vroeger was er nog niet eens internet! denk daar maar een over na.....quote:
wanneer word jij weer mod?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Dat soort geneuks van gasten die denken dat vroeger alles beter was en die vooral commentaar hebben op KLB.
Want vroeger was het zus, vroeger was het zo.
STFU. Ik kan me hier dus echt kwaad om maken.
Nou dat. Doei.
Toen was -Sandstorm- er.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:22 schreef Agiath het volgende:
* Agiath denkt met weemoed aan de pre-bowa tijd in KLB
Niet.quote:
Toen was ik er nog nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:20 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
vroeger was er nog niet eens internet! denk daar maar een over na.....
quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:20 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
vroeger was er nog niet eens internet! denk daar maar een over na.....
QFTquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:34 schreef Matty___ het volgende:
tja te veel mensen met 199x in het geboortejaar dan krijg je dat soort gezeik.....
Niet mee eens. Vroeger was het inderdaad beter, maar weinig te maken met die leeftijd. Velen van 198x kunnen er ook wat van.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:34 schreef Matty___ het volgende:
tja te veel mensen met 199x in het geboortejaar dan krijg je dat soort gezeik.....
Ja, goede oude tijd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef LudoSanders het volgende:
Vroeger toen Maikuuul nog hendig sjiek was.
Dat dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vroeger was het inderdaad beter, maar weinig te maken met die leeftijd. Velen van 198x kunnen er ook wat van.
Meegemaakt in de zin van:quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:43 schreef Nosh het volgende:
Alles wat de EK-finale niet heeft meegemaakt moet dóód!
op fok isgewoon heel makkelijk je registratie datum te zien. Op een paar kloons na valt iedereen die een oldfag probeert te zijn daarbij makkelijk door de mand.quote:
Met shirtje op de bank voor de televéé zitten!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meegemaakt in de zin van:
Actief meegemaakt of voor die tijd geboren ?
Iedereen hier is toch een kloon vanwege oude accounts die je graag wilt verbergen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:50 schreef switchboy het volgende:
[..]
op fok isgewoon heel makkelijk je registratie datum te zien. Op een paar kloons na valt iedereen die een oldfag probeert te zijn daarbij makkelijk door de mand.
Beter ga jij gewoon terug naar 4chan met je gejatte termen die niet van toepassing zijn op KLB.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:35 schreef switchboy het volgende:
klb was nooit goed!
maar de opsomming van klachten en lief dagboek reacties is de kanker die KLB nog erger stuk maakt!
En iedere TS die het woord grav magna oid gebruikt
Ik was toen verdomme 4.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:50 schreef Herpert het volgende:
[..]
Met shirtje op de bank voor de televéé zitten!
Al was je 4, als je maar op de bank zat met je familie ofzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was toen verdomme 4.
Ik ken wel nog alle poules van het WK 1994 uit mijn hoofd, telt dat ook ?
Hé! Dan ben je bijna jarig!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was toen verdomme 4.
Ik ken wel nog alle poules van het WK 1994 uit mijn hoofd, telt dat ook ?
Een groentes pwnde bij de Cloller1000quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:39 schreef LudoSanders het volgende:
Vroeger toen Maikuuul nog hendig sjiek was.
En rondleidingen door zijn huis.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een groentes pwnde bij de Cloller1000
DJ SANDSTORMquote:
Muziektopic op zaterdagavond om 3uur snachtsquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:58 schreef damsco het volgende:
Vroeger toen ik elke dag een anti metal topic aanmaakte.
Maar boswachter, wees nou even eerlijk. Vroeger was KLB ook gewoon beter. Er waren betere klachten, die waren beter geformulierd, de paints waren beter en grappiger. De fipos waren beter. De c-c-c-c-c-combos waren diepzinniger. De combobreakers werden genadeloos afgeslacht. Vroeger was KLB echt stukken beter.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Dat soort geneuks van gasten die denken dat vroeger alles beter was en die vooral commentaar hebben op KLB.
Want vroeger was het zus, vroeger was het zo.
STFU. Ik kan me hier dus echt kwaad om maken.
Nou dat. Doei.
Nee. Hier wens ik niet aan mee te doen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:11 schreef zovty het volgende:
Maar boswachter, wees nou even eerlijk. Vroeger was KLB ook gewoon beter. Er waren betere klachten, die waren beter geformulierd, de paints waren beter en grappiger. De fipos waren beter. De c-c-c-c-c-combos waren diepzinniger. De combobreakers werden genadeloos afgeslacht. Vroeger was KLB echt stukken beter.
Geef nou gewoon toe dat ik gelijk heb en dan kan hier een slotje op.
Maikuuul swaffelt nu hendig sjiek een marokkaanse (serieusquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is Maikuuul niet hendig sjiek meer dan?
Maikuuul pleegt een aanslag op FOK!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maikuuul swaffelt nu hendig sjiek een marokkaanse (serieus).
Sinds het uit is met Jenifuuur zien we Maikuuul amper meer. Hij zit onder de duim bij hoofddoekje.
Ws. draagt hij momenteel al een snor en is hij bekeerd tot de islam.
R.i.p. Maikuuul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |