Ik ben - gelukkig- wel thuis aan het werk!quote:
Je bent er nogquote:Op donderdag 3 december 2009 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
hier!
Ik krijg ineens echt zoveel goede ideeënquote:Op donderdag 3 december 2009 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben hier met geen 10 paarden vandaan te krijgen
Whahaquote:Op donderdag 3 december 2009 23:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik krijg ineens echt zoveel goede ideeën. Annie, hou jij m'n zakkie effe vast
.
Iets moet maandag af zijn, en dan ben ik vrij. En vanmiddag had ik geen zin dus ben ik naar huis gegaan!quote:Op donderdag 3 december 2009 23:27 schreef _evenstar_ het volgende:
PM waarom ben je nu nog aan het werk?
Bijna, ik heb twee fouten ontdekt die ik niet veroorzaakt hebquote:
Ik ook, al zit ik nu veel te vol met adrenaline van het cijferwerkquote:Ik ga slapen! Trusten dames!
och t komt wel weer goed hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:49 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogs!
Gelukkig doet je internet het wel, Lady(wat k** bedoel ik eigenlijk...)
bij ons was ie gisteren op het werk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 06:58 schreef Vicky het volgende:
Goedemorgen!! Amber heeft een klein beetje sintstress. Klaas komt op school vandaag
quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij ons was ie gisteren op het werk.
grappig, als je dement wordt, ga je weer geloven
quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:04 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen
geloof dat eva helemaal niet geslapen heeft en ik ben er ook niet veel beter aan toe. Soms is Sint niet leuk
gelukkig is het vrijdag
quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:04 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen
geloof dat eva helemaal niet geslapen heeft en ik ben er ook niet veel beter aan toe. Soms is Sint niet leuk
gelukkig is het vrijdag
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 december 2009 07:04 schreef Lois het volgende:
. Soms is Sint niet leuk
gelukkig is het vrijdag
och Lily, nog een kindje die helemaal van het padje is?quote:Op vrijdag 4 december 2009 07:55 schreef lily het volgende:
Inderdaad![]()
Sint komt op school.
Er is niks met Damon te beginnen nu. Ik kan wel janken momenteel.
Morgen nog pakjesavond en dan is het eindelijk voorbij.
goedemorgen trouwens...
Nee hoor, echt geen echte twijfelquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:17 schreef oeke het volgende:Groofsken, ik ben zo benieuwd naar je jongetje! Ik zag laatst dat je weer enige twijfel over de naam Ramses had. Maar die andere naam blijft mooier hoor!
pm dat plaatje maarquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Ramses vind ik geen mooie naam. Ik denk aan "Ram ze 's" dus nee dat vind ik niks. Maar ik vond Ramses wel een heel bijzondere man. Dat dan weer wel.
Lois en Lily wat is het ook wat, die sinterklaasellende. Sterkte, nog éven volhouden.
Trui wat een zielig verhaal!![]()
Als je je niet zo'n pijn had gedaan had je er misschien wel de slappe lach van kunnen krijgen, maar oeh wat een rottige smak heb je (ik moet eigenlijk zeggen jullie) gemaakt. Kusje op je schenen.
Beterschap voor Maria!
En over die awardicoontjes. Ik zit er nog steeds mee te kl*ten, want ik heb alleen paint om te verkleinen en een van mijn awardplaatjes is geen gifje en dan wordt het korrelig. En het plaatje van mijn eigen avatar moet ik dan ook verkleinen en die wordt dan ook korrelig.Het achter elkaar zetten met dat programmaatje wat Macka aanraade werkt gelukkig wel, dus dat is het probleem niet. Maar ik werk nog aan een verkleiningsoplossing dus.
Ik weet nog goed dat mijn broertje keertje ziek was terwijl sinterklaas op school kwam.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:03 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Morning!
Mijn man heeft een ontsteking aan zijn luchtpijp en mijn dochter heeft griep. Koorts, hoofdpijn, buikpijn en hoesten. Zielig! En vandaag komt Sinterklaas nog wel op school!Mist ze dat dus.
Maar ik geloof dat ze het zelf wel prima vindt, ze zou denk ik ook best weer bang geweest zijn.
das wel heel bijzonder!quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik hoorde ook van een moeder dat een van haar kinderen ziek is (ze heeft er 4), en dat een Zwarte Piet daarom het schoolcadeautje komt thuisbrengen. Bijzonder!
Ik mis jouw plaatje ook. Zou je het nog een keer willen posten? Dan bak ik zo'n wisselend icoontje voor je.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:17 schreef oeke het volgende:
Dat heb ik ook, met die plaatjes, ik vind de award heul mooi, maar ik mis mijn eigen plaatje.En dat samen voegen gaat niet op mac.
![]()
dat gaat toch altijd samen die twee dingen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:39 schreef k_i_m het volgende:
Alle "ramsi" die ik ken zijn op hun eigen manier echt extreem alternatief. Van vastketenen voor Greenpeace tot de hele dag blowen.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sint kwam hier aan in een scootmobielPas toen zijn gebroken staf weer gerepareerd was kon hij er uit en rondwandelen. Oude man die Sint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |