Soms komen er ook conservatieven in de show die gewoon een goed verhaal hebben. Dan merk je dat Jon Stewart daar gewoon echt respect voor heeft (bijvoorbeeld Ron Paul of die juridische figuur). Dat worden vaak juist goede debatten die niet in 7 minuten passen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:43 schreef NJ het volgende:
Juist dat links / rechts geschreeuw van jou is waar die hele show zo'n hekel aan heeft.
Neo-conservatieven komen in grote getalen opdraven als gast en regelmatig zijn die interviews beter dan die hij heeft met liberale gasten. Niet omdat hij het met ze eens is, maar omdat hij er een eerlijke discussie van maakt, zonder te vallen in cliche's en geschreeuw.
Een tijd geleden een goed stuk over gelezen:
[..]
http://nymag.com/daily/in(...)ve_pundits_love.html
Als ik het journaal op de publieke zenders mag vergelijken met CNN, dan is FOX net Hart van Nederland met duo presentatie van Mark Rutte en Geert Wilders.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
maar FOX is ook gewoon een belachelijk idiote zender![]()
Fox News...quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Soms komen er ook conservatieven in de show die gewoon een goed verhaal hebben. Dan merk je dat Jon Stewart daar gewoon echt respect voor heeft (bijvoorbeeld Ron Paul of die juridische figuur). Dat worden vaak juist goede debatten die niet in 7 minuten passen.
Meestal wordt FOX op de hak genomen, maar FOX is ook gewoon een belachelijk idiote zenderZie post hierboven bijvoorbeeld. Maar het meest vurige gevecht was met Cramer, een beursanalist van NBC. Dus echt alleen kritiek op FOX is onzin.
Nee, MSNBC staat aan mijn kant. Het onderscheid tussen Fox en Fox News vind ik belangrijk omdat Fox ons geweldige series als Family Guy, American Dad en The Simpsons brengt.quote:
Het zijn nog altijd twee aparte zenders.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ook series als 24 worden ingezet om de politieke propaganda van FOX te verspreiden hoor.
Ja true, heb je gelijk in. Maar ik bedoelde natuurlijk FOX News.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:10 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Het zijn nog altijd twee aparte zenders.
Wel goed, maar eigenlijk meer een uitbreiding op de GFY van de dag ervoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:27 schreef waht het volgende:
Goed stuk over de dreigementen jegens de South Park-makers.
http://www.thedailyshow.c(...)-22-2010-zoe-saldana
Alleen als ik het in klein formaat bekijk. Als ik fullscreen doe dan is het weer vloeiend.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:25 schreef pberends het volgende:
Wie heeft trouwens ook het probleem dat online videofragmenten op The Daily Show-site vrij "schokkerig" zijn?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:19 schreef FP128 het volgende:
Deze laatste aflevering is wel heel erg leuk en goed gedaan richting Apple
AppHoles
"Microsoft was supposed to be the bad guys".quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:19 schreef FP128 het volgende:
Deze laatste aflevering is wel heel erg leuk en goed gedaan richting Apple
AppHoles
En geweldige series zoals Firefly geen kans geeft... wat geweldig. Daarnaast zijn Family Guy, American Dad en The Simpsons (naar mijn mening) kut ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:16 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Nee, MSNBC staat aan mijn kant. Het onderscheid tussen Fox en Fox News vind ik belangrijk omdat Fox ons geweldige series als Family Guy, American Dad en The Simpsons brengt.
Ketter!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:33 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
En geweldige series zoals Firefly geen kans geeft... wat geweldig. Daarnaast zijn Family Guy, American Dad en The Simpsons (naar mijn mening) kut ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |