Maar wij komen toch ook uit een boerse omgeving?! Dus dan mogen we prakken wat we willen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nou ja, als je twee keer al verteld is dat prakken ontzettend boers is en niet netjes laat je het wel hoor als 13-jarige verlegen stuk fruit.
Mja, dit waren ook Hollanders die dachten lekker landelijk te gaan wonenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar wij komen toch ook uit een boerse omgeving?! Dus dan mogen we prakken wat we willen.
ik ben met een vriendin naar de bios geweest, new moon. De voorfilmpjes waren beter. Ik heb zo'n zin in Avatar!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:05 schreef nectarientje het volgende:
Zij die lekker in DH blijven groeten u terug. Wat ga je in Amersfoort doen?
Dat is die film met de appetijtelijke meneer toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:03 schreef CherryLips het volgende:
ik ben met een vriendin naar de bios geweest, new moon. De voorfilmpjes waren beter. Ik heb zo'n zin in Avatar!
En wie ben jij, ben jij wel door de kliekjesscan heengekomen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:35 schreef RaXz het volgende:
Avatar is toch niet afgeleid van die tekenfilm he?
Ik kom door alle scans heen als een geavanceerd virus.quote:Op zondag 6 december 2009 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wie ben jij, ben jij wel door de kliekjesscan heengekomen?
Lief zijn tegen nieuw vleesquote:Op zondag 6 december 2009 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wie ben jij, ben jij wel door de kliekjesscan heengekomen?
Ik heb trouwnes een mooie choco letter gekregen en ben stomdronken omdat de gastvrouw geen ander bier had gekocht dan triples en quadruples in de koelkast had liggen.
Lekker hoor, daar niet van maar ik wil ook best wel eens een normaal glas bier drinken ipv al die 8%+ muik
Nee, toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |