Ik kom net onder de douche vandaanquote:Op zondag 6 december 2009 09:19 schreef TwistedDarling het volgende:
Zal maar even snel gaan douchen. Als de rest wakker is kan ik de badkamer wel vergeten tot vanmiddag.
Ja daar ben ik nu dus ook bang voor. En als ik er iets van zeg dan krijg ik er later misschien spijt van en is de vriendschap verpest. Maar sommige dingen die ze zegt schieten bij mij gewoon in het verkeerde keelgat, alsof we elkaar steeds meer irriteren in plaats van dat het leuk en gezellig is.quote:Op zondag 6 december 2009 14:56 schreef RaXz het volgende:
Heb ik ook gehad met een vriend van mij, oorzaak lag toen ook wel een beetje bij mij. Als je eenmaal in die cirkel terecht komt ga je steeds meer op negatieve dingen letten, althans, zo ging dat bij mij.
Hmmm.. ik weet niet wat wijsheid is, aan een kant is eerlijkheid toch wel een van de fundamenten van vriendschap. Maar daar kan je ook weer te ver in gaan denk ik. Anders er een draai aangeven met wat grappen.quote:Op zondag 6 december 2009 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nu dus ook bang voor. En als ik er iets van zeg dan krijg ik er later misschien spijt van en is de vriendschap verpest. Maar sommige dingen die ze zegt schieten bij mij gewoon in het verkeerde keelgat, alsof we elkaar steeds meer irriteren in plaats van dat het leuk en gezellig is.
Wie ben je eigenlijk?
quote:Op zondag 6 december 2009 14:20 schreef RaXz het volgende:
[..]
Niet gek met die naam, er loopt hier een panther rond.
De oorzaak ligt in eerste instantie bij jou. Jij ergert je, jij schiet uit je slof. Vraag jezelf eens af waardoor dat komt. Wat zegt of doet zij waar jij zo op aan slaat?quote:Op zondag 6 december 2009 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik erger me de laatste tijd helemaal kapot aan alles wat een vriendin zegt of doet en ik vraag me of de oorzaak bij mij ligt of bij haar. Nou kreeg ik net een mailtje waardoor ik weer een beetje uit m'n slof schoot, heb gelukkig nog niet geantwoord, laat het eerst even zakken
.
Misschien tijd om voor jezelf eens na te gaan of je wel bevriend wil blijven met diegene.quote:Op zondag 6 december 2009 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik erger me de laatste tijd helemaal kapot aan alles wat een vriendin zegt of doet en ik vraag me of de oorzaak bij mij ligt of bij haar. Nou kreeg ik net een mailtje waardoor ik weer een beetje uit m'n slof schoot, heb gelukkig nog niet geantwoord, laat het eerst even zakken
.
Veel meer dan je best kan een mens niet doenquote:Op zondag 6 december 2009 16:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Ik heb zowaar m'n opdrachten voor morgen al af.
Al snapte ik er geen hol van, ik heb wel m'n uiterste best gedaan.
En nu uiterst ontspannen.quote:Op zondag 6 december 2009 16:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Ik heb zowaar m'n opdrachten voor morgen al af.
Al snapte ik er geen hol van, ik heb wel m'n uiterste best gedaan.
Zeg ik net, BIERTJE!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |