Lief zijn tegen nieuw vleesquote:Op zondag 6 december 2009 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wie ben jij, ben jij wel door de kliekjesscan heengekomen?
Ik heb trouwnes een mooie choco letter gekregen en ben stomdronken omdat de gastvrouw geen ander bier had gekocht dan triples en quadruples in de koelkast had liggen.
Lekker hoor, daar niet van maar ik wil ook best wel eens een normaal glas bier drinken ipv al die 8%+ muik
Nee, toch?quote:
Daag meisje.. Ik ben alweer wakker hoor ....quote:Op zondag 6 december 2009 09:11 schreef TwistedDarling het volgende:
![]()
Het is nog lekker rustig in de keet hier. Iedereen slaapt nog.
Ik kreeg gisteravond nog een chocoladeletter en een paté-setje. Een wat? Een paté-setje! Wat moet je daarmee als student? Geen idee, maar het is wel lekker ietwat decadent.![]()
Hoe is het met jequote:Op zondag 6 december 2009 09:13 schreef kres het volgende:
[..]
Daag meisje.. Ik ben alweer wakker hoor ....
Ohh wel goed denk ik .quote:Op zondag 6 december 2009 09:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hoe is het met je? Heb je al lang niet meer gezien hier.
Dat lijkt me echt bagger, arme jij. *aai*quote:Op zondag 6 december 2009 09:19 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh wel goed denk ik .
Beetje over de kop i.v.m met mijn nachtdiensten. Slaap zwaar slecht en zo...
Ik hang uit bij [Singles Sc]
Ohh wat lijkt me dat niks.. Maar ik gok dat je er wel beetje aan went..quote:Op zondag 6 december 2009 09:19 schreef TwistedDarling het volgende:
Zal maar even snel gaan douchen. Als de rest wakker is kan ik de badkamer wel vergeten tot vanmiddag.
Het is ook niks. Alles overhoop en als iedereen slaapt ben je weer wakker en dat is om de week zo.. Vreet behoorlijk wat energie.quote:Op zondag 6 december 2009 09:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt bagger, arme jij. *aai*
Geen wonder dat ik je moet missen, daar kom ik nooit.
Details, details! Hoeveel vrouwen heb je al opgepikt daar?quote:Op zondag 6 december 2009 09:29 schreef kres het volgende:
Nou moet ik ook zegen dat ik daar ook nog maar kort rondhang.
Geen.. Het is voornamelijk stom lullen...quote:Op zondag 6 december 2009 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Details, details! Hoeveel vrouwen heb je al opgepikt daar?
Ik hoef er gelukkig niet meer aan te wennen, ik ben hier alleen maar op bezoek dit weekend. Vanaf morgen weer m'n eigen badkamer helemaal voor mij alleen.quote:Op zondag 6 december 2009 09:29 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh wat lijkt me dat niks.. Maar ik gok dat je er wel beetje aan went..
[..]
Het is ook niks. Alles overhoop en als iedereen slaapt ben je weer wakker en dat is om de week zo.. Vreet behoorlijk wat energie.
Nou moet ik ook zegen dat ik daar ook nog maar kort rondhang.
Jeeje, het lijkt de SC wel.quote:
Ohh dan valt het nog wel mee dan ... Wel lekker fruitig ?quote:Op zondag 6 december 2009 09:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik hoef er gelukkig niet meer aan te wennen, ik ben hier alleen maar op bezoek dit weekend. Vanaf morgen weer m'n eigen badkamer helemaal voor mij alleen.
[..]
Jeeje, het lijkt de SC wel.
Het is een goede dag voor 't oosten van 't land als we er allebei zijn vandaag.quote:Op zondag 6 december 2009 10:06 schreef nectarientje het volgende:
mogguh!
Zo maar eens fris en fruitig de trein in voor een paar uurTD, ik kom in de buurt dus ik zal zwaaien
Ik reis via Zutphen vandaag dus de streek gaat een warme gloed krijgenquote:Op zondag 6 december 2009 10:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Het is een goede dag voor 't oosten van 't land als we er allebei zijn vandaag.
Hey girly...quote:Op zondag 6 december 2009 10:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik reis via Zutphen vandaag dus de streek gaat een warme gloed krijgen
Ohh ja het oosten van het land viert feest vandaag.quote:Op zondag 6 december 2009 10:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het is een goede dag voor 't oosten van 't land als we er allebei zijn vandaag.
Ramm-steinquote:Op zondag 6 december 2009 10:13 schreef kres het volgende:
Ohh ja het oosten van het land viert feest vandaag.![]()
Oeh, dat is idd wel heel dichtbij.quote:Op zondag 6 december 2009 10:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik reis via Zutphen vandaag dus de streek gaat een warme gloed krijgen
succes!quote:Op zondag 6 december 2009 10:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Oeh, dat is idd wel heel dichtbij.
Ik moet trouwens nog even hard studeren vandaag, dus ik zal Fok maar weer even verlaten. Komt niets van terecht zo.![]()
Uh, ja.quote:
Ahh zo erg ben ik niet ...quote:
Wie?quote:Op zondag 6 december 2009 02:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lief zijn tegen nieuw vlees. GM hebben we ookal weggejaagd.
Niet gek met die naam, er loopt hier een panther rond.quote:Op zondag 6 december 2009 13:59 schreef Tegan het volgende:
GlowMouse.
Ik kom net onder de douche vandaanquote:Op zondag 6 december 2009 09:19 schreef TwistedDarling het volgende:
Zal maar even snel gaan douchen. Als de rest wakker is kan ik de badkamer wel vergeten tot vanmiddag.
Ja daar ben ik nu dus ook bang voor. En als ik er iets van zeg dan krijg ik er later misschien spijt van en is de vriendschap verpest. Maar sommige dingen die ze zegt schieten bij mij gewoon in het verkeerde keelgat, alsof we elkaar steeds meer irriteren in plaats van dat het leuk en gezellig is.quote:Op zondag 6 december 2009 14:56 schreef RaXz het volgende:
Heb ik ook gehad met een vriend van mij, oorzaak lag toen ook wel een beetje bij mij. Als je eenmaal in die cirkel terecht komt ga je steeds meer op negatieve dingen letten, althans, zo ging dat bij mij.
Hmmm.. ik weet niet wat wijsheid is, aan een kant is eerlijkheid toch wel een van de fundamenten van vriendschap. Maar daar kan je ook weer te ver in gaan denk ik. Anders er een draai aangeven met wat grappen.quote:Op zondag 6 december 2009 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nu dus ook bang voor. En als ik er iets van zeg dan krijg ik er later misschien spijt van en is de vriendschap verpest. Maar sommige dingen die ze zegt schieten bij mij gewoon in het verkeerde keelgat, alsof we elkaar steeds meer irriteren in plaats van dat het leuk en gezellig is.
Wie ben je eigenlijk?
quote:Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef RaXz het volgende:
[..]
Niet gek met die naam, er loopt hier een panther rond.
De oorzaak ligt in eerste instantie bij jou. Jij ergert je, jij schiet uit je slof. Vraag jezelf eens af waardoor dat komt. Wat zegt of doet zij waar jij zo op aan slaat?quote:Op zondag 6 december 2009 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik erger me de laatste tijd helemaal kapot aan alles wat een vriendin zegt of doet en ik vraag me of de oorzaak bij mij ligt of bij haar. Nou kreeg ik net een mailtje waardoor ik weer een beetje uit m'n slof schoot, heb gelukkig nog niet geantwoord, laat het eerst even zakken
.
Misschien tijd om voor jezelf eens na te gaan of je wel bevriend wil blijven met diegene.quote:Op zondag 6 december 2009 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik erger me de laatste tijd helemaal kapot aan alles wat een vriendin zegt of doet en ik vraag me of de oorzaak bij mij ligt of bij haar. Nou kreeg ik net een mailtje waardoor ik weer een beetje uit m'n slof schoot, heb gelukkig nog niet geantwoord, laat het eerst even zakken
.
Veel meer dan je best kan een mens niet doenquote:Op zondag 6 december 2009 16:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Ik heb zowaar m'n opdrachten voor morgen al af.
Al snapte ik er geen hol van, ik heb wel m'n uiterste best gedaan.
En nu uiterst ontspannen.quote:Op zondag 6 december 2009 16:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Ik heb zowaar m'n opdrachten voor morgen al af.
Al snapte ik er geen hol van, ik heb wel m'n uiterste best gedaan.
Zeg ik net, BIERTJE!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |