ongebruikte kloons na is dit mein enige account.
Waarbij jij met "charmes" de walm vanuit onder je oksels bedoelt toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zal de echte bazen omleggen met mijn charmes.
Klaagde TS niet over jouw type?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef zovty het volgende:
Vroeger, toen fok nog op tweakers draaide, toen was het leuk, daarna is het hard bergafwaarts gegaan.
Nee, bij gebrek aan oksel walmen moet ik het anders doen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarbij jij met "charmes" de walm vanuit onder je oksels bedoelt toch?
Zo ongeveer wel ja.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:48 schreef zovty het volgende:
Vroeger, toen fok nog op tweakers draaide, toen was het leuk, daarna is het hard bergafwaarts gegaan.
quote:
Nou, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, bij gebrek aan oksel walmen moet ik het anders doen.
Kikkerlikker was, en is, een geweldenaar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vroeger?
Vroeger had je nog Kikkerlikker. Dat waren pas tijden.
Is allang genoemd kneus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:23 schreef Buitendam het volgende:
Pagina 3 en nog steeds niemand die BaajGuardian mist...??
SMERIGE HAAATEEEEEEEEEEEERZZZZZZZZZ!!11
Dan is het goed. Maar wanneer flikkerstraal jij nou ook eens op, want jij behoort tot dezelfde categorie als BG.quote:
Emimichquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Precies, dit is al mijn vierde account of wat in een jaar of acht
Ja! Inzamelactie en al. Was veel grappiger dan WAARHEID bvquote:
Ik moest blozenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef Salatrel het volgende:
vroeger, toen we nog dagelijks van kwaliteitstopics werden voorzien door Tranellius....
naaktfotos van een vent van 40?quote:Op zondag 6 december 2009 21:10 schreef haggardmerle het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het verpesten van de naaktfoto's boWa![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Om eerlijk te zijn vond ik het vroeger wel beter. Ik weet niet zeker wat het was, maar tegenwoordig zijn het vooral de verzonnen Michielos-verhalen en Griekjeee en BT zelfgeilerij die KLB beheersen.
Dát waren nog eens topicsquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef LudoSanders het volgende:
Bij mij is dat nog steeds zo, mijn computer raakt overspannen als ik voor de grijze layout ga.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:49 schreef switchboy het volgende:
Vroeger toen fok nog geel was.
Het zou zomaar kunnen? Geen idee?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Klaagde TS niet over jouw type?
Ik heb nog geen plannen in die richting.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan is het goed. Maar wanneer flikkerstraal jij nou ook eens op, want jij behoort tot dezelfde categorie als BG.
Vroeger.quote:Op zondag 6 december 2009 23:18 schreef afcajos het volgende:
Vroegah was KLB inderdaad leuker .
Daarvoor was het al aan de gang, Maikuuul mocht geen topics meer posten. C1000 werk was voor hem voorbij en verschillende users kregen een levenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:49 schreef RTB het volgende:
Is de teloorgang niet begonnen toen Bowa kwam?
Denk er maar eens goed over na!
Het topic gaat niet over de kwaliteit in KLB maar over geklaag over gebrek aan kwaliteit in KLB.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:49 schreef RTB het volgende:
En toen jij nog als Teunebeun postte.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:50 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daarvoor was het al aan de gang, Maikuuul mocht geen topics meer posten. C1000 werk was voor hem voorbij en verschillende users kregen een leven
Precies, helaas ben ik nu verstandiger geworden cq. gehersenspoeld door de regeringquote:Op donderdag 10 december 2009 14:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En toen jij nog als Teunebeun postte.
Herinneringenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef Garisson72 het volgende:
Herinneringen ophalen is de laagste vorm van conversatie.
Ik dacht eigenlijk gapenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef Garisson72 het volgende:
Ik dacht altijd dat dat de weerpraatjes waren.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef Garisson72 het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:58 schreef Hymen_Copter het volgende:
Alsof je voor 2004 geregistreerd moet staan om überhaupt te praten.
Vroeger had je nog geen internet, toen had je rooksignalenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:58 schreef Hymen_Copter het volgende:
Alsof je voor 2004 geregistreerd moet staan om überhaupt te praten. Vroeger..Vroeger kon je je niet aanmelden met een hotmail account. Trauma's opgelopen dus heb ik het jaren later nog eens geprobeerd.
Nee, het is 'herinneringen'.quote:
Neehee, 'herinneringen' zei ik.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:57 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht altijd dat dat de weerpraatjes waren.
Dit is DE kern van het falen overigens.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Zie je wel dat je Teunebeun was, vuilak.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Precies, helaas ben ik nu verstandiger geworden cq. gehersenspoeld door de regering
Schitterend.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:49 schreef RTB het volgende:
Ik wilde anoniem blijven zodat de MOD's er niet achterkwamen. Ik had toen een ban for life aangevraagd terwijl ik dat niet echt wildequote:Op donderdag 10 december 2009 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie je wel dat je Teunebeun was, vuilak.
Ik het als eerste ontdekken en vervolgens ontkennen !
GVD.
Newbiesquote:Op donderdag 10 december 2009 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schitterend.
Op dit soort posts ben ik serieus trots.
BT maakt bijna nooit topics, en in KLB posten doet ze ook niet veel.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:04 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Dit is DE kern van het falen overigens.
MIETJE !quote:Op donderdag 10 december 2009 15:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik wilde anoniem blijven zodat de MOD's er niet achterkwamen. Ik had toen een ban for life aangevraagd terwijl ik dat niet echt wilde
Daar zijn alleen PP en JK nog van over, dunkt mij.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:54 schreef Posdnous het volgende:
BS, FF, VAC, X etc.
Vroeger...toen de mist nog zo dik was dat je je fiets er tegen aan kon zettenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Nou dat. Doei.
Ja inderdaad ja. Zeer herkenbaar dit.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:58 schreef Hymen_Copter het volgende:
Alsof je voor 2004 geregistreerd moet staan om überhaupt te praten. Vroeger..Vroeger kon je je niet aanmelden met een hotmail account. Trauma's opgelopen dus heb ik het jaren later nog eens geprobeerd.
Ik wil ook op de nieuwe page staanquote:
Ik kan met trots zeggen dat dit m'n enige account is. Nou ja trots, het blijft natuurlijk een Fok!account he.quote:
Is maniaman teunebeunquote:Op donderdag 10 december 2009 14:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En toen jij nog als Teunebeun postte.
Dat waren nog eens eckte baastopicsquote:Op donderdag 10 december 2009 17:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik wil ook op de nieuwe page staan!
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kan met trots zeggen dat dit m'n enige account is. Nou ja trots, het blijft natuurlijk een Fok!account he..
Ja, een topic is vaak grappiger in een bepaald subforum, R&P, SEX, KLB allemaal van die verzonnen en misleidende topics, die, na het eventuele gehap naar onz konden.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:50 schreef Aurelianus het volgende:
Vroeger, toen al mijn puike topics hier nog linea recta werden doorverwezen naar ONZ.
Jij bent baas manquote:
Het waren mooie verhalen. Ik wacht nog steeds op de gesigneerde bundel, maar ach.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:50 schreef Aurelianus het volgende:
Vroeger, toen al mijn puike topics hier nog linea recta werden doorverwezen naar ONZ.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:43 schreef Nosh het volgende:
Alles wat de EK 1988 finale niet heeft meegemaakt moet dóód!
zovty staat ver BOVEN jou gek!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En jij staat dan meer in het diagram onder mij.
Overigens tipt niemand aan de oude topnotch van KLB.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Nou dat. Doei.
Door mij?quote:Op vrijdag 11 december 2009 05:59 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Nog steeds hoor. Andere verpesten het hiero
LULZ !quote:
KLB is de nieuwe ONZ toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:52 schreef LudoSanders het volgende:
"Vroeger was KLB leuker" en dan users aanhalen die zelden tot niet in KLB kwamen.
En wat deze baas B. zegtquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:54 schreef Salatrel het volgende:
vroeger toen de_boswachter nog mod was was alles beter....
quote:
Ja, poets mijn schoenen. Nu!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
LULZ !![]()
Moet ik op mijn knieen voor je gaan?
Wat wil je precies ?
Nou....quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:54 schreef Salatrel het volgende:
vroeger toen de_boswachter nog mod was was alles beter....
Maar nu ga je toch iets anders doen op Fok!?quote:
quote:
⎷⎷⎷⎝⎷⎝⎛⎷⎝⎛ ⎷⎷⎷quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik opende vroeger nog wel eens kwaliteitstopics, dat zie je die tyfus ONZ-ers hier tegenwoordig niet meer doen
Trannelliusquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:19 schreef Agiath het volgende:
Vroeger toen er nog echt leuke topics waren, tegenwoordig woorden onder 'leuke' topics topics van Trannellius, Cacciatore, phpmystyle en Michielos verstaan, stuk voor stuk bagger en trolls die misschien in ONZ grappig waren, 4 jaar geleden.
Vooral die laatste driequote:Op zaterdag 12 december 2009 12:19 schreef Agiath het volgende:
Vroeger toen er nog echt leuke topics waren, tegenwoordig woorden onder 'leuke' topics topics van Trannellius, Cacciatore, phpmystyle en Michielos verstaan, stuk voor stuk bagger en trolls die misschien in ONZ grappig waren, 4 jaar geleden.
Conclusie: KLB is onder je neus verandert in iets wat je niet meer leuk vind en je hebt er niks tegen gedaan. Zoek een ander plekkie op de intarwebz.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:19 schreef Agiath het volgende:
Als ik niets te doen heb ga ik toch altijd naar KLB, die gewoonte raak ik niet meer kwijtquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Conclusie: KLB is onder je neus verandert in iets wat je niet meer leuk vind en je hebt er niks tegen gedaan. Zoek een ander plekkie op de intarwebz.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:16 schreef Agiath het volgende:
Vroeger en 'toen de_boswachter' nog mod was in één zin
Kankernewbies, pleur op uit KLB, jullie zijn de kanker die KLB kapot maakt!
Nee, het verneukt meer ONZ.. daar gebruiken ze meer dingen van 4chan. In klb valt het nog mee. Hier en daar iets, maar niet zo erg als in ONZ.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:12 schreef switchboy het volgende:
Nee /b/ maakt KLB kapot, waarom moeten zo nodig al die meme's overgenomen worden. Pleur toch op. Als ik 4chan wil ga ik wel naar 4chan. Ik wil Fok!
De eerste met een echte perm-ban hoop ik?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet.
Ik ga een andere functie binnen FOK! bekleden.
Maar dat is iets voor 2010. Kom er nog op terug.
Idd, nu is het saai geworden. Daarom ging ik naar KLB.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:25 schreef switchboy het volgende:
Vroeger had ONZ eigen meme's![]()
Ik wil de park wel weer een checken
maar dat was grappigquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:30 schreef switchboy het volgende:
De verpaupering is begonnen met die uilen!
O RLY?
YA RLY!
NO WAI!
WAI!
de eerste keer ja! Kom eens met wat nieuws en kopieer geen dingen. /b/ zelf is al verkankert doordat alles een repost van een repost is. Dat hoef je niet hiernaartoe te brengen.quote:
quote:
idd, "'toen de_boswachter z'n jaarmixen releasde" moet het zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:16 schreef Agiath het volgende:
Vroeger en 'toen de_boswachter' nog mod was in één zin
Kankernewbies, pleur op uit KLB, jullie zijn de kanker die KLB kapot maakt!
Overigens blijf ik deze zin apart vinden, gecombineerd met hoe vaak deze persoon in mijn topics verschijnt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:19 schreef Agiath het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |