Hoezo? het einde is nabij, de daling heeft pas ingezet, vanaf nu zullen we jarenlang een neergaande trend waarnemenquote:Op zondag 13 december 2009 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja blijven herhalen dat de markt 50% daalt en dat het einde nabij is is dan ook iets voor zwakzinnigen
jaja, vanaf nu gebeurt het echtquote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hoezo? het einde is nabij, de daling heeft pas ingezet, vanaf nu zullen we jarenlang een neergaande trend waarnemen
Nee echt!quote:Op maandag 14 december 2009 19:11 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
jaja, vanaf nu gebeurt het echt
Ja, vanaf nu...vorig jaar riepen ze dat ook, maar vanaf nu echt...quote:
Zet je alvast maar schrapquote:Op maandag 14 december 2009 19:11 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
jaja, vanaf nu gebeurt het echt
5 4 3 2 1 ...........................................quote:
Champagne?quote:Op maandag 14 december 2009 19:15 schreef Sjabba het volgende:
[..]
5 4 3 2 1 ...........................................
Dat doet me hier aan denken:quote:
Die opnames zijn voorlopig uitgesteld, volgend jaar is alles de helft goedkoper dus dat scheelt voor de makers van dit programma!!!!!quote:Op maandag 14 december 2009 19:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat doet me hier aan denken:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hoezo? het einde is nabij, de daling heeft pas ingezet, vanaf nu zullen we jarenlang een neergaande trend waarnemen
Nope, laat de flessen maar knallen want er is economisch herstel aan de horizon en de huizen verkopen als luchtkastelen is binnenkort weer 'business as usual'quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Je wilt champagne omdat je jezelf gigantisch voor lul zet met die opmerking?
Tegenwoordig mogen ze wel twee flessen open trekken als er een huis verkocht word, anders liggen die flessen toch maar te verstoffenquote:Op maandag 14 december 2009 19:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat doet me hier aan denken:
[ afbeelding ]
![]()
Volgend jaar krijg je een huis bij aankoop van een fles champagne.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:41 schreef xenobinol het volgende:
Tegenwoordig mogen ze wel twee flessen open trekken als er een huis verkocht word, anders liggen die flessen toch maar te verstoffen
Of als extra cadeau bij een mobiel telefoonabonnement.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:06 schreef dvr het volgende:
[..]
Volgend jaar krijg je een huis bij aankoop van een fles champagne.
Beide!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Zijn die koopwoningen dan te duur, of zijn die huren te laag? Of beiden?
Daar is niets raars aan. Die WBV's moesten door de rechtse wind allemaal geprivatiseerd worden. En wat is het voornaamste doel van geprivatiseerde ondernemingen? Juist ja winstmaximalisatie.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Beide!
Het hele huursubsidie-gedoe is net zo'n probleem als de HRA: het is met goede bedoelingen opgericht, en zorgt nu alleen nog voor geld voor woningbouwcorporaties. Sowieso raar, dat die corporaties enkele miljoenen huizen bezitten, die dus al betaald zijn, nog 25 miljard in kas hebben, en ondertussen fijn doorgaan met zichzelf verrijken i.p.v. de woningnood op te lossen.
Tja marktwerking he.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Sowieso raar, dat die corporaties enkele miljoenen huizen bezitten, die dus al betaald zijn, nog 25 miljard in kas hebben, en ondertussen fijn doorgaan met zichzelf verrijken i.p.v. de woningnood op te lossen.
gemeentelijke molen heeft na 1,5 jaar van studies en rapporten maar besloten om er van te zien van die 25 prachtige kavels... makkelijk een 50.000 euro weggesmeten..quote:Op zondag 6 december 2009 21:07 schreef trekker25 het volgende:
[..]
heb ook zitten denken:
1. ik kan misschien een 500-600m2 kavel kopen en dit kan ik met inbreng eigen geld (80%)
2. wat kost het dan nog om daarna een vergelijkbare woning neer te zetten als je zelf veel in eigen beheer laat doen? Ben zelf totaal niet handig.
Is zo'n huis dan goedkoper neer te zetten? (zeker met wat wel handige familie etc.)
is nog weinig info over de kavels die komen, maar ben je verplicht meteen te bouwen? Misschien wil ik wel een kavel kopen maar dan nog 1-2 jaar wachten tot ik het financieel rond kan krijgen om te huis grotendeels zelf te financieren. (ik heb een goed betaalde onderneming, maar veel onzekerheid waardoor een hypotheek lastig wordt) Wil dus zelf een flink deel van het huis ook echt eerst verdiend hebben.
ruimte voor ruimte project heet dat...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ondernemersrisico heet dat, gek begrip he?
Einde is niet nabij, maar die 50% gaan we nog wel halen komende jaren..quote:Op zondag 13 december 2009 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja blijven herhalen dat de markt 50% daalt en dat het einde nabij is is dan ook iets voor zwakzinnigen
Wat is jou onderbouwing dat het niet gaat dalen?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Door je goede onderbouwing geloof ik je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |