Ik ben - gelukkig- wel thuis aan het werk!quote:
Je bent er nogquote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
hier!
Ik krijg ineens echt zoveel goede ideeënquote:Op donderdag 3 december 2009 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben hier met geen 10 paarden vandaan te krijgen
Whahaquote:Op donderdag 3 december 2009 23:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik krijg ineens echt zoveel goede ideeën. Annie, hou jij m'n zakkie effe vast
.
Iets moet maandag af zijn, en dan ben ik vrij. En vanmiddag had ik geen zin dus ben ik naar huis gegaan!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:27 schreef _evenstar_ het volgende:
PM waarom ben je nu nog aan het werk?
Bijna, ik heb twee fouten ontdekt die ik niet veroorzaakt hebquote:
Ik ook, al zit ik nu veel te vol met adrenaline van het cijferwerkquote:Ik ga slapen! Trusten dames!
och t komt wel weer goed hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogs!
Gelukkig doet je internet het wel, Lady(wat k** bedoel ik eigenlijk...)
bij ons was ie gisteren op het werk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:58 schreef Vicky het volgende:
Goedemorgen!! Amber heeft een klein beetje sintstress. Klaas komt op school vandaag
quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij ons was ie gisteren op het werk.
grappig, als je dement wordt, ga je weer geloven
quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:04 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen
geloof dat eva helemaal niet geslapen heeft en ik ben er ook niet veel beter aan toe. Soms is Sint niet leuk
gelukkig is het vrijdag
quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:04 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen
geloof dat eva helemaal niet geslapen heeft en ik ben er ook niet veel beter aan toe. Soms is Sint niet leuk
gelukkig is het vrijdag
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 december 2009 07:04 schreef Lois het volgende:
. Soms is Sint niet leuk
gelukkig is het vrijdag
och Lily, nog een kindje die helemaal van het padje is?quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:55 schreef lily het volgende:
Inderdaad![]()
Sint komt op school.
Er is niks met Damon te beginnen nu. Ik kan wel janken momenteel.
Morgen nog pakjesavond en dan is het eindelijk voorbij.
goedemorgen trouwens...
Nee hoor, echt geen echte twijfelquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:17 schreef oeke het volgende:Groofsken, ik ben zo benieuwd naar je jongetje! Ik zag laatst dat je weer enige twijfel over de naam Ramses had. Maar die andere naam blijft mooier hoor!
pm dat plaatje maarquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Ramses vind ik geen mooie naam. Ik denk aan "Ram ze 's" dus nee dat vind ik niks. Maar ik vond Ramses wel een heel bijzondere man. Dat dan weer wel.
Lois en Lily wat is het ook wat, die sinterklaasellende. Sterkte, nog éven volhouden.
Trui wat een zielig verhaal!![]()
Als je je niet zo'n pijn had gedaan had je er misschien wel de slappe lach van kunnen krijgen, maar oeh wat een rottige smak heb je (ik moet eigenlijk zeggen jullie) gemaakt. Kusje op je schenen.
Beterschap voor Maria!
En over die awardicoontjes. Ik zit er nog steeds mee te kl*ten, want ik heb alleen paint om te verkleinen en een van mijn awardplaatjes is geen gifje en dan wordt het korrelig. En het plaatje van mijn eigen avatar moet ik dan ook verkleinen en die wordt dan ook korrelig.Het achter elkaar zetten met dat programmaatje wat Macka aanraade werkt gelukkig wel, dus dat is het probleem niet. Maar ik werk nog aan een verkleiningsoplossing dus.
Ik weet nog goed dat mijn broertje keertje ziek was terwijl sinterklaas op school kwam.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:03 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Morning!
Mijn man heeft een ontsteking aan zijn luchtpijp en mijn dochter heeft griep. Koorts, hoofdpijn, buikpijn en hoesten. Zielig! En vandaag komt Sinterklaas nog wel op school!Mist ze dat dus.
Maar ik geloof dat ze het zelf wel prima vindt, ze zou denk ik ook best weer bang geweest zijn.
das wel heel bijzonder!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik hoorde ook van een moeder dat een van haar kinderen ziek is (ze heeft er 4), en dat een Zwarte Piet daarom het schoolcadeautje komt thuisbrengen. Bijzonder!
Ik mis jouw plaatje ook. Zou je het nog een keer willen posten? Dan bak ik zo'n wisselend icoontje voor je.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:17 schreef oeke het volgende:
Dat heb ik ook, met die plaatjes, ik vind de award heul mooi, maar ik mis mijn eigen plaatje.En dat samen voegen gaat niet op mac.
![]()
dat gaat toch altijd samen die twee dingen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Alle "ramsi" die ik ken zijn op hun eigen manier echt extreem alternatief. Van vastketenen voor Greenpeace tot de hele dag blowen.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sint kwam hier aan in een scootmobielPas toen zijn gebroken staf weer gerepareerd was kon hij er uit en rondwandelen. Oude man die Sint
Dan moet je je icon even openen in paint ofzo en dan opslaan als .gifquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:54 schreef Jelief het volgende:
Ik wil ook een wissel icoontje, het lukt niet omdat mijn icon een jpg plaatje is. Wie kanhelpen?
Bij Emma stonden de pieten vanmorgen als verkeersbrigadiers en op het plein stond de stoel van de sint klaar. Die kwam aanlopen met een golfkarretje met naast de clubs zijn staf. (je woont in een kakdorp of niet)
Die van jou veroorzaakt geen epileptische aanvallenquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:12 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind mijn avatar best beschaafd gedaan. En zo lijkt het alsof ik twee awards heb
Alstu!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:54 schreef Jelief het volgende:
Ik wil ook een wissel icoontje, het lukt niet omdat mijn icon een jpg plaatje is. Wie kanhelpen?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, alles is ingepakt. Pfff, klusserdeklus.
En nog een tip voor alle stippendames: bij Appie staat een houten kerststal. een gestippeldeEcht zo leuk, maar way to girly voor ons huis.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Huuphuup, stop de overgebleven pepernoten maar in het Secret Santa pakket dat je me gaat sturen.Ik ben er namelijk dol op!
Euh, bedankt?quote:
whaha... OOPSquote:
Haha, en je had niet gemerkt dat ik de laatste tijd gewoon gepost hadquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha... OOPS
weet je hoe dat komt.. Ik zag dat jij als laatste gepost had dus ik open het topic en zag wel de tekst dat er iemand terug was, maar ik had helemaal niet naar de naam gekeken..![]()
nee niet echt geloof ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:02 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Haha, en je had niet gemerkt dat ik de laatste tijd gewoon gepost had![]()
Dat heeft mijn Jack Russell dus echt nog nooit gedaan! Hij is alleen wat druk en stuiterig en deelt heel enthousiast kusjes uit...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef freecell het volgende:
Ik houd ook niet zo van honden. Mijn zoon daarentegenKnuffelt het liefst alles wat leeft. Zolang ik weet dat het veilig is is het wel prima. Is het enigszins twijfelachtig dan gaat hij dus mooi niet met die hond spelen.
En golden retrievers en jack-russels mag ik per definitie nietDoor een golden retriever ben ik al 3x gebeten. 3 verschillende honden en allemaal zó lief! En allemaal zonder waarschuwing vooraf
![]()
Jack russels bijten in mijn broekspijpen of rijden er tegenop
ik ook hoor.. Amber stiert er ook regelmatig op af.. tja, het kind is nu eenmaal dierengek...quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Die van mij rent ook op alles wat beweegt en harig is af.Gelukkig nu wat minder, en hij vraagt ook of ie mag aaien maar soms houd ik mijn hart vast.
neuh dat beest kwijlt als een gek, bahquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar Karin, daarmee maak je het toch alleen maar gekker? Kindjes ontwikkelen zo een angst voor honden en de hond van je zus wordt jaloers en of steeds nieuwsgieriger, lijkt mij... Een tussenweg daarin is wel moeilijk te vinden trouwens, vind ik. Ik laat snuffelen en/of aaien en dan moet het maar genoeg zijn.
Ah, die brengt rozen voor ons mee en dozen vol bonbonsquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:49 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Nico Meijer!!!!!!
Joekiedoe !
(sig)
Ik vond Kliko een leukere nicknamequote:Op vrijdag 4 december 2009 14:55 schreef Ticootje het volgende:
Jen is echt gek op Taco (tico). Ze deelt alles met hem. As we speak staat ze haar kruitnoten te delen. De beste vriendjes dus
dat is het nog steeds!! Maar jen noemt hem taco.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik vond Kliko een leukere nickname
Nico, Nico, Nico, hou je nog van ons?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:57 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ah, die brengt rozen voor ons mee en dozen vol bonbons
en hij is zoooooo liefquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:51 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat heeft mijn Jack Russell dus echt nog nooit gedaan! Hij is alleen wat druk en stuiterig en deelt heel enthousiast kusjes uit...
Hij is altijd heel lief voor kindertjes geweest maar nu hij ouder wordt, is hij wat meer een Grumpy. Ik hou hem eigenlijk altijd uit de buurt van kinderen (zeker de hele kleintjes). Overigens is hij meestal meer in het eten geïnteresseerd
En hij loopt met een boogje om gevulde maxi cosi's![]()
mijn herder daarentegen vertrouw ik alleen met kinderen als ik ze zelf op de arm heb, maar dat is echt specifiek deze hond. Dat geldt niet standaard voor alle herders
oeke, kun je het je zus niet gewoon uitleggen? Geef Ko gewoon even aan haar, honden kunnen even snuffelen en daarna wegwezen.
Ik hou altijd rekening met het feit dat niet iedereen gecharmeerd is van mijn honden. De haren die ze achterlaten, moet je voor lief nemen als je hier op visite komt. Maar niemand hoeft met mijn Jack te kroelen of zijn gebedel te tolereren als hij/zij dat niet wil.
Sterker nog: ik heb vaak het idee dat ik veel strenger ben voor de honden, dan voor de meeste mensen nodig is...
Die van Koning Koos?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:23 schreef Books het volgende:
ET nog even volhouden hoor! Nog een paar nachtjes slapen en het is januari.
Wij gaan zondag naar het Zandkasteel als zijnde sintcadeautje. K wil er nog niets van weten en morgen hebben we een verjaardag dus dan gaan we zondag naar het Zandkasteel en dat heeft ze in haar schoen gekregen die ene keer dat ze hem wilde zetten.
Jaaah! En rozen en bonbons, en allebei op een knie.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:15 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Nico, Nico, Nico, hou je nog van ons?
(die zin in Oeke dr sig komt toch uit Nico Meijer he)
quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:20 schreef lady-wrb het volgende:
in de keuken is het dus echt mis
het plafond moet eruit.
lang leve de 'kundigheid' van handige harry die het huis geknutseld heeft (de vorige eigenaar)
Zou het nog aanslaan bij 'de jeugd van tegenwoordig?'quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:16 schreef Ynske het volgende:
Fabeltjeskrant terug op de buis
HILVERSUM (ANP) - De zender RTL8 gaat de in de jaren zeventig populaire kinderserie de Fabeltjeskrant met meneer De Uil opnieuw uitzenden. Dat heeft RTL8 donderdag bekendgemaakt.
De serie trok jarenlang 's avonds rond de klok van zeven uur miljoenen kijkertjes. Elke aflevering eindigde met de woorden van meneer de Uil: ,,En dan nu maar knus naar jullie warme nestjes toe.... en denk erom: oogjes dicht en snaveltjes toe''.
De allereerste aflevering van de Fabeltjeskrant in Nederland was in 1968. Al snel was de serie met belevenissen van Bor de Wolf, meneer de Raaf, juffrouw Ooievaar, de gebroeders Bever en de anderen uit het Dierenbos razend populair.
De serie stopte in 1973, maar werd in 1985 hervat. In 2005 werd de Fabeltjeskrant door het Nederlandse publiek uitgeroepen tot de beste vaderlandse kinderserie ooit.
Vanaf 23 december zendt RTL8 de Fabeltjeskrant op elke doordeweekse dag uit van 19.00 tot 19.05 uur.
In the nightgarden is zooo leukquote:Op vrijdag 4 december 2009 17:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zou het nog aanslaan bij 'de jeugd van tegenwoordig?'
Eva heeft as we speak bijvoorbeeld vandaag dezelfde aflevering van 'in the nightgarden' ongeveer 10 keer gezien. Op mediacenter zit volgnes mij ook fabeltjeskrant, ik zal het eens opzetten voor dr.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:23 schreef PM-girl het volgende:
O, wat een dag! Peuter was niet op zijn best, waarschijnlijk mede door de Sintstress.
Net voor het slapengaan stond hij (weer) op de gang maar hij trok er zich al niet veel van aan. Als grande finale stapte hij bovenop een doos die daar toevallig staat. Ik spreek hem duidelijk toe, dat dat niet de bedoeling is en vraag dus: "Ben je nou een haartje betoeterd??" (waar die vandaan kwam weet ik niet) en peuter kijkt me een milliseconde serieus aan en begint dan zo hard te schateren!
Helemaal terecht natuurlijk want een rare uitdrukking. Fijn om de dag zo met beiden de slappe lach af te sluiten!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:23 schreef PM-girl het volgende:
O, wat een dag! Peuter was niet op zijn best, waarschijnlijk mede door de Sintstress.
Net voor het slapengaan stond hij (weer) op de gang maar hij trok er zich al niet veel van aan. Als grande finale stapte hij bovenop een doos die daar toevallig staat. Ik spreek hem duidelijk toe, dat dat niet de bedoeling is en vraag dus: "Ben je nou een haartje betoeterd??" (waar die vandaan kwam weet ik niet) en peuter kijkt me een milliseconde serieus aan en begint dan zo hard te schateren!
Helemaal terecht natuurlijk want een rare uitdrukking. Fijn om de dag zo met beiden de slappe lach af te sluiten!
Die uitdrukking is ook eigenlijk te raar! Waar komt het eigenlijk vandaan? Ik kon het zo met google niet vinden.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:57 schreef YPPY het volgende:
Dat zou ik ook zo tegen Anna zeggen. En die zou het zelfde reageren.![]()
Goede actie dus van 'm.
![]()
Geen idee, maar bij ons thuis werd het ook altijd gezegd, dus ik dacht altijd dat het normaal was, maar dat is dus niet?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:05 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Die uitdrukking is ook eigenlijk te raar! Waar komt het eigenlijk vandaan? Ik kon het zo met google niet vinden.
quote:
Al maanden, echt waarquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:01 schreef Vicky het volgende:
word er bij jullie ook al zoveel vuurwerk afgestoken? Tis hier elke avond raak.
Nee, hier niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:01 schreef Vicky het volgende:
word er bij jullie ook al zoveel vuurwerk afgestoken? Tis hier elke avond raak.
Ik ook niet BE. Ik ben als tegenactie dan ook maar weer aan het breien geslagen. Dat kan ik namelijk welquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:Grappig PM!
* Brighteyes is hevig depressed...
Ik probeer te haken maar ik kan het niet!
*dom voelt....
jeutje..quote:
Alvast een voorzichtige proficiat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Mag ik even heel erg blij zijn ..![]()
Wij hebben vandaag een tegenvoorstel op ons bod gehad, voor een woning die wij vorige week voor de 2e keer bekeken hebben!
Dat tegenvoorstel is acceptabel voor ons!
We denken er dit weekend nog even over na, maar ik denk dat we na zo'n inspannende week zeker blij mogen zijn met het resultaat, met waar we nu staan!
oei, momento....quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Luiewijvensjaal? Doe eens showen?
En viev, wrom? Sinterklaas?
Dan ik ook!
wat leuk met die poppetjes!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
He bah, steeds tweede worden is niet fijn.![]()
En wie is dan die forumbekende, willen we allemaal weten? ZIJ?
Ja, morgen sint!
Maar met een ziek kind is het wel lastig de cadeau's door het huis te verstoppen, zoals ik van plan was.En anders is het zoooo snel voorbij, als we gewoon de zak ergens neerzetten.
Nou ja, hoe belangrijk!
![]()
Ik heb vanmiddag dit spel nog gekocht, zo leuk met die poppetjes erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh gezellig cattie...quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef cattie het volgende:
Beterschap voor M, MvD!
De Sintstress loopt hier ook op. Bij Ive, maar ook bij mijn man en mij. Mijn man zei net dat hij me nu even niet zo lief vindt doen en toen antwoordde ik dat ik hem al een tijdje niet zo lief meer vind doen.Heerlijk, slaapgebrek icm pms.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef cattie het volgende:
Beterschap voor M, MvD!
De Sintstress loopt hier ook op. Bij Ive, maar ook bij mijn man en mij. Mijn man zei net dat hij me nu even niet zo lief vindt doen en toen antwoordde ik dat ik hem al een tijdje niet zo lief meer vind doen.Heerlijk, slaapgebrek icm pms.
Nee joh, die is afgedreven in d'r eigen verzonnen landschap denk ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:30 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
He bah, steeds tweede worden is niet fijn.![]()
En wie is dan die forumbekende, willen we allemaal weten? ZIJ?
Wie?quote:
Jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:27 schreef Brighteyes het volgende:
Luiewijvensjaal? Doe eens showen?
En viev, wrom? Sinterklaas?
Dan ik ook!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:42 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Och Cattie, bleks! Goedmaakbumba!!!!!!
Wel, over een week of 3 komt die andere Sint...quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja. Al moet ik dan weer een nieuw chantagemiddel verzinnen ipv " Pas op hoor, Sinterklaas ziet alles"
.
Zelf meed? Heel gaaf!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Oei Cattie, dat klinkt niet echt gezellig idd. MvD heeft goede raad.En tweede worden is wel heel bluh iedere keer dan Vivi. Hopelijk gauw een keer eerste.
[ afbeelding ]
luiewijvensjaal.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:46 schreef cattie het volgende:
[..]
Nee, niet die kleine klote clown!
![]()
Duidend op Bumba, niet het geslachtsdeel van mijn man.
Ja! en dat voor een eerste breiproject. Het is dus ook gewoon 4 bollen rechtuut. Maar het lijkt heel wat hè.quote:
Nee joh, je eigen grappen zijn altijd het leukst tochquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef cattie het volgende:
Is het heel fout als je om je zelf gemaakte gedichten moet lachen?
hij's mooi!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! en dat voor een eerste breiproject. Het is dus ook gewoon 4 bollen rechtuut. Maar het lijkt heel wat hè.
je moet de draad om de naald wikkelen at some point. ik heb het "receppie" wel als je wil.quote:
Dea vindt zichzelf vast een grote jongen, dus als hij volgend voorjaar op het schoolplein een keer een flinke wond valt, dan zal hij aan de juf een grote jongens pleister vragen....quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:51 schreef Vivi het volgende:
[..].
Dean was laatst erg geintrigeerd door de doos Durex in ons nachtkastje. waar ie helemaal niets te zoeken heeft Hij moest en zou weten wat het was en afleiden helpt dan niet he, al valt er een bom op het huis...dus we hebben maar gezegd dat het grote mensen pleisters waren
![]()
.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dea vindt zichzelf vast een grote jongen, dus als hij volgend voorjaar op het schoolplein een keer een flinke wond valt, dan zal hij aan de juf een grote jongens pleister vragen....
En juf![]()
Dat hoort toch?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:50 schreef cattie het volgende:
Is het heel fout als je om je zelf gemaakte gedichten moet lachen?
Geen dank. Vandaag een hysterische dag met oponthoud doordat Jolie besloot dat ze wilde weten hoe de 5 december vork in de steel zat, 4 interviews moeten houden op het werk, drie verneukte artikelen aangeleverd gekregen, verkeerde bus genomen met Jolie naar ballet, vervolgens een uur op haar gewacht omdat ze zei dat ze te moe was voor 2 uur maar uiteindelijk bleef ze toch 2 uur en reed ze met een vriendinnetje mee naar huis, tussendoor toch twee cadeautjes gevonden, een oventje van marktplaats en zo'n grote strijkkralenpot en toen was ik net op tijd thuis toen ze binnenkwam en er eten op tafel moest komen voordat ik weer weg moest om te werken en nu ben ik terug en zie ik dat ze toch nog d'r schoen heeft gezet. Dus hoe het gaat, geen idee maar de dag is bijna voorbijquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:47 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Oh fijn, sneeuwwitje onderweg. Dankjewel.
Hoe is het met je?
Kijk jij dat? Vroeg zij afkeurend...quote:
Buuf, die is gaaf!quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Oei Cattie, dat klinkt niet echt gezellig idd. MvD heeft goede raad.En tweede worden is wel heel bluh iedere keer dan Vivi. Hopelijk gauw een keer eerste.
[ afbeelding ]
luiewijvensjaal.
Nou ja, weet die juf veel dan..quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dan heel koppig.
NEE JUF< ik wil er zoeen als mama en papa hebben!!
bijen race is hier ook erg geslaagdquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:01 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ah goed, LB'tje! Niks bijzonders dus vandaag. Voor jullie.![]()
![]()
En: zie mijn speltip hierboven! Of Ludanimo!
waar omheenquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Waarom draai je er eigenlijk omheen Vivi?
Nou voor de vrijdag.....quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:01 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ah goed, LB'tje! Niks bijzonders dus vandaag. Voor jullie.![]()
![]()
En: zie mijn speltip hierboven! Of Ludanimo!
Monopoly junior is echt leuk. Dat heb ik laatst met het zoontje van een collega zitten spelen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:06 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nou voor de vrijdag.....![]()
![]()
En ik weet nog niet wat voor spel. Zulke dingen hebben we al wel een beetje. Ik dacht meer aan Scrabble voor kinderen of Monopoly junior....of of of of ooooof.
een chilipeper? José Jalapeño on a stick.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:05 schreef _evenstar_ het volgende:
bah google levert ook al niks toevoegend om iets leus van te maken over chili op
wij ehbben het ook. Amber vindt het een geweldig spelquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Monopoly junior is echt leuk. Dat heb ik laatst met het zoontje van een collega zitten spelen.
Met de sexuele voorlichting wacht ik toch liever tot ie 3 is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat het condooms zijn ipv dat het pleisters zijn?
denk ik...
Leuke woordkeuzequote:Op vrijdag 4 december 2009 21:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Waarom draai je er eigenlijk omheen Vivi?
Je zegt dat het pleisters zijn, daar doelde ik op. Maar ik bedoelde het niet rottig of zo, ik was gewoon benieuwd. Ik had gedacht dat je hetzelfde zou doen als ik, zeggen (niet uitgebreider dan noodzakelijk uiteraardquote:
Nou, het was eigenlijk het antwoord van mijn partner erop, ik stond nog even na te denkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:14 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Je zegt dat het pleisters zijn, daar doelde ik op. Maar ik bedoelde het niet rottig of zo, ik was gewoon benieuwd. Ik had gedacht dat je hetzelfde zou doen als ik, zeggen (niet uitgebreider dan noodzakelijk uiteraard) waar het voor is.
Bram speelt het nu met één kleur. en die is 5.(wordt 6 in Maart) En dan moet ik alle zeilen bijzetten hoor. Binnenkort eens met alle kleuren proberen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef Luchtbel het volgende:
Set is ook leuk debuurvrouw. Dat gaf ik aan mijn oom in Frankrijk vorig jaar en omdat mijn neefje (toen 13 jaar) het best lastig vond om te communiceren soms was het echt een goed spel.Vanaf welke leeftijd heb je dat gedaan met één kleur?
Oh ik dacht Chili con Carnequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Yppy surprise maken, ik heb al een shampooflesje van lusheen beeld van paaseiland gemaakt, wat kleine dingetjes empenada's
nu nog iets wat om een vierkant doosje heen kanvriendin gaat over paar maandjes voor een poosje naar chili
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:55 schreef cattie het volgende:
Deze wil ik met jullie delen. Voor mijn vader die van westerns houdt.
In hem ligt verscholen,
een liefde voor paarden en pistolen.
Een paar knallen
en er is weer een indiaan gevallen.
Hierbij een boekje voor deze oude hobby,
en een indiaan heet geen Robby.
Nee, want dan zou het kleine klotenclown zijnquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:46 schreef cattie het volgende:
[..]
Nee, niet die kleine klote clown!
![]()
Duidend op Bumba, niet het geslachtsdeel van mijn man.
Set is leuk ja!quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:22 schreef trui het volgende:
Set, is dat dit spel? ziet er leuk uit inderdaad!
quote:
Roxi!quote:
O, ik ga meteen kijken! Ik had pas een keer Uno, maar dat was zo'n stomme trialversion.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik vind het ook heel leuk... Heb het oook op mijn Iphone
het heet uhh iets met cookie...quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:25 schreef PM-girl het volgende:
[..]
O, ik ga meteen kijken! Ik had pas een keer Uno, maar dat was zo'n stomme trialversion.
ik moest het eerst even googlen maar dat is toch ook gewoon leuk? En prima dan toch. Vermaak is vermaak hoor, vind ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bram speelt het nu met één kleur. en die is 5.(wordt 6 in Maart) En dan moet ik alle zeilen bijzetten hoor. Binnenkort eens met alle kleuren proberen.
Hij krijgt Piranhapanic van Sint. Of hoe het ook heet. Leek m geweldig.nou ja, we hebben al zoveel "verantwoorde"spellen en hij doet ze allemaal zo graag. Dus toch maar die gehaald.
Set is in elk geval betaald, daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
het heet uhh iets met cookie...
ff zoeken
oehh verleidelijk..quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Vicky, ligt bij de Kruidvat en is vanaf 3 maand
Nou, ik heb er maar een hekel aan.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:26 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
ik moest het eerst even googlen maar dat is toch ook gewoon leuk? En prima dan toch. Vermaak is vermaak hoor, vind ik
En Set gaan we ook eens proberen dan! Had ik niet bedacht dat het ook met één kleur kon.
het heet cookiecomboquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Set is in elk geval betaald, daar doe ik niet aan![]()
Die kost ook geld!quote:
Oh ja dat kan toch. Ik haat kleien. Echt intens. Vanmiddag vroeg ze of we dat morgen zouden gaan doen en ik zeg dan ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik heb er maar een hekel aan.Net als Ezeltje Strek je en Muizenval. Gaat allemaal stuk of kwijt en ik vind het niet leuk om te spelen, maar ze willen dan toch vaak dat ik meedoe.
Nou ja, gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |