Hou die links/rechts crap hier gewoon buiten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:47 schreef huhggh het volgende:
Toch weer die typisch linkse users dus die hier naar kijken dus.![]()
Wat verrassend toch weer.
Ik wil het best "links" laten liggen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Hou die links/rechts crap hier gewoon buiten.
Klopt. En The Daily Show maakt geen enkel geheim van het feit dat ze zelf links geörienteerd zijn, maar de insteek van het programma is niet links / rechts, maar de absurditeit in de politiek en de media. En de Democraten worden regelmatig net zo hard aangepakt als de Republikeinen. Alleen over het algemeen zitten de grappen vaker bij de Republikeinen. Vanwege de extremistische cultuur van de Republikeinen momenteel (van de 41 senatoren die ze hebben zijn er 38 conservatiever dan de meest rechtse flank van de SGP hier) en het feit dat ze allemaal zaken over de president in z'n algeemheid riepen toen het een Republikein was die nu ineens heel anders zijn nu het een democraat is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:16 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ik wil het best "links" laten liggen.
Maar het is een programma dat in gaat op de actualiteiten, en dat ook met een bepaalde insteek doet.
En dan net doen alsof je neus bloed gaat daar niet bij helpen.
Lazer dan gewoon een end op naar users die het net zo leuk vinden om met die termen te strooien en ga je niet ergeren aan een actualiteitenprogramma waar je het niet mee eens ben.quote:Dat bewijs jij ook fijn nog even met dat signature van je.
http://nymag.com/daily/in(...)ve_pundits_love.htmlquote:Conservatives like Stewart because he's providing them a platform to reach an audience that usually tunes them out. And they often find that Stewart takes them more seriously than right-wing political hosts, who are often just using them to validate their broad positions, do. Stewart will poke fun, but he offers a good-faith debate on powder kegs — torture, abortion, nuclear weapons, health care — that explode on other networks. "Shepard Smith did the same discussion [on torture]," says May. "He kept yelling me at me: 'This is where I get off the bus! Not in my name!' He wasn't arguing with me. It was just assertions and anger. That's not what Jon deals in."
Ik ben natuurlijk ook snel uitgetrold als men hier meteen eerlijk en open is over de insteek van het programma.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Klopt. En The Daily Show maakt geen enkel geheim van het feit dat ze zelf links geörienteerd zijn, maar de insteek van het programma is niet links / rechts, maar de absurditeit in de politiek en de media.
- knip, knip knipperdeknip-
En natuurlijk valt daar over te discussieren en dat mag. Graag zelfs. Maar doe dat op de inhoud en niet met van die trollerige, betweterige one-liners als "typisch links" en "verrassend weer". En het hoeft ook niet op de man met:
Toevoeging:quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:43 schreef NJ het volgende:
Juist dat links / rechts geschreeuw van jou is waar die hele show zo'n hekel aan heeft.
Neo-conservatieven komen in grote getalen opdraven als gast en regelmatig zijn die interviews beter dan die hij heeft met liberale gasten. Niet omdat hij het met ze eens is, maar omdat hij er een eerlijke discussie van maakt, zonder te vallen in cliche's en geschreeuw.
Een tijd geleden een goed stuk over gelezen:
[..]
http://nymag.com/daily/in(...)ve_pundits_love.html
Het blijft hilarisch hoe die Republikeinen hun totaal rotte zorgstelsel blijven verdedigenquote:
Niet zo gek natuurlijk als je Obama's voorstel dan ook ziet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Het blijft hilarisch hoe die Republikeinen hun totaal rotte zorgstelsel blijven verdedigen![]()
.
Jep. Maar als je het nog nooit gekeken hebt kun je lekker veel oude eps via de site kijken (in HD).quote:Op zondag 21 februari 2010 11:46 schreef PiRANiA het volgende:
Deze wil ik wel volgen. Is er nu een break? OS?
Ja leukquote:Op zondag 21 februari 2010 13:16 schreef Mavro het volgende:
[..]
Jep. Maar als je het nog nooit gekeken hebt kun je lekker veel oude eps via de site kijken (in HD).
Beck heeft laatst bij O'Reilly over Stewart gesproken nav Stewarts interview daar. Hij was niet uitgesproken negatief naar hem, maar het is duidelijk dat ze compleet verschillende uitgangspunten hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:51 schreef mvt het volgende:
Ik vond het een meesterlijke aflevering. Wil weleens weten wat Beck zijn reactie is. Zal wel erg negatief zijn, maar je weet maar nooit hoe dat weer door de rest van de media opgepakt word. Eigenlijk hoop ik dat er een Tucker Carlson incidentje
Valt best mee:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:51 schreef mvt het volgende:
Ik vond het een meesterlijke aflevering. Wil weleens weten wat Beck zijn reactie is. Zal wel erg negatief zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |