Ik heb er nog geen gehadquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Die krengen komen mij inmiddels mijn neus uit.
quote:
Wat zat er eigenlijk in de ovenschotel dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Geen eieren en geen kaas meer.. Kan wel naar de appie lopen maar ik denk dat ik voor plan B ga: geen ovenschotel en gewoon aardappels, groente, vlees
Aardappelschijfjes, gehakt, broccoli en de bedoeling was een lekker room-ei-kaas-tuinkruidensausjequote:Op zaterdag 5 december 2009 17:25 schreef Tegan het volgende:
Wat zat er eigenlijk in de ovenschotel dan?
Hacheequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:18 schreef RaXz het volgende:
M'n geduld word op de proef gestelt, Hachee klaarmaken is een hoop gewacht, maar dan heb je ook wel wat.
stamppot wortelsquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:30 schreef RaXz het volgende:
Met gekookte aardappel, ik ken het niet anders.![]()
Lekker prakken.
Niet in de hachee, bij de hachee.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:40 schreef RaXz het volgende:
Rodekool!![]()
Dat moet ik maar een keer gaan proberen in hachee. Oh, etenstijd nadert snel, ik kan niet wachten.
quote:
Toen ik het in de pan gooide ging het verschrikkelijk stinken, dus het was toch niet meer goed.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:16 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb het net op. Ondanks het gemis van de ovenschotel was het prima eten
Heb je al bedacht wat je met het gehakt gaat doen T?
Mmz stinken is niet goed nee.. Spinazie welquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:56 schreef Tegan het volgende:
Toen ik het in de pan gooide ging het verschrikkelijk stinken, dus het was toch niet meer goed.
Dus ik eet nu alleen aardappelpuree met spinazie, ook wel lekker.
Had vanmiddag als lunch al pannekoeken met spekjes op, dus mijn meat-fix heb ik toch al gehad.
Prakken schijnt ook nog eens een stuk gezonder te zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]Prakken
Ik snap niet hoe mensen gekookte aardappels kunnen eten zonder te prakken. Maar dan gaat het goed met de rode kool, ik dacht dat je de kool er al in de pan bij wilde gooien
Ik heb het van huis uit meegekregen. Mijn ouders prakken echt alles. Vond het nog wel eens moeilijk als ik dan bij een vriendinnetje bleef eten die niet praktequote:Op zaterdag 5 december 2009 19:21 schreef RaXz het volgende:
Prakken schijnt ook nog eens een stuk gezonder te zijn.
Dat kan je dan toch alsnog prakken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb het van huis uit meegekregen. Mijn ouders prakken echt alles. Vond het nog wel eens moeilijk als ik dan bij een vriendinnetje bleef eten die niet prakteIk vond het eten dan echt minder lekker. Zit je daar met lange tanden te eten terwijl je uitgebreid geroepen hebt dat je gekookte aardappelen met spinazie echt wel lekker vind! Ja, maar wel geprakt
Nou ja, als je twee keer al verteld is dat prakken ontzettend boers is en niet netjes laat je het wel hoor als 13-jarige verlegen stuk fruit.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:43 schreef RaXz het volgende:
Dat kan je dan toch alsnog prakken.![]()
M'n moeder ergerde altijd aan m'n vader, omdat hij altijd ging prakken.
Of gewoon nooit meer daar etenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:52 schreef RaXz het volgende:
Nou zeg.![]()
Dan maar in je mond extra goed prakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |