zondag gaat ie pas terug toch?

arme kinderen waar 't te spannend voor is...

sterkte ermee, en de vaders & moeders ook!
wij vieren 't vanavond alvast, dan is 't maar mooi achter de rug en kunnen ze lekker 't hele weekend met de kado's spelen.
ik kan dus echt een paar heeeel belangrijke dingen niet vinden he.
ik heb ze gewoon echt TE goed verstopt, aaargh! nog even heeel goed zoeken dus...)beterschap voor je zieken, MvD!!!
ik moest net zo lachen, hier zitten 3 scholen aan elkaar vast zo ongeveer, en er komen 3 verschillende klazen. angstvallig zijn de ramen afgeplakt die op de binnenplaats en op de andere scholen uitkijken. ik zag er al een van de ene kant aankomen. liep ik naar huis, kwam er van de andere kant ook eentje aan, op een tandem.

de kinderen hebben er waarschijnlijk niks van in de gaten. hopelijk verloopt 't een beetje leuk. ik vond de sint die vorig jaar bij onze school kwam echt zo'n raar mannetje, echt heel klein en on-sintig, en toch vonden ze 't allemaal echt genoeg geloof ik.
wat niet in 't goednieuwsbankje paste gisteren maar waar ik toch nog even zielig over wil doen:
gisteravond hadden we 'kijkavond' op school, in 't sinterklaasthema uiteraard. op de terugweg was 't al flink donker en liep ik met zoonlief hand in hand via een binnendoorweggetje langs de school. ik keek nog even de klassen in, en keek daardoor niet goed waar ik liep: we vielen zo een plantsoen in dat daar een klein stukje breder wordt. met fijn hekje eromheen, waar ik dus nog de afdruk van in m'n schenen heb staan.

vooral rot ook dat ik 'willem' keihard mee naar beneden trok.

naja, ik dacht dat 't wel meeviel maar ik heb me toch een blauw been! en kapotte handen, want het waren nog prikkelstruiken ook.