En je weet wat ze zeggen van homofobie ... denial, denial en nog eens denial.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:43 schreef Garisson72 het volgende:
't Is met een meisje, maar nóg weet je het zo te draaien dat ze homo moeten zijn. Als je dán nog geen homofoob bent!
Klopt ja, ineens willen mensen niet alleen maar missionaris voor 5 minuten en dan in slaap vallen..quote:Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef Pieter-utd het volgende:
In SEX kom je sowieso gekke dingen tegen
wat is daar mis meequote:Op woensdag 2 december 2009 10:55 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Klopt ja, ineens willen mensen niet alleen maar missionaris voor 5 minuten en dan in slaap vallen..
Wat niet?quote:
ik durf daar niet meer te kijkenquote:Op woensdag 2 december 2009 10:49 schreef Pieter-utd het volgende:
In SEX kom je sowieso gekke dingen tegen
quote:
vind je gepijpt worden dan ook niet iets voor latente homo's?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:41 schreef postmortum het volgende:
Steeds vaker zie ik hier op het forum vragen verschijnen , hoe anale seks met een meisje moet en dat ze hun vriendin anaal willen vernederen.
Dit soort mannen zijn gewoon latente homo's
I thought the Nyle was in Egypt.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
En je weet wat ze zeggen van homofobie ... denial, denial en nog eens denial.
Das op zich wel een goeie klacht. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe anaal is. Het moet toch wel degelijk anders zijn dan vaginaal anders zouden hetero mensen de moeite niet nemen. Helaas heb ik nog geen vriendin gehad die het ook wil proberen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:02 schreef AnusCocainus het volgende:
En toch hebben homo's en hetero's evenveel anale sex. Een klacht van niks dus.
Volgens mij is je klacht: ik wil m'n vriendin een keer in d'r billetjes nemen, maar ze laat het niet toe.
Geeft niks, is ook een klacht
One guy..quote:Op woensdag 2 december 2009 11:09 schreef zovty het volgende:
Tegenwoordig neem ik niet eens meer de moeite om m'n vriendin over te halen haar kontje voor me open te stellen maar roer ik gewoon met m'n pik in m'n eigen poep.
Ik poep in een tupperware bakje. Laat het afkoelen. Vries het in. En als ik dan zin heb is het 2 minuutjes op ontdooi stand in de magnetron en poeproeren maar!![]()
![]()
. Ik voel geen verschil.
Heerlijk!
So true!!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:46 schreef UnderSiege het volgende:
De gouden regel is toch "Exit Only"?
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:09 schreef zovty het volgende:
Tegenwoordig neem ik niet eens meer de moeite om m'n vriendin over te halen haar kontje voor me open te stellen maar roer ik gewoon met m'n pik in m'n eigen poep.
Ik poep in een tupperware bakje. Laat het afkoelen. Vries het in. En als ik dan zin heb is het 2 minuutjes op ontdooi stand in de magnetron en poeproeren maar!![]()
![]()
. Ik voel geen verschil.
Heerlijk!
Ik zou me er vooral ook niet ál te veel bij voorstellen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:09 schreef DeX090 het volgende:
Das op zich wel een goeie klacht. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe anaal is. Het moet toch wel degelijk anders zijn dan vaginaal anders zouden hetero mensen de moeite niet nemen. Helaas heb ik nog geen vriendin gehad die het ook wil proberen.
... and a Tupperware box.quote:
Het is echt ge-fucking-weldig. Het is heerlijk, het is het beste wat een harde lul kan overkomen. Ik weet zeker dat er in de hemel uitsluitend gekontebonkt wordt. Het is strak, vies en pijnlijk. De ultieme vorm van sex dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:09 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Das op zich wel een goeie klacht. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe anaal is. Het moet toch wel degelijk anders zijn dan vaginaal anders zouden hetero mensen de moeite niet nemen. Helaas heb ik nog geen vriendin gehad die het ook wil proberen.
Een tupperwaredoos is dat net zoiets als een libellemuts?quote:
1 smiley zegt duizend woorden:quote:Op woensdag 2 december 2009 11:09 schreef zovty het volgende:
![]()
. Ik voel geen verschil.
Heerlijk!
-edit- Nadeel is wel dat ik inmiddels al geil word als er ergens een magnetron piept..
Ze houden het allebei kurkdroog, dus ik denk het wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Een tupperwaredoos is dat net zoiets als een libellemuts?
Dit neemt toch wel de vorm van een groepsverkrachting aan? Strak, vies, pijnlijk en ook nog eens vernederend.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Het is echt ge-fucking-weldig. Het is heerlijk, het is het beste wat een harde lul kan overkomen. Ik weet zeker dat er in de hemel uitsluitend gekontebonkt wordt. Het is strak, vies en pijnlijk. De ultieme vorm van sex dus.
Neem d'r mee naar een lokaal jazz festival en gooi er een paar sherry in, dan zijn ze ineens een hele gekke meid.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze houden het allebei kurkdroog, dus ik denk het wel.
Wsl neukt hij gewoon haar stoma.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
... and a Tupperware box.
Als de anus van je vriendin net zo wijd is als een Tupperwaredoos, heb ik meelij met haar.
Ik vind het persoonlijk over-rated. Na een paar slagen voel je het verschil al niet meer.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:09 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Omdat je je username eer aandoet zeker.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:20 schreef AnusCocainus het volgende:
Ik vind het persoonlijk over-rated. Na een paar slagen voel je het verschil al niet meer.
Wat???quote:Op woensdag 2 december 2009 11:18 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dit neemt toch wel de vorm van een groepsverkrachting aan? Strak, vies, pijnlijk en ook nog eens vernederend.
Ach kom, ik heb je nog nooit horen klagen over vernederen en/of vernederd worden.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |