Houd je bek, het gaat over Football Manager.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zei GODMILJAAR, en wat ik wilde is interesse en medelijden.
Toon het me!
HOU JIJ JE BEK!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Houd je bek, het gaat over Football Manager.
Niet. Te bewegelijk en te weinig sprongkracht.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Zo ziet het fysiek van een centrale verdediger eruit.
[ afbeelding ]
Otamendi?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Hmm die screen is verouderd. Tegenwoordig is het:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ik ingame bestond.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Sprongkracht is z'n enige nadeel idd. Hij is ook wat te klein met 1.78. Maar verdedigen doet ie als de beste, en naast hem staat gelukkig nog een Wit-Rus van meer dan 2 meter.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Niet. Te bewegelijk en te weinig sprongkracht.
Goede verdedigerquote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Vertel het isquote:Op donderdag 3 december 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
Toon het me!
Omdat hij het had gefotosoept.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:46 schreef Biels het volgende:
Waarom heeft hij zijn screen weggehaald?
Peter R de Vries voor jou.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kut weer iets vergeten. Zijn naam!Peter de Vries dus.
Ja en spits.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Da's een erg goede. Rechtsbuiten?
wat?quote:
quote:
Ahw dat is wel sneuquote:Op donderdag 3 december 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik had vannacht een feest, was 5 uur thuis en had om 9 uur college, dus maar 3 uurtjes geslapen.
Toen college van 9 tot 6 (wie verzint zoiets..) kom ik thuis, ging ik tv kijken en was ik in slaap gevallen
maar zou 9 uur gaan chillen met m'n liefste, en daarom was ik ook in Groningen gebleven want ik had ook vanavond al naar m'n ouders gekund voor het weekend.
Stond m'n telefoon op stildus hij 6 keer gebeld.. Werd ik net om kwart over 11 wakker, belde hem, had hij inmiddels al met iemand anders afgesproken omdat hij dacht dat ik boos was of sliep of niet meer wilde in ieder geval.
En nu zei ik dat ik ook nog wel even iets kwam drinken daar maar ik ben eigenlijk gewoon brak en ongesteld en huilerig en ik wilde alleen bij hem zijn!
Zeg. Wtf moet ik met fmquote:Op donderdag 3 december 2009 23:51 schreef Biels het volgende:
Eigen schuld, dikke bult.
Terug naar FM.
Ooh weet niet, niet geweldig veel beter ofzo. Maar heb geen opmerkingen meer gekregen na die ene avond, dus dat is wel chill.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ahw dat is wel sneu![]()
Hoe gaat het nou eik tussen jou en zijn huisgenoten?
WAT?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
Hé, dat heb ik gemist. Wilde ze je uit huis schoppen?
Ah, das al vooruitgangquote:Op donderdag 3 december 2009 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh weet niet, niet geweldig veel beter ofzo. Maar heb geen opmerkingen meer gekregen na die ene avond, dus dat is wel chill.
Jij herkende je eigen speler niet eens. Schaam je.quote:
Hou ik je tegen dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:54 schreef Biels het volgende:
[..]
De mannen erover laten praten natuurlijk.
Je huisgenoten. Of ze je uit huis wilde schoppen.quote:
LE-ZEN!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je huisgenoten. Of ze je uit huis wilde schoppen.
Bij mij is hij beter.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij herkende je eigen speler niet eens. Schaam je.
Daar maakte ik uit op dat de sfeer niet zo geweldig was.quote:
Wat had je gedaanquote:Op donderdag 3 december 2009 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh weet niet, niet geweldig veel beter ofzo. Maar heb geen opmerkingen meer gekregen na die ene avond, dus dat is wel chill.
Ja groeit die boi nog veel? Ik paas hem elk jaar een nieuw contract. Hij mag nooit wegquote:
Griekje zei eerst JE huisgenoten maar ze editte later naar ZIJN huisgenoten. Dus tussen mij en ZIJN huisgenoten is de sfeer niet supergeweldig omdat ze vinden dat we teveel tijd met elkaar doorbrengen ofzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar maakte ik uit op dat de sfeer niet zo geweldig was.
Niets bijzonders.quote:
Er verbeteren nog wel een paar dingetjes ja. Afwerken iets.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja groeit die boi nog veel? Ik paas hem elk jaar een nieuw contract. Hij mag nooit weg.
Ja klopt ik maakte een foutje, verdomme wat zijn jullie snel zeg.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Griekje zei eerst JE huisgenoten maar ze editte later naar ZIJN huisgenoten. Dus tussen mij en ZIJN huisgenoten is de sfeer niet supergeweldig omdat ze vinden dat we teveel tijd met elkaar doorbrengen ofzo.
[..]
Niets bijzonders.
Nah, ook niet echt een smeuïg verhaal.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Griekje zei eerst JE huisgenoten maar ze editte later naar ZIJN huisgenoten. Dus tussen mij en ZIJN huisgenoten is de sfeer niet supergeweldig omdat ze vinden dat we teveel tijd met elkaar doorbrengen ofzo.
[..]
Niets bijzonders.
Als je smeuïg wilt kan je beter bij dat kontvingerentopic blijven.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nah, ook niet echt een smeuïg verhaal.
Waarom vraag je er dan naar, lamlul.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nah, ook niet echt een smeuïg verhaal.
Maar het is ook schijtirritant als de vriendin erbij isquote:Op donderdag 3 december 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Niets bijzonders.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom vraag je er dan naar, lamlul.
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
Toon het me!
Ik ben er nooit 'bij', als in bij hun dingen. Bier zuipen enzo doen ze maar lekker met elkaar.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar het is ook schijtirritant als de vriendin erbij is. Dat vinden mijn vrienden soms ook, en een andere vriend zien we helemaal nooit meer omdat die altijd bij die big van em is
Ik ben ook het liefst alleen met mijn vriend, het zelfde geldt voor een huisgenoot. Ik zie haar vriend echt bijna nooit.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar het is ook schijtirritant als de vriendin erbij is. Dat vinden mijn vrienden soms ook, en een andere vriend zien we helemaal nooit meer omdat die altijd bij die big van em is
Dat ging over iets anders waarop jij zei dat ik me niet aan moest stellen. Dan hoef je ook geen interesse te tonen als je metquote:
Ik heb me er bijna 3 jaar schuldig aan gemaakt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Whehe vriendinnen die de tijd van je beste homies inpikken. Kenkerirritant.
Daarom doe ik ook zo stoer op Fok.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:05 schreef Biels het volgende:
ik ben niet zelfverzekerd genoeg, dus ik ben altijd bang dat mijn huisgenoten en vrienden mijn vriendin afpakken.
Het wordt pas net leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:05 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Tijd om met mijn presentatie aan de slag te gaan.
Alle reden toe.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:05 schreef Biels het volgende:
ik ben niet zelfverzekerd genoeg, dus ik ben altijd bang dat mijn huisgenoten en vrienden mijn vriendin afpakken.
Zou ze daarop ingaan danquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:05 schreef Biels het volgende:
JIJ OOK AL.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:05 schreef Biels het volgende:
Niets chiller dan Internet-self-esteem.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:08 schreef Biels het volgende:
[..]
IK WIST DAT IK HIER OP FOK MEDESTANDERS ZOU VINDEN.
Jammer altijd van die klap die je moet verwerken als je weer in het echte leven komt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niets chiller dan Internet-self-esteem.
Hihihiquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
hihih Otis ik dacht aan jou en toen wilde ik luisteren.
Het is een leven van vallen en opkrabbelen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Jammer altijd van die klap die je moet verwerken als je weer in het echte leven komt.
Ik weet het al?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom wil je het antwoord op iets dat je al weet?
Zij gelukkig wel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je geeft het zelf aan. Ik vind iemand die niet zelfverzekerd is niet echt aantrekkelijk ofzo.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben zeer blij voor je. Nu kan ik met een gerust hart slapen.
Doeidoei.
Dankjewel. Internetwaardering doet me altijd goedquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben zeer blij voor je. Nu kan ik met een gerust hart slapen.
Doeidoei.
Je eigen speler's muziek niet leuk vinden. Goede band hebben jullie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind de muziek die ynuhh post naar aanleiding van mijn aanwezigheid toch echt beter.
Iemand die té zelfverzekerd is dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je geeft het zelf aan. Ik vind iemand die niet zelfverzekerd is niet echt aantrekkelijk ofzo.
Alles waar te voor staat is niet goed, behalve tequilla. Zegt mijn vader altijd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Iemand die té zelfverzekerd is dan?
Uiteraard vind ik het leuk. Maar ik ben meer van zijn éckte klassiekers.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je eigen speler's muziek niet leuk vinden. Goede band hebben jullie.
Geef haar wat meer credit dan dat manquote:
Niet? Ik sta na een hele dag stressen en verliezen met FIFA echt compleet op knappen. Er hoeft maar 1 klein dingetje te gebeuren of ik ga helemaal losquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
Gelukkig heb ik net een kopje thee gedronken en ben ik helemaal ontspannen en maak ik me er niet druk over.
Tevreden. Zegt mijn vader altijd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alles waar te voor staat is niet goed, behalve tequilla. Zegt mijn vader altijd.
Nu ga ik echt slapen.
Hallo, zoveel heb ik niet te bieden hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Geef haar wat meer credit dan dat man
Daar gaat mijn illusie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Hallo, zoveel heb ik niet te bieden hoor.
Neukt dat lekker, zo'n gerespecteerd persoon op een forum?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben wel alom gerespecteerd op Fok. Dat wel.
Hangt ervanaf. Cybersex of normale sex?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Neukt dat lekker, zo'n gerespecteerd persoon op een forum?
Waar zie je me voor aan, normaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Hangt ervanaf. Cybersex of normale sex?
Nouja, 'normaal'.... je bent wel een griek natuurlijk HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan, normaal natuurlijk.
Dan nee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan, normaal natuurlijk.
Jij spraak het gewoon uit hoax?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat 'hoax' in het dagelijks leven wordt uitgesproken als 'hoox'.
Weer een droom aan diggelen, wat doe je?quote:
We kunnen het wel eens testen, misschien lieg ik.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weer een droom aan diggelen, wat doe je?
Ik had even gemist dat het nationale pest griekjeee dag is HAHAHAquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nouja, 'normaal'.... je bent wel een griek natuurlijk HAHAHAHAHAHAHA.
Hij is een smooooth operator!quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:31 schreef Biels het volgende:
[..]
We kunnen het wel eens testen, misschien lieg ik.
Ik doe het omdat ik van je hou.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik had even gemist dat het nationale pest griekjeee dag is HAHAHA
Biels, tegen zoveel romantiek ben ik niet opgewassen hoor. Ik zal me gewonnen moeten geven.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:31 schreef Biels het volgende:
[..]
We kunnen het wel eens testen, misschien lieg ik.
Weet ik toch.quote:
Vet. Ik PM wel over de datum.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Biels, tegen zoveel romantiek ben ik niet opgewassen hoor. Ik zal me gewonnen moeten geven.
Doe dat.quote:
of is dit bedoeld om mij jaloers te maken?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:37 schreef Otis2.0 het volgende:
griekje, niet doen alsof je Biels grager wil dan ik hè.
Werkt het?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
of is dit bedoeld om mij jaloers te maken?
Wil jij mij ook zo graag, dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:37 schreef Otis2.0 het volgende:
griekje, niet doen alsof je Biels grager wil dan ik hè.
Nee, het Biels versiertopic. Het griekjeee versier topic volgt hierna.quote:
Iedereen is in mijn topic, duh.quote:
wtfquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:50 schreef Maisnon het volgende:
Behalve Tonny de Vries
[ afbeelding ]
Hallo Tonny!
Had die hand dan ook ff meegesminkt, dat ziet er niet uit, nu...quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had die hand dan ook ff meegesminkt, dat ziet er niet uit, nu...
Scaryquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 4 december 2009 06:00 schreef Breathtaking het volgende:
Aiziet er niet naar uit dat hier nog iemand is. Slaap lekker allemaal
![]()
!
Ja, twee uur en een kwartier geslapen vandaag. Ik boek vooruitgang.quote:
Ik las het jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 06:08 schreef Breathtaking het volgende:
Gladde mannetjes, bah.
Nu al een goed topic.
Meid ga nog even je bed inquote:Op vrijdag 4 december 2009 06:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, twee uur en een kwartier geslapen vandaag. Ik boek vooruitgang.
Nee maar slaap de laatste tijd slecht, ik kan beter even wakker blijven en vanavond weer een nieuwe poging doen. Anders lig ik sowieso de hele nacht wakker vanavond.quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Meid ga nog even je bed inof heb je things to do?
Liefje tochquote:Op vrijdag 4 december 2009 06:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee maar slaap de laatste tijd slecht, ik kan beter even wakker blijven en vanavond weer een nieuwe poging doen. Anders lig ik sowieso de hele nacht wakker vanavond.
Mja ik probeer het liever zo lang mogelijk zonder...Maar ik denk daar inderdaad wel over na. Slaap lekker in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 december 2009 06:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje tochhaal dan wat slaappilletjes ofzo! Ik ga wel slapen
fijne dag
!
Doe maar.quote:
Even een stukje genieten dan, ik zit hier weg te zakken achter het bureauquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe maar.
Dit word mijn laatste hond vrije ochtend tot ik uit huis ga.
De hond arriveert om half 11.
Wezen stappen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:21 schreef ynuhh het volgende:
Morgen, goede laat ik maar even voor weg.
Wat heb ik mij beroerd gevoelt vannacht zeg.
Niet eens, wel uit eten geweest. Maar de combinatie van vis en alcohol ging niet zo goed gisteravond.quote:
Altijd goed, en dan weer vroeg op. Ik leef met je meequote:Op vrijdag 4 december 2009 09:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet eens, wel uit eten geweest. Maar de combinatie van vis en alcohol ging niet zo goed gisteravond.
Ik lig nog wel in mijn warme nestje hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:30 schreef Herpert het volgende:
[..]
Altijd goed, en dan weer vroeg op. Ik leef met je mee
Ruilen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik lig nog wel in mijn warme nestje hoor.
*kijkt fobo*quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoi Griekse schone.
Iemand vind dat ik op Katy Perry lijk.
Hallo mooiertquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoi Griekse schone.
Iemand vind dat ik op Katy Perry lijk.
Ik vind haar tof! Alleen de muziek wat minder.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hallo mooiertdaar heb je idd wat van weg ja
en zij is
![]()
Ik kan het niet zo snel plaatsenquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind haar tof! Alleen de muziek wat minder.
Dit vind ik een mooier stukje muziek:
And if you would let them hold you
Oh, how grateful I will be
These arms of mine
They are burning, burning from wanting you
These arms of mine
They are wanting, wanting to hold you
Ahjaquote:
Hallo, wie ben jij?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:45 schreef Herpert het volgende:
Muziek, een goed idee! Aanraders? (albums)
Ja, maar vertel eens wat over jezelf.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:46 schreef Herpert het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Herpert.
Eindelijk actief aan het wezen op fok. Kleine verwelkoming?
19 jaar, mannelijk, student HBO Utrecht. Woonachtig in Nieuwegein.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, maar vertel eens wat over jezelf.
Oh HU, welke opleiding doe je?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:57 schreef Herpert het volgende:
[..]
19 jaar, mannelijk, student HBO Utrecht. Woonachtig in Nieuwegein.
Sport en fok voornamelijk in de vrije tijd.
Jij bent aan de beurt.
Ah we zijn al verder.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:57 schreef Herpert het volgende:
[..]
19 jaar, mannelijk, student HBO Utrecht. Woonachtig in Nieuwegein.
Sport en fok voornamelijk in de vrije tijd.
Jij bent aan de beurt.
Digitale Communicatie, jij?quote:
Nice to meet youquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ah we zijn al verder.
Nou ik ben dus griekjeee/brabantse/24 jr/marketing gerelateerde studie.
Een management opleiding ook in Utrecht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:02 schreef Herpert het volgende:
[..]
Digitale Communicatie, jij?
[..]
Nice to meet you
Uithof toevallig?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een management opleiding ook in Utrecht.
Idemquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:02 schreef Herpert het volgende:
[..]
Digitale Communicatie, jij?
[..]
Nice to meet you
Ik las de eerste keer herpes.quote:
Waarom doet iedereen dat tochquote:
Hai.quote:
Aha.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:10 schreef Herpert het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen dat toch. Ik had Harpert maar door die wachtwoord wipe van een tijd terug en gebruik van meerdere mailaccounts ben ik de login kwijt. Dus dan maar Herpert, en geen herpes
.
Brabantquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ah we zijn al verder.
Nou ik ben dus griekjeee/brabantse/24 jr/marketing gerelateerde studie.
quote:
Aight, wist ik niet. Begint je naam met een Y dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een verbastering van mijn echte naam.
Jij mag nooit meer raden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight, wist ik niet. Begint je naam met een Y dan?
Ja dat sowiesoquote:
quote:
Maar als je zou moeten kiezen, was je nu dan liever in Brabant of in Amsterdam?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja dat sowiesomaar Brabant is ook wel fijn.
Ben je serieus, Biels?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar als je zou moeten kiezen, was je nu dan liever in Brabant of in Amsterdam?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar als je zou moeten kiezen, was je nu dan liever in Brabant of in Amsterdam?
Ter wereld? Laat die jongen zich nu niet nog meer verheven voelen alsjeblieft.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:26 schreef ynuhh het volgende:
Amsterdam sowieso, mooiste stad ter wereld.
Ik gun Biels ook wel wat, Biels is voor mij geen reden om feiten te verdraaien.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ter wereld? Laat die jongen zich nu niet nog meer verheven voelen alsjeblieft.
Ik was laatst in Brabant, zo geweldig was het daar ook nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ter wereld? Laat die jongen zich nu niet nog meer verheven voelen alsjeblieft.
Doe stoer.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik was laatst in Brabant, zo geweldig was het daar ook niet.
Feitenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik gun Biels ook wel wat, Biels is voor mij geen reden om feiten te verdraaien.
Kutavond gehad daar. En de volgende ochtend weer om half 8 in de trein gestoptquote:
Je moet wel naar de goede plekken gaan natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Kutavond gehad daar. En de volgende ochtend weer om half 8 in de trein gestopt. Gastvrijheid in Brabant
!!!!!!!!!!
Dat heb je overal natuurlijk wel, net zoals in Amsterdamquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet wel naar de goede plekken gaan natuurlijk!
Ik heb me laten vertellen dat het de mooiste plek van Brabant was.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet wel naar de goede plekken gaan natuurlijk!
Waar dan?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het de mooiste plek van Brabant was.
Kloptquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Herpert het volgende:
[..]
Dat heb je overal natuurlijk wel, net zoals in Amsterdam
Dat is geen Brabant.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:34 schreef griekjeee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Serieus, dan ga ik nog voor Amsterdam.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:34 schreef griekjeee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zeg ik niet, anders krijg ik gelul van "HIER MOET JE HEEN EN HIER MOET JE HEEN" en dan ga ik gewoon nog een keer naar Brabantquote:
quote:
Geen smaak, seriously.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:35 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Serieus, dan ga ik nog voor Amsterdam.
Ach het is allemaal persoonlijk. Het gevoel speelt natuurlijk ook flink mee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
![]()
Het ging over de mooiste stad van de wereld man, dit is gewoon een willekeurige stad op Kreta (rethymnon) om te laten zien hoe wonderschoon de rest van de wereld is vergeleken met A'dam.
Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Kutavond gehad daar. En de volgende ochtend weer om half 8 in de trein gestopt. Gastvrijheid in Brabant
!!!!!!!!!!
Oké dat je het een leuke stad vind, maar waar ik echt een hekel aan heb is de mensen die die stad helemaal idealiseren. Zo geweldig is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:37 schreef Herpert het volgende:
[..]
Ach het is allemaal persoonlijk. Het gevoel speelt natuurlijk ook flink mee.
Amsterdam is voor mij ook gewoon de nummer één stad.
Een stad is meer dan een paar gebouwen, Amsterdam leeft. Dat kan je niet echt zeggen bij die griekse dorpjes waar iedereen de helft van de dag op bed ligt omdat het te warm is.quote:
Och och, mooie nabewerking. Vooral bij de eerste foto.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef Biels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al dat overdreven gedoe vind ik ook te ver gaan ja, en natuurlijk vind ik Madrid e.d. ook mooi maar Amsterdam is Nederlands eigen wereldstad. En Ajax Amsterdam speelt ook wel wat meequote:Op vrijdag 4 december 2009 11:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké dat je het een leuke stad vind, maar waar ik echt een hekel aan heb is de mensen die die stad helemaal idealiseren. Zo geweldig is het nou ook weer niet.
Meen je dit nu serieus? Je bent er echt nooit geweest dan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een stad is meer dan een paar gebouwen, Amsterdam leeft. Dat kan je niet echt zeggen bij die griekse dorpjes waar iedereen de helft van de dag op bed ligt omdat het te warm is.
Dan hou je er nog 3 over.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Och och, mooie nabewerking. Vooral bij de eerste foto.
Alle foto's, maar met name de eerste was erg fake.quote:
Dat zijn nou nog eens lyricsquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:42 schreef ynuhh het volgende:
Geef mij maar Amsterdam
Dat is mooier dan Parijs
Geef mij maar Amsterdam
Mijn Mokums paradijs
Geef mij maar Amsterdam
Met zijn Amstel en het IJ
Want in Mokum ben ik rijk
En gelukkig tegelijk
Geef mij maar Amsterdam
Klaverlasclub Schoppen Negen
Was een weekje in Parijs
Om de contributie te verteren
Ome Piet de secretaris
Had al maanden voor die tijd
In zijn eentje Frans zitten leren
Maar toen niemand hem verstond, deed hij mal
Want hij zong op de Place Pigalle
refr.
Op de hoge Eiffeltoren
Ging de bakker haast om zeep
Van de hoogte kreeg hij het te pakken
Als de slager niet toevallig
Net zijn lange stelten greep
Had hij nooit geen brood meer gebakken
Van de schrik gingen ze gauw naar benee
En toen klonk op de Champs Elysees
refr.
Liever in Mokum zonder poen
Dan in Parijs met een miljoen
Geef mij maar Amsterdam
Je wilt zeggen dat die 3 erna fake zijn? Tuurlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Alle foto's, maar met name de eerste was erg fake.
Oh, nee hoor. Maar ik vind ze dan ook lelijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat die 3 erna fake zijn? Tuurlijk.
Dan zal jij wel geen smaak hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Maar ik vind ze dan ook lelijk.
Jaja.quote:
Uitgaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jaja.Beetje zinloos om zo'n mooi eiland uberhaupt te gaan vergelijken met een stad als A'dam en dan over het uitgaansleven beginnen
![]()
![]()
A'dam kan nog heel wat puntjes zuigen aan dat van Kreta.
Ik.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Uitgaan. Wie op Fok heeft daar nou behoefte aan.
Ik niet, hoe moet ik daar dan over meepraten, he. Op Kreta staat de zon de hele dag op je beeldscherm, dat is pas kut.quote:
Ik heb medelijden met die vriendin van jou, momenteel. Je hebt haar verzonnen hè? Dat zou me gerust stellen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik niet, hoe moet ik daar dan over meepraten, he. Op Kreta staat de zon de hele dag op je beeldscherm, dat is pas kut.
Ja. Sorry.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met die vriendin van jou, momenteel. Je hebt haar verzonnen hè? Dat zou me gerust stellen.
Ik wist het. Neuken?quote:
Hallo trolletje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind Amsterdam mooier dan Madrid. En Parijs. En Athene is al helemaal een lelijke kutstad.
Goed dat je me eraan herinnerd.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Hadden we al afgesproken, toch? Ik bedoel, zonder vriendin is het geen vreemdgaan.
koetsie koetsie koequote:
Wat wil je in welke tas doen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:14 schreef ynuhh het volgende:
Het past niet.![]()
Waarom zijn die tassen altijd zo klein.
Hoeveel kleren heb je nodig voor 3 dagen danquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kleding in een tas voor komend weekend.
Het is een vrouw, waarom stel je deze vraag überhaupt?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoeveel kleren heb je nodig voor 3 dagen dan.
Genoeg.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:24 schreef Biels het volgende:
[..]
3 dagen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:24 schreef Biels het volgende:
[..]
Zolang duurt een weekend toch, of ben ik nu in de war en is er een dag tussen zaterdag en zondag bijgekomen?quote:
Bij mij duurt een weekend nog steeds twee dagen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Zolang duurt een weekend toch, of ben ik nu in de war en is er een dag tussen zaterdag en zondag bijgekomen?
Nee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bij mij duurt een weekend nog steeds twee dagen.
Oh jawel hoor.quote:
Ik neem aan dat ze vandaag al weggaat, als ze nu al haar tas pakt.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bij mij duurt een weekend nog steeds twee dagen.
En dan neemt ze kleding mee voor vandaag?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze vandaag al weggaat, als ze nu al haar tas pakt.
Ik neem aan dat je nu niet naakt vertrekt, waarschijnlijk neem je kleding mee voor twee dagen.quote:
Misschien voor maandag als ze teruggaan. En dan heb je 2 hele dagen, 2 halve dagen, 3 dagen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En dan neemt ze kleding mee voor vandaag?
Voor 's avonds en de nacht, je moet wat te kiezen hebben. :pquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En dan neemt ze kleding mee voor vandaag?
neequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:36 schreef griekjeee het volgende:
Het weekend blijft officieel zaterdag en zondag.
Vrijdagavond mogen we ook wel meetellen toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:36 schreef griekjeee het volgende:
Het weekend blijft officieel zaterdag en zondag.
jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:36 schreef Herpert het volgende:
[..]
Vrijdagavond mogen we ook wel meetellen toch?
Middag ook hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:36 schreef Herpert het volgende:
[..]
Vrijdagavond mogen we ook wel meetellen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |