Als je geen ontslag neemt heb ik respect voor jequote:
Een beetje een Stuttgart seizoen wordt dit weer, maar bedenkt!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:20 schreef valek het volgende:
Ik zou graag ontslag nemen, maar ik kan het niet maken vind ik. Ik modder maar wat aan en ben blij als deze competitie voorbij is.
Dat kun je wel stellen jahquote:
Had me taktiek vergeten aan te passen, haha. En tegen een ploeg al Interquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:58 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen jah, overigens best beroerd dat ik in 3 dagen 2x tegen jou moet....
Ik doe mijn best om van je te winnen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:06 schreef leroytje het volgende:
[..]
Een beetje een Stuttgart seizoen wordt dit weer, maar bedenkt!
Wie werd er in Brazilië kampioen? Juist, Internacional, en daar had de manager na 3 dagen ook ontslag genomen, omdat het zo slecht ging. Succes in ieder geval wel
Als ik ook nog maar wel van je win
Dat houdt in?quote:Op maandag 7 december 2009 14:32 schreef leroytje het volgende:
Weet je hè, ik zat ff vooruit te denken. Wat denken jullie van de volgende competitie fantasy?
Van te voren je eigen team samenstellen met een (beperkt) budgetquote:
Dan moet het wel op een eerlijke manier gaan. Welk budget krijg je?quote:Op maandag 7 december 2009 15:10 schreef leroytje het volgende:
[..]
Van te voren je eigen team samenstellen met een (beperkt) budget
Dat moet je helemaal nietquote:Op maandag 7 december 2009 16:54 schreef valek het volgende:
Hopelijk heb ik de weg omhoog gevonden. Met 6-2 van Palermo gewonnen. Vannacht tegen AS Roma. Die moet ik ook gewoon pakken.
Klopt.. En je kunt alle spelers volgens waarde aan je team toevoegen. Dus Robinho is gewoon iets van 14mil.quote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef leroytje het volgende:
Je kunt iedere speler kiezen die je wilt. Je moet verplicht 20 spelers in je team hebben en volgens mij heb je een budget van ¤175 miljoen. Weet ik niet zeker, ik heb heb het ook nog nooit gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |