Als je geen ontslag neemt heb ik respect voor jequote:
Een beetje een Stuttgart seizoen wordt dit weer, maar bedenkt!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:20 schreef valek het volgende:
Ik zou graag ontslag nemen, maar ik kan het niet maken vind ik. Ik modder maar wat aan en ben blij als deze competitie voorbij is.
Dat kun je wel stellen jahquote:
Had me taktiek vergeten aan te passen, haha. En tegen een ploeg al Interquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:58 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen jah, overigens best beroerd dat ik in 3 dagen 2x tegen jou moet....
Ik doe mijn best om van je te winnen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:06 schreef leroytje het volgende:
[..]
Een beetje een Stuttgart seizoen wordt dit weer, maar bedenkt!
Wie werd er in Brazilië kampioen? Juist, Internacional, en daar had de manager na 3 dagen ook ontslag genomen, omdat het zo slecht ging. Succes in ieder geval wel
Als ik ook nog maar wel van je win
Dat houdt in?quote:Op maandag 7 december 2009 14:32 schreef leroytje het volgende:
Weet je hè, ik zat ff vooruit te denken. Wat denken jullie van de volgende competitie fantasy?
Van te voren je eigen team samenstellen met een (beperkt) budgetquote:
Dan moet het wel op een eerlijke manier gaan. Welk budget krijg je?quote:Op maandag 7 december 2009 15:10 schreef leroytje het volgende:
[..]
Van te voren je eigen team samenstellen met een (beperkt) budget
Dat moet je helemaal nietquote:Op maandag 7 december 2009 16:54 schreef valek het volgende:
Hopelijk heb ik de weg omhoog gevonden. Met 6-2 van Palermo gewonnen. Vannacht tegen AS Roma. Die moet ik ook gewoon pakken.
Klopt.. En je kunt alle spelers volgens waarde aan je team toevoegen. Dus Robinho is gewoon iets van 14mil.quote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef leroytje het volgende:
Je kunt iedere speler kiezen die je wilt. Je moet verplicht 20 spelers in je team hebben en volgens mij heb je een budget van ¤175 miljoen. Weet ik niet zeker, ik heb heb het ook nog nooit gedaan
Maaru, had jij geld teveel of zo? Ik vind het niet erg dat ik hem kwijt ben voor dat bedrag.quote:Op maandag 7 december 2009 17:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal nietIk sta net eindelijk weer op mijn doelstelling!
Je kan met een gerust hart bieden op men spelers hoor, lk kijk wel of ik het accepteerquote:Op maandag 7 december 2009 21:45 schreef Rossdale het volgende:
90 mil en niets om het aan uit te geven
Speelde je op extreem jongen?quote:Blessures en kaarten
2" Chamakh, ACF Fiorentina
11" Santana, ACF Fiorentina
11" Gulan, ACF Fiorentina
21" De Silvestri, ACF Fiorentina
66" Dainelli, ACF Fiorentina
75" Dainelli, ACF Fiorentina
75" Natali, ACF Fiorentina
76" Natali, ACF Fiorentina
81" Fàbregas, ACF Fiorentina
Yep, op extreem.quote:
Meneertje heeft ook een goed team hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 10:33 schreef leroytje het volgende:
Mensen, de competitie is spannender dan ooit. Ik ben echt benieuwd hoe het af gaat lopen. Er zijn wat tegenvallers, maar ook zeker een aantal verrassingen! Zal straks weer ff tussenstandje posten.
Ik hoop zelf mijn positie vast te houden en vandaag te verstevigen tegen Palermo.
Absoluut, maar ik moet thuis, dus dat moet ik kunnen winnenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:13 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Meneertje heeft ook een goed team hoor
Pisvee, moffen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:50 schreef valek het volgende:
3-3 tegen Genoa. Kutzooi, mijn team was beter. Ik scoorde wel in de 87ste minuut de gelijkmaker. Ben voor PSV, ben gewend in goals in de laatste minuten.
Beetje geirriteerd dat PSV het zo goed doet?quote:
Ik sta op mn doelstelling, maar sta liever paar plekken hogerquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:45 schreef valek het volgende:
Met 3-0 gewonnen van Juventus. Sta nog 6 punten achter op mijn doelstelling. Het seizoen is nog lang, maar het moet te doen zijn. Vooral omdat ik een brede selectie heb.
Dat heb ik soms ook ja. Gooi je er een "matige" speler in scoort die er 4/5quote:Op woensdag 16 december 2009 09:22 schreef Rossdale het volgende:
Vooral omdat hij in de 3e minuut inviel omdat Villa geblesseerd raakte
Het is mijn minste aanvaller en dus een bankzitter, maar misschien moet ik hem toch maar eens wat meer speeltijd gunnenHij heeft zich iig bewezen vandaag
Hoe krijg je het voor elkaar om met dit team te verliezen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:47 schreef leroytje het volgende:
Toch beroerd dat ik met dit team alweer verlies
[ link | afbeelding ]
Ik zie het al.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:06 schreef leroytje het volgende:
Ik weet het ook niet. Heb nu 22 wedstrijden gespeeld. had de 1e 19! gewonnen. Toen uit verloren van Everton. Kan gebeuren. En nu thuis tegen manCity (staan 2de) verloren. Dus ik denk dat hij TK gedaan heeft. Wel jammer 19 wedstrijden achter elkaar winnen en na 22 wedstrijden toch nog maar 2 punten voorsprong
Maja nu gewoon weer terug naar hoe het was en kampioen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk daar is men verliespartij alquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef Silvanovisch het volgende:
Zo goed als..![]()
Je hebt 5 punten voorsprong en bent al 18 wedstijden ongeslagen.
Ik ben heeel erg benieuwd naar mijn team tegen jou team.quote:Op maandag 21 december 2009 11:00 schreef valek het volgende:
7-2 gewonnen. Ik sta nog 6 punten achter op mijn doelstelling. Ik blijf op dit moment winnen. Ik geloof er nog in, wordt moeilijk maar moet te doen zijn.
Welk team manage jij ook al weer?quote:Op maandag 21 december 2009 11:17 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik ben heeel erg benieuwd naar mijn team tegen jou team.
Dat wordt dus een tk en besloten training.quote:Op maandag 21 december 2009 19:37 schreef leroytje het volgende:
Ja en Robben en Cristiano Ronaldo en Pandev en Cassilas en van Bommel en Lahm en Richards en Alves
Lazio dus
Ja shit. Jij hebt een team, dat is ongelovelijk. Echt gruwelijk goeie spelers.quote:Op maandag 21 december 2009 19:46 schreef leroytje het volgende:
Ja maar......
Ik speel thuis en doe dat ook
Die Robinho die weer bijna bovenaan staatquote:
Jeps, that's me.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:28 schreef valek het volgende:
Is de trainer van Udinese ook een Fokker? Moet tegen hem komende nacht.
Fantasy of Duitsland.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:54 schreef leroytje het volgende:
Duurt nog wel 2 weken, alleen moeten we nog gaan kijken naar welk land we gaan.
De first division Engeland heeft mijn voorkeur!
Dit keer 11-1.. Al 17 wedstrijden ongeslagen ook.. Doe je goed!quote:Op zondag 20 december 2009 12:51 schreef valek het volgende:
10-2 gewonnen van Sampdoria. Leuk voor het doelsaldo.
Hoi Timquote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef Darkness88 het volgende:
Nog actieve forumers ook hier dan? Zelf Darkness88, actief op cafe
TK?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:26 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Dit keer 11-1.. Al 17 wedstrijden ongeslagen ook.. Doe je goed!
Yep.quote:
Weten we iig dat je 4-3-3 speeltquote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef leroytje het volgende:
Tussenstand:
[ link | afbeelding ]
Topscoorders:
[ link | afbeelding ]
SS Lazio (mijn team)
[ link | afbeelding ]
Haha, waarom?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef valek het volgende:
[..]
Yep.
Wel balen dat ik die ene goal tegenkrijg. Nu is het maar 11-1 geworden.
Als dat nog niet duidelijk wasquote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Weten we iig dat je 4-3-3 speelt
Zeg ik eigenlijk alleen om te kutten. Die uitslag slaat natuurlijk nergens op.quote:
Succes!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:44 schreef valek het volgende:
De schaakstukken voor komende nacht zijn gezet. Hopen op een goed resultaat tegen Lazio.
Ik zie het ja. Haha.quote:Op zondag 27 december 2009 07:27 schreef leroytje het volgende:
Je hebt wel lekker men team over de rooie geholpen
Ik weet het. Slaat nergens op natuurlijk, maar wel leuk voor mijn doelsaldo.quote:Op maandag 28 december 2009 00:20 schreef Silvanovisch het volgende:
Alweeeeeer dubbele cijfers voor Fiorentina
Is dit jouw team? Ik neem aan dat je bovenaan staat. Want dit is wat jij zegt een ziekelijk goed team.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:08 schreef Silvanovisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ziekelijk goede team is dit.
Nee is niet van mij helaas. Zag deze screenshot op het OSM-forum voorbij komen.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:32 schreef valek het volgende:
[..]
Is dit jouw team? Ik neem aan dat je bovenaan staat. Want dit is wat jij zegt een ziekelijk goed team.
Ik vind het allemaal goed. Ik doe gewoon mee.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:42 schreef leroytje het volgende:
Ik heb een superidee!
Laten we Champions gaan doen. CL dus eigenlijk
En anders wil ik graag weer naar Spanje. Herkansing met Barcelona
Mocht het Champions worden, ben ik ManU.
Spanje ben ik Barca.
First division England lijkt me niks, want daar is geen beker...
Anders stond je bovenaan zag ik. Omdat je doelsaldo net iets beter is.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:50 schreef Silvanovisch het volgende:
Kut junggg.. Mijn elftal wil geen kampioen worden lijkt wel..
Telkens als lazio punten verliest, verlies ik ook punten..
Haha, jammer ja.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:35 schreef Silvanovisch het volgende:
Als 1 van mn spelers Sanchez nou een doodschop had gegeven had ik gewonnen.
Je hoeft iig geen Messi te kopenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:55 schreef leroytje het volgende:
Leroytje: FC Barcelona: L.O_sportfanaat
Silvanovisch / FC Sil: Malaga CF
Droathoah / BadablingS1 / RCD Espanyol
valek/valeknl Valencia
Tzuu: Real Madrid: Managertzuu
007dutchy: Sporting Gijon
And: Sevilla FC: And
911Psycho: Villareal
MikeLowrey: Atletico Madrid: Andy Souwer Power.
En net die punten mis ik om mijn doelstelling te halen.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:44 schreef leroytje het volgende:
Valek, ik ben gewoon de enige die dit seizoen 2x van jou gewonnen heeft
Het is me niet eens gegund om alleen de hoogste uitslag van de competitie te hebben. Seizoen helemaal mislukt.quote:
Ah, dus heel Jaap doet moeilijk. Blij dat mijn league niet de enige is met problemenquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:51 schreef Vandergeld het volgende:
Ik wist niet dat dit topic er was, server Jaap heeft wat probleempjes vandaag en daardoor zijn sommige wedstrijden nog niet gespeeld waaronder die van mij
Ik zat vanmorgen naar scorebord te kijken en dacht moet ik niet tegen feyenoord vandaag ipv vitesse? Heb ik de hele wedstrijd zitten kijken, bleek dat ik de wedstrijd van gister had bekekenquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, dus heel Jaap doet moeilijk. Blij dat mijn league niet de enige is met problemen
Ik wil em nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:43 schreef valek het volgende:
Vannacht maar eens gaan scouten voor Robinho. Puur alleen al omdat iedereen hem wil hebben. haha.
Pff, Robinho? Nooitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:43 schreef valek het volgende:
Vannacht maar eens gaan scouten voor Robinho. Puur alleen al omdat iedereen hem wil hebben. haha.
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:41 schreef MikeLowrey het volgende:
Ik ben benieuwd. Tijd om mijn schande van de vorige competitie weg te vegen.
Ik ben benieuwd. Tijd om mijn schande van de vorige competitie weg te vegen.
Ik ben benieuwd. Tijd om mijn schande van de vorige competitie weg te vegen. En dus kampioen worden
Pff, wat een stank zeg!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:17 schreef valek het volgende:
Zo, ik sta bovenaan, de plek die ik gewend ben
Deja vu?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:13 schreef valek het volgende:
Met alle respect voor Getafe. Maar WTF? Hoe kan ik daar nu van verliezen?
Echt nu ook al hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:34 schreef Tzuuu het volgende:
Na veel speculatie in de media is de kogel dan eindelijk door de kerk: Atlético Madrid neemt afscheid van likmaaraanmijnlolliepop [S1]!
hopla! en weer zo'n trieste wegloper.
En komen wij ook dichter bij hem in de buurt.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:21 schreef leroytje het volgende:
Beter wint Sevilla vandaag van Villareal, dan wordt spannender
433, zoek de vleugels werk goed dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:42 schreef jplbrs het volgende:
Ik ben zelf UD Almeria en ik moet spelen tegen Tenerife, ik weet dat zij 4-5-1 spelen. Wat kan ik het beste hiertegen doen?
Daar had ik inderdaad al naar zitten kijkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:49 schreef valek het volgende:
Over 2 dagen tegen Barca. Mis ik mijn 2 sterspelers, dat is wel zuur.
Ik zou het niet erg vinden als er een paar uitvallen. Hoewel dat niet sportief is van me natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:36 schreef leroytje het volgende:
[..]
Daar had ik inderdaad al naar zitten kijken
Je zult zien dat er vandaag van mij nog een paar uitvallen.
Atletico is nog vrij bij ons.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:24 schreef woozi het volgende:
Gaat er iemand binnekort een nieuwe competitie starten?
PM > ik doe mee
Hey psssst, je mist er nog een paar extraquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef valek het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als er een paar uitvallen. Hoewel dat niet sportief is van me natuurlijk.
Ik zie het. 5 in totaal. Dat is echt kut, en net tegen jou. haha.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:00 schreef leroytje het volgende:
[..]
Hey psssst, je mist er nog een paar extra
Tsja, er is een tacktiek voor dat soort teams zodat je altijd kampioen word.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:21 schreef valek het volgende:
[..]
Ik zie het. 5 in totaal. Dat is echt kut, en net tegen jou. haha.
Maaru, met alle respect voor Sporting Gijon, hoe kunnen die zo hoog staan met dat elftal?
En welke tactiek is dat? Die wil ik ook wel weten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:57 schreef leroytje het volgende:
[..]
Tsja, er is een tacktiek voor dat soort teams zodat je altijd kampioen word.
Verder had hij tegen mij volgens mij een TK gebruikt, dus toch jammer.
Ik weet het niet, en wil het ook niet weten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:02 schreef valek het volgende:
[..]
En welke tactiek is dat? Die wil ik ook wel weten.
ben paar dagen terug ook bij een vriend van me in de competitie gegaan,quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:37 schreef leroytje het volgende:
[..]
Atletico is nog vrij bij ons.
7 speeldagen onderweg.
Waar haal je die taktiek vandaan dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:57 schreef leroytje het volgende:
[..]
Haha, een taktiek waardoor je altijd kampioen wordt? Ik speel gewoon lekker verdedigend!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:57 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik nietquote:
Och, ik dacht dat ik had verloren van jou. Want er staat toch een (p) bij jou?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:30 schreef Tzuuu het volgende:
juist... en nu lig ik uit de beker lawl!
(waren overigens echt de meest saaie 120min. ooit op het scorebord).
Oh btw. leroy, de eerste wedstrijden in de beker tegen botjes spelen en de laatste 2 met een TK.. en dan zeggen dat je 5x achter elkaar de beker gewonnen hebt, vind ik niet zo'n kunst![]()
haha
Heb ik nog niet naar gekeken, mijn teleurstelling was te groot.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:50 schreef leroytje het volgende:
Misschien omdat Torres en Dzeko en Messi het ook wel goed deden
thx, dat zal wel komen omdat rooney niet in de basis stond. Pato raakte in de 2de min. al geblesseerd..quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:28 schreef valek het volgende:
Proficiat Tzuu met je overwinning. 4x Rooney. Wel raar dat hij niet in het team van de week staat.
Del Piero scoort toch nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haal Del Piero, Ballack en Jagielka eens van het veldDie kerels zijn uitgeput!
Lekker nu weer 8-0quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef Tzuuu het volgende:
wow.. sinds een eeuw geleden dat één van mijn spelers niet beter is geworden na de training
PS: leroy, hoe bevalt je stage?
beetje routine werk net als de vorige keer.. maar dat is nooit verkeerdquote:Stage bevalt erg goed! Erg leerzaam. En de jouwe?
en terecht! je staat ook ergens waar je niet hoort te staan haha..quote:Kut barca, gaat die een TK gebruiken.
Mja, ik kan hooguit op gelijke hoogte komen. Maarja, ik heb vertrouwen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:52 schreef Tzuuu het volgende:
[..]
beetje routine werk net als de vorige keer.. maar dat is nooit verkeerd
[..]
en terecht! je staat ook ergens waar je niet hoort te staan haha..
nee maar je bent goed bezig hoor. die TK kan goed voor me uitpakken.
Aangezien jullie nog beide boven me staan, is het altijd een win-win situatie
Geen probleem, schop ik toch jouw en mijn team naar de klotequote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:34 schreef Tzuuu het volgende:
xD leroy, je deuren mogen dan wel gesloten zijn, maar dat zijn de mijne nu ook. Rawr!
Da's wel knap met zo'n teamquote:Op donderdag 11 februari 2010 07:00 schreef leroytje het volgende:
Dit is echt het meest kansloze seizoen die ik ooit gespeeld heb...
Nog 18 wedstrijden te gaan, je doet net alsof 't al gespeeld isquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:25 schreef loeders het volgende:
Dit word (waarschijnlijk) de 6e keer op rij dat ik 2e ga worden, nou is 't niet leuk meer![]()
[ afbeelding ]
Printscreen van je team?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef Sinnie het volgende:
In een andere league op de 2e plaats met Nec, 3 punten achter Ajax. Maar Ajax is niet meer in te halen want we hebben nog maar 1 wedstrijd en hij heeft een veel beter doelsaldo dan ik. En de nummer 3 kan me ook niet meer inhalen
Ik sta tweede met ADO, gelijk in punten met nummer één Ajax. Nog twee wedstrijden te gaan, waaronder op de laatste speeldag thuis tégen Ajax. En heb nog een TK overquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:17 schreef Sinnie het volgende:
In een andere league op de 2e plaats met Nec, 3 punten achter Ajax. Maar Ajax is niet meer in te halen want we hebben nog maar 1 wedstrijd en hij heeft een veel beter doelsaldo dan ik. En de nummer 3 kan me ook niet meer inhalen
Mja, met mijn ene team (Ajax) sta ik eerste, met AZ op 1 puntje onder me.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:46 schreef Rossdale het volgende:
ik ga eindelijk weer eens boven mijn doelstelling eindigen, al komt dat door de lage doelstelling en alle botteams. Wat is het toch ook een stom spel eigenlijk:p
Ik moest gewoon winnen, anders werd het kampioenschap wel heel moeilijk, maar het is nog spannendquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef valek het volgende:
Ik zie dat ik tegen Barcelona moet. Ben blij dat ik nog een TK heb.
Ik moest ook winnen, maar sta nu 6 punter achter op mijn doelstelling. Echt fuck zeg. Maar proficiat.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:32 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik moest gewoon winnen, anders werd het kampioenschap wel heel moeilijk, maar het is nog spannend
Is niet zo heel bijzonder hoor, ben ook een aantal keer vergeten trainingskamp te doenquote:
Vannacht dus, Ajax heeft helaas ook een TK gebruikt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik sta tweede met ADO, gelijk in punten met nummer één Ajax. Nog twee wedstrijden te gaan, waaronder op de laatste speeldag thuis tégen Ajax. En heb nog een TK over! Heb uit met 3-1 gewonnen van ze
.
Vannacht trouwens van de nummer twee met 2-1 gewonnen, had ook net zoveel punten.
Hoezo? Je kunt die resterende negen dagen toch gewoon meedoen? Heb je weer wat extra punten.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:25 schreef Sinnie het volgende:
Dan wacht ik nog even tot de volgende competitie start
Ja, maar dan speel ik ongetwijfeld met een club die ergens onderaan bungelt en dat ik dan een aantal keer verlies.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt die resterende negen dagen toch gewoon meedoen? Heb je weer wat extra punten.
Achm, mij maakt het niet uitquote:Op zondag 14 februari 2010 22:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar dan speel ik ongetwijfeld met een club die ergens onderaan bungelt en dat ik dan een aantal keer verlies.
Heb liever een fris begin snap je
Verslag van competitiewedstrijd ADO Den Haag - Ajaxquote:Op zondag 14 februari 2010 19:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vannacht dus, Ajax heeft helaas ook een TK gebruikt.
En die knuppel van Ajax heeft me eruit gegooid, slechte verliezerquote:Op maandag 15 februari 2010 07:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Verslag van competitiewedstrijd ADO Den Haag - Ajax
Minuut Speler Score
28" Horváth 1 - 0
31" Gago 2 - 0
54" Kum 3 - 0
86" Buijs 4 - 0!
Had je niet even een weekje kunnen wachten ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En die knuppel van Ajax heeft me eruit gegooid, slechte verliezer.
Nu ging ik sowieso al weg, maar goed![]()
Ben Tenerife geworden in de FOK!League, even kijken of ik ze nog naar de 16e plaats krijg.
Wantquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:35 schreef leroytje het volgende:
wtf, doe normaal. Dat zou serieus kansloos zijn.
Dat je ze gebruikt tegen je eigen concurrentenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Want? Ik sta zes punten achter op m'n doelstelling met nog maar zes wedstrijden, wat had je dan verwacht
!
Iedereen is op dit moment mijn concurrentquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:41 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dat je ze gebruikt tegen je eigen concurrenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |