abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 februari 2010 @ 19:49:02 #51
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_77894655
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:47 schreef huhggh het volgende:
Toch weer die typisch linkse users dus die hier naar kijken dus.
Wat verrassend toch weer.
Hou die links/rechts crap hier gewoon buiten.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  donderdag 11 februari 2010 @ 19:51:25 #52
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_77894745
De 'Toss' van vandaag was wel leuk. Stephen die van het script afwijkt en Jon die helemaal in een deuk ligt.

"Ski-mask from an elephentscrotum" .
pi_77895671
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:49 schreef NJ het volgende:

[..]

Hou die links/rechts crap hier gewoon buiten.
Ik wil het best "links" laten liggen.
Maar het is een programma dat in gaat op de actualiteiten, en dat ook met een bepaalde insteek doet.
En dan net doen alsof je neus bloed gaat daar niet bij helpen.

Dat bewijs jij ook fijn nog even met dat signature van je.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:37:06 #54
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_77896491
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:16 schreef huhggh het volgende:

[..]

Ik wil het best "links" laten liggen.
Maar het is een programma dat in gaat op de actualiteiten, en dat ook met een bepaalde insteek doet.
En dan net doen alsof je neus bloed gaat daar niet bij helpen.
Klopt. En The Daily Show maakt geen enkel geheim van het feit dat ze zelf links geörienteerd zijn, maar de insteek van het programma is niet links / rechts, maar de absurditeit in de politiek en de media. En de Democraten worden regelmatig net zo hard aangepakt als de Republikeinen. Alleen over het algemeen zitten de grappen vaker bij de Republikeinen. Vanwege de extremistische cultuur van de Republikeinen momenteel (van de 41 senatoren die ze hebben zijn er 38 conservatiever dan de meest rechtse flank van de SGP hier) en het feit dat ze allemaal zaken over de president in z'n algeemheid riepen toen het een Republikein was die nu ineens heel anders zijn nu het een democraat is.

En natuurlijk valt daar over te discussieren en dat mag. Graag zelfs. Maar doe dat op de inhoud en niet met van die trollerige, betweterige one-liners als "typisch links " en "verrassend weer". En het hoeft ook niet op de man met:
quote:
Dat bewijs jij ook fijn nog even met dat signature van je.
Lazer dan gewoon een end op naar users die het net zo leuk vinden om met die termen te strooien en ga je niet ergeren aan een actualiteitenprogramma waar je het niet mee eens ben.
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:43:37 #55
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_77896701
Juist dat links / rechts geschreeuw van jou is waar die hele show zo'n hekel aan heeft.

Neo-conservatieven komen in grote getalen opdraven als gast en regelmatig zijn die interviews beter dan die hij heeft met liberale gasten. Niet omdat hij het met ze eens is, maar omdat hij er een eerlijke discussie van maakt, zonder te vallen in cliche's en geschreeuw.

Een tijd geleden een goed stuk over gelezen:
quote:
Conservatives like Stewart because he's providing them a platform to reach an audience that usually tunes them out. And they often find that Stewart takes them more seriously than right-wing political hosts, who are often just using them to validate their broad positions, do. Stewart will poke fun, but he offers a good-faith debate on powder kegs — torture, abortion, nuclear weapons, health care — that explode on other networks. "Shepard Smith did the same discussion [on torture]," says May. "He kept yelling me at me: 'This is where I get off the bus! Not in my name!' He wasn't arguing with me. It was just assertions and anger. That's not what Jon deals in."
http://nymag.com/daily/in(...)ve_pundits_love.html
pi_77896926
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:37 schreef NJ het volgende:

[..]

Klopt. En The Daily Show maakt geen enkel geheim van het feit dat ze zelf links geörienteerd zijn, maar de insteek van het programma is niet links / rechts, maar de absurditeit in de politiek en de media.
- knip, knip knipperdeknip-

En natuurlijk valt daar over te discussieren en dat mag. Graag zelfs. Maar doe dat op de inhoud en niet met van die trollerige, betweterige one-liners als "typisch links " en "verrassend weer". En het hoeft ook niet op de man met:
Ik ben natuurlijk ook snel uitgetrold als men hier meteen eerlijk en open is over de insteek van het programma.
En dus niet dat gedraai, zoals aan het begin van dit topic.
Stewart is ook een scherpe en daarom kon het interview tussen hem en O'Reilly gewoon waarderen.
Maar zo'n interview zie ik dus niet als een kinderachtige wedstrijd waarbij 1 partij als winnaar uit de bus moet komen (zie vorige opmerkingen daarover van andere users). Beiden gaven gewoon eerlijk hun mening, waarbij je dus geen verliezers kent.
En zelfs ik zie wel eens stukjes voorbij komen in andere programma's en zie de humor er heus wel van in.
Faal van de eeuw.
pi_77898083
Je moet het niet zo politiseren. Ik hoor gewoon graag een bepaalde vraag vanuit mijn eigen perspectief (en ik bedoel absoluut niet afbranden van de gast) En dan begin jij hier met de eerste flauwe opmerking over "typisch linkse users" met een denigrerende smiley erbij.

Dat jij dat perspectief van mij niet deelt is iets anders, maar ga dan niet lopen janken als ik dat hier neerzet.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 05:02:25 #58
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_77908636
Net dat stukje weer gezien, het blijft een geweldige:

http://www.thedailyshow.com/watch/mon-february-8-2010/amerigasm

Over teleprompters of het schrijven op je hand.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_77910162
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:43 schreef NJ het volgende:
Juist dat links / rechts geschreeuw van jou is waar die hele show zo'n hekel aan heeft.

Neo-conservatieven komen in grote getalen opdraven als gast en regelmatig zijn die interviews beter dan die hij heeft met liberale gasten. Niet omdat hij het met ze eens is, maar omdat hij er een eerlijke discussie van maakt, zonder te vallen in cliche's en geschreeuw.

Een tijd geleden een goed stuk over gelezen:
[..]

http://nymag.com/daily/in(...)ve_pundits_love.html
Toevoeging:

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 13 februari 2010 @ 00:08:38 #60
17061 mvt
blame Canada
pi_77941704
Hawaii
We were to understand there would be pie and punch?
pi_77942269
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:08 schreef mvt het volgende:
Hawaii
Het blijft hilarisch hoe die Republikeinen hun totaal rotte zorgstelsel blijven verdedigen .
pi_77951290
Ik blijf me iedere keer weer verbazen over de hoge kwaliteit van de show. Altijd vermakelijk en grappig. Ze zijn ook heel goed in het selecteren van de correspondenten. De laatste jaren zijn er toch een aantal weggegaan. Die plaatsen hebben ze heel goed opgevuld.

De Nederlandse BNN versie was gedoemd te mislukken. Dat talent kom je op de NL buis gewoon niet tegen.
Live out of your imagination, not your history.
pi_77954064
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 00:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Het blijft hilarisch hoe die Republikeinen hun totaal rotte zorgstelsel blijven verdedigen .
Niet zo gek natuurlijk als je Obama's voorstel dan ook ziet.
Faal van de eeuw.
  zondag 21 februari 2010 @ 11:46:53 #64
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_78258072
Deze wil ik wel volgen . Is er nu een break? OS?
  zondag 21 februari 2010 @ 13:16:57 #65
160346 Mavro
Black & Red
pi_78260701
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:46 schreef PiRANiA het volgende:
Deze wil ik wel volgen . Is er nu een break? OS?
Jep. Maar als je het nog nooit gekeken hebt kun je lekker veel oude eps via de site kijken (in HD).
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  zondag 21 februari 2010 @ 13:17:38 #66
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_78260724
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:16 schreef Mavro het volgende:

[..]

Jep. Maar als je het nog nooit gekeken hebt kun je lekker veel oude eps via de site kijken (in HD).
Ja leuk .
Wanneer is Jon weer terug?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:18:41 #67
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_79326573

Nog een keer!
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_79332920
Damn, hij gaat echt hard achter Beck aan. Is ook wel nodig, maar ik betwijfel of het zin zal hebben.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 17:51:16 #69
17061 mvt
blame Canada
pi_79345006
Ik vond het een meesterlijke aflevering. Wil weleens weten wat Beck zijn reactie is. Zal wel erg negatief zijn, maar je weet maar nooit hoe dat weer door de rest van de media opgepakt word. Eigenlijk hoop ik dat er een Tucker Carlson incidentje
We were to understand there would be pie and punch?
pi_79374119
Moet het weer gaan volgen.. Die Beck parodie
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_79374801
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:51 schreef mvt het volgende:
Ik vond het een meesterlijke aflevering. Wil weleens weten wat Beck zijn reactie is. Zal wel erg negatief zijn, maar je weet maar nooit hoe dat weer door de rest van de media opgepakt word. Eigenlijk hoop ik dat er een Tucker Carlson incidentje
Beck heeft laatst bij O'Reilly over Stewart gesproken nav Stewarts interview daar. Hij was niet uitgesproken negatief naar hem, maar het is duidelijk dat ze compleet verschillende uitgangspunten hebben.

Ik had eigenlijk verwacht dat Colbert meer achter Beck aan zou gaan, aangezien hij eerst vooral een parodie van O'Reilly (Papa Bear) was, en Beck nu toch wel de fakkel heeft overgenomen.
pi_79376236
De niet goed geschoolde Amerikaan zal misschien wel snel achter Beck aanlopen, maar hij keert nu vooral bedrijven en instituten tegen zich.

De vraag blijft wanneer hij zichzelf eens diep in de vingers zal snijden.
  zondag 21 maart 2010 @ 14:34:32 #73
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_79404857
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:51 schreef mvt het volgende:
Ik vond het een meesterlijke aflevering. Wil weleens weten wat Beck zijn reactie is. Zal wel erg negatief zijn
Valt best mee:
pi_80281131
Grappig stukje over open carry, maar ik sta wel achter die mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')