Houd je bek, het gaat over Football Manager.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zei GODMILJAAR, en wat ik wilde is interesse en medelijden.
Toon het me!
HOU JIJ JE BEK!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Houd je bek, het gaat over Football Manager.
Niet. Te bewegelijk en te weinig sprongkracht.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Zo ziet het fysiek van een centrale verdediger eruit.
[ afbeelding ]
Otamendi?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Hmm die screen is verouderd. Tegenwoordig is het:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ik ingame bestond.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Sprongkracht is z'n enige nadeel idd. Hij is ook wat te klein met 1.78. Maar verdedigen doet ie als de beste, en naast hem staat gelukkig nog een Wit-Rus van meer dan 2 meter.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Niet. Te bewegelijk en te weinig sprongkracht.
Goede verdedigerquote:Op donderdag 3 december 2009 23:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Vertel het isquote:Op donderdag 3 december 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zei GODMILJAAR, en wat ik wilde is interesse en medelijden.
Toon het me!
Omdat hij het had gefotosoept.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:46 schreef Biels het volgende:
Waarom heeft hij zijn screen weggehaald?
Peter R de Vries voor jou.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kut weer iets vergeten. Zijn naam!Peter de Vries dus.
Ja en spits.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Da's een erg goede. Rechtsbuiten?
wat?quote:
quote:
Ahw dat is wel sneuquote:Op donderdag 3 december 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik had vannacht een feest, was 5 uur thuis en had om 9 uur college, dus maar 3 uurtjes geslapen.
Toen college van 9 tot 6 (wie verzint zoiets..) kom ik thuis, ging ik tv kijken en was ik in slaap gevallen
maar zou 9 uur gaan chillen met m'n liefste, en daarom was ik ook in Groningen gebleven want ik had ook vanavond al naar m'n ouders gekund voor het weekend.
Stond m'n telefoon op stildus hij 6 keer gebeld.. Werd ik net om kwart over 11 wakker, belde hem, had hij inmiddels al met iemand anders afgesproken omdat hij dacht dat ik boos was of sliep of niet meer wilde in ieder geval.
En nu zei ik dat ik ook nog wel even iets kwam drinken daar maar ik ben eigenlijk gewoon brak en ongesteld en huilerig en ik wilde alleen bij hem zijn!
Zeg. Wtf moet ik met fmquote:Op donderdag 3 december 2009 23:51 schreef Biels het volgende:
Eigen schuld, dikke bult.
Terug naar FM.
Ooh weet niet, niet geweldig veel beter ofzo. Maar heb geen opmerkingen meer gekregen na die ene avond, dus dat is wel chill.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ahw dat is wel sneu![]()
Hoe gaat het nou eik tussen jou en zijn huisgenoten?
WAT?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
Hé, dat heb ik gemist. Wilde ze je uit huis schoppen?
Ah, das al vooruitgangquote:Op donderdag 3 december 2009 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh weet niet, niet geweldig veel beter ofzo. Maar heb geen opmerkingen meer gekregen na die ene avond, dus dat is wel chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |