Dank jequote:Op zaterdag 5 december 2009 13:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit was het, en dat had ik al geraden, maar toen zei ze niets.
Poezenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Katten.
Polle wilde gisteravond op schoot maar Wobje zat er al en ik heb niet genoeg schoot voor 2 dikke katten. Maar hij bleef lang proberen zich er bij te wurmen in de hoop dat Wobje weg zou gaan.
Hier kan ik ook niet om slapen 's nachtsquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt wel als een aannemelijke functionaliteit die op FOk geïntroduceerd zou worden. Veel belangrijker dan een goede search of uniformiteit in de onderdelen bijvoorbeeld.
Hij kon ook bij m'n moeder op schoot, maar hij moest persé bij mij.quote:
Ook? Het heeft bij mij gelukkig geen invloed op mijn slaap. Als beroepsneuroot valt mij het gebrek aan uniformiteit wel op.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:33 schreef Tegan het volgende:
Hier kan ik ook niet om slapen 's nachts.
Beroepsneuroot? Waarom ben je thuis dan ook een neuroot? * MissMSX mompelt iets over een conducteur en thuis kaartjes knippen enzoquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook? Het heeft bij mij gelukkig geen invloed op mijn slaap. Als beroepsneuroot valt mij het gebrek aan uniformiteit wel op.
Ik zou me vereerd voelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij kon ook bij m'n moeder op schoot, maar hij moest persé bij mij.![]()
Typisch gevalletje van je op je partner gaan lijken als je al langere tijd samen bent.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:36 schreef MissMSX het volgende:
Beroepsneuroot? Waarom ben je thuis dan ook een neuroot? * MissMSX mompelt iets over een conducteur en thuis kaartjes knippen enzo
Maar verder gaat alles goed daar bij jullie?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beroepsneuroot? Waarom ben je thuis dan ook een neuroot? * MissMSX mompelt iets over een conducteur en thuis kaartjes knippen enzo
quote:
Je ex is een neuroot?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van je op je partner gaan lijken als je al langere tijd samen bent.
Daar kom ik net vandaan! Slechte timing weer.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Zij die naar amersfoort gaan groeten u!
Ik krijg afhaalchineesquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Wij gaan vanavond uit eten hoor ik net, bij wijze van sinterklaasviering. Nice.
Die krengen komen mij inmiddels mijn neus uit.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik vanavond géén chocoladeletter krijg ben ik diep teleurgesteld.
Ik heb er nog geen gehadquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Die krengen komen mij inmiddels mijn neus uit.
quote:
Wat zat er eigenlijk in de ovenschotel dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Geen eieren en geen kaas meer.. Kan wel naar de appie lopen maar ik denk dat ik voor plan B ga: geen ovenschotel en gewoon aardappels, groente, vlees
Aardappelschijfjes, gehakt, broccoli en de bedoeling was een lekker room-ei-kaas-tuinkruidensausjequote:Op zaterdag 5 december 2009 17:25 schreef Tegan het volgende:
Wat zat er eigenlijk in de ovenschotel dan?
Hacheequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:18 schreef RaXz het volgende:
M'n geduld word op de proef gestelt, Hachee klaarmaken is een hoop gewacht, maar dan heb je ook wel wat.
stamppot wortelsquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:30 schreef RaXz het volgende:
Met gekookte aardappel, ik ken het niet anders.![]()
Lekker prakken.
Niet in de hachee, bij de hachee.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:40 schreef RaXz het volgende:
Rodekool!![]()
Dat moet ik maar een keer gaan proberen in hachee. Oh, etenstijd nadert snel, ik kan niet wachten.
quote:
Toen ik het in de pan gooide ging het verschrikkelijk stinken, dus het was toch niet meer goed.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:16 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb het net op. Ondanks het gemis van de ovenschotel was het prima eten
Heb je al bedacht wat je met het gehakt gaat doen T?
Mmz stinken is niet goed nee.. Spinazie welquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:56 schreef Tegan het volgende:
Toen ik het in de pan gooide ging het verschrikkelijk stinken, dus het was toch niet meer goed.
Dus ik eet nu alleen aardappelpuree met spinazie, ook wel lekker.
Had vanmiddag als lunch al pannekoeken met spekjes op, dus mijn meat-fix heb ik toch al gehad.
Prakken schijnt ook nog eens een stuk gezonder te zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]Prakken
Ik snap niet hoe mensen gekookte aardappels kunnen eten zonder te prakken. Maar dan gaat het goed met de rode kool, ik dacht dat je de kool er al in de pan bij wilde gooien
Ik heb het van huis uit meegekregen. Mijn ouders prakken echt alles. Vond het nog wel eens moeilijk als ik dan bij een vriendinnetje bleef eten die niet praktequote:Op zaterdag 5 december 2009 19:21 schreef RaXz het volgende:
Prakken schijnt ook nog eens een stuk gezonder te zijn.
Dat kan je dan toch alsnog prakken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb het van huis uit meegekregen. Mijn ouders prakken echt alles. Vond het nog wel eens moeilijk als ik dan bij een vriendinnetje bleef eten die niet prakteIk vond het eten dan echt minder lekker. Zit je daar met lange tanden te eten terwijl je uitgebreid geroepen hebt dat je gekookte aardappelen met spinazie echt wel lekker vind! Ja, maar wel geprakt
Nou ja, als je twee keer al verteld is dat prakken ontzettend boers is en niet netjes laat je het wel hoor als 13-jarige verlegen stuk fruit.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:43 schreef RaXz het volgende:
Dat kan je dan toch alsnog prakken.![]()
M'n moeder ergerde altijd aan m'n vader, omdat hij altijd ging prakken.
Of gewoon nooit meer daar etenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:52 schreef RaXz het volgende:
Nou zeg.![]()
Dan maar in je mond extra goed prakken!
Maar wij komen toch ook uit een boerse omgeving?! Dus dan mogen we prakken wat we willen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nou ja, als je twee keer al verteld is dat prakken ontzettend boers is en niet netjes laat je het wel hoor als 13-jarige verlegen stuk fruit.
Mja, dit waren ook Hollanders die dachten lekker landelijk te gaan wonenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar wij komen toch ook uit een boerse omgeving?! Dus dan mogen we prakken wat we willen.
ik ben met een vriendin naar de bios geweest, new moon. De voorfilmpjes waren beter. Ik heb zo'n zin in Avatar!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:05 schreef nectarientje het volgende:
Zij die lekker in DH blijven groeten u terug. Wat ga je in Amersfoort doen?
Dat is die film met de appetijtelijke meneer toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:03 schreef CherryLips het volgende:
ik ben met een vriendin naar de bios geweest, new moon. De voorfilmpjes waren beter. Ik heb zo'n zin in Avatar!
En wie ben jij, ben jij wel door de kliekjesscan heengekomen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:35 schreef RaXz het volgende:
Avatar is toch niet afgeleid van die tekenfilm he?
Ik kom door alle scans heen als een geavanceerd virus.quote:Op zondag 6 december 2009 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wie ben jij, ben jij wel door de kliekjesscan heengekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |